Jump to content

Sfat achizitie Bmw 330d LCI 245 cp


Bmw1

Recommended Posts

@WIN60 - si tu si ceilalti care au atras atentia aveti dreptate, nu este o comparatie justa, nu comparam mere cu mere. Partea cu downgrade la capitolul confort etc mi-am asumat-o cand m-am orientat catre 330D - intr-adevar, m-a surprins neplacut capitolul tinuta de drum. Desi am testat 3 x 330D inainte de achizitie, nu iti poti face o parere obiectiva in 10km de drive-test cu dealerul in dreapta. Si da, la capitolul performante (principalul motiv al achiztiei) nu incape comparatie, mai ales de la 190 in sus (incerc postez la un moment dat niste filmulete cu comparatia).

 

@SONE - dupa cum spuneam mai sus, si eu am facut deja pasul catre non-RFT - revin cu detalii dupa teste mai detaliate, sper sa se comporte masina la fel ca in cazul tau...

Edited by cocoon
Link to comment
Share on other sites

Si cand nu ai roata de rezerva ce te faci cu non rft? Am.facut pana pe autobahn langa Budapesta. Daca nu aveam rft nu decartam cateva sute de euroi la platforma?

Un alt motiv pt care sustin rft este pentru pana facuta iarna. Nu doresc nimanui sa schimbe o roata la -10 15 grade ;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@cavaliere eu am kit de pana cu compresor si rezerva slim. De cand am masina nu am avut nici o pana. Sincer mai bine schimb roata la -15 grade decat sa imi distrug singur suspensia la masina. RFT ul ii prea rigid si nu absoarbe nici un soc aceastea fiind transmise direct in suspensie. De vara am RFT si de cand am trecut la anvelope de iarna nonRFT confortul s-a imbunatatit substantial.

 

Acuma fiecare poate decide ce vrea, eu m-am decis sa imbunatatesc putin confortul masinii si sa renunt la comoditate cand si daca o sa fac pana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de comoditate. Si daca nu e expirat kitul de pana, dupa ce bagi spuma.in el nu tot arunci cauciucul? Suspensia se uzeaza oricum si cu si fara rft. Asta e cand pica ceva schimbi. Confortul psihic valoreaza mai mult decat teama ca se strica suspensia. Masina e un fier, eu contez nu ea. Asa ca rft e ce trebuie pt masini care nu au roata de rezerva.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inlocuirea RFT cu anvelopa standard implica un risc de pana pe care si-l asuma fiecare sau nu. Oricum citisem prin carte ca si RFT trebuie inlocuit dupa ce ai mers cu el pe pana (a patit si un amic asta la X1 :( ). Deci banii pe anvelopa oricum ii dai, ramane sa decida fiecare daca isi asuma riscul de plata platforma sau nu. Probabil disconfortul este mai mare cand o patesti in locuri mai izolate (drumuri secundare, munte etc).

 

Citisem pe undeva ca treptat pneul 'self-sealing'(anvelopa normala cu un strat interior care poate face fata unei gauri de cui, surub etc fara sa lase aerul afara) se va ieftini si va deveni o alternativa viabila pentru RFT. Ramane de vazut...

Link to comment
Share on other sites

Salut daca ĂŽl luai cu pachet m iti spun in mod sigur ca nu avea acest de traimling sau cum se numește ,,, eu am avut 320d e92 cu pachet m si e f stabilĂŁ probabil din cauza amortizoarelor,,,,la f10 f30 e binecunosta problema ținutei de drum,,, cei de pe forumurile de afara se plâng ĂŽncontinuu de aceasta problema,,, am inteles ca au remediat ceva la servo direcția electricĂŁ de la 2014-2015 in sus,,,am condus si eu având in vedere ca job-ul meu e in domeniul vânzĂŁrilor auto cred ca nu exagerez vreo 7-8 f10 si un f30,,, toate sunt f instabile la viteze mari ,,, trebuie sa corectezi ĂŽntr-una direcția,,, eu personal sunt f dezamĂŁgit de Bmw ,,, DupĂŁ pĂŁrerea mea cam toate modelele dupĂŁ 2010 le-au zbârcit ,,,
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cand iesi la drum lung pui o roata slim in portabagaj. In rest abonament la firma de tractari :-) Sa fim seriosi care sunt sansele sa faci pana la -15 grade? Si daca trebuie sa schimbi roata care e problema? Ne ingheata manutele?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

cand o patesti iti blestemi zilele , ma carpeam cu kitul bmw compresor , etc dar la ultima pana am taiat anvelopa intr-o groapa si am luat kit rezerva .

 

 

nu e loc special,stai cu ele aruncate prin portbagaj?roata si cric,cheia de roti sa zic c o bagi sub un scaun.

 

daca sunt si bagaje e mai rau,nu mergi mereu cu masina goala.

Edited by techila
Link to comment
Share on other sites

Iti ingheata manutele cand te chinui doar jum de ora sa dezlipesti roata de pe butuc. Ma rog, nu iti doresc sa faci pana, fie cum zici tu sa n-ai nevoie si e ok. Sunt anumite masini care nu au loc dedicat pt roata de rezerva, fie ea si slim. Ce fac ocup portbagajul cu roata cand plec cu 3 4 persoane si bagaje? Daca aveau toate masinile portbagaje de duba mai ziceam, dar asa..

In e90 de exemplu raota slim ocupa destul din portbagaj, care nu e prea mare.

Nici nu trebuie sa fac pana zilnic, e suficient 1 data sa te prinda pe nu stiu unde si isi fac banii runonflaturile. Eu unul am patit-o si pt vara o sa imi iau tot rft la x1 ca sa stau mai linistit. Fiecare face cum pofteste.

Link to comment
Share on other sites

Salut daca îl luai cu pachet m iti spun in mod sigur ca nu avea acest de traimling sau cum se numește ,,, eu am avut 320d e92 cu pachet m si e f stabilă probabil din cauza amortizoarelor,,,,la f10 f30 e binecunosta problema ținutei de drum,,, cei de pe forumurile de afara se plâng încontinuu de aceasta problema,,, am inteles ca au remediat ceva la servo direcția electrică de la 2014-2015 in sus,,,am condus si eu având in vedere ca job-ul meu e in domeniul vânzărilor auto cred ca nu exagerez vreo 7-8 f10 si un f30,,, toate sunt f instabile la viteze mari ,,, trebuie sa corectezi într-una direcția,,, eu personal sunt f dezamăgit de Bmw ,,, După părerea mea cam toate modelele după 2010 le-au zbârcit ,,,

 

Acum trebuie sa te credem pentru ca daca te dai jos dintr-un F10 M pac si spui ca este naspa acum na, asta este are omul bani isi permite, banii pentru el sunt maculatura, e jmeker

 

Daca te dadeai jos din Felicia si spuneai ca la 120 sare de pe sosea iti luai sigur tapangele...

 

Deci te sustin, modele F sunt degeaba

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici o legatura ca e mpack sau nu, daca ti-ai tot luat arcuri eibach schimba si telescoapele cu un bilstein b8 sau koni sport. Arcurile Eibach nu se pupa cu telescoape normale non sport. Problema nu era de acolo ci de la cauciucuri si posibil geometrie; ma rog daca tot ai luat arcuri fa treaba pana la capat si pune si telescoape de calitate( recomand koni sport) . Iti garantez ca dupa sta lipita de asfalt si la 260

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.