Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

In momentul cand cumperi un e30 trebuie sa te ti ''bine'' dupa aceia cu nervi ,cu rabdarea si cu....bani,eu intr-un an si jumatate i-am schimbat in afara de curele, ulei, filtre,tratament,...elecromotorul,flansa intermediara de cardan,debitmetru,acum trebuie sa ai schimb capetele de bara si ar mai trebui si pivotii,trebuie sa ai schimb bujiile care am inteles ca sunt foarte scumpe,si dupa aceia a-si vrea sa ai schimb telescoapele vreau sa le schimb pe astea sport care le am pt ca masina este rigida este cam joasa de daca nu am avut destula experienta cand am luat masina ca nu o luam cu telescoape sport,si dupa aceia ar prinde bine sa ao dau si o vopsea,deci o lupta continua........si iar continua :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat intru-un 324d - e30 din 1987 telescoape noi -9 milioane, revizie completa la directie, schimbat discuri pe fata, placute frana, schimbat complet punte spate - 5 milioane, schimbat curea de distributie - 4 milioane , reconditionare alternator, curea noua alternator, disc de ambreiaj nou, placa de presiune, rulment de presiune -schimbat practic intreg kitul de ambreiaj - 11 milioane, schimbat linie de sapare de la motor pana la toba intermediara- 3,5 milioane, filtre aer, filtre ulei, filtru diesel cam 3 milioane, motoras electric ventilator aer din dezmembrari 500 mii. , roti vara, roti iarna. De cand ma dau cu el din septembrie 2005 m-a costat deja peste 1000 euro. L-as da cu 2800 euro cu bonus set jante aliaj
Link to comment
Share on other sites

Silviu, nu stiu cat de practice sunt scaunele din piele sau mai ales din imitatie, considerand temperaturile in zona golfului si puterea aerului conditionat de pe E30. Cel putin la mine daca las masina in soare, cu toate ca pun parasolar nu pot sa respir la pranz in ea, iar pana reuseste sa faca fata A/C-ul sunt fiert. Nu mai spu ca ma arde la mana volanul de trebuie sa-l tin cu servetele pana se raceste. Nu cred ca merita practic pielea. Pe de alta parte ar arata bestial cu piele.

Sper sa gasesti tensiometru. Oricum se pare ca se gasesc mai multe BMW E30 in Dubai decat in Doha. Cel putin, mecanici cu care am vorbit eu, se duc in Dubai si aduc piese. Ciudat nu!

Bafta multa si astept poze!

Link to comment
Share on other sites

Silviu, nu stiu cat de practice sunt scaunele din piele sau mai ales din imitatie, considerand temperaturile in zona golfului si puterea aerului conditionat de pe E30. Cel putin la mine daca las masina in soare, cu toate ca pun parasolar nu pot sa respir la pranz in ea, iar pana reuseste sa faca fata A/C-ul sunt fiert. Nu mai spu ca ma arde la mana volanul de trebuie sa-l tin cu servetele pana se raceste. Nu cred ca merita practic pielea. Pe de alta parte ar arata bestial cu piele.

Sper sa gasesti tensiometru. Oricum se pare ca se gasesc mai multe BMW E30 in Dubai decat in Doha. Cel putin, mecanici cu care am vorbit eu, se duc in Dubai si aduc piese. Ciudat nu!

Bafta multa si astept poze!

150471[/snapback]

asta e partea buna aici ca e plin de asa ceva si daca mai dai si peste un mecanic libanez e si mai bine ca acolo e tara lor! cu a mea am "noroc" sa spun asa ca ma costa mai putin totul penrtu ca paradoxal e mai veche! e Modeluil cu cutia de viteze automata comandata prion cablu nu electronic. Apropos am uitat si cutia de viteze trebuie sa o schimb penrtru ca are zgomote ciudate si masina treemura la peste 90 laora si un mecanic mi-a spus ca e mai rentabil sa o schimb ca e ieftina una ca a mea decit sa o repar.

 

iar cu temperatura asa e dar e o boala de a mea. frumusete fara suferinta nu se poate

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am de vanzare Angel Eyes ptr e30 tot blocul optic. Doar se scoate cel vechi si se monteaza cel nou!

 

Klarglas crom, lentila stil Xenon, Angel Eyes

 

260 euro ambele blocuri optice!!!

 

Ptr detalii mail la mlexani@yahoo.com

 

THX

149926[/snapback]

 

Pozele pe care le-ai afisat tu nu sunt unul si acelasi far.

Cele din stanga sunt DEPO si cele din dreapta sunt InPro.

O poza cu ele aprinse pe masina pe timp de zi nu ai ?!

Link to comment
Share on other sites

Ele sunt DEPO!

 

Nu am poza ptr ca nu m-i le-am pus pe masina deoarece nu sunt ale mele personale! Nu am deocamdata bani ptr ele asa ca am pus anuntul ptr cine ar fi interesat!

 

Potzi sa-mi spui si mie diferentza dintre astea si celelalte ca poate in viitor imi voi pune si eu!

 

THX

Link to comment
Share on other sites

Merci mult de sugestii! :D  acum pot spune mecanicului exact ce vreau  :D

cat despre zgomotul din fata: este un trancanit iregulat si slab si am impresia ca provine de la altceva decat motor (tocmai pt k sunetul motorului nu este influentat). si daca as putea spune exact de la ce provine nu as intreba aici.... am ascultat f. atent incercand sa localizez mai bine, insa....  da-mi niste posibile cauze daca banuiesti ceva.

 

cum ramane cu zgomotul acela puternic ce apare cand apas ambreiajul? am inteles toata partea cu uleiul etc, dar acum pot spune cu precizie ca zgomotul apare in spate, cand apas si cand las ambreiajul (dupa cum spuneam, ceva de genul clonckclonck)  :)  :blink:

 

ma bucur pt faptul ca gasesc in sfarsit raspuns la intrebarile mele

 

merci inca o data!!  :)

149407[/snapback]

verifica amortizoarele fata! eventual jocul amortizorului in jamba - nu ar trebui sa existe! iar vis a vis de clonc-clonc verifica celelalte elemente ale transmisiei- cardan, rulment intermediar, grup (chiar suruburile de prindere se intampla sa se mai slabeasca), bucsi punte spate si ne mai auzim :) BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Inca unul.La Multi Ani toturor! :blink:

6036[/snapback]

 

daca inca nu ti-a raspuns nimeni (ca nu sint decit la pagina 2 din post..) mie mi s-a stins dupa ce am schimbat uleiul. a mai durat circa 4-5 ore pina s-a stins. Dupa ce am schimbat uleiu nu-mi mai statea aprins permanent, ci doar la pornire maxim 20 secunde. Apoi, totul s-a rezolvat de la sine.

 

Bun, si cu ocazia asta: aici inca un posesor ursuletz si trebe sa recunosc ca-l iubesc, PATIMASH :)

Link to comment
Share on other sites

daca inca nu ti-a raspuns nimeni (ca nu sint decit la pagina 2 din post..) mie mi s-a stins dupa ce am schimbat uleiul. a mai durat circa 4-5 ore pina s-a stins. Dupa ce am schimbat uleiu nu-mi mai statea aprins permanent, ci doar la pornire maxim 20 secunde. Apoi, totul s-a rezolvat de la sine.

 

Bun, si cu ocazia asta: aici inca un posesor ursuletz si trebe sa recunosc ca-l iubesc, PATIMASH :blink:

151740[/snapback]

 

vaaai, trebe sa fie o gluma :))))) dupa ce-am postat am ajuns la pagina 66 :)))))))))))

Link to comment
Share on other sites

Fratilor,

 

am si eu o problema (de fapt mai multe, dar sa o luam pe rand).

 

saptamana asta am inceput sa conduc cu muzica data mai incet decat de obicei pt ca mi se parea ca aud ceva zgomote noi la motor (de regula urla prea tare toba - elementii desprinsi - si simt nevoia sa acopar sunetul ca altfel ma doare capul dupa un sfert de ora....).

prin urmare am observat niste chestii despre care nu stiam pana acum: imi bate ceva in fata, la motor, chiar si pe drum bun. zgomotul e foarte slab dar parca exact asta ma sperie mai mult... am citit undeva in forum ca ar putea proveni de la ceva placa ce tine telescopul?? (chiar nu ma pricep deloc). bucse, pivoti nu cred sa fie cauza deoarece i-am schimbat in vara si nici nu simt nimic in volan, e doar sunetul...

 

iar a doua problema (iar asta chiar ma ingrozeste) se manifesta atunci cand calc ambreiajul. aud parca tot angrenajul....cum sa descriu... ceva de genu: 'clonckclonck'  :blink:

(nu mai mentionez faptul ca schimbatorul merge f. greu.... dar asta cred ca are de-a face cu garniturile de pe tija ce duce de la maneta la cutie....)

in plus acu doua zile aveam ambreiajul calcat de tot si incercam sa nimeresc a doua (cand e rece motorul trebuie sa prind cu ambele maini sa pot sa-l pun in viteza) cand a inceput sa scoata zgomotul ala de pinioane.... ca si cum nu a prin de loc ambreiajul.

 

suna cunoscut cuiva toata povestea asta? dati-mi, va rog, niste sugestii ce ar putea fi si care sunt primele chestii ce trebuie verificate.

 

Multumesc!

148941[/snapback]

 

 

Vin in ajutor la sunetu de la telescop de care zici. Pina acu 4-5 zile.. mi se auzea o plescanitura.. cu cine am vorbit mi-a zis ca bate telescopu in cap.. ca pina la urma sa realizez ce era. Bucsa sau ceva de genu de la balamaua de la usa.. am prins cu mina de ea si se rupsese.. deci era praf. Ei si aia la fiecare dimbuletz cit era de mic, imi tragea o plescanitura deaia de zici ca se rupea masina in 2. Incearca vezi, poate te ajuta :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,de curand o noua problema la e30-ul meu,a inceput sa imi bata un cap de bara pe partea din drapta fata teribil de tare si la orice damb incepe sa faca zgomot din ce in ce mai mare,m-am dat jos si am luat roata cu amandoua mainile si am inceput sa misc asa de ea si avea un joc destul de maricel,vreau sa va intreb pana o rezov adica pana imi vine comanda cu piesa daca mai merg cu masina poate sa iasa capul de bara de tot?
Link to comment
Share on other sites

Am o problema, daca ma poate ajuta cineva!!

Vreau sa schimb uleiul de la servodirectie si nu stiu cum; am un 324d E30 din 87. Dimineata cand plec de pe loc si iau viraj se aude un zgomot urat de la motor (probabil pompa de servo), doar cand iau viraj (atat) si dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.

Ma gandeam ca este de la ulei, ca este prea negru. Vreau sa-l schimb sa vad daca o fi asta. Daca nu.... mai vedem

Link to comment
Share on other sites

Am o problema, daca ma poate ajuta cineva!!

Vreau sa schimb uleiul de la servodirectie si nu stiu cum; am un 324d E30 din 87. Dimineata cand plec de pe loc si iau viraj se aude un zgomot urat de la motor (probabil pompa de servo), doar cand iau viraj (atat) si dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.

Ma gandeam ca este de la ulei, ca este prea negru. Vreau sa-l schimb sa vad daca o fi asta. Daca nu.... mai vedem

152525[/snapback]

schimba uleiul intai si daca mai face asa verifica rulmentii din pompa servo

succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dimineata cand plec de pe loc si iau viraj se aude un zgomot urat de la motor (probabil pompa de servo), doar cand iau viraj (atat) si dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.

S-ar putea sa fie slabita cureaua de la pompa de servo. Dupa ce se incalzeste probabil nu mai aluneca si de aceea nu se mai aude acel zgomot. Incearca sa intinzi cureaua de la pompa de servo.

Edited by georgem
Link to comment
Share on other sites

salut, am problema cu temperatura lichidului de racire. creste pana pe rosu. am skimbat termostat si sonda de temperatura ca am zis ca o fi aia defecta si nu indica bine. oricum, si termostatul veki era bun. temperatura incepe sa scada insa cand dau drumul la aeroterma pe viteza a 4-a. hai ca acum nu m-ar deranja prea tare dar vara.......... am skimbat si antigelul. se poate sa nu fie bine aerisita instalatia? motorul e m40b16, 316i injectie. mersi pt un eventual ajutor.
Link to comment
Share on other sites

Ritzi am si eu in momentul de fata aceiasi problema cu apa la 318i motor m40 e30,ajunge usor usor pe rosu,mai multe persoane mi-au spus ca trebuie aerisit,dar ma indoiesc de chestia asta,oricum daca sunt vreo 19 grade afara si o ''calc'' in cateva minute apa este pe rosu.
Link to comment
Share on other sites

Ritzi am si eu in momentul de fata aceiasi problema cu apa la 318i motor m40 e30,ajunge usor usor pe rosu,mai multe persoane mi-au spus ca trebuie aerisit,dar ma indoiesc de chestia asta,oricum daca sunt vreo 19 grade afara si o ''calc'' in cateva minute apa este pe rosu.

152827[/snapback]

 

da, nu stiu ce sa zic. cred ca e totusi di aerisire. problema e ca imi e frica sa aerisesc si de la surubul pompei de apa ca mi-au spus multui ca se rupe daca incerc sa desfac. asa, am aerisit doar dfe la radiator. dar de ce scade temp daca dau drumul la aeroterma? ma gandeam ca ar putea fi si vascocuplajul.........

Link to comment
Share on other sites

da, nu stiu ce sa zic. cred ca e totusi di aerisire. problema e ca imi e frica sa aerisesc si de la surubul pompei de apa ca mi-au spus multui ca se rupe daca incerc sa desfac. asa, am aerisit doar dfe la radiator. dar de ce scade temp daca dau drumul la aeroterma? ma gandeam ca ar putea fi si vascocuplajul.........

152828[/snapback]

 

 

scade pentru ca e un ventilator in fata radiatorului sub masca si ala forteaza aeru in radiator. Asa e la a mea, are si un senzor undeva in spatele barei de protectie linga radiator care daca se depaseste o anumita temperatura porneste ventilatorul. Repet asa e la amea cind pornesc areu conditionat, implicit si aeroterma mai scade temperatura. vara si eu am probleme uneori si de fapt nici nu stiu de unde sa aerisesc instalatia.

Link to comment
Share on other sites

scade pentru ca e un ventilator in fata radiatorului sub masca si ala forteaza aeru in radiator. Asa e la a mea, are si un senzor undeva in spatele barei de protectie linga radiator care daca se depaseste o anumita temperatura porneste ventilatorul. Repet asa e la amea cind pornesc areu conditionat, implicit si aeroterma mai scade temperatura. vara si eu am probleme uneori si de fapt nici nu stiu de unde sa aerisesc instalatia.

152854[/snapback]

mersi silviu, dar nu am ventilator in fata radiatorului. e desfacuta masina de mine de la cap la coada. nu am nici AC. e vorba de ventilatorul de incalzire care raceste caloriferul. nu zic ca nu e normal sa se mai raceasca si apa dar scade vizibil temperatura cand dau pe viteza a patra la ventilator. e putin ciudat totusi.

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat intru-un 324d - e30 din 1987  telescoape noi -9 milioane, revizie completa la directie, schimbat discuri pe fata, placute frana, schimbat complet punte spate - 5 milioane, schimbat curea de distributie - 4 milioane , reconditionare alternator, curea noua alternator, disc de ambreiaj nou, placa de presiune, rulment de presiune -schimbat practic intreg kitul de ambreiaj - 11 milioane, schimbat linie de sapare de la motor pana la toba intermediara- 3,5 milioane, filtre aer, filtre ulei, filtru diesel cam 3 milioane, motoras electric ventilator aer din dezmembrari 500 mii. , roti vara, roti iarna. De cand ma dau cu el din septembrie 2005 m-a costat deja peste 1000 euro. L-as da cu 2800 euro cu bonus set jante aliaj

150368[/snapback]

 

:blink: maaama ce de bani. am si eu un 324d din 86, inca n-am schimbat decat: filtre (ulei, aer, motorina) - vreo 1.3 mil toate; diferential - 2 mil de la dezmembrari; placute frana - 1 mil parca; garnitura de la baia de ulei - 400mii (sudat baia + ulei - noroc cu prietenii), 2 cauciucuri pe spate - 1 mil amandoua (nu noi, dar in stare foarte buna), geometrie 500mii. si cam atat. ma pregatesc de bujii :)

la capitotul 'ce-i lipseste chelului..." se inscriu deocamdata doar jentile (3.5mil) si caseta + pompa servo (6mil), adica mult mai mult decat restul chestiilor.

oricum, cred ca la asemenea masinute mai vechi, trebuie sa schimbi numai ce este strict necesar... sau daca vrei sa (re)faci masina super, accepti costuri cam mari

Link to comment
Share on other sites

Dar ce surub tre sa desfac sa se scurga uleiul din pompa si caseta, pe unde este pozitionat ??

Am cumparat ulei de la AGIP - ATF II D, o fi bun?? spune ca este pentru transmisie (are culoarea rosie)

152954[/snapback]

Da e ok uleiul! cel mai simpu este sa desfaci unul dintre furtunele de pe pompa, lasi sa curga apoi pornesti motorul circa 30 secunde, strangi la loc, pui lichidul, pornesti motorul si il lasi sa mearga in acelasi timp misti volanul stanga dreapta - de la un capat la altul. Nu te speria in prima faza se va auzi un bazait la capete, completezi cu lichid pana la semnul de max si cam asta este! recomandat ar fii daca uleiul este negru sa repeti operatiunea asta cel putin inca o data! BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

mersi silviu, dar nu am ventilator in fata radiatorului. e desfacuta masina de mine de la cap la coada. nu am nici AC. e vorba de ventilatorul de incalzire care raceste caloriferul. nu zic ca nu e normal sa se mai raceasca si apa dar scade vizibil temperatura cand dau pe viteza a patra la ventilator. e putin ciudat totusi.

152963[/snapback]

Asa e normal sa faca.Cand dai drumul la caldura se deschide circuitul de apa si scade temperatura.Referitor la problema incearca o aerisire buna iar daca nu vorbeste cu cineva sa iti imprumute un bimetal(vascocuplaj) ca sa vezi daca ala e buba.eu inclin sa cred ca ala e.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.