Jump to content

Probleme cu motorul cand este umezeala


SlowDeath

Recommended Posts

Am schimbat azi dimineata si fisele de la bujii, dar problema persista.

O sa ma uit si la capacul delco-ului, cu toate ca l-am mai verificat in trecut.

E posibil sa fie plasticul crapat si cand l-am verificat sa nu fi observat.

 

Mai am o intrebare: pe motorul meu se poate pune aprindere electronica? Daca da, imi poate recomanda cineva un model de aprindere?

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi dimineata si fisele de la bujii, dar problema persista.

O sa ma uit si la capacul delco-ului, cu toate ca l-am mai verificat in trecut.

E posibil sa fie plasticul crapat si cand l-am verificat sa nu fi observat.

 

Mai am o intrebare: pe motorul meu se poate pune aprindere electronica? Daca da, imi poate recomanda cineva un model de aprindere?

Ma intereseaza si pe mine aprindere electronica.

Link to comment
Share on other sites

Salut, pot zice ca am si eu aceeasi problema cu masina cand se uda pe la motor, dar la mine e mai ciudat, ca face doar cand e masina pe gpl, daca o trec pe benzina , in secunda urmatoare isi revine.

Am patit iar vinerea trecuta, am avut ceva drum mai lung si am avut timp sa o studiez, am plecat din localitate dimineata (noaptea plouase) cum era de asteptat, a inceput sa dea in nas, am mers ceva timp pe benzina si a mers ok.

Dupa 10 km am incercat sa vad daca merge, am mai umblat pe sub capota pe la furtunasul acesta de aer care vine din vaporizator, de la debit si mai duce la nu stiu ce cutiuta(legat de gaz) aproape de baterie, am scos furtunasul post-12399-0-85574500-1331051936_thumb.jpg, statea la 1100 -1200 turatii dar mergea, nu mai dadea in nas. Am mers aprox 10 km si am pus inapoi furtunasul , intre timp se uscase soseaua si a mers ok. Nu am mai avut probleme 600 km pana am ajuns pe un drum de tara si erau cateva belti, a inceput sa faca iar!

Baietii de la gaz imi spuneau ca sa schimb fise, bujii, eventual bobina, dar nu am apucat sa ajung pe la ei cand era uda, sa le arat treaba.

Cand vine vremea buna ma apuc sa curat pe la admisie tot, desfac pana la valva icv, clapeta, tot! Probabil e mai sensibil gazu si de aia face numa pe gaz sau e problema, sa fie infundate pe la gaz pe acolo ceva filtre , furtune.

Edited by leutzu
Link to comment
Share on other sites

Ala este un regulator de presiune.

Dupa ce am schimbat fisele de la bujii, am observat ca furtunasul ala (la mine este acoperit si cu o panza) era copt chiar unde intra in regulator si era crapat (rupt mai exact) pe interior pe o lungime destul de mare.

L-am schimbat cu unul bun, dar simptomele nu au incetat. E adevarat, masina in ultima vreme se comporta bine, aseara chiar parca avea alt motor (unul bun!), dar simptomele au ramas chiar daca face mult mai rar.

Am verificat si capacul delco, e bun si nu avea umezeala.

Inca mai caut problema!

Link to comment
Share on other sites

Ala este un regulator de presiune.

Dupa ce am schimbat fisele de la bujii, am observat ca furtunasul ala (la mine este acoperit si cu o panza) era copt chiar unde intra in regulator si era crapat (rupt mai exact) pe interior pe o lungime destul de mare.

L-am schimbat cu unul bun, dar simptomele nu au incetat. E adevarat, masina in ultima vreme se comporta bine, aseara chiar parca avea alt motor (unul bun!), dar simptomele au ramas chiar daca face mult mai rar.

Am verificat si capacul delco, e bun si nu avea umezeala.

Inca mai caut problema!

Va urmaresc indeaproape, de senzorul axa came (ala de la fulie) ce ziceti ? Posibil sa fie vinovat ? Eu pe ala am pus ochii dar astept timp mai bun sa ma apuc de treaba, intai curatat si dupa aia schimbat daca nu-si revine.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca am desfacut furtuasul ala, a inceput sa ia aer cat vroia el, nu mai il oprea nimic, deci eu tind sa cred ca e o problema electrica, datorita faptului ca persista doar cand e ud ,dar are legatura cu amestecul de aer. Daca nu e bun senzorul acela de la ax, am inteles ca nu porneste motorul deloc!
Link to comment
Share on other sites

Pai daca am desfacut furtuasul ala, a inceput sa ia aer cat vroia el, nu mai il oprea nimic, deci eu tind sa cred ca e o problema electrica, datorita faptului ca persista doar cand e ud ,dar are legatura cu amestecul de aer. Daca nu e bun senzorul acela de la ax, am inteles ca nu porneste motorul deloc!

Probabil sa ai dreptate nu stiu sa-ti spun exact, ideea e ca eu la ala vreau sa umblu cand se mai incalzeste nitel, poate nu e dus deloc nu stiu .

Link to comment
Share on other sites

Uite asa arata (cred ca asta este senzorul axa came), capul acela rotund il gasesti chiar pe fulie (aia zimtata) nu ai cum sa-l ratezi, asta am impresia ca citeste rotatiile in functie de fulie, "parerea mea" :rolleyes:

Nu prea cred ca acest senzor sa fie vinovat, si pisica mea face la fel dupa ce ies cu ea din spalatorie si cand ningea, banuiesc ca o sa faca si cand o sa ploua, cel mai aproape de adevar zic ca este leutzu. O sa imi fac putin timp liber sa verific cap coada si mai revin si eu cu detalii, intre timp mai postati si voi.

Link to comment
Share on other sites

Pot sa zic ca si eu am aceasta problema. Pana acum am abservat ca face doar cand e umed....dar azi a fost soare si frumos si tot face. Ma gandesc ca am udat ceva cand i-am spalat motorul acum 2 zile.

Astept sa vad cum se mai comporta in zilele urmatoare si revin cu detalii. Pe gpl face mai rau decat pe benzina...

Eu o sa iau la verificat toate furtunele ca ma gandesc sa nu fie ceva de la vacuum, am mai patit acum vreo 2 ani ceva asemanator.

 

Salut, pot zice ca am si eu aceeasi problema cu masina cand se uda pe la motor, dar la mine e mai ciudat, ca face doar cand e masina pe gpl, daca o trec pe benzina , in secunda urmatoare isi revine.

Am patit iar vinerea trecuta, am avut ceva drum mai lung si am avut timp sa o studiez, am plecat din localitate dimineata (noaptea plouase) cum era de asteptat, a inceput sa dea in nas, am mers ceva timp pe benzina si a mers ok.

Dupa 10 km am incercat sa vad daca merge, am mai umblat pe sub capota pe la furtunasul acesta de aer care vine din vaporizator, de la debit si mai duce la nu stiu ce cutiuta(legat de gaz) aproape de baterie, am scos furtunasul post-12399-0-85574500-1331051936_thumb.jpg, statea la 1100 -1200 turatii dar mergea, nu mai dadea in nas. Am mers aprox 10 km si am pus inapoi furtunasul , intre timp se uscase soseaua si a mers ok. Nu am mai avut probleme 600 km pana am ajuns pe un drum de tara si erau cateva belti, a inceput sa faca iar!

Baietii de la gaz imi spuneau ca sa schimb fise, bujii, eventual bobina, dar nu am apucat sa ajung pe la ei cand era uda, sa le arat treaba.

Cand vine vremea buna ma apuc sa curat pe la admisie tot, desfac pana la valva icv, clapeta, tot! Probabil e mai sensibil gazu si de aia face numa pe gaz sau e problema, sa fie infundate pe la gaz pe acolo ceva filtre , furtune.

decupleaza sonda lambda si vezi daca mai face. apoi verifica furtunasele de vacuum...fa-le in ce ordine vrei :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi mi-a facut fara sa fie umed afara, si aceleasi simptome, da doar temporar. Si dupa ce am scos iar furtunasul de aer statea normal la relanti! Nu inteleg!

 

dute la service la gaz sa ti-o bage pe tester....ai bagat in ultima vreme gaz de la lukoil?in bucuresti a fost teroare...au spalat astia de la lukoil rezervoarele si toata mizeria a ajuns in filtre;eu am avut noroc ca nu am avut nevoie sa bag gaz si am trecut intamplator pe la service.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am tot citit si eu o gramada de topicuri pe aici dar nu am gasit ce am cautat de aceea imi permit sa postez aici

sunt de vreo 4 luni posesorul unui e 36 sedan (316)

 

 

ideea e in felul urmator

dupa ce am cumparat masina , a doua zi dimineata am avut surpriza ca imediat dupa pornire sa imi moara motorul

pana se incalzea nu statea la relanti decat daca il ajutam

am fost la un service din vitan

si la prima vedere a zis ca bujiile trebuie schimbate si ca am o fisa nasoala

am cumparat bujii beru la recomandarea lor si am cumparat o fisa de la dezmembrari

acum dupa montaj motorul era cald si nu era nici o diferenta

in drum spre casa cred ca am facut marea greseala si am spalat motorul

a doua zi dimineata aceeasi problema

acum nu stiu la ce sa ma uit sau ce sa schimb

 

precizez ca motorul trage foarte bine chiar si rece

nu am probleme de putere

singura problema este asta cu relantiul

dupa ce se incalzeste motorul merge perfecr

idei

si poate imi recomandati un service bun care sa nu te jupoaie(am un scurt undeva care imi toaca bateria,poate si de aici sa fie problema cu relantiul?) daca au si tester cu atat mai bine

sper ca nu vam suparat cu povestea dar chiar e enervanta si vreau sa o rezolv

multumiri anticipate

Link to comment
Share on other sites

Revin dupa ceva vreme in care a mai facut figuri, si incepea sa faca si pe benzina. Alaltaieri am urcat-o pe rampa si facut mai multe verificari, teste, am dat cu apa pe acolo pe jos si a inceput sa faca figuri, am decuplat sonda si tot facea, am mai umblat pe sus pe la furtunase, debitemetru, i-am si scos mufa, tot la fel. Ieri am fost cu ea la service la gaz, nu stiu cum, da cum ajung la ei nu mai face figuri, oricum am mai verificat electricianul pe la sonda lambda cum i-am spus eu(asta era ideea mea, ca acolo e baiul), el ca nu are ce sa aiba de la sonda, ca imi taie firul de la sonda (legat de cel negru al sondei) si ca tot o sa mai faca. Dupa 15 minute pe sub canal cu el, nu am ajuns la nici o concluzie, sa mai schimb debitmetrul , sa schimb fise, si mai stiu io ce. Azi a facut iar figuri vre-o 10 km, am ajuns acasa, am curatat debitmetrul vechi si l-am pus pe masina, la fel , am mai umblat iar la furtunase, pe la vaporizator si nimic.

Am ridicat-o pe cricul masini si m-am bagat sub ea sa mai verific, sonda lambda era rupta de cand am pus-o pe masina, dar firicelul aclela din poza nu era sectionat, si am mai desfacut izolatia aia neagra de pe ele (era coapta) si am mai descoperit ca unul alb era dezizolat si corodat, se vedea ca era proaspat ud. Am taiat-o jos si am pus alta provizorie ( e tot bosch) de pe un omega, numai ca are numai 3 fire, nu are preincalzitorul ,da l-am improvizat eu(l-am legat laga filet) pana imi iau alta e buna.

post-12399-0-32445000-1334955636_thumb.jpg

 

Am dat o tura rapida cu ea si parca e alta masinuta, sigur are si cai in plus:)) Ma bucur ca am rezolvat problema , si daca e numai temporar, e rezolvata.

 

Eu zic sa verificati firele de la sonda sa nu aveti aceeasi problema! cei care nu au schimbat-o deja!

 

 

dute la service la gaz sa ti-o bage pe tester....ai bagat in ultima vreme gaz de la lukoil?in bucuresti a fost teroare...au spalat astia de la lukoil rezervoarele si toata mizeria a ajuns in filtre;eu am avut noroc ca nu am avut nevoie sa bag gaz si am trecut intamplator pe la service.....

Mi-am luat interfata pt diagnoza si mi-am pus-o singur pe tester si nu arata nimic!

 

o solutie mai simpla zic eu, pune-ti va izolatie la capota daca nu aveti,...

Am izolatie, sigur nu ajunge apa de sus, e de jos , am scris ca aveam probleme si daca nu ploua si dadeam in gropi pline cu apa.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.