Jump to content

O Mica Problema Cu Cutia De Viteze, Un Sfat Va Rog


nicu132003vl

Recommended Posts

cand o sa merg sa imi schimb simeringurile , completez/schimb uleiul si atunci sa o sa intreb de ce intra asa greu.. eu ma tot gandeam ca nu decupleaza ambreiajul complet ...dar daca nu ar decupla ar trebui sa caraie in orice viteza nu doar 1-2 .. in marsarier intra incredibil de perfect...chiar si daca e un pic in mers.
Link to comment
Share on other sites

oricum la mine nu e o chestie deranjanta..1-a agata putin in primile 5 minute de la pornire si doar atunci cand este masina lasata peste noapte , in rest nu sunt probleme...deh , bmw ..masina premium , nemteasca ! :rolleyes:

 

p.s. usor usor am ajuns la concluzia ca sunt mai misto automatele..

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

aici, nu e vorba de schimbat cutii sau ulei ci de o problema, pe care, multi o au si la care, incercam sa gasim o solutie.

pentru ( activitatea de vanzari ) exista rubrica speciala pe acest forum.

 

pt. gelu_bmw - si nici pana in momentul de fata, nu a gasit cauza?

 

nu se pune problema sub aspectul de rubrici speciale pt vanzari, era o sugestie, in ideea de a va transmite cunostintele mele in ce priveste faptul ca puteti pune ce ulei vreti, puteti schimba cate ambreiaje si volante doriti insa din experienta va spun ca nu ajuta la nimic, restul va las pe voi sa purtati discutii interminabile si cu acelasi rezultat, adica deficienta a fabricantului care la un anumit grad de uzura apar aceste simtome, de ce nu exista aceeasi problema la versiunile mai vechi E36, sau la versiunile mai noi E60, v-ati pus intrebarea asta?

Link to comment
Share on other sites

nu se pune problema sub aspectul de rubrici speciale pt vanzari, era o sugestie, in ideea de a va transmite cunostintele mele in ce priveste faptul ca puteti pune ce ulei vreti, puteti schimba cate ambreiaje si volante doriti insa din experienta va spun ca nu ajuta la nimic, restul va las pe voi sa purtati discutii interminabile si cu acelasi rezultat, adica deficienta a fabricantului care la un anumit grad de uzura apar aceste simtome, de ce nu exista aceeasi problema la versiunile mai vechi E36, sau la versiunile mai noi E60, v-ati pus intrebarea asta?

 

Daca spui ca este vorba de pinionul treapta 1 de la cutia de viteze de ce dupa cateva minute merge ok? Daca ar fi de la el ar face de fiecare data,nu?

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema la un e36 316 din 94, dar nu o consider mare...o bag in a 3 a , apoi a 4 a si apoi gata, merge si in a intaia. Dar numai acum din iarna! Eu zic ca nu e grav. Astept pana mai in primavara sa vad daca e tot asa. Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

sti de ce spun ca e vorba de un singur pinion, pt ca dupa cum bine stim in functie de temperatura mediului ambiant, aproape orice material isi modifica volumul intr-o proportie mai mare sau mai mica, dupa caz, astfel la rece ele se contracta iar la cald se dilata, de ce crezi ca de multe ori ca sa scoti o piesa intepenita intr-un mecanism acesta se incalzeste? pt ca sa se dilate si sa aiba loc cealalta sa iasa, e normal ca raportul de dilatare nu la toate materialele e la fel, prin urmare situatia e foarte discutabila, insa doar fizica e vinovata de acest fenomen ... :p
Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca face si la mine si asta dupa ce acum vreo 1luna si ceva am schimbat kitul de ambreaj ;dimineata pana se incalzeste intra greu a-1-a dupa care vitezele poti sa le schimbi cu un deget,cred ca si daca sufli spre maneta sa schimba viteza :laugh:

 

ps:inainte nu aveam problema cu intrat greu deci dubios

Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca face si la mine si asta dupa ce acum vreo 1luna si ceva am schimbat kitul de ambreaj ;dimineata pana se incalzeste intra greu a-1-a dupa care vitezele poti sa le schimbi cu un deget,cred ca si daca sufli spre maneta sa schimba viteza :laugh:

 

ps:inainte nu aveam problema cu intrat greu deci dubios

da, dar nu te-ai gandit ca poate odata cu venirea frigului a aparut problema asta, si ca s-ar putea ca sa nu aiba nici o legatura schimbarea kitului de ambreiaj?

Link to comment
Share on other sites

da, dar nu te-ai gandit ca poate odata cu venirea frigului a aparut problema asta, si ca s-ar putea ca sa nu aiba nici o legatura schimbarea kitului de ambreiaj?

Da e dubios /nici nu am spus ca ar avea influenta schimbarea kitului/poate doar uleiul din cutie sau poate ca sta masina prea aproape de asfalt :rolleyes: nu e problema face doar dimineata la prima cheie si doar pana se incalzeste

Link to comment
Share on other sites

Si la mine de cand a venit frigul asta,cu motorul rece la relanti abia reusesc sa o bag in viteze,in mers intra o idee mai bine,pana se incalzeste,iar cu motorul oprit intra foarte lin,am facut si testul descris in posturile recente si anume,cu motorul pornit,incerc sa o bag intr-antaia,iar unde opune rezistenta ma opresc si cu mana cealalta opresc motorul.Cand fac asta intra foarte lin,iar ca diagnostic,acolo zice ca ar fi ceva de la ambreiaj,dar abia l-am schimbat,nici o mie de km nu are ,uleiul din cutie e schimbat si el recent,am pus ATF MOTUL,ca asta scria pe cutie ATF ONLY.Am sunat astazi un mecanic,si a zis ca daca atunci cand se incalzeste intra normal in viteze,inseamna ca e foarte gros uleiul la rece si de asta intra foarte greu.Eu tind sa cred ca e uleiul gros,alta explicatie nu gasesc,de ce cand se incalzeste intra normal?
Link to comment
Share on other sites

am mai cautat niste discutii si am gasit ca acest tip de ulei ( 75w80 cu norma GL 4 ) ar fi cel bun, deoarece, majoritatea au 75w90 si le intra greu in viteza.

 

si eu tind sa cred, ca totul tine de ulei si nu de ambreiaj sau ceva de genu, deoarece, problema este ( de ce intra usor cand se incalzeste ) si eu am sa tind spre schimbarea ulei-ului cu 75w80 norma gl 4 ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am mai cautat niste discutii si am gasit ca acest tip de ulei ( 75w80 cu norma GL 4 ) ar fi cel bun, deoarece, majoritatea au 75w90 si le intra greu in viteza.

 

si eu tind sa cred, ca totul tine de ulei si nu de ambreiaj sau ceva de genu, deoarece, problema este ( de ce intra usor cand se incalzeste ) si eu am sa tind spre schimbarea ulei-ului cu 75w80 norma gl 4 ).

eu stiam ca uleiul e lifetime in cutie ,oricum daca tot il schimbi sa ne zici si noua urmarea(dupa logica ,da uleiul ar putea fi o problema acum cu timpul rece devenind mai vascos dar in 10-15 minute se incalzeste si merge normal)

Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca uleiul e lifetime in cutie ,oricum daca tot il schimbi sa ne zici si noua urmarea(dupa logica ,da uleiul ar putea fi o problema acum cu timpul rece devenind mai vascos dar in 10-15 minute se incalzeste si merge normal)

 

Si la mine face dar rar, i-am schimbat si uleiul din cutie, dar la fel...incercati cand nu intra in treapta 1 sa calcati de 2-3 ori ambreiajul si s-ar putea sa functioneze.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine face dar rar, i-am schimbat si uleiul din cutie, dar la fel...incercati cand nu intra in treapta 1 sa calcati de 2-3 ori ambreiajul si s-ar putea sa functioneze.

calcat ambreiaj + turatie ridicata.. si dupaia ar trebui sa intre cum trebuie :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Mai am intalnit o problema legata de schimbarea treptelor. Uneori cand vreau sa trec mai sportiv(schimbat pe la 4000-5000) din a 3-a in a 4-a si apas ambreiajul continua sa se accelereze singura(f rar) si este necesar sa mai apas putin acceleratia pentru a-si reveni. Sa fie de la cablul acceleratiei? Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si la mine de cand a venit frigul asta,cu motorul rece la relanti abia reusesc sa o bag in viteze,in mers intra o idee mai bine,pana se incalzeste,iar cu motorul oprit intra foarte lin,am facut si testul descris in posturile recente si anume,cu motorul pornit,incerc sa o bag intr-antaia,iar unde opune rezistenta ma opresc si cu mana cealalta opresc motorul.Cand fac asta intra foarte lin,iar ca diagnostic,acolo zice ca ar fi ceva de la ambreiaj,dar abia l-am schimbat,nici o mie de km nu are ,uleiul din cutie e schimbat si el recent,am pus ATF MOTUL,ca asta scria pe cutie ATF ONLY.Am sunat astazi un mecanic,si a zis ca daca atunci cand se incalzeste intra normal in viteze,inseamna ca e foarte gros uleiul la rece si de asta intra foarte greu.Eu tind sa cred ca e uleiul gros,alta explicatie nu gasesc,de ce cand se incalzeste intra normal?

pai asta cred si eu, ca odata cu uzura cutiei de viteze anumite trasee de lubrefiere ale pinioanelor din cutie se ingusteaza (din cauza depunerilor) iar uleiul fiind mai gros la rece opune o anumita rezistenta pentru a permite unele miscari din cutie, asta e explicatia ca doar un anumit pinion, cel mai frecvent folosit (de obicei cel de viteza intai) are probleme de acest gen.

Link to comment
Share on other sites

eu cred, ca aceasta problema, este ambreiajul si nu cutia, deci stai lejer ca e normal,

orice masina are putina uzura la ambreiaj, de asta iti face asa dimineata, majoritatea masinilor fac, ca doar nu ar fi ambreiajul nou,

am intalnit la multe masini, problema asta, la altele problema e chiar intensa,

stai lejer ca nu ai nici-o problema, la cutie, sau ambreiaj,daca merge bine cand se incalzeste,

sa nu schimbi uleiul din cutie, ca nu prea este recomandat la manual, se uzeaza mai repede cutia,

daca chiar simti nevoia so faci, fao la reprezentata, succes

Link to comment
Share on other sites

eu cred, ca aceasta problema, este ambreiajul si nu cutia, deci stai lejer ca e normal,

orice masina are putina uzura la ambreiaj, de asta iti face asa dimineata, majoritatea masinilor fac, ca doar nu ar fi ambreiajul nou,

am intalnit la multe masini, problema asta, la altele problema e chiar intensa,

stai lejer ca nu ai nici-o problema, la cutie, sau ambreiaj,daca merge bine cand se incalzeste,

sa nu schimbi uleiul din cutie, ca nu prea este recomandat la manual, se uzeaza mai repede cutia,

daca chiar simti nevoia so faci, fao la reprezentata, succes

cu kit-ul de ambreiaj nou (marca SACHS) am avut aceleasi simptome inainte si exact la fel dupa schimbarea lui, cum explici asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.