Jump to content

e36 320i fluctuatii relantiu


Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hai ca ma terminat cu testerul, foarte de treaba baiatu`,....asa rezultatul:

-sonda lambda puturoasa....trebuie sa lucreze intre 0.1 si 0.9 si la mine statea in 0.440-0.470 oricare ar fi turatia ...

-debitmetru...mi-a zis ca ar trebui sa aiba o valoare de 0.190 si eu am 0.135-0.140....(cred ca sunt m cubi de aer intrati ...)

 

mi-a zis in felul urmator:debitmetru nu citeste corect cat aer ii intra si automat lambda nu da info corect la ecu

mi-a mai zis sa verific si presiunea in admisie...eu am 7.8-8 si ar trebui sa fie intre 8 si 9.

acum intrebarea mea este stiti pe cineva care repara debitmetre??am inteles ca astea se deregleaza in timp si ar trebui din nou reglat... :(

Link to comment
Share on other sites

nu mi-a salavat pe nimica din pacate, dar am stat cu omu cam o ora o ora jumate si a intrat si s-a uitat peste tot,nu a citit doar erorile,s-a uitat si la parametrii motorului si ceea ce am postat mai devreme acolo au fost probleme.......mi-a spus ca nu citeste bine debitmetru cat aer intra in motor si automat din cauza asta da si sonda lambda erori;toate testele au fost facute cu motorul la temp optima

 

@Sly:am inteles ca exista un aparat care ar testa debitmetrul.....

 

ps:daca ma poate ajuta cineva pt o zi cu un debitmetru sa ii fac un consum inainte de a-mi cumpara altul, as fi rescnoscator;ne intelegem noi cumva :)

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

la un service nu ar fi bine sa mergi? poate au aia debitmetru; daca nu e ala, nici ca dai banii pe el.

 

ma indoiesc sa aiba cineva un debitmetru pt e36 m43b16 la un service pt ca e masina destul de veche;tocmai din cauza asta caut pe cineva cu o masina ca a mea care ar fi dispus sa ma ajute

Link to comment
Share on other sites

am fost aseara sa probez 2 debitmetre cu baiatul cu diagnoza dupa mine si unul era mai prost ca al meu altul imi citea in prima faza ca intra 9-10 m cubi de aer in motor, moment in care masina mergea perfect nu mai avea nici o eroare, dar dupa cateva secunde ala citea ca intra 21 m cubi si omora motorul pana cand se oprea.deci nici cu debitmetrele astea nu e chiar asa de simplu gen plug and play :(
Link to comment
Share on other sites

salut..am si eu o nelamurire..am fost la un servis nu mia strans cardanu bine cand am schimbat flansa..sa desfacut in mers si mia indoit timoneria la un bmw e36 320i sedan...si am cumparat cutie de 1.8is si am montat-o..sa potrivit perfect..acu am nevoie de o timonerie..timoneria de care imi trebuie?de sedan ?difera de la motorizare la motorizare timoneria?va rog ajutatima ca stau cu ea pe dreapta:(
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

inafara de problema de dinainte acum abia imi porneste daca sta masina la soare;ii dau la automat pana ma satur;daca o accelerez de 1-2 ori o ia dar balbaind,ca si cum ar avea anestecul prea bogat si dupa ce porneste revine la starea ei initiala cu fluctuatul relantiului....

 

daca as gasi un m43b16 la dezmembrat m-as duce sa iau toate furtunasele de vacum sa le inlocuiesc ...poate poate...

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

ca sa fie treaba treaba.....azi de dimineata nu a mai vrut sa porneasca :( .azinoapte am ajuns de la munca , iar pe drum mi s-a oprit motorul in mers,o scosesem din viteza si o lasam sa curga pana la semafor dar i-am dat cheie si a luat-o imediat,acum de dimineata am dat la automat de vreo 3-4 ori, am vazut ca nu merge si am lasat-o in parcare.acum oare fluctuatiile de relanti or avea deaface cu problema asta?ma gandesc sa nu fie pompa de benzina sau unul din senzorii de pe motor(cei 2 din fata),dar cand am fost acum 3 saptamani la tester cu problema cu fluctuatia relantiului nu mi-a dat decat lambda si debitmetru...... :poke:
Link to comment
Share on other sites

am fost acum la masina si am scos turul de la pompa de benzina si benzina ii vine;am scos o bujie si a dat 1-2 scantei si dupa nu a mai dat.am pus bujia la loc in speranta ca poate i-o da din nou si porneste dar nu i-a mai dat deloc,dupa care mi-a venit ideea(tipic romaneasca :) ) sa lovesc putin bobina de inductie.ma duc ma urc la volan ii dua cheie si a plecat la sfert.inainte sa lovesc bobina ii dadusem cu spray degripant de surubul de la senzorul de la axa cu came ca e f ruginit si vroiam sa scot senzzorul sa il curat....acum intrebarea mea e daca unul din senzorii astia(axa cu came sau volanta) nu merg ii da scanteie sau o fi bobina defecta?

sunt curios daca porneste maine dimineata :)

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

Nu da scanteie daca este mort vreun senzor axa/arbore.

 

si ai idee ce valori ar trebui sa aiba senzorii?acum de dimineata a pornit masina normal, dar daca o turez ramane turata pe la 1300-1500 rpm.senzorul de la axa cu came am inteles ca se mai numeste si senzor de turatie;o fi ala dus de imi sta si in turatiile respective?oricum mi-am comandat senzorii(SH) si maine trebuie sa imi ajunga.

cam asa se manifesta:

P.S. pacaniturile de la inceput nu sunt de la mine :)

 

L.E.: am uitat sa mentionez ca miroase a benzina nearsa pe esapament foarte tare

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.