Jump to content

Probleme descarcare baterie


sasubn77sas

Recommended Posts

Daca vrei sa nu mai stea aprins iluminatul interior dupa inchiderea usii masinii tine apasat mai multe secunde [7-10 sec] butonul de lumina de pe plafon  - butonul din mijloc.

Dar in acest caz nu se va mai aprinde automat iluminatul interior.

163458[/snapback]

:blink: Nu cred ca faza asta merge la E34... si anyway seara ce faci cu iluminatul interior ? n-ai nevoie sa vezi ce iei din masina etc..?

Link to comment
Share on other sites

:blink: Nu cred ca faza asta merge la E34... si anyway seara ce faci cu iluminatul interior ? n-ai nevoie sa vezi ce iei din masina etc..?

163467[/snapback]

Ideea era doar ca solutie temporara !

Am ramas si eu fara baterie - nu stiu daca este efectul cauzei descris in topicul deschis de mine "Oglinzi si fereastra pasager moarte".

Am incarcat bateria si am masurat consumul in gol - am 0.35A ceea ce este prea mult.

Am scos toate becurile [2] din portbagaj am verificat becul din torpedo sa nu fie aprins si fara cheie de contact pusa - initial peste 3A apoi a scazut rapid in diferite trepte la 2A si ceva 1A si ceva apoi dupa citeva minute a ramas la 0.35A - am stat si 10min si tot atit a ramas.

Am inchis si portbagajul [am tras fire subtiri afara] si tot atit consuma.

Am ascultat afara din masina - nici un sunet.

Am constat ca in zona tastelor de la clima se aude ceva pe care l-as asimila cu un ventilator de procesor [ceva foarte slab si daca nu te apleci atunci nu esti sigur ca se aude ceva].

Este ceva similar cu sunetul care se aude cit timp functioneaza monitorul de Navigatie+TV [si el foarte slab-din nou similar ventilator procesor dar mai puternic fara a fi foarte usor sesizabil] . Cind sting monitorul [displayul] acel zgomot dispare dar ramine cel amintit mai sus.

Masina are GPS+TV [ecran mare], kar kit siemens dar nu am instalat telefon, - poate asta va poate sugera ceva.

Daca aveti idee ce ar putea fi si este usor verificabil va sunt recunoscator.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Am constat ca in zona tastelor de la clima se aude ceva pe care l-as asimila cu  un ventilator de procesor [ceva foarte slab si daca nu te apleci atunci nu esti sigur ca se aude ceva].

 

163612[/snapback]

La e34-ul meu e un ventilatorash care duce aerul din habitaclu la un senzor dispus in acel panou pt a-ti regla temperatura interioara la cat i-ai dat tu din rotitze...

Dar ala se opreste odata cu becurile de la butoanele de geamuri...am stat eu in masina si am urmarit...mai stau cateva minute aprinse...si se sting..poate la tine nu se decupleaza :blink:

PS: ce sistem audoi ai si cum e cuplat? e pe contact sau merge si cu cheia scoasa?

Eu am avut la un moment dat un cass care, in prima seara mi-a terminat bateria..pt ca eu vroiam sa mearga si cu cheia scoasa...si ramanea etajul de putere cuplat pe 12volti permanent...si consuma la greu...fara sa fie casul pornit sau cu sunet pe boxe :)

Link to comment
Share on other sites

"Bavaria" mi-a spus ca nu am procedat corect pentru masurarea curentului cind masina este "adormita" - una este ca nu a apucat sa "adoarma" [trebuie asteptat 16min] iar a doua ca nici conditiile de adormire nu erau propice :=)) - toate usile, capota fata , simulat inchidere capota spate INCHISE, NU scoase becuri !.

Drepturile de autor le "platiti" evident lui "Bavaria" -care sper ca nu se supara ca am postat din raspunsul lui fara sa ii cer acordul dar l-am citat ca sursa de informatie.

Voi proceda la reverificare si voi reveni cu amanunte !

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

"Bavaria" mi-a spus ca nu am procedat corect pentru masurarea curentului

163935[/snapback]

Am urmat procedura descrisa in postul anterior.

In primele 5-10min consumul masinii in "adormire' era 0.35A -dupa 20minute consumul masurat a fost 0.03A - deci rabdare - "bavaria' spune ca valoarea maxima acceptabila este 0.05A [50mA] - uneori tragem concluzii gresite din nestiinta - asta ne costa citeodata o deplasare la service - alteori intilnim oameni dispusi sa ajute si pe cei novice.

Mii de ultumiri lui "bavaria' - un tip pe cinste !

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu stiri noi.Weekendul acesta am avut timp sa ma ocup putin de masina si sa privesc mai in profunzime toate simptomele.Am oprit toti consumatorii am conectat aparatul de masura (profesional) la baterie (in serie-pentru cunoscatori) si l-am scos pe luneta ca sa pot inchide portbagajul si sa cuplez alarma.Si ce sa vezi, am avut un consum de cca 2,6A in momentul armarii si apoi timp de 2h si 40min. numai 0,35A.- mai precizez odata: cu toti consumatorii opriti.

Apoi m-am gandit sa mai fac o proba si cu instalatia de climatizare pornita pe 26 grade celsius si viteza de la ventilator undeva pe la mijloc.Am facut aceste reglaje cu contactul pus, dupa care am am scos cheia din contact si am armat alarma, fiind tot odata cu ochii pe aparatul de masura.Am avut consum de 4,8A timp de cca.5min apoi a scazut la 2,6 si tot asa pana la 0,38A. Precizez ca timpul in care a ajuns la valoarea minima este de cca.7-8 minute de la armare.Apoi am asteptat, dar degeaba, caci valoarea nu s-a modificat deloc.Am ajuns la concluzia ca ventilatorul de la climatronic mai functioneaza inca 7-8 minute dupa scoaterea cheii din contact si inchiderea masinii doar daca acesta a fost lasat pe pozitii intermediare din panoul de comanda.Concluzia mea, pana acuma, este acumulatorul autoturismului.Cu toate ca este nou si in garantie se pare ca este posibil sa aiba ceva defecte de fabricatie.Voi schimba acumulatorul cu altul si astept rezultatele.

Daca cineva mai are ceva idei le astept cu mare interes. Ms.

Link to comment
Share on other sites

..... numai 0,35A.- mai precizez odata: cu toti consumatorii opriti.

Apoi m-am gandit sa mai fac o proba ..... tot asa pana la 0,38A. .....

Concluzia mea, pana acuma, este acumulatorul autoturismului.Cu toate ca este nou si in garantie se pare ca este posibil sa aiba ceva defecte de fabricatie.Voi schimba acumulatorul cu altul si astept rezultatele.

Daca cineva mai are ceva idei le astept cu mare interes. Ms.

165278[/snapback]

 

Nu sunt specialist - ai cerut opinii, iti spun parerea mea

Empiric insa - un consum de 0.38A [380mA] inseamna in 24 de ore aprox 9A pe care ii consuma din baterie "cineva". In 4 zile ai "ras" aproape 36A.

Presupunind ca ai bateria incarcata full, daca nu circuli citeva zile [nu multe] bateria se descarca si nu vei mai avea suficient curent de pornire - nu inseamna ca ai descarcat-o de tot.

Masina mea in urma testelor consuma in "adormire" 30mA [0.03A], la altii 10mA - depinde de dotari se pare.

Cu alt acumulator este foarte probabil sa obtii aceleasi rezultate, dar cine stie - merita sa incerci mai intii nu sa cumperi altul.

Sa privim insa optimist lucrurile :Bateria defecta este cel mai fericit caz [ai doar garantie] - iti doresc bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.