Jump to content

Noul F 10


Pharmacistu'

Recommended Posts

Noile motorizari de pe F10 mi s-au parut geniale. In combinatie cu cutia manuala, datele date de constructor referitor la consum suna incredibil de bine. Am adaugat si eu acolo un litru in plus la aceste valori si am banuit ca aceasta ar fi realitatea. Insa, ce vad:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=152004415&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=PL&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&tabNumber=2

 

Motor de 2.0 diesel cu cutie manuala, display-ul (uitati-va prin pozele anuntului) arata o viteza medie de 41 de km si un consum de 9,7?! Constructorul da parca 5.9 in oras, ceea ce ar insemna un 7, poate 8 in aglomeratie f mare. Dar 9,7? Si nici nu pare a fi stat mult in aglomeratie (media 41 km/h). Sunt putin derutat. Voi ce ziceti?

 

Are cineva aici F10? Ne poate spune si noua un consum in Bucurestiul aglomerat?

 

In conditiile astea, de ce sa aruncam o gramada de bani pe un F10 cand putem sa alegem un E 39 manual si bine intretinut (f greu de gasit), pe care sa il inmatriculam in UE - cei cu rezidenta in tari fara taxe atat de mari(nu situ de ce dar parca nu imi place cum arata numerele de Bulgaria iar taxa de prima inmatriculare e stupid de mare - asemenea si impozitul).

Edited by Pharmacistu'
Link to comment
Share on other sites

topic aiurea.adica tu crezi ca cei interesati de f10 (masina de 40k) o sa-si cumpere e39 inmatriculat prin alte tari??? :frantics: tie iti pare logica chestia asta?

 

cine e interesat de f10 si nu-i place ceva , va trece la concurenta nicidecum la un e39 inmatriculat prin bulgaria. WTF? :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

41 la nemți e aglomerație. Eu scoateam 100-110 fĂŁrĂŁ sĂŁ mĂŁ stresez prea tare și cu ceva oraș la mijloc.

 

Consumul e perfect normal.

 

Banii pe care ĂŽi dai nu ĂŽi dai pentru consum, ci pentru toatĂŁ mașina. DacĂŁ ĂŽi dai pentru consum, vezi cĂŁ o benzinarĂŁ e mai ieftinĂŁ și cu diferența pui combustibil câteva zeci de mii de km.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de un F 10 520d, masina care e la vanzare undeva la 30.000 (VAT inclus) versus unul dintre E 39 de top (individual de preferat) din o tara civilizata, nicidecum inmatriculat in Bulgaria, dar nici in RO datorita taxei imense pt motorul de 3.0.

 

F 10 trebuie parcat in garaj, consuma destul de multi bani pe asigurare (valoare asigurata mare)suma investita se depreciaza considerabil, si e f sensibl la zgarieturi, lovituri, etc in sensul ca e o masina pentru care suferi daca aspectul ei estetic se deterioreaza; E 39 folosit pentru oras si imprejurimi - la o valoare de max 10.000 nu se mai poate deprecia mult, fara CASCO, nu ocupa un loc de parcare in garaj, etc, zgarieturi si lovituri pe el nu mai conteaza destul de mult si ... e o masina frumoasa. Depinde acum la ce folosesti masina.

 

E vorba de fezabilitatea achizitiei aici. Dar sa nu intram in polemici.

 

In Bucurestiul aglomerat folosirea unui motor de 3.0 inseamna un gest nu foarte calculat. Pentru moment am avut senzatia ca impactul noiilor tehnologii pe F10 ar insemna un consum f redus la motorul de 2,0d cuplat cu o manuala - cel putin asa arata constructorul. 10l/100 pare insa un consum rezonabil in oras pentru marimea masinii...

Edited by Pharmacistu'
Link to comment
Share on other sites

Fezabil ĂŽnseamnĂŁ realizabil. Dar ai dreptate, nu meritĂŁ sĂŁ ai mașinĂŁ nouĂŁ ĂŽntr-o țarĂŁ precum România decât dacĂŁ este un accesoriu fĂŁrĂŁ prea multĂŁ greutate ĂŽn buget.

 

Motorul mare ĂŽn București nu-i deloc așa o problemĂŁ. La mine ĂŽntre 2.0 TDI pe Golf 5 și 3.0 sd pe X3 este o diferențĂŁ destul de micĂŁ. DacĂŁ pun la socotealĂŁ greutatea ĂŽn plus mĂŁcar, nu este nici o diferențĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de un F 10 520d, masina care e la vanzare undeva la 30.000 (VAT inclus)

 

poftim???? ia arata-mi si mie unde e 30k 520d ala f10, pe bmw.ro incepe de la 44k tva(vat cum iti place sa-i zici) inclus

 

pana la urma care e scopul topicului?

 

ai vrut sa iei un f10 si te-a speriat consumul atat de mult incat vrei sa treci la e39 3.0d (care consuma mai mult decat f10 520d )inmatriculat intr-o tara civilizata?

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea,mi se pare o porcarie sa existe dicutii despre un consum dintr-o poza.De unde stie tu cum e facut consumul acela?

Daca inainte cu 100 de metri a resetat consumul si i-a dat putina forja si dupa aparut consumul acela, cum bine putea sa apara si 16-17l/100. Asta inseamna dupa tine ca acela este consumul masinii, sa fim serios estea sunt prostii ce zici u. Consumul mediu, in oras sau afara se face dupa 200-300 de km.

Link to comment
Share on other sites

Motor de 2.0 diesel cu cutie manuala, display-ul (uitati-va prin pozele anuntului) arata o viteza medie de 41 de km si un consum de 9,7?! Constructorul da parca 5.9 in oras, ceea ce ar insemna un 7, poate 8 in aglomeratie f mare. Dar 9,7? Si nici nu pare a fi stat mult in aglomeratie (media 41 km/h). Sunt putin derutat. Voi ce ziceti?

 

Are cineva aici F10? Ne poate spune si noua un consum in Bucurestiul aglomerat?

 

 

am eu F25, cu acelasi motor, dar tractiune integrala si cutie automata, deci mai greu si un consum mai mare, in bucuresti cu start/stop consumul e de circa 9 la suta, daca vrei mai exact iti trimit pm cu linkul de pe spritmonitor, consumul il vezi in semnatura ... nu stiu unde a mers ala si cum dar ma gandesc ca a ars-o serios de a reusit asa un consum

Link to comment
Share on other sites

Va bateti joc de un topic foarte interesant. Pharmacistul a fost foarte clar, a zis ca e vorba de fezabilitatea achizitiei aici si sa nu intrati in polemici. Vorbiti de fezabilitate atunci.

 

El a mai spus asa: F10 trebuie parcat in garaj, iar E39 folosit pentru oras si imprejurimi nu ocupa un loc de parcare in garaj; F10 e foarte sensibil la zgaraieturi, iar la E39 zgarieturile si loviturile pe el nu mai conteaza destul de mult si e o masina frumoasa.

Link to comment
Share on other sites

...

El a mai spus asa: F10 trebuie parcat in garaj, iar E39 folosit pentru oras si imprejurimi nu ocupa un loc de parcare in garaj; F10 e foarte sensibil la zgaraieturi, iar la E39 zgarieturile si loviturile pe el nu mai conteaza destul de mult si e o masina frumoasa.

 

 

Exagerari la maxim...asa vorbim despre F10 de "pus in garaj" parca ar fi un Lamborghini Avantador, sa nu exageram totusi, macar daca F10-le avea un motor mai mare (30d sau 50i) sa fie ideea cu "pusul in garaj" "fezabila" prin prisma consumului care dupa cum v-a lamurit C6T9 nu e nici macar valabila...stiu 3 posesori de M-uri care nu-si bat capul ce masina sa isi mai cumpere sa nu "forjeze" M-ul, umbla cu ele zi de zi si au acelasi consum cu ca cei cu 330i (cel putin in Cluj). Umpic cam aiurea topicul.

Link to comment
Share on other sites

@pt initiator,te asigur ca 520 F10 este mai economic decat 520d e39,motoarele de genratie noua sunt economice,insa acum nu te astepta ca un vapor cu 184cp sa consume cat un logan cu 65cp.

 

Daca esti atat de interesat de cat consuma real un F10 de ce nu faci un drive test prin Buc.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Ce e asa de speriat la 9,7 ?! Am scos iarna consum de 13l/100 la motor 1995cm/163cp E90, adica am mers distante intre 7-800m si 1,5/2km si sa nu imi ziceti ca masina e stricata caci cu aceiasi am scos in acelasi sezon 5,4L extraurban pe un drum de peste 400km.

Oricum imi place motorizarea 525d, cilindree mica cu cai multi. Degeaba se tot zice ca "te zgarcesti" si nu iti iei motor de 3000+, uitati-va in jur, asta e "trend"-ul constructorilor, de ex si VW a inlocuit Golf R32 cu Golf R20 in noua generatie si toti tind sa scoata motoare cat mai mici cu cai cat mai multi. Vom vedea cat de fiabile vor fi in timp :)

Link to comment
Share on other sites

Vorbit cu posesor de F10 520d auto: " In Bucuresti 8-9% si o calc destul de des" :download:

eu chiar nu o calc foarte des dar tot nu reusesc sub 10% in Bucale nici macar in week, iar in aglomeratie maxima ia 13-14

F10 ala e hybrid cumva?

am mers cu o ciocanitoare de 207 1.4 hdi si consumul in Buc era de 7,8!!

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

eu chiar nu o calc foarte des dar tot nu reusesc sub 10% in Bucale nici macar in week, iar in aglomeratie maxima ia 13-14

F10 ala e hybrid cumva?

am mers cu o ciocanitoare de 207 1.4 hdi si consumul in Buc era de 7,8!!

Ce viteza medie ai pe CB la consumul asta?

520d stie sa consume si 20% daca mergi numai si numai in ore de varf pe ruta unirii-vitctoriei si inapoi

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.