Jump to content

Imi cam schimb parerea despre BMW


fbdcnt

Mercedes sau BMW?  

1545 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ªi la BMW existã recall-uri pentru diverse lucruri, Însã asta se Întâmplã În timpul fabricaÞiei acelor modele.

 

BMW stia ca o tija de la turbina motoarelor de 2l diesel de 177cp e prea scurta sau oricum proiectata aiurea. Asta am aflat din mai multe surse de la BMW (dealeri, service din orase diferite).

 

Nu au facut recall. A trebuit eu dupa 1 si jumatate de cand am masina sa plec de cateva ori ca un aro sau un autobuz de la semafor si sa merg cu ea la service ca sa aflu ce are. Ca ei nimic...

 

Nu recall, nimic. Nici macar sa spuna ca mergeam eu la ei si o schimbam pe banii mei (15 euro kitul de reparatie).

 

II doare la salata pe baieti...

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Vorba aia, "timpul inseamna bani si doar cu bani o sa te astepte", e normal ca producatorii sa se miste mai repede in secolul vitezei asumandu-si niste riscuri mai mari sau mai mici.

 

Eu merg in general cu e90 mai mult in oras, iar cum Bucurestiul e plin de gropi mi s-a cam luat de suspensia rigida de la bmw si singura masina care ar putea sa o inlocuiasca e c klas dupa parerea mea.

 

 

Mercedes e renumit pentru suspensia sa. Nu stiu la actualul C-class, dar generatiile anterioare au fost mult peste concurenta la acest capitol.

BMW-ul a excelat mereu la capitolul motoare, iar Mercedes-ul la capitolul confort la rulare.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit ca merita sa vedeti si voi parerea unui forumist mercedes care are in familie un E 320CDI si un 530d!

Iata ce am gasit pe forumul mercedes legat de o comparatie intre cele doua marci:

 

"2005 BMW 530d Automatic:

0-100 = 6.8s, 248km/h, 6 cilindri in linie

 

2005 Mercedes-Benz E 320 CDI 7-Automat:

0-100 = 6.8s, 250km/h, V6

 

Si, mai e de mentionat ca E-ul e cu 75kg mai GREU decat bmw-ul, si are cu 7 cai mai PUTIN

 

Dupa cum se vede AICI sau AICI, nu fuge nicaieri bmw-ul. Si by the way, in al doilea film arata cum ca E-ul e mai rapid cu 0.1 la 100, si ca are consum de 9.3 :)

 

In testul de pe youtube e varianta mai veche de motorizare, adica 6 in linie. Eu am motorizarea noua, V6 care e superioara vechiului 6L ,iar , in comparatie cu 530d, e mult mai zgomotoasa( mai ales cand e rece) si nu e asa de liniar in acceleratie. Mertul trage exeptional in zona de 2000 pana aproape de 3000 , dupa care nu mai are suflu, pe cand bmw-ul e mult mai liniar, si trage pana la 5000 de ramai blocat in spatarului scaunului. Am facut de cateva ori liniute intre ele si pana aproape de 120-130km/h am fost paraleli,dupa care bmw-ul se tot ducea.La capitolul motorizare, 5-arul e net superior, motorul fiind exceptional de silentios si de rafinat, nu degeaba a castigat atatea premii acest propulsor. 7g-tronic schimba exceptional treptele , fara nici o smucitura( la bmw se mai simte putin dar are si 60.000km peste rulajul Mercedesului) dar nu vad nici un avantaj la viteze mari, nefiind mai economica. Amandoua modelele au 2000rot/min la 140km/h. In mers sportiv, cutia ZF de la bmw e foarte intuitiva, pastreaza treapta de viteza in jurul valorii de cuplu maxim si schimba mai rapid, nu are pauza aia in timpul schimbarii, iar la kick-down instant se duce intr-o treapta inferioara, pe cand la Mercedes e confortabila si atata tot, rapida nu, e doar o chestie de marketing mult laudata cutie 7g-tronic.Vorbind de confort, pot adauga un mare plus la scaunele bavarezei, care sunt cu ani lumina peste fotoliile de pe Mercedes.Am optiunea cu spatar care se indoaie in doua si cu tetiere care se muleaza in jurul gatului si pot spune ca nu am vazut pana acum scaune mai ergonomice si mai mulate in jurul corpului cum am vazut la bmw. Si Mercedes are scaune confortabile, cu o gramada de reglaje, dar nu stai in ele cum stai ca in cele din bmw la care totul e calculat sa-ti fie la indemana.

In mers, nu exista diferente la zgomotul interior, amandoua fiind la fel la confortul acustic.

.Calitatea Mercedes a scazut considerabil in ultimii 8 ani si asta si-a spus cuvantul la unele piese care au cazut, fiind foarte sensibile la motorina( nu alimentati NICIODATA de la LUK-OIL) si toate de natura electrica sau electronica .Bmw-ul are peste 200.000km si e inca neumblat sub capota motor.Singurul lucru in afara de consumabile au fost curelele care erau obosite. Suspensiile la Mercedes au rezistat fara nici o problema 150.000km nefiind nimic schimbat pe cand la Bmw au fost schimbate bieletele antiruliu si tirantii, asta poate datorita jentilor de 18 cu talon jos. La capitolul stabilitate, regele e bavareza care are o stabilitate EXCEPTIONALA, fiind o placere la condus pe drumuri virajate, dar nu mult timp, pt ca-i apuca senzatia de voma si dureri de cap pe cei din masina . Mercedesul are un ruliu foarte mare si directia nu este asa de precisa .Pe drumuri denivelate, E-classe e mult mai confortabil si asta datorita rotilor pe 16, dar exista un zgomot cand lucreaza suspensiile,pe cand la competie e mai redus poate datorita unei antifonari mai bune. Banuiesc ca daca E-ul era ''incaltat'' tot cu 18, se simteau la fel gropile dar si mai zgomotos ....

Spatiul de portbagaj este cam la fel, si dimensiunile masinii sunt cam identice. BMW a facut acel Idrive blamat pe care il poti folosi foarte lejer dupa o saptamana fara probleme si fara sa te iriti. Totul este unde trebuie, dar trebuie invatat. Ma intreb cati dintre cei care blameaza Idrive aici au pus mana vreodata pe acel buton..

Sistemul audio de pe Mercedes e Harman Kardon si e superior fata de cele 6 boxe din Bmw.Am numarat in E-classe numai putin de 12 boxe si sunetul e fenomenal de clar.Bmw-ul e dotat cu sistemul clasic audio si chiar se aude binisor.Am fost uimit cand am descoperit un set de boxe exact sub scaunele din fata incastrate in podea.Ele dadeau senzatia de bass din scaune. Nu am auzit cum se aude sistemul Pro logic 7 sa fac o comparatie intre varfurile de gama.Pot spune ca am vizionat niste filme in Mercedes si pot spune ca senzatia audio e exact ca in salile de cinema.

La Bmw se poate intrerupe esp-ul, si te poti juca putin cu masina punand-o cu de-a latul in curbe, pe cand la E-classe nu poti face treaba asta, intrand instant electronica in functiune si repune masina pe traiectoria normala. Nu poti pleca in scartait de roti, nu te poti juca facand drifturi, pt ca electronica nu te lasa. La 5-ar esti liber de orice ''frana electronica''.

La sistemul de franare ,Mercedes are un avantaj cu SBC-ul, si mi-a placut functia de brake la stop, cand masina sta infranata in D dupa ce ai apasat de doua ori scurt pe pedala de frana si reia daca apesi iar pe frana sau acceleratie dar in regim sportiv, mai bine dozata e pedala bavarezei.

 

Cam astea sunt diferentele descoperite de mine intre cele doua masini.Daca vrei ceva deosebit si foarte sportiv si odihnitor la drum lung, 530d e alegerea perfecta. E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw.Per total, consider seria 5 peste E-classe cam la toate domeniile, inclusiv la confort, pt care era renumit in trecut Mercedes-ul.Cine nu ma crede, pot demonstra tot ce am spus mai sus.

E-clasul e Avangard cu toate optiunile care au existat in 2006 iara Bmw-ul e individual cu toate dotarile in afara de pro-logic7 si Head up dislay.

Pot spune ca ultimul E-classe care e adevarat ramane w124,cel mai fenomenal E, pe cand asta nou e ......"

 

Aici e tot topicul pentru cei interesati: http://www.clubmercedes.ro/c-220-cdi-vs-c-320-cdi-t9694.html

Link to comment
Share on other sites

pai numai asa imi explic cum dracu noul C a iesit cu atatea bube in cap.

De ce zici asta, ca eu vreau sa trec la modelul nou de c klas de la e90.

 

bube la cutie, bube la soft, bube la frane, bube la interior, scaun rupt (nici la renault n-am avut scaune rupte in service cat am stat eu pe acolo, vreun an) si care or mai fi, poate le-au mai remediat, cine stie, cred ca deja a trecut un an de la aparitie.

 

legat de parerile unora despre masina X, voi lua aceste pareri mereu cu maxim de moderatie daca nu cunosc persoana si nu stiu sigur ca e capabila sa conduca o masina. pare ciudat, dar mi-a fost dat sa vad tot felul de oameni care nu stiau sa conduca, dar emiteau pareri. cel mai nou am avut indelungi dispute legate de incapacitatea unora de a conduce un subaru, cu privire la ambreiaj si cutia de viteze.

Link to comment
Share on other sites

Am stat si m-am gandit mult la chestia asta … eterna batalie Mercedes versus BMW … si intotdeauna am fost partinitor, pentru ca sunt fan BMW, pentru ca ma numar printre oamenii care daca ar avea de ales intre BMW si Mercedes as alege fara sa clipesc BMW … in momentul asta. In viitor … nu mai stiu.

 

Realitatea este ca batalia asta intre BMW si Mercedes nu prea exista … deloc. Daca ati fost putin atenti ati vazut ca batalia foarte puternica se da intre BMW si Audi … iar Mercedes parca este pe alt teren, in alta liga in alt sport. Aia doi se cearta in continuu prin spoturi si afise publicitare … ca Audi are Quattro … ca BMW are X drive … un fel de concurs de masurat penisuri … iar Mercedes, fiind mai elegant din fire … nu si-l arata deloc … desi si ei au 4Matic si tractiune spate si motoare foarte puternice doar nu simt nevoia sa se compare cu altii. Ca nu au de ce.

 

Traiesc cu impresia ca Mercedes pur si simplu ii ignora pe toti … ca nu simt nevoia sa-si masoare puterile in nici un fel …. Parca BMW si AUDI ar fi 2 Chiuaua care ar latra in continuu la un Dog German care nici nu intoarce capu’ …

 

 

Sportivitate vs. Confort

 

Orice fan BMW o sa sara acum sa zic … “frateeee, BMW-ul este muuuult mai sportiv !!” …. iar fanul Audi va zice “frateee, Audi este compromisul pefect intre sportivitate si confort” … Si asta e bine, pentru ca asa este … pe hartie.

 

Pe hartie un BMW este mai rapid ca un Mercedes … pe hartie un Audi este mai rapid ca un Mercedes dar putin mai confortabil ca un BMW … In realitate, pe drumuri si nu pe pista sau hartii cu date tehnice … Mercedes are motoare mai mult decat capabile sa tina pasul … dar intr-un confort absolut, fara nici un fel de compromis. Cei de la Mercedes stiu ca nu este nevoie sa-ti zguduie creierii ca sa iei o curba cu 2km/h mai tare. Pentru ca in final in drumurile noastre singurul lucru care conteaza in final este sa ajungi relaxat la destinatie … si Mercedes face asta cel mai bine.

 

Imagine

 

In anii trecuti Mercedes se confrunta cu o problema severa de imagine … pentru ca tiganii cu palarii imense si mustati pe masura, au capatat o atractie ciudata si bolnavicioasa fata de S-ul din anii 90 … Din fericire majoritatea s-au reprofilat spre BMW si acum incep sa migreze mult si spre AUDI … N-am inteles niciodata migratia asta a tiganilor … Dar Mercedes cu noile modele a de venit o marca foarte curatzica si eleganta. Este suficient sa arunci un ochi pe la volanele noilor modele sa observi ca sunt destul de putine cruci prinse in parbriz … sa observi ca nu sunt tunate prin vitan … sa observi ca parca sunt putin mai cizelati …

 

Atitudine

 

O chestie care imi place la Mercedes esta ca parca nu s-au curvit niciodata ca BMW … sau Audi … Cel mai entry level Mercedes C-Klass are motor de 2.0 si 136 de cai, echipat cu jante pe 16 din aliaj usor … clima dubla standard … geamuri electrice standard … etc. BMW are in line-up versiunea 316 … Pe bune?? … Da PE BUNE !!! Eh … Acest 316 este ceea ce-mi place mie sa numesc CHELEA PULII … pentru ca vine cu nici un fel de dotare premium ci doar cu sigla de snob si cu un mirific motor de 122 de cai cu o acceleratie de 0-100 in 10.6 secunde.

 

Mi se pare nasol ca o marca premium cu pretentii sa-si puna sigla pe chelea pulii … Mercedes nu si-a coborat standardele sa vanda putin mai mult … a ramas cu capul sus si nu face masini pentru saraci.

 

Imi este lene deja sa mai vorbesc despre interioare, imi este lene sa fac o comparatie intre fiecare model in parte pentru ca ar fi total inutil … Dar o sa vorbes putin despre C63 VS M3 … C63-ul a aparut la 1-2 ani dupa M3 si cu toate astea cei de la Mercedes nu l-au facut mai rapid … desi sunt convins ca puteau. Doar ca nu le-a pasat … Au facut pur si simplu o masina care parca este sex pe roti … si in lumea reala este mai rapida ca orice si oricine … pentru ca 99.9% dintre noi si din posesorii de astfel de super masini NU SUNT in stare sa scoata mai mult de 60 % din potentialul unei asemenea masini.

 

In final desi nu ma inebunesc dupa Mercedes … si tot as alege intotdeauna altceva … de fiecare data cand vad unul din noile modele pe strada, deodata inteleg de ce aia sunt cei mai buni si cred ca vor fi cei mai buni inca foarte mult timp … Pentru ca vorba aia idioata ca pe lume sunt doar 2 tipuri de masini Mercedes si celelalte are un sambure MARE de adevar.

 

THE END

 

Acum dati cu parul.

 

Poate reusiti si fara sa va insultati foarte tare …

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

de ce sa dam cu parul ? :)

 

ce m-a bagat putin in ceata, este "chelea pulii", nu prea am inteles ce inseamna, dar suna adanc :lol:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ba da, la AB este un coffe bar gratuit pt clienti, unde esti servit cu cafea cat poftesti.

confirm. cafeaua e foarte proasta si se serveste fierbinte in pahare de plastic.

 

Asa este. Si nici nu zic ca te poti uita in service sa vezi ce iti fac la masina. Am aflat de la prieteni asta...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ba da, la AB este un coffe bar gratuit pt clienti, unde esti servit cu cafea cat poftesti.

confirm. cafeaua e foarte proasta si se serveste fierbinte in pahare de plastic.

 

Asa este. Si nici nu zic ca te poti uita in service sa vezi ce iti fac la masina. Am aflat de la prieteni asta...

 

Nu este adevarat, nu poti vedea in service, nici la AB Baneasa nici la Otopeni, poate doar acolo la Diagnoza rapida, dar in service cu siguranta nu.

 

La MHS, au niste plasme legate la camere video si poti "distinge" ceva in service, dar nu au nici o releventa.

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu acum n pagini - nu ma refeream la "exactitatea" casetei ci la cat de repede se duc .... e deranjant un pic sa schimb pana in 60.000km caseta de directie la seria 1 si tare mi'e ca pana la anul cand iese din garantie coupe-ul ii vine si lui randul ... si credeti'ma ca merg extrem de atent - doar in cazuri extreme mai prind cate o gropita ... trec cu viteza mica peste linii de tramvai samd ... Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am stat si m-am gandit mult la chestia asta … eterna batalie Mercedes versus BMW … si intotdeauna am fost partinitor, pentru ca sunt fan BMW, pentru ca ma numar printre oamenii care daca ar avea de ales intre BMW si Mercedes as alege fara sa clipesc BMW … in momentul asta. In viitor … nu mai stiu.

 

Realitatea este ca batalia asta intre BMW si Mercedes nu prea exista … deloc. Daca ati fost putin atenti ati vazut ca batalia foarte puternica se da intre BMW si Audi … iar Mercedes parca este pe alt teren, in alta liga in alt sport. Aia doi se cearta in continuu prin spoturi si afise publicitare … ca Audi are Quattro … ca BMW are X drive … un fel de concurs de masurat penisuri … iar Mercedes, fiind mai elegant din fire … nu si-l arata deloc … desi si ei au 4Matic si tractiune spate si motoare foarte puternice doar nu simt nevoia sa se compare cu altii. Ca nu au de ce.

 

Traiesc cu impresia ca Mercedes pur si simplu ii ignora pe toti … ca nu simt nevoia sa-si masoare puterile in nici un fel …. Parca BMW si AUDI ar fi 2 Chiuaua care ar latra in continuu la un Dog German care nici nu intoarce capu’ …

....................................

 

In final desi nu ma inebunesc dupa Mercedes … si tot as alege intotdeauna altceva … de fiecare data cand vad unul din noile modele pe strada, deodata inteleg de ce aia sunt cei mai buni si cred ca vor fi cei mai buni inca foarte mult timp … Pentru ca vorba aia idioata ca pe lume sunt doar 2 tipuri de masini Mercedes si celelalte are un sambure MARE de adevar.

 

THE END

 

Acum dati cu parul.

 

Poate reusiti si fara sa va insultati foarte tare …

 

 

 

Prietene vezi ca asta nu e opera ta!!!!!

De ce nu ai pus linkul de unde ai dat copy-paste?

Ce ai COPIAT tu aici am citit aseara in alta parte da acolo era si o fotografie cu un dog si o chiuaua!!!!

Daca gasesc site-ul am sa il pun aici!

Nu-i cinstit sa-ti insusesti munca altuia!!! Urat!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

dar nu vad sa fi spus ca el e autorul.

 

@Pole eu ziceam de serviceul BMW din Timisoara. Te poti uita de sus si vezi printr-un geam enorm in service. Poti sa te uiti stand la masa unde iti poti bea caufeaua.

 

ah, scuze... oricum la voi totul este mai civilizat fata de cloaca asta de aici.

Link to comment
Share on other sites

pai poate ms77xxs e chiar autorul articolului ala. :)

 

 

Vezi sa nu!

Un autor isi imbunatateste mereu opera si mai ales stilul. Putea sa scoata expresiile acelea de....licean ce sta in internat!

Parca una din regulile forumul e ...limbajul civilizat.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.