Jump to content

[DIY] RETROFIT OBC 4


Apple

Recommended Posts

Am mai vazut bordul asta.

 

Cum iti afiseaza, ti se aprinde un bec cu SERVO acolo in stanga?

162647[/snapback]

Nu bre... e un display alfanumeric... ca si cum ar fi check control... dar nu e check control ca nu-mi afiseaza decat erorile acolo... si asta doar cand are chef sau mai bine zis cand are erori de aratat... ca altceva nu arata... nu am nici un fel de control asupra lui etc... am dat bordu jos si m-am uitat in zona aia intra o mufa cu vreo 19 fire ca de check control... o parte din fire sunt identice la culoare cu cele de la OBC... dar sunt si niste fire in plus.. mov, albastru inchis etc. care nu le-am vazut in mufa de OBC...

De afisat, o data a fost asta cu servo si o data mi-a mai afisat acolo ca am probleme cu semnalizarea... si era naspa contactul de la semnalizare dreapta... atat.... nici eu nu pricep ce si cum... uite ca nu m-am uitat la part number ca m-am chinuit si eu o groaza sa vaz pe net daca mai gasesc asa ceva si n-are nimeni nici o explicatie :blink:

Eu ce nu inteleg ... de unde dracu citeste el chestiile astea... dar... gandindu-ne ca are o parte din firele care sunt ale obc-ului... se descurca el cumva...

Link to comment
Share on other sites

Interesant, nu stiam. Iti afiseaza un cod de eroare acolo? Deci nu ti-a scris mesajul ala, ti-a aparut doar codul si tu ai citit in manual ce eroare corespunde codului?

 

Chestia asta seamana cu becul de Check Engine. Daca apesi de 6 ori consecutiv pe acceleratie, incepe sa clipeasca becul intr-un fel de morse si iti da codurile de eroare.

Link to comment
Share on other sites

ceva hexa... ca si la OBC... la testele 15 si 16 stii ca afiseaza niste chestii cu litere si cifre... alea sunt de fapt coduri hexa... nu am zis ca scrie prostii in cuvinte... ci coduri ... nici nu mai stiu pe unde dracu le-am gasit... erau pe un site printr-un topic pe unofficialbmw.com parca... dar si alea erau cateva date ... descoperite de nush cine dupa rezultatele de la tester pe mufa de diagnoza...

Eu am presupus atunci ca probabil ia ceva de undeva si citeste ca un fel de tester...

Cum pe OBC la tstul 15 si 16 exact asta se intampla... presupun ca e si acolo la fel... oricum e ciudatenie mare... este a nush cata pe masina asta .... climatizare bi-zona automata ca la seria 7 am, cacatul asta ptr erori il am, asc am, cruise automat am (stii ca a mai fost vrb candva... intr-un alt topic...) ... nu inteleg cum de nu aveam OBC 4... dar in sfarsit asta e...

Link to comment
Share on other sites

Pai e un fel de bec de Check Engine mai avansat. La modelele vechi, becul clipea si numarai clipirile si iti dadea un cod, 1441 sa zicem. Te uitai pe lista cu codurile si vedeai ce eroare ii corespunde. La tine e mai misto ca iti afiseaza codul, fara sa te mai stresezi.

 

Asta era faza cu clipitul:

 

http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/engine_codes.htm

Link to comment
Share on other sites

ceva hexa... ca si la OBC... la testele 15 si 16 stii ca afiseaza niste chestii cu litere si cifre... alea sunt de fapt coduri hexa... nu am zis ca scrie prostii in cuvinte... ci coduri ... nici nu mai stiu pe unde dracu le-am gasit... erau pe un site printr-un topic pe unofficialbmw.com parca... dar si alea erau cateva date ... descoperite de nush cine dupa rezultatele de la tester pe mufa de diagnoza...

Eu am presupus atunci ca probabil ia ceva de undeva si citeste ca un fel de tester...

Cum pe OBC la tstul 15 si 16 exact asta se intampla... presupun ca e si acolo la fel... oricum e ciudatenie mare... este a nush cata pe masina asta .... climatizare bi-zona automata ca la seria 7 am, cacatul asta ptr erori il am, asc am, cruise automat am (stii ca a mai fost vrb candva... intr-un alt topic...) ... nu inteleg cum de nu aveam OBC 4... dar in sfarsit asta e...

162652[/snapback]

ai si ASC , ca nu vad butonul :blink:

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt coduri hexa ?? :

The first thing to do when you troubleshoot your Bmw E34 engine is to read your Engine Codes. (not all codes apply to all engines)

 

1211 DME Control Unit

1215 Air Mass Sensor

1216 Throttle Potentiometer

1218 Output Stage, Group 1

1219 Output Stage, Group 2

1221 Oxygen Sensor 1

1212 Oxygen Sensor 2

1222 Lambda Control 1

1213 Lambda Control 2

1223 Coolant Temperature Sensor

1224 Intake Air Temperature Sensor

1225 Knock Sensor 1

1226 Knock Sensor 2

1227 Knock Sensor 3

1228 Knock Sensor 4

1231 Battery Voltage/DME Main Relay

1232 Throttle Idle Switch

1233 Throttle Wide Open Throttle Switch

1234 Speedometer A Signal

1237 A/C Compressor Cut Off

1242 A/C Compressor

1243 Crankshaft Pulse Sensor

1244 Camshaft Sensor

1245 Intervention AEGS

1247 Ignition Secondary Monitor

1251 Fuel Injector 1 (or group 1)

1252 Fuel Injector 2 (or group 2)

1253 Fuel Injector 3

1254 Fuel Injector 4

1255 Fuel Injector 5

1256 Fuel Injector 6

1257 Fuel Injector 7

1258 Fuel Injector 8

1261 Fuel Pump Relay Control

1262 Idle Speed Actuator

1263 Purge Valve

1264 EGO Heater

1265 Fault Lamp (check engine light)

1266 VANOS

1267 Air Pump Relay Control

1271 Ignition Coil 1

1272 Ignition Coil 2

1273 Ignition Coil 3

1274 Ignition Coil 4

1275 Ignition Coil 5

1276 Ignition Coil 6

1277 Ignition Coil 7

1278 Ignition Coil 8

1281 Control Unit Memory Supply

1282 Fault Code Memory

1283 Fuel Injector Output Stage

1286 Knock Control Test Pulse

1444 No Fault Codes

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt codurile de eroarea ale DME. Daca ai bec de check engine functional, poti convinge E34-ul tau sa ti le afiseze, fara sa fie nevoie sa mai mergi la tester.

Pui contact si apesi pedala de acceleratie pana la fund de 6 ori. Dar repede, ca trebuie sa o faci in maxim 5 secunde. Dupa aceea stai si numeri clipirile becului. Daca dai de 1444, esti bine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt codurile de eroarea ale DME. Daca ai bec de check engine functional, poti convinge E34-ul tau sa ti le afiseze, fara sa fie nevoie sa mai mergi la tester.

Pui contact si apesi pedala de acceleratie pana la fund de 6 ori. Dar repede, ca trebuie sa o faci in maxim 5 secunde. Dupa aceea stai si numeri clipirile becului. Daca dai de 1444, esti bine :)

163992[/snapback]

stiu , dar la mine nu mere :blink: am tras fir ...... si tot nu mere :)

Link to comment
Share on other sites

Aaaa... :blink: Nu sunt sigur.

 

Anyway, mie mai demult imi dadea o eroare 1223 Coolant Temperature Sensor. Senzor situat in zona termostatului, si care e prezent la majoritatea motoarelor injectie multipunct si care face ca motorul sa porneasca foarte greu cand este cald. Si la BMW-ul meu, si la un Audi al unui amic, dupa ce am schimbat senzorii respectivi, totul a devenit ok. Aveam pe undeva un tabel (cauta in manualul Bentley) care itzi arata cum sa verifici senzorii cu un aparat de masura. La alt amic cu motor ca al meu, verificarea a aratat ca senzorul era ok; am gasit beleaua pe un fir intrerupt, deci nu a trebuit schimbat senzorul.

Link to comment
Share on other sites

Aaaa... :blink: Nu sunt sigur.

 

Anyway, mie mai demult imi dadea o eroare 1223 Coolant Temperature Sensor. Senzor situat in zona termostatului, si care e prezent la majoritatea motoarelor injectie multipunct si care face ca motorul sa porneasca foarte greu cand este cald. Si la BMW-ul meu, si la un Audi al unui amic, dupa ce am schimbat senzorii respectivi, totul a devenit ok. Aveam pe undeva un tabel (cauta in manualul Bentley) care itzi arata cum sa verifici senzorii cu un aparat de masura. La alt amic cu motor ca al meu, verificarea a aratat ca senzorul era ok; am gasit beleaua pe un fir intrerupt, deci nu a trebuit schimbat senzorul.

164010[/snapback]

Cred ca o mufa sau fir e si la mine.Am verificat senzorul cu ap de masura si e ok

Link to comment
Share on other sites

Ce mi ziceau testele azi cu contactul pus in pozitia a 2 a si temp motorului la jumate :

 

testul 15 :

 

01.c1 diag

02.c2 diag

03.53 diag

04.1c diag

05.c5 diag

06.c6 diag

07.a7 diag

08.20 diag

09.06 diag

 

Testul 16 :

 

01.80 port

02.40 port

03.58 port

04.1b port

05.4b port

06.40 port

07.80 port

08.40 port ( variaza )

09.0f port

 

Testul 17

 

00.78 prom

01.00 prom

02.00 prom

03.00 prom

04.9c prom

05.78 prom

06.50 prom

07.28 prom

08.14 prom

09.11 prom

0a.5b prom

0b.a4 prom

0c.d6 prom

0d.e5 prom

0e.28 prom

0f.08 prom

10.cb prom

11.21 prom

12.00 prom

13.00 prom

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mi-am luat un OBC 4 pt masina mea un E 34 525iA din 1989. Nu a fost nevoie sa ii dau + pe pinul 17 , a pornit din prima dar cu PPPP. Din cele citite pe forum reiesea ca este nevoie de coding plug , dar nu a fost asa si pt asta ii multumesc lui Cte. Cum l-am facut sa functioneze? simplu .l-am montat si cu toate ca indica PPPP am plecat cu masina intr-o scurta plimbare.dupa aproximativ 3 km OBC a pornit indicind temperatura de - 37 C. am reglat ora si data si totul este ok. Deci inainte sa ii puneti coding plug montati l si dati o tura cu masina poate aveti norocul meu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.