Jump to content

nu trec de 140 km la ora! de ce?


Recommended Posts

va salut, sunt un proaspat detinator de bmw (primul bmw de pana acum), 730d din 2004. cand am cumparat masina am facut un drum destul de lung, cluj-braila-bucuresti-cluj. am facut 3 autostrazi cu 200-220 kn la ora, perfect. dupa vreo 2 luni, s-a rupt garnitura de la turbina si a intrat in turbina, am reconditionat-o la cei mai buni din Cluj, testata, perfect, parametrii normali, plus revizie si discuri spate= 55 mil. am iesit pe autostrada iar si nu mai depaseste 140 km la ora. f greu, cu pedala in podea, sau din pilot automat, la max 160 km/ora, iar daca urc un deal , scade ....si revine la 160 f greu. mai sunt momente cand in oras, nu trece de 80 km/ora, iau picioru de pe pedala , dupa care isi revine forta. am momente cand in deal, e f zgomotoasa si trage greu. cei de la service spun ca nu e de la turbina (evident , pusa de ei). ei spun ca e de la debitmetru, mi-au deconectat mufa de debitmetru ca cica sa o testez o perioada asa..... nicio inbunatatire... ei imi garanteaza ca daca schimb debitmetru , va merge ca inainte (200-220 km/ora). voi ce parere aveti? a mai patit cineva asa ceva?

mentionez ca atunci cand trage greu se si tureaza pana la 3500-4000.... fum nu scoate , consumul afisat pe bord 10,8 l.

intrebarea mea generala este: daca schimb debitmetru ( 800-900 ron) se va rezolva problema? sau turbina nu a fost reconditionata cum trebuie? au zis ca au curata intercooler-ul si tot inainte sa puna turbina.

astept pareri, sfaturi, cu mentiunea ca maine seara ar trebui sa fac un drum cluj-bucuresti, oare se poate intampla ceva spectaulos daca ma avant la drum ?

multumesc .

Link to comment
Share on other sites

cine, unde in cluj reconditioneaza turbine ?

incearca cu alta turbina(poate te ajuta petre din apahida).

 

 

verifica filtrul epurator daca ai si schimba-l cu tot cu capac, apoi curata electrovalva de la turbo si de la EGR

 

daca ai fost la autonik spunele de treaba asta

Edited by bussutheboss
Link to comment
Share on other sites

cine, unde in cluj reconditioneaza turbine ?

incearca cu alta turbina(poate te ajuta petre din apahida).

salut, am facut turbina la tubbman la iesirea spre zalau, in incinta reprezentantei subaru. stiu sigur ca oamenii au investit bani f multi in afacerea asta si ca sunt f buni.. acum , ca or fi dat gres cu mine, pana mea...

 

multumesc pt sfaturi, baietii de la service deja au curatat egr-ul si toate cele, imi mai schimbasera si o garnitura de la turbina si era cam ok.

m-am riscat totusi sa plec spre bucuresti si exact la iesire din cluj, am simtit o zdruncinatura ca is cum as fi franat puternic si scurt, aveam 80 km la ora, nu mai accelera, nu mai schimba vitezele nici cand am dat o pe manual, s-a oprit motorul si s a pus singura in park. nu mai iesea din park si am tras siretul rosu de sub bord cu maneta aia care repune cutia in nul. nu mai pornea sub nicio forma, nu picura nimic sub masina si mi a aratat o eroare o singura data si f putin timp a fost afisata dupa care nu a mai aratat-o deloc ( check oil presure and stop engine carefuly). am luat o pe platforma si inapoi la service. acum e motorul desfacut si baietii mi au spus ca e pompa de la filtru de motorina care e si pompa si incalzitor. ce parere aveti ?

 

e de la geometria variabila. dute la ei inapoi si bagai de unde au iesit

pt malasorte: au spus ca turbina merge perfect, e in conditii optime,,,,, acum ca or spune asta pt ca e reconditionata de ei, nu stiu. dar mie mi se par baieti seriosi, care poate nu se pricep destul de bine.

cica au aparatura de reconditionat turbine in valoare de 120k euro. si am mers pe recomandare acolo sa fac turbina. nu ma pricep la service-uri sau masini prea bine, in schimb la oameni ma pricep si mi-au inspirat incredere.

Link to comment
Share on other sites

va salut, sunt un proaspat detinator de bmw (primul bmw de pana acum), 730d din 2004. cand am cumparat masina am facut un drum destul de lung, cluj-braila-bucuresti-cluj. am facut 3 autostrazi cu 200-220 kn la ora, perfect. dupa vreo 2 luni, s-a rupt garnitura de la turbina si a intrat in turbina, am reconditionat-o la cei mai buni din Cluj, testata, perfect, parametrii normali, plus revizie si discuri spate= 55 mil. am iesit pe autostrada iar si nu mai depaseste 140 km la ora. f greu, cu pedala in podea, sau din pilot automat, la max 160 km/ora, iar daca urc un deal , scade ....si revine la 160 f greu. mai sunt momente cand in oras, nu trece de 80 km/ora, iau picioru de pe pedala , dupa care isi revine forta. am momente cand in deal, e f zgomotoasa si trage greu. cei de la service spun ca nu e de la turbina (evident , pusa de ei). ei spun ca e de la debitmetru, mi-au deconectat mufa de debitmetru ca cica sa o testez o perioada asa..... nicio inbunatatire... ei imi garanteaza ca daca schimb debitmetru , va merge ca inainte (200-220 km/ora). voi ce parere aveti? a mai patit cineva asa ceva?

mentionez ca atunci cand trage greu se si tureaza pana la 3500-4000.... fum nu scoate , consumul afisat pe bord 10,8 l.

intrebarea mea generala este: daca schimb debitmetru ( 800-900 ron) se va rezolva problema? sau turbina nu a fost reconditionata cum trebuie? au zis ca au curata intercooler-ul si tot inainte sa puna turbina.

astept pareri, sfaturi, cu mentiunea ca maine seara ar trebui sa fac un drum cluj-bucuresti, oare se poate intampla ceva spectaulos daca ma avant la drum ?

multumesc .

 

 

 

 

Si daca n-ai debitmetru , masina tot fuge . 200 tot ar prinde. 100 % nu e din debitmetru

Link to comment
Share on other sites

Electrovalva de la turbo lucreaza intermitent. Schimb-o cu cea de la EGR si fa un test drive. Recomandabil sa le schimbi pe amandoua daca de acolo e buba pentru ca au un filtru intern care se curata foarte greu. Verifica si furtunasele de vacuum. Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

geometria variabila!!!

 

...sau pierde presiune de la turbo pe undeva, dar putin probabil fara sa ai si fum dupa tine

 

Daca pierdea presiune (Vreun furtun desfacut, nu prea isi revenea de la sine) singura chestie e comanda geometriei -> electrovalva, sau tija aia care se misca greu si agata cumva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai schimbat injectoarele si iti merge bine masina? da si tu mai multe detalii.

 

sa stii ca merge oarecum mai bine, tot nu trece de 140 km la ora !!!

eu tot turbina o suspectez, desi pe testerul bmw aparea in parametrii normali...

se mai intampla o data la cateva zile sa aud vajaitul ala de la turbina cand accelerez spre 100 la ora....

si orice as face nu trece le 140 !!!!

 

PLUS ca am alta problema acum !!!

nu mi se mai opreste aerul conditionat !!!

:)))

suna ciudat, dar nu se mai opreste.... am oprit motorul, am scos cheia, am incuiat masina.....merge intr-una...

am lasat-o asa 15 minute.....nimic.....merge in continuu....

am scos toate sigurantele din panou pe rand....degeaba!

am apasat pe toate butoanele, am citit cartea masinii , am umblat la setarile din computerul de bord de la clima, absolut niciun rezultat!

in final am scos borna de la baterie si s -a oprit, am pus o inapoi....evident, a inceput si aerul din nou....

am lasat o cu borna scoasa momentan...

cine ma ajuta?

ce are???

 

atentie!!!1 schimbatul injectoarelor, nu rezolvat problema cu viteza pana la 140km/ora!!! era necesar cica sa le schimb ca se strica motorul.....dar nu mi-a rezolvat problema !!!

Link to comment
Share on other sites

o dau ! cine vrea septar...

12 mii banii jos...acum repede...

turbinele cu geometrie variabila nu se repara si nu exista pt ele chit de reparatie. nu trebuie sa-ti vinzi masina pt ca ai turbina defecta. cauta o alta turbina daca se poate noua sau una sh dar sa nu aibe joc si sa nu fi fost umblat in ea.

Link to comment
Share on other sites

turbina sh ? nu e cam riscant ?

 

decat reparate de asa zisii profesionisti mai bine una sh dar care e neumblata in ea... am avut si eu o experienta cu niste amatori din astia care se dau ca rezolva orice turbina si nu tragea nici cat o dacie 1300 masina... deci

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa faci frumos o constatare la un service autorizat rar sau chiar reperezentanta si cu aia sa te duci frumos peste idiotii care ti-au reconditionat rubinad ar nu trece masina de 140 de km/h :)

Iar daca refuza sa o rezolve mergi cu OPC cu tot ce trebuie, ca astia nu se se invata minte niciodata.

Link to comment
Share on other sites

1. injectoarele blocate pe deschis duc la ardere violenta si conduc la topirea pistonului sau spalarea vibrochenului si la distrugerea motorului ramas fara ungere

2. trust me frate e de la turbina si mai exact din geomtria variabila. ori actuatorul ori geometria. Va un test opreste ac la viteza maxima care o prinde cu el pornit dupa anuleazala si o sa vezi ca mai prinde inca 10 km la ora.

3. Asculta l pe Domi si dute la bmw doar pentru o constantare ca o sa te coste enorm toate incercarile astea

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

1. injectoarele blocate pe deschis duc la ardere violenta si conduc la topirea pistonului sau spalarea vibrochenului si la distrugerea motorului ramas fara ungere

2. trust me frate e de la turbina si mai exact din geomtria variabila. ori actuatorul ori geometria. Va un test opreste ac la viteza maxima care o prinde cu el pornit dupa anuleazala si o sa vezi ca mai prinde inca 10 km la ora.

3. Asculta l pe Domi si dute la bmw doar pentru o constantare ca o sa te coste enorm toate incercarile astea

am facut test la turbina la un service autorizat bmw cu testerul lor si aia au zis ca functioneaza normal turbina. e necesar sa merg chiar la bavaria ??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.