Jump to content

X5 motor schimbat la 20000 KM


975NGR

Recommended Posts

eu dincate stiu se face comanda pe codul produsului ;nu cu copii dupa talon

dar nu m-am lovit de comanda ecu si poate ma insel

mea culpa daca e asa

 

Asa e la toate piesele, mai putin ECU! Fa o comanda si vei vedea ce-ti cere BMW AG. Crede-ma ca m-am lovit de asta!

In plus, volanul il astept de 2 luni; comanda e facuta si raspunsul e: nu se stie cand si daca se va livra!!! Ce pot face?

Mai sunt si jante comandate de clienti care nu au ajuns de 2 luni. Cica au probleme cu furnizorii!!! Asa ca ...

 

 

Dar, in cazul colegului, treaba nu e chiar cum spune el. Sunt sigur de asta!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Imi pare rau ce ai patit si sper sa se rezolve cat mai repede!

Situatie asemanatoare cu un cayenne turbo...i-a dat ca era diliu pana a crapat efectiv blocul motor si i-au schimbat motorul ca sa nu se faca de ras "porse romania"

Altul din valcea cu un mercedes a facut reviziile pana la 60.000 cand a calat motorul, a fost chemat expert din germania si concluzia a fost ca in motor era uleiul cu care plecase din fabrica... ca sa vezi

Link to comment
Share on other sites

Mircea, ala putea sa-i dea la Porsche fara numar... trebuie sa tina, nu trebuie sa se crape. S-a crapat, aia e, intra sub incidenta garantiei.

Daca o sa i se schimbe de 3 ori motorul, atunci poate cere inlocuirea masinii. Asta e legea.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara dar cati ani?!?

Exista un contract (certificat) de garantie. Deasemenea exista un cadru legal in Romania acordat cu legile UE. Doar in functie de astea poti cere inlocuirea produsului.

 

Ai citit in viata ta un astfel de contract? Ai idee, macar vag, care sunt conditiile in care se schimba integral produsul?

CU siguranta nu ca atunci nu mai spuneai asemenea lucruri.

 

Sa nu ma intelegeti gresti. Nu tin cu ursul dar oameni buni, suntem in Europa nu in Gibonia unde mergem sa facem scandal la modul mahalagistic si sa urlam ca lupul la Luna fara niciun rezultat.

Cel mai tare doare cand faci lucrurile cu cap, legal, scriptic si nu trancaneala inutila din gura.

 

Am citit un astfel de contract (dar nu auto), am idee de situatiile in care se schimba produsul. Din punctul meu de vedere, in cazul in care in contract era prevazut ca masina poate fi inlocuita in cazul situatiei in care motorul necesita schimbat, as fi solicitat acest lucru. Nu e cazul sa incepem cu aluzii fine :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Departe de mine sa fiu ironic sau mistocar dar a fost prea naiv postul tau.

Tu crezi sincer ca cineva pune ca si conditie contractuala schimbarea masinii daca se strica piesa cutare la numarul cutare de km? Niciodata nu ai sa vezi asa ceva. Indiferent de piesa. D-aia se schimba motoare, cutii, etc.

 

Mai grav e cand iti desface motorul si schimba partial piese in el... Cu specialistii de la noi...

Link to comment
Share on other sites

Mircea, ala putea sa-i dea la Porsche fara numar... trebuie sa tina, nu trebuie sa se crape. S-a crapat, aia e, intra sub incidenta garantiei.

Daca o sa i se schimbe de 3 ori motorul, atunci poate cere inlocuirea masinii. Asta e legea.

Da corect, parca atunci cand reparatiile depasesc 40% din valoarea masini se da alta noua...ma rog in functie de contract...

Link to comment
Share on other sites

 

Este vb despre X5 ,la aprox 20000 de km am fost scadent la prima revizie (pentru ca am un stil de condus mai sportiv), dupa revizie l-am luat de la service(nu spun numele dealerului,INCA) am mers aprox 5-6 KM si mi-a aparut pe bord un indicator mare rosu ca nu mai am presiune la ulei si sa oprsec imediat ce este posibil,evident am oprit, insa eram deja intr-un sens giratoriu,motorul se oprise,i-am mai dat un start,a pornit,am iesit din sens dupa care a murit din nou,am chemat service-ul l-au luat tractat,i-au facut ceva teste,l-au desfacut si mi-au spus(si aratat de altfel) ca pinionul de la pompa de ulei a cedat,mai bine zis s-a invartit pe ax.

 

Desigur era destul de ingrijorator din 2 motive,1) motorul si masina sunt noi, 2) s-a intamplat imediat dupa revizie, acum nu vreau sa reclam nimic,poate am eu mai mult ghinion ca altii, insa de aici s-a lasat cu schimbarea pompei de ulei ,care desigur nu a mers si s-a trecut la etapa 2, SCHIMBAREA MOTORULUI.

 

In acest moment si in acest topic nu vreau sa reclam ineficienta service-ului, ca masina sta deja de 1 luna in service si ca nu am inca motor,vreau, daca are cineva bunavointa si s-a intamplat cu masina lui sau cunoaste vreo situatie asemenatoare( nu conteaza masina ci motorul) sa-mi spuna.

 

VREAU DOAR SA STIU DACA MAI ESTE CINEVA CARE CUNOASTE O SITUATIE ASEMANATOARE.

 

In speranta unui raspuns va multumesc,si inca odata va urez numai bine!

 

Best regards,

975NGR

 

Dupa 5-6 km, chiar daca NU schimbau nimic, tot nu se oprea motorul!!! A patit cineva asta: daca nu ai schimbat uleiul FIX la km care trebuie, se opreste/caleaza motorul dupa 5-6 km???!!!

Cum adica: au schimbat pompa si nu a mers???? Se ingustase orificiul? Nu mai intra pompa de ulei nou? Ce sa-i fi furat de pe masina?

Ceva e putred in Danemarca; povestea nu e char cum o prezinta el. Asa ca, toate comentariile sunt de prisos. De fapt, discutam si ne dam cu parerea dar habar nu avem despre SITUATIA REALA!!

Link to comment
Share on other sites

Departe de mine sa fiu ironic sau mistocar dar a fost prea naiv postul tau.

Tu crezi sincer ca cineva pune ca si conditie contractuala schimbarea masinii daca se strica piesa cutare la numarul cutare de km? Niciodata nu ai sa vezi asa ceva. Indiferent de piesa. D-aia se schimba motoare, cutii, etc.

 

Mai grav e cand iti desface motorul si schimba partial piese in el... Cu specialistii de la noi...

 

Asa cum am spus, nu imi era cunoscuta procedura oficiala in cazul schimbarii motorului. Insa situatia in sine este penibila, cumperi o masina de 70-80mii euro, iar dupa 20.000km trebuie sa astepti cateva luni pentru schimbarea motorului, din cauza unui defect de fabricatie sau a incompetentei mecanicilor. Cu siguranta exista o portita in contract care permite solicitarea inlocuirii autoturismului cu unul nou, nu mi se pare normal sa fii nevoit sa suporti schimbarea motorului si o perioada de cateva luni necesara acestei proceduri, fara a fi despagubit.

Link to comment
Share on other sites

Pai sunt conditiile contractuale. Trebuie citite. Teoretic sunt aceleasi care le am si eu si recunosc ca nu le-am citit.

E penibil, cu siguranta, faptul ca s-a stricat un motor la asa putini km parcursi si ca dureaza foarte mult pana vine o alta piesa. Parca motoarele se fac in Europa si pentru X5, nu prea inteleg de ce dureaza atat.

 

Cu siguranta ne va edifica initiatorul topicului.

Link to comment
Share on other sites

Pai sunt conditiile contractuale. Trebuie citite. Teoretic sunt aceleasi care le am si eu si recunosc ca nu le-am citit.

E penibil, cu siguranta, faptul ca s-a stricat un motor la asa putini km parcursi si ca dureaza foarte mult pana vine o alta piesa. Parca motoarele se fac in Europa si pentru X5, nu prea inteleg de ce dureaza atat.

 

Cu siguranta ne va edifica initiatorul topicului.

 

Nu cred ca se gandeste nimeni atunci cand cumpara o masina NOUA de peste 50.000E la clauzele contractuale referitoare la schimbarea motorului.. :shifty:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Stimati Domni,

nu ma asteptam la asa reactie si pentru asta VA MULTUMESC!

 

De lamurit cateva aspecte:

1) Masina la schimb desigur ca mi-au pus la dispozitie pentru ca odata cu masina am comparat pachetul service inclusiv de 150000 KM, dar sincer nu ma simt prea bine cand in loc de masina cumparata la o val de 97.000 euro sa ma plimb cu un x1 care mai este si schimbat de la o zi la alta cu un seria 3,cu siguranta nimanui nu i-ar conveni.

2)

c.sainz spunea: Dupa 5-6 km, chiar daca NU schimbau nimic, tot nu se oprea motorul!!! A patit cineva asta: daca nu ai schimbat uleiul FIX la km care trebuie, se opreste/caleaza motorul dupa 5-6 km???!!!

Cum adica: au schimbat pompa si nu a mers???? Se ingustase orificiul? Nu mai intra pompa de ulei nou? Ce sa-i fi furat de pe masina?

Ceva e putred in Danemarca; povestea nu e char cum o prezinta el. Asa ca, toate comentariile sunt de prisos. De fapt, discutam si ne dam cu parerea dar habar nu avem despre SITUATIA REALA!!

 

Stimate domn,

dupa cum a mai spus cineva in discutie, motorul a functionat fara ulei,(in momentul aprinderii martorului aveam peste 160 KM la ora)si cand spuneam ca nu a mers, m-am referit la faptul ca dupa schimbarea pompei de ulei,, s-au facut teste si motorul scotea zgomote ciudate(batai) si de aici s-a luat decizia de a schimba motorul.

 

Problema mea de fond si motivul pentru care am apelat la acest forum nu a fost sa ma plang de modul in care se lucreaza prin service-urile din RO,de aceea nu am dat nici numele dealerului,nu am vrut nici sa reclam faptul ca in tara noastra ducem o totala lipsa de profesionalism si ca nu conteaza ca ai cumparat un bun de care nu te poti folosi chiar daca el valoreaza o avere,CU TOATE CA AS PUTEA SA O FAC, EU am vrut doar sa aflu de la voi,cei care detineti BMW daca au mai fost cazuri inregistrate sau stiute de voi cu asemenea defectiuni.

 

Mai departe desigur ca in cazul in care nu se va rezolva problema in cel mai scurt timp voi apela la toate resursele sa merg pana la cel mai inalt nivel in aceasta companie.

Oricum va spun cu mana pe inima ca nu este deloc placuta situatia si CREDE-TI-MA nu este nimic ascuns sau putred asa cum ati scris unii din voi,pur si simplu asta este realitatea.

 

Cu stima inca odata!

 

975NGR

Link to comment
Share on other sites

Eu am lasat masina in service si peste noapte a crapat una dintre turbine,este vb despre un x6 4.0d.Am lasat masina in service pt ca ii suiera o oglinda,a doua zi la test ii suiera turbina de mama focului.Insa nimeni nu a comentat nimic,au schimbat-o.

 

Ma gandesc ca asa a fost si in cazul tau,au schimbat pompa de ulei cu una defecta,neavand ulei motorul a cedat.

 

La ce service ai lasat-o ?

Link to comment
Share on other sites

Dar NU a fost vina dealerului din Romania. De exp si eu stau de 2 luni ca sa vina volanul! A cui e vina? Si, mi-au trimis si mie alt ECU, desi au avut copia dupa talonul masinii!!! E vina dealerului din Romania?

 

A lor e.

Se zgarcesc la 7 euro un transport, asteapta sa mai adune comenzi.

Eu iti aduc orice piesa vrei tu de BMW OEM intr-o saptamana maxim. Vine si in 24 h din Germania dar costa.

In al doilea rand nu au bani pur si simplu. Cand faci comanda trebuie sa dai si banul. Si mai amana si din cauza asta inca niste saptamani.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg un lucru

 

dai o avere pe o masina si o duci la niste penibili si jegosi sa puna mana pe ea.

 

du te frate la banii astia in germania si fa i acolo toate reviziile si nu ai parte de magarii.

 

100% safe

 

eu am un unchi si a luat x5 si toate reviziile le face in germania. diferenta enorma

Link to comment
Share on other sites

Daca ar vedea unii cum se lucreaza la masinile lor in reprezentante, sunt sigur ca nu le-ar mai trebui masina noua si nici garantie... :rolleyes:

Indiferent ce cauza a avut problema care a dus la schimbarea motorului, acest lucru e inacceptabil, mai ales la BMW. Eu stiu ca motoarele sunt probate atat inainte cat si dupa montarea pe caroserie, si abia apoi ajunge la client. Fiti linistiti ca nici o masina noua nu are 0km. Rezolvarea problemei ar fi trebuit sa dureze maxim 2 saptamani. Motorul a cazut din cauza proastei intretineri. Sigur ai platit la revizii ulei si filtre si nu le-ai mai primit :shifty:

Edited by florinianc
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg un lucru

 

dai o avere pe o masina si o duci la niste penibili si jegosi sa puna mana pe ea.

 

du te frate la banii astia in germania si fa i acolo toate reviziile si nu ai parte de magarii.

 

100% safe

 

eu am un unchi si a luat x5 si toate reviziile le face in germania. diferenta enorma

Nu stiu cum sta treaba cu garantia in cazul asta....90% nu se pierde cred si pune la socoteala si timpul..ai nevoie de timp sa mergi in Germania pt revizie

Link to comment
Share on other sites

Din ce spui sunt cateva variante posibile:

 

- au uitat sa-ti bage ulei, dupa ce l-au scos pe cel vechi. (50% probabilitate)

- ti-au schimbat pompa de ulei cu una defecta, pe a ta vanzand-o mecanicii altuia. (40% probabilitate)

- la revizie au uitat sa stranga niste garnituri, ceva pe acolo, cine stie ce, si dupa cativa km a cedat (10% probabilitate)

- pompa de ulei chiar avea un defect de fabricatie, si, coincidenta, a crapat la 5 km dupa ce ai iesit din service (0.000001% probabilitate)

 

Pe de alta parte ai sa constati ca X5-ul nu e vreun monument de fiabilitate, iti dau cu copy-paste ce-am scris in alta parte la 110.000 km despre X5-ul meu:

 

============================================================================================================================

- tulumba care face presiune in instalatia de frana s-a fisurat in drum spre Hamburg, la vreo 40.000 km.

- a crapat modulul electronic de la frana de mana, de doua ori !!! schimbat in garantie

- bateria s-a dus in primul an, am inteles ca au schimbat o gramada. Surprinzator n-au comentat si au schimbat, se pare ca se stia ca e o problema cu ele.

- trapa a crapat, si in mod halucinant au refuzat sa o repare desi venisem cu 10 zile inainte de expirarea garantiei. S-a rezolvat doar cu multe urlete si cu dovada ca am achizitonat 6 masini de la ei. Cica daca sari de 300.000 EUR cumparaturi pari client serios si te servesc si in garantie.

- unitatea de la DVD-ul de navigatie nu a mai citit nimic. Pe asta suspectez ca mi-au schimbat-o in service cu una defecta, pt ca in ziua in care am bagat masina in service, pt o alta reparatie, mergea. In ziua in care am scos-o nu mai mergea. Noroc ca era in garantie.

- instalatie de climatizare, in cea de-a doua iarna, a inceput sa scoata tot felul de zgomote, plasticele care se destindeau pe masura ce baga aer cald. Nu s-a mai reparat niciodata desi era in garantie.

Motivatia: "Ce vreti domle acum sa dam tot bordu jos sa tragem de plasticele alea?? Am mai incercat si alte masini, la unele n-am rezolvat. E prea complicat!" Vorbesc serios, asta a fost motivatia.

Zic io " Am dat 85.000 EUR pe masina asta, nu e normal sa-mi cante plasticele din climatizare pana ajung in temperatura..."

Raspunde el " Daca stiti de care ori am auzit placa asta..."

Jur pe ce vreti ca asa mi-a raspuns responsabilul de la service din Baneasa. Adica daca esti prost sa dai atatia bani pe o masina... io ce sa-ti fac :) Nici n-am insistat ca nu aveam timpul necesar

 

Dupa iesirea din garantie am schimbat:

- brat suspensie, cica era stramb

- rulmentii pe fata, dusi complet

- alternatorul, cica se incingea. Si asta nou se incinge la fel. Acum am doua alternatoare, cu unu ma plimb prin casa

- unul din stopurile de pe haion a raposat

- centura de la sofer nu se mai tragea inapoi. Cand m-am dus la ei ca cica tb inlocuita toata, ca breteaua s-ar fi ingrosat. Am tacut si am plecat. Dupa un timp si-a revenit singura, jur :twoup:

- perna de la roata stanga spate, pt sistemul de nivelare spate, a crapat pur si simplu, in mijlocul pustietatii. Am mers cu masina 150 km intr-o rana, de se uitau toti ca la urs. Si faceau si poze cu mine

============================================================================================================================

 

Intre timp dupa ce am scris cele de mai sus am ajuns la 120.000 km:

- cele 2 brate inferioare fata (cu pivotii) duse

- in mod halucinant frana de mana a crapat a treia oara. Recunosc ca au reparat-o practic gratis.

 

In ceea ce priveste service-urile am de 9 ani BMW-uri luate de la Bavaria si am fost cam in toate din Bucuresti:

 

- cel de pe centura, la Otopeni, fugi ca de ciuma (desi am impresia ca nu mai este oricum). Acolo am avut un M3 E46 care a stat 6 luni in service, din directa lor neglijenta. A trebuit sa-mi cumpar alta masina.

- cel de la Baneasa, nu te apropia, s-ar putea sa pleci cu alte piese pe masina. Mie mi s-a intamplat.

- cel de la Filaret, nu am avut probleme, dar nici nu exceleaza. Parca m-au si lasat sa stau sa vad ce fac la masina.

- cel din Militari, acolo am avut pb. cu trapa la care s-a refuzat reparatia in garantie desi aveam defectul semnalat in scris inainte de expirarea celor 2 ani. In rest n-am avut pb.

- cel din Pitesti, de departe cei mai serviabili. Ultima oara au stat 2 ore peste program ca sa pot sa plec cu masina, ceea ce la BMW, crede-ma, nu intalnesti prea des.

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa spun ca te compatimesc .Stiu exact prin ce treci, am patit cu o masina al carui brand inspira respect .

 

Este greu de determinat atata timp cat motorul este la ei,pot fi induse chiar explicati puerile.

 

Mai trebuie luat in considerare ca fiind un motor relativ nou, se poate sa nu fi apucat sa-l testeze complet.

 

De exemplu cu motorizarile 35d nu prea am auzit asa multe probleme.

 

Problema trebuie tratata serios pentru ca , in urma defectiunii se va face o expertiza care va determina ce a cauzat defectiunea motorului.

 

Apoi trebuie trimisa scrisoare catre fabrica mama alaturi si comanda de motor nou( ca doar nu au motoare ticsite pe rafturi in spatele depozitului).

 

Problema dureaza pentru ca dupa cum stim la noi, manopera in cazul unor defectiuni minore dureaza.darmite in cazul unui motor .

 

Mai pot alege varianta sa ti-l repare ,sub denumirea de motor nou, sa-ti puna short engine sau care parte a motorului s-a stricat.

 

Insista sa vezi motorul neaparat cand al vor da jos de pe masina si-l vor desface.

 

Ps: un drum pana in austria si inapoi nu-ti ia mai mult de 1zi jumate.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.