Jump to content

Recommended Posts

Este vorba de un E34 525i vanos din 92 al lui fratemiu. Va cer parerea fiindca a fost cu ea la mai multi "mecanici" si a pus-o pe mai multe testere si nu a gasit rezolvarea problemei. In mers se opreste motorul pur si simplu. Mecanicii si testerul au spus ca e debitmetrul. Domi mi-a spus ca un debitmetru stricat face un consum mai mare de combustibil si ca nu mai e asa vioaie in turatii joase si nu are legatura cu muritul motorului. Cu debitmetrul pus moare motorul dupa 3-5 minute de functionare. Cu mufa de la debitmetru scoasa nu mai moare motorul in mers dar are momente cand smuceste in mers, iar la relantiu oscileaza si are tentinte sa moara.

 

Concluzia e ca mai are o problema insa care e aceasta?

 

In vara a schimbat toate consumabilele si cand a schimbat bujiile a verificat si compresia care era buna iar in toamna imi aduc aminte ca a schimbat senzorul de la axul cu came, senzorul de la clapeta de acceleratie si ceva regulator de aer.

 

Vreau si parerea voastra ca daca nu reuseste sa rezolve problema o va dezmembra:( si e pacat.

Link to comment
Share on other sites

Fara mufa de la debitmetru intra in auto protectie si de aceea nu se mai opreste, trece peste anumiti parametri pe care ar trebui sa ii masoare senzorii si merge pe niste valori presetate. Cel mai indicat ar fi un tester, in mod normal nu ar trebui sa moara decat de la senzor arbore si/sau axa cu came, fara restul senzorilor functioneaza; daca apare o nesincronizare intre cei doi ECU opreste motorul.
Link to comment
Share on other sites

Fara mufa de la debitmetru intra in auto protectie si de aceea nu se mai opreste, trece peste anumiti parametri pe care ar trebui sa ii masoare senzorii si merge pe niste valori presetate. Cel mai indicat ar fi un tester, in mod normal nu ar trebui sa moara decat de la senzor arbore si/sau axa cu came, fara restul senzorilor functioneaza; daca apare o nesincronizare intre cei doi ECU opreste motorul.

VERIFICA FURTUNUL DE LA ADMISIE POATE TRAGE AER FALS

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti serios acum ce treaba are daca trage aer fals cu opritul motorului? La aer fals fluctueaza la ralanti, scade mai greu din turatii dar nu se opreste subit...

Se opreste, stii cum? extrem de usor. La mine mi s-a forfecat furtunul ce duce din cotul de la debitmetru, la regulatorul de ralanti. l-am tinut turat ca sa ajung acasa. Mai rau a fost cu schimbatul, ca am stat 3-4 zile dupa el.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

daca motorul moare cind este cald, merge ok in relanti dar nu mai are putere la cald, este posibil sa fie de la senzorul de la vibrochen, http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD63&mospid=47404&btnr=11_4855&hg=11&fg=15 piesa nr. 19.

 

Sry, my bad, ala este de la axa cu came. Nu gasesc schema de e34 pentru senzor vibrochen (daca are) :( la E39 oricum asta e o problema, si moare la cald.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD63&mospid=47404&btnr=11_0157&hg=11&fg=10 ar fi piesa 9.

Edited by gogu258
Link to comment
Share on other sites

 

Sry, my bad, ala este de la axa cu came. Nu gasesc schema de e34 pentru senzor vibrochen (daca are) :( la E39 oricum asta e o problema, si moare la cald.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD63&mospid=47404&btnr=11_0157&hg=11&fg=10 ar fi piesa 9.

Senzorul de la arbore este 9 in link : http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD63&mospid=47404&btnr=11_4793&hg=11&fg=10

Varifica si cablul de masa al motorului .....

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.