Jump to content

Probleme cu bateria?!?


Recommended Posts

Problema mea sta in felul urmator. La un interval de timp masina nu mai porneste. Cand incerc sa o pornesc bordul face ca pomul de craciun se aprind farurile si se aude un clincait in interior. Daca pun clestii pe baterie de la o alta masina, nu las nici 5 secunde clestii si porneste instantaneu. Problema asta nu mi-o face tot timpul. Masina a fost luata second din Germania in 2008 si mentionez ca bateria era pe masina. Nu stiu sigur daca motorul are o protectie ca atunci cand bateria are sub un anumit voltaj sa nu ma mai lase sa o pornesc sau o fi vreo eroare de la calculatorul masinii. As aprecia daca mi-ati da niste sfaturi sa pot elucida problema.
Link to comment
Share on other sites

dupa ce incerci sa o pornesti pune aparatu de masura pe baterie, daca are sub 11V inseamna ca este descarcata bateria, in concluzie ori ai bateria pe duca ori ai consumatori, eu am gasit intr-o dimineata bateria descarcata si nu a mai pornit, decat tacanea, cand am verificat bateria avea10,5V, am pornito cu cabluri si merge, problema mea este fin al stage unit "piesa cu tepi" cred ca mi-a mers toata noaptea aeroterma si mi-a consumat bateria, acuma pana il schimb scot siguranta de la aeroterma
Link to comment
Share on other sites

Problema mea sta in felul urmator. La un interval de timp masina nu mai porneste. Cand incerc sa o pornesc bordul face ca pomul de craciun se aprind farurile si se aude un clincait in interior. Daca pun clestii pe baterie de la o alta masina, nu las nici 5 secunde clestii si porneste instantaneu. Problema asta nu mi-o face tot timpul. Masina a fost luata second din Germania in 2008 si mentionez ca bateria era pe masina. Nu stiu sigur daca motorul are o protectie ca atunci cand bateria are sub un anumit voltaj sa nu ma mai lase sa o pornesc sau o fi vreo eroare de la calculatorul masinii. As aprecia daca mi-ati da niste sfaturi sa pot elucida problema.

Exact asa am patit si eu iarna trecuta. Facea tac,tac,tac , bordul pom de craciun si facea flashuri din faruri. Era bateria gata . Am luat alta noua , si de 1 an merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

Problema mea sta in felul urmator. La un interval de timp masina nu mai porneste. Cand incerc sa o pornesc bordul face ca pomul de craciun se aprind farurile si se aude un clincait in interior. Daca pun clestii pe baterie de la o alta masina, nu las nici 5 secunde clestii si porneste instantaneu. Problema asta nu mi-o face tot timpul. Masina a fost luata second din Germania in 2008 si mentionez ca bateria era pe masina. Nu stiu sigur daca motorul are o protectie ca atunci cand bateria are sub un anumit voltaj sa nu ma mai lase sa o pornesc sau o fi vreo eroare de la calculatorul masinii. As aprecia daca mi-ati da niste sfaturi sa pot elucida problema.

E dusĂŁ bateria , mașina nu are nimic , dacĂŁ bateria este slaba nici nu te lĂŁsa sa dai la automat , este ceva normal

Link to comment
Share on other sites

E dusĂŁ bateria , mașina nu are nimic , dacĂŁ bateria este slaba nici nu te lĂŁsa sa dai la automat , este ceva normal

 

 

Si eu ma gandesc ca bateria este dusa. Dar ciudat este faptul ca exista posibilitatea ca o saptamana sa nu imi faca nici o problema la pornire iar a 8-a zi sa nu mai porneasca.

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc ca bateria este dusa. Dar ciudat este faptul ca exista posibilitatea ca o saptamana sa nu imi faca nici o problema la pornire iar a 8-a zi sa nu mai porneasca.

 

verifica ce ti-am zis, iti face in fiecare zi? daca da scoate siguranta intr-o seara si daca porneste dimineata sti care este problema, la mn asta a fost

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc ca bateria este dusa. Dar ciudat este faptul ca exista posibilitatea ca o saptamana sa nu imi faca nici o problema la pornire iar a 8-a zi sa nu mai porneasca.

Climatronicul iti functioneaza perfect (fara fluctuatii de turatie a ventilatorului de la aeroterma)? Inainte de a pune contactul dimineata poti verifica daca ti-a ramas ventilatorul de la aeroterma pornit! In egala masura poate fi si un modul de telefon sau de navigatie daca ai asa ceva!

Edited by manole2000
Link to comment
Share on other sites

Climatronicul iti functioneaza perfect (fara fluctuatii de turatie a ventilatorului de la aeroterma)? Inainte de a pune contactul dimineata poti verifica daca ti-a ramas ventilatorul de la aeroterma pornit! In egala masura poate fi si un modul de telefon sau de navigatie daca ai asa ceva!

 

Climatronicul functioneaza bine. pana acum cand opream motorul nu opream climatronicul. Acum inainte de a opri motorul opresc climatronicul iar inainte de a-l porni nu se aude nici un zgomot ciudat. Nu am modul de telefon sau navigatie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc ca bateria este dusa. Dar ciudat este faptul ca exista posibilitatea ca o saptamana sa nu imi faca nici o problema la pornire iar a 8-a zi sa nu mai porneasca.

Asa a inceput sa faca si la mine pana cand a murit de tot . Sunt sigur ca are maxim 75 de Ah . Tre s-o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit acceasi problema. Cum a dat un pic frigul nu mai pornea dimineata. Daca ii dadeam un pic de curent o lua imediat. Am fost la un centru din asta de baterii si mi-a zis sa vin a doua zi dimineata cu bateria fara sa pornesc masina sa o masoare. A masurat-o si mi-a zis ca bateria nu e dusa de tot, nu are densitatea buna si trebuie lasata o noapte pe redresor. Am dus-o, a functionat perfect o saptamana si acum iar a inceput sa faca la fel. Parerea mea e ca trebuie schimbata!
Link to comment
Share on other sites

Referitor la protectia pe motor. Azi dimineata nu a pornit. Am masurat bateria avea 11,9 v . Am pus clestii de la alta masina, iar cand a ajuns la 12,2 v a pornit instantaneu. Ma gandesc ca acea protectie care nu te lasa sa pornesti este la 12v.
Link to comment
Share on other sites

Pot fi doua cauze: 1-acumulatorul si 2-un consumator care iti ramane activ peste noapte.

Poti verifica acest consumator cu un ampermetru. Astfel: inseriezi ampermetrul la borna (-) a bateriei cu torpedoul

deschis si cu cheile scoase din contact.Lasi masina in aceasta stare aproximativ 15-20 minute, pana in momentul in care becul de la torpedou se stinge. Consumul pe ampermetru trebuie sa fie foarte mic ( aproximativ 10-15 mA).

Daca scade consumul, probabilitatea este foarte mare sa fie acumulatorul.

Daca nu scade consumul poti incerca sa scoti diverse sigurante din panou ( torpedoul fiind deschis) pana gasesti siguranta "vinovata".

Link to comment
Share on other sites

RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti RALANTI ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti ralanti

http://dexonline.ro/definitie/ralanti

Link to comment
Share on other sites

Ms colegilor pt raspuns

 

O gluma :DeÂşi corect este ralanti, nu cred cĂŁ am auzit vreodatĂŁ pe cineva folosind corect termenul. Relanti, care nu apare nici mĂŁcar in dex, pare a fi preferatul multora

 

Eu prefer RALANTI. De aici tragem concluzia ca nu fac parte din majoritate!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

de vreo 2 ori, de cand a venit frigul am patit si eu la fel, dar numai dimineata.

Incercam sa pornesc, invartea putin, dupa care murea. Nu mai vroia deloc. Se auzea doar clantanitul ala de care aminteati si voi mai devreme.

Daca ii dau curent, o ia imediat.

Bateria fiind inca in garantie, am mers la cei de unde am luat-o. Au pus aparatul pe ea si alternatorul incarca bine: 14,1V.

Cand insa porneam, scadea la 9V, fapt ce i-a determinat sa spuna ca e o problema cu electromotorul "fura curent".

Mie mi s-a parut ciudat si le-am zis ca daca ar fi asa, de ce nu o face si in alte momente ale zilei? Daca o pornesc dimineata, nu mai am deloc probleme toata ziua. La replica mea, au propus un test, sa pun o baterie de la ei, noua, de proba, si voi vedea ca tot nu porneste dimineata (trebuia sa astept insa cateva zile pana imi dadeau bateria de proba).

Nu am mai asteptat dupa ei si am luat de la un amic o baterie noua. In urmatoarele zile, in fiecare dimineata, masina a pornit fara nici o problema, la prima cheie.

Credeti ca poate fi si electromotorul de vina? Masina e un E46 din 2003 si nu am umblat niciodata la electromotor.

Cei de la service spun ca ar trebui reparat electromotorul (cred ca vor asta numai pt a nu-mi schimba bateria).

Voi ce credeti?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.