Jump to content

Am un consumator pe urs


Recommended Posts

:blink: eu am aer, proiectoare, halogen, tempomat la aer si caldura pe care mai nou il folosesc ca sa gasesc cald in masina dimineata si merge foarte bine cu 66 Ah... Cine te-a pacalit ca trebuie de 90 Ah?

169729[/snapback]

 

Din cate am vazut eu pe realoem, pe E34 cel mai mic alternator e de 80A, dar mai exista si de 90A, 95A, 100A, 105A, 115A si 140A !

Acum, eu nu vreau sa te intreb cine te-a pacalit si ti-a pus alternator de 65A stiind ca ai atatia consumatori puternici pe masina, vreau doar sa te intreb de ce oare au facut aia alternatoare pana la 140A, daca unu' de 65A rezolva problema AC, halogene, proiectoare etc ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) eu am aer, proiectoare, halogen, tempomat la aer si caldura pe care mai nou il folosesc ca sa gasesc cald in masina dimineata si merge foarte bine cu 66 Ah... Cine te-a pacalit ca trebuie de 90 Ah?

169729[/snapback]

Vezi sa nu faci o confuzie... e vorba de alternator, nu de acumulator, deci de baterie. :blink: Amperajul furnizat de alternator va fi mereu mai mare decat cel indicat pe baterie.

Link to comment
Share on other sites

salu ! am si eu o problema cu ursul meu. :blink:

nu mai vrea sa incarce sub nici o forma alternatorul. l-am desfacut bucati , i-au fost verificate diodele, bobina, i-am schimbat carbunii cu tot cu dracia aia in care sunt prinsi, l-am pus pe masina, nu incarca. l-am dus in brate la un electrician si a zis ca e bun, sa nu am ceva pe instalatie.

am incarcat bateria 24 ore , am montat alternatorul la loc, am pornit motorul si nu incarca nici macar 1 volt.

please help!

 

p.s. cand ii pun borna face un pic de scanteie, nu mare dar ceva face...

Edited by j0hnny
Link to comment
Share on other sites

Johnny esti de al meu:),deci mi-a zis cineva sa verific carbuni la alternator sa nu fie dusi,in ultimile zile am mers cu masina la greu nu am mai luat borna acum ca astazi nu am mers cu ea i-am luat o borna de la baterie sa nu imi faca maine surprize cand dau la cheie.
Link to comment
Share on other sites

bogdy eu am schimbat carbunii de la alternator cu tot cu chestia aia care cred ca e vreun regulator de tensiune si el incarca scos afara de pe instalatia electrica, cand il pun la loc , e mort.

inainte sa cedeze de tot mai facea figuri de exemplu am plecat din rahova pana la unirii, am oprit masina , dupa 15 minute am plecat , a pornit cand am dat la cheie, am ajuns inapoi acasa si in fata blocului am oprit mototul si am vrut sa mai plec undeva , si nu mai pornea deloc, mersesem pe baterie. am impinso , a luat-o iar. si dupa aia nu a mai mers deloc:((

ma scoate din sarite

o avea vreun releu de incarcare stricat?

Edited by j0hnny
Link to comment
Share on other sites

Salut,nu am instalat recent nimik la ea referitor la cass sau alte chesti liminoase,problema este urmatoarea Radule,deci tu zici ca ai venit din oras si dupa aceia ai mai vrut sa pleci undeva si nu a mai pornit deci inseamna ca ai mers pe baterie cum spui tu,dar la mine daca merg in fiecare zi e ok daca nu merg 3 e moarta bateria,ma gandesc ca daca mergeam numai pe baterie pateam ca tine dar asa la mine daca merg in fiecare zi a doua zi porneste garantat deci inseamna ca alternatorul incarca ceva zik eu.......
Link to comment
Share on other sites

Mda, se pare ca am vb degeaba mai sus, pentru ca cel care a deschis topicul nu a citit !

Mai incerc odata, daca vb tot degeaba... sa se descurce !

 

Alternatorul, nu are rolul de a incarca doar bateria, ci si de a sustine toti consumatorii electrici de pe masina !

Daca ai avut alternatorul schimbat cu unul care da un curent mai mic, dar tu ai consumatori (a se citi: mergi cu aerul pornit, cu statia sau casetofonul sau cd-player-ul date la maxim, cu toate becurile aprinse, clacsonezi mult sau ai nu stiu cate clacsoane pe masina, sudezi tigarile si folosesti bricheta masinii, etc) care depasesc curentul de incarcare al alternatorului, atunci curentul lipsa il va sustine bateria. Consumul fiind prea mare in timp ce mergi cu masina, alternatorul nu mai poate incarca bateria, care se descarca, deoarece iti sustine si ea consumatorii.

 

Asa ca fa bine, vezi ce alternator ai pe urs, si pune unul mai mare !

Sunt sigur ca, daca nu tu, atunci vechiul proprietar a avut probleme cu alternatorul si l-a schimbat cu unul mai mic.

Link to comment
Share on other sites

alternatorul meu nu vrea sa incarce deloc, fara nici un consumator pornit( faruri, cass, aer) desi pare ok. am verificat dupa o saptamana de stat si bateria e la acelasi nivel, nu s-a descarcat intre timp. pur si simplu nu incarca. o sa incerc cu un alt alternator de la un amic pentru a elimina una din suspiciuni.

in afara de dracia aia cu tot cu carbuni( regulator , releu , nu stiu ce e ) ce mai are lagatura cu alternatorul?post-2586-1167498167_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce insemna ca pare ok ?

Daca becul de pe bord (ala cu o baterie) nu ramane aprins cand merge motorul, inseamna ca alternatorul este bun !

Si atunci nu iti incarca bateria din 2 motive: 1. Bateria este uzata si trebuie schimbata si 2.Firul care duce de la alternator la baterie este intrerupt pe undeva.

 

Alternatorul are 2 fire (inafara de cel care este legat de sasiu), unul se duce direct la baterie iar celalalt la martorul (becul cu baterie) de pe bord.

Verificati, cu un aparat de masura, daca firul care duce de la alternator la baterie nu este intrerupt.

Link to comment
Share on other sites

L-a schimbat cu ce a gsit la SH...vezi cablul dintre acumulator si alternator...papucii lui...inchide toti consumatorii si vezi tensiunea, cu motorul pornit...trebuie sa fie mai mare decat cu motorul oprit..ceva intre 13,5-14,5...sunt niste limite minime si maxime...ideal ar fi intre 13,8 si 14,2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca inebunesc! dupa 5 zile de stat nepornit ursul meu a pornit la sfert de cheie, si culmea , incarca!!!!!!!!!!!!!!!!!

SlowDeath am verificat becul de la bord, era ars , l-am schimbat. pun contact, se aprinde , pornesc motorul se stinge. am stat 15 minute cu motorul pornit ( plec la munca si nu puteam sta mai mult) si nu s-a aprins.

Maine verific cablurile de la alternator la baterie.

ce am observat- cand accelerez, palpaie becul de la rezervor( e aproape gol) . nu se stinge si se aprinde ci oscileaza intesitatea luminii. Are vreo legatura?

Link to comment
Share on other sites

Slowdeath si Lucian,multumim pt. ca a-ti vrut sa ne ajutati pe mine si pe Johny,deci,Slowdeath mi-a atras atentia cand ai zis ca daca becul de la bord cel cu bateria nu ramane aprins in timp ce motorul merge inseamna ca alternatorul e bun,e la mine e ok la bord pun contactul cand pornesc motorul se stinge,cred ca ori unele fire intre alternator sasiu baterie,se poate ca un fir sa fie intrerupt pe undeva,bateria este luata acum un an si 2 luni de noua si nu cred ca.....sa uzat asa mult ca sa dau vina pe ea,astept sa treaka si data de 2 ian si ma duc la un amic care e mecanic si sa imi masoare intensitatea,sa ne uitam la fire,ca ceva ceva e de masina totusi in 3 zile nepornita bateria trebuie sa o pun o juma de ora pe redresor.
Link to comment
Share on other sites

Baieti va multumesc si eu pentru ajutor, era un surub mai slab de la borna ( vin vreo 3 in borna de +)deci sunt un mare idiot.

Din pacate nu prea am apucat sa ma bucur ca l-am reparat pt ca pe 01 la ora 4.00 l-am fact praf. pe calea rahovei, am casapit inca 2 masini parcate. Mare atentie baieti la tractiunea pe spate si nu va jucati cu cauciucurile, ca eu am inceput anul cum nu se putea mai prost.

Daca vreti o sa pon maine si niste poze referitoare la isprava mea.

Link to comment
Share on other sites

Vai de mine Johny,mare pakat sa sti,chiar imi pare rau,eu merg cu asa mare atentie si cand e carosabilul ud,sau inghetat merg incet si cu grija,uite asa am pazit eu ursul de evenimente neplacute,pai din cate vad din poza hai ca aripa ,masca farurile,capota...hai sa zicem ca se repara dar cu greu...,la motor ce probleme are?radiatorul cred ca e spart nui-i asa,suporti?ce mai are?ai de gand sa al faci nu-i asa?
Link to comment
Share on other sites

Vai de mine Johny,mare pakat sa sti,chiar imi pare rau,eu merg cu asa mare atentie si cand e carosabilul ud,sau inghetat merg incet si cu grija,uite asa am pazit eu ursul de evenimente neplacute,pai din cate vad din poza hai ca aripa ,masca farurile,capota...hai sa zicem ca se repara dar cu greu...,la motor ce probleme are?radiatorul cred ca e spart nui-i asa,suporti?ce mai are?ai de gand sa al faci nu-i asa?

172123[/snapback]

 

Bogdyy am de gand sa il fac , dar deocamdata am alte probleme , de ordin legislativ care sunt de 1000 de ori mai importante.

viteza mare nu am avut dar in a doua masina pe care am acrosat-o , am lovit-o din partea stanga aproape perpendicular in roata din spate care s-a proptit in bordura. e destul de rezistenta o punte de spate si a fost echivalentul unui zid.

Link to comment
Share on other sites

Chestia buna e ca alternatorul fiind montat pe partea stanga...l-ai salvat.... :blink:

PS: becul din bord se aprinde ...doar daca primeste comanda din alternator, mai precis din regulatorul de tensiune...nu e de la un voltmeru de minim...cum am fost tentat eu sa cred ..sau altii...mi-am montat un led rosu care e asa cum am vrut eu :) ...respectiv cuplat la un montaj electronic care anunta cand tensiunea scade sub un nivel..respectiv 10volti...trebuie sa ridic acest nivel...pentru ca la 10 volti bateria e deja mooarta :)...adica nu mai poti nici sa pornesti motorul cu ea...si cum eu am cutie automatica...nici impinsa nu o pot porni :)

Link to comment
Share on other sites

Johnny batrane,am observat ca stai bine cu ...inima.... :blink: ,eu daca imi vedeam asa ursul.....nu cred ca mai eram bun de nimik cateva zile.....,eu de rev. l-am dus la cineva la curte ca am plecat de akasa si nu puteam sa ma duk cu el ca mai beam o sampanie,un whysky ceva si....,asa ca l-am dus la cineva la curte ca imi era cu astia la ora 12 cu petardele sa nu aterizeze una mai mare asa pe luneta si sa vin dupa aceia sa vad......surpriza..... :)
Link to comment
Share on other sites

A si uitasem........,ce naiba mai Johnny tu naiba nu stiai ca te fura spatele,intrai cu viteza in curba,ca e senzatia asa dar.......trebuie mare atentie ca e usor sa zici ca o faci,dar.....nu uita ca o sa alergi dupa piese...munca care o sa o depui,ca nu e naiba Octavia sau alte marci actuale care sa se gaseasca piese asa foarte usor sa o duci in service si sa vi peste 10 zile si sa te urci in ea si sa ai dai cheie atat,o sa fie destul de greu dar daca ai vointa.....e ok. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.