Jump to content

Membru in devenire. 3er.


mlucian

Recommended Posts

Salutare. Ma numesc Lucian si pana nu demult nu indrazneam sa ma gandesc ca voi ajunge prea curand la volanul unei masini din categoria premium;(tehnic nu am ajuns inca,practic am ajuns pe la masinile cunostintelor - conduc inca un focus2 luat de nou in 2007); Insa toate acestea se vor schimba pana la jumatatea acestui an.

 

Asadar fara sa o mai lungesc, sper ca in urmatoarele 4-5 luni sa ajung sa imi cumpar(din ger)neaparat un seria 3 e91(318 sau 320...pe domnul 316 l-as cam ocoli) neaparat euro5 neaparat diesel neaparat manual. Neavand o masina 2nd hand pana acum, vroiam sa va intreb,(si aici va rog daca se poate cat mai multe pareri si opinii deoarece sunt un mare incepator la capitolul asta) care este limita MAXIMA rezonabila la capitolul KM(reali verificati) la un bmw(in special 3er); Am auzit tot felul de povesti, gen: sa aibe undeva la 100k km sau : poate sa aibe si 200k km daca e ingrijit sau : ESTI NEBUN AMICE , IA-TI UN JETTA NOU!. Personal sunt foarte confuz; nu prea cunosc aspecte legate de fiabilitate la bmw, chiar nu stiu ce pica(daca pica), in ce moment, in jurul caror valori ai kilometrilor;

Problema mea este ca nu vreau sa ajung sa ma apuc sa caut(si eventual sa cumpar un seria 3 din 2010 de ex) si sa ma trezesc ca pe langa 18-20k euro dati pe el mai trebuie sa bag inca nush cate mii ca pica electromotorul,amortizoarele(chiar daca sunt consumabile la 1200 lei bucata x 4 e ceva), sistemul idrive, sau ce stiu eu ce altceva; cam pe la ce kilometraj incep problemele la bmw(si in care categorie se incadreaza-motor,suspensie,electrica)??

Eu am zis sa caut un seria 3 cu pana in 50-60k km...e decent? e prea mult? prea putin ? merita sa renunt la dotari pt km mai putini? sau sa iau cu vreo 20-30 k km mai multi dar cu dotari mai multe la aceasi bani. Va multumesc.

 

ps:rog moderatorul forumului sa mute postarea daca nu este locul potrivit; nu am gasit un loc mai bun pt a posta msgul asta.

Link to comment
Share on other sites

km nu conteaza decat daca il stii pe propietar si stii cum a mers cu masina si cum a intretinut-o , in rest prea putin avand in vedere majoritatea masinilor care au km manariti. Sunt masini cu 200k km intretinute si altele cu 80k km(naiba stie daca sunt reali) varza.

Primul sfat ar fi sa eviti samsarii si sa dai un ban in plus si sa iei de pe forum sau de la cunoscuti.

Link to comment
Share on other sites

Cum spune colegul de mai sus evita motoarele diesel dupa 2008 cu codul N47 care se regasesc pe 1, 3, 5 , x3, x1 Daca tii neaparat sa ieie diesel recomand E90 de 163 cp pana in 2008 sau cel mai sigur E46 din 2005 2.0d 150 cp, 6 trepte etc, motorul e flawless. Grija mare la nr de km sa corespunda cu cartea service in prima faza sau eventual verificare istoric la reprezentanta. Succes! Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Gelu vis a vis de problemele cu N47, parerea mea e ca orice minciuna (zvon in cazul asta) porneste de la un sambure de adevar si mai ales ca sunt si cazuri concrete, eu unul m-am razgandit , vroiam si eu motorul de 177 cp si am decis ori E90 sau E92 pe benzina daca nu raman la E46 diesel. Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

In locul tau as sari pe un 5`er E39, pachet M dotari daca se poate full, si cat mai noua, undeva la 2005. in jurul kilometrilor de 150.000 ar fi super oke si intretinut bine. no sa fi dezamagit, si look`ul e fara cuvinte. Succes

E39 are ca ultim an de fabricatie 2003. Daca nu esti sigur de ceea ce spui, nu dezinforma.

 

@: cauta ceva premium selection din Germania, la 18-20.000e ai suficiente optiuni. Tine cont ca E91 (break) nu isi pastreaza pretul la fel de bine ca un E90 (sedan). Cu banii tai si cerintele tale eu as lua fie un mercedes c220, fie un lexus is 220. Bafta la cautare!

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

In locul tau as sari pe un 5`er E39, pachet M dotari daca se poate full, si cat mai noua, undeva la 2005. in jurul kilometrilor de 150.000 ar fi super oke si intretinut bine. no sa fi dezamagit, si look`ul e fara cuvinte. Succes

tu te-ai lovit la ceas?

 

edit:am postat in acelasi timp cu B-490-RZV..ideea e aceasi.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

daca oricum esti dispus sa iti iei o masina buna, ia una care are inca garantie si daca este sa ai probleme cu motorul N47 ar trebui sa se rezolve pe garantie, daca nu, mai ai alte optiuni cum ar fi Audi sau cum ti s-a mai sugerat Lexus, care are un diesel de 2.0 sau ia-ti un BMW dar cu motor pe benzina, nu-i dracul asa de negru daca nu bagi 30-40k km pe an...nu te mai speria de tot ceea ce se spune si pe forum sau citesti pe net, nu contest veridicitatea unora dintre informatii dar nici nu cred orbeste...
Link to comment
Share on other sites

@ mik15 vreau a drivers car vorba aia...lexus sau audi(vag = voma pura) nu ma incanta de aceea am ajuns la voi pe forum:). Iar de benzinare sunt satul imi consuma focusul de 1.6 si 100 caluti 12% iarna in oras..

@ randy vw pt mine ca un fel de dacia(exagerat spus insa sunt mult prea recalcitrant) cu complimente nemtesti. Detest vw. Premium pt mine = audi , lexus, bmw, mercedes; un produs facut cu alte limite, alte tolerante, alt fit& finish etc.

@ tzucul probabil ma voi apuca sa caut un 320 varianta cu 163 de cai. ca deja sunt satul de baliverne.

@ darius ..am zeci de motive sa il schimb din pacate.

@ alex_wly suntem romani..stoul face parte din conditia noastra umana.

Link to comment
Share on other sites

Da. Scuze chiar nu stiam exact ultimul an de fabricatie al 5`erului fiindca nu detin asa ceva . detin E46 si stiind ca ultimul an e 2005 al acestuia , credeam ca si la E39 era tot p`acolo. scuze inca o data ...si nu am dezinformat pe nimeni doar mi`am spus o parere si care ar fi alegerea mea. Chiar daca e 2003. Edited by dorux
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa te uiti dupa E46 320d la 150 cai, sau E90 la 163 cai... Nu trebuie sa crezi in KM, te uiti la masina in interior si iti dai seama cam cati km are, dar vezi... poate una la 300.000km sa arate ca si alta la 80.000 (reali sau nu). Gandeste-te ca un neamt face poate 50-100-200 pe zi..., face mult mai putine porniri/opriri, urcari/coborari, etc. decat o masina care ruleaza la noi, si cu care bineinteles nu se merge mai mult cu ea aici, dar se uzeaza mai repede. Deci nu prea conteaza KM, dar ideea oricum este sa aibe cat mai putini KM. Daca are sub 200.000 si arata bine, eu zic sa o iei. Inainte de toate o verifici la motor in special, sa fie injectoarele in parametrii normali, turbo sa fie in mintea ei si restul pe parte de mecanica, ce mai e uzat.. poate mai negociezi ceva....... sunt motoare foarte fiabile, si cu un consum bun. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.