Jump to content

Distributie BMW 320d - pret


Recommended Posts

Am un BMW 320d(E90) automat din octombrie 2007 cu 126.000 km

astazi dupa ce am plecat de la semafor (nu aveam mai mult de 20-30km/h)dupa ce s-a auzit ca un fasait nu am mai avut pedala si s-a oprit motorul pur si simplu...nu a mai pornit deloc (dadea la automat motorul incerca sa porneasca si nimic)

am dus-o tractata la BMW automobile bavaria ( cel de vis a vis de IKEA BUC) sa-mi spuna ce are...daca initial mi-au zis ca s-ar putea sa fie vreun injector dupa 1 ora cand am sunat sa vad ce are mai sa nu fac infart.

 

conform celui de la telefon inca nu stiau ce are dar nu aveau tensiune in motor si ar exista 2 posibilitati :

 

1. sa se fi rupt distributia ( pe lant) si daca o schimba ar costa 130 milioane lei vechi

2. sa fie motorul de schimbat cu totul si acela e vreo 10.000 EUR... :bye:

 

ei ma asteapta sa ma duc maine ca le trebuie cam 3 ore sa se bage sa sape mai adanc (adica sa desfaca motorul sau pana mea) sa vada care dintre cele 2 posibilitati ar fi dar au nevoie de acceptul meu pe factura de plata a constatarii..

 

In primul rand este posibil sa se fi intamplat sa se rupa distributia ?

daca da costul distributiei si al reparatiei sa coste 13.000 lei ? la schimbat motoru' nici nu vreau sa ma gandesc

 

Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

Multumesc

Bogdan

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 320d(E90) automat din octombrie 2007 cu 126.000 km

astazi dupa ce am plecat de la semafor (nu aveam mai mult de 20-30km/h)dupa ce s-a auzit ca un fasait nu am mai avut pedala si s-a oprit motorul pur si simplu...nu a mai pornit deloc (dadea la automat motorul incerca sa porneasca si nimic)

am dus-o tractata la BMW automobile bavaria ( cel de vis a vis de IKEA BUC) sa-mi spuna ce are...daca initial mi-au zis ca s-ar putea sa fie vreun injector dupa 1 ora cand am sunat sa vad ce are mai sa nu fac infart.

 

conform celui de la telefon inca nu stiau ce are dar nu aveau tensiune in motor si ar exista 2 posibilitati :

 

1. sa se fi rupt distributia ( pe lant) si daca o schimba ar costa 130 milioane lei vechi

2. sa fie motorul de schimbat cu totul si acela e vreo 10.000 EUR... :bye:

 

ei ma asteapta sa ma duc maine ca le trebuie cam 3 ore sa se bage sa sape mai adanc (adica sa desfaca motorul sau pana mea) sa vada care dintre cele 2 posibilitati ar fi dar au nevoie de acceptul meu pe factura de plata a constatarii..

 

In primul rand este posibil sa se fi intamplat sa se rupa distributia ?

daca da costul distributiei si al reparatiei sa coste 13.000 lei ? la schimbat motoru' nici nu vreau sa ma gandesc

 

Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

Multumesc

Bogdan

 

 

Nasol ce ti s-a intamplat, uite ai aici mai multe detalii despre problema daca se adevereste a fi lantul de distributie.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__1741144__st__960#entry1741144

Link to comment
Share on other sites

Desi este trist - este si adevarat.

Cel mai bine iesi cumparand un SH; Costa 500-700 euro. Evident - cat se poate de bine testat inainte.

 

In germania au o politica foarte buna - nu repara un motor stricat (in special din cauze de genul asta: distributie rupta). Bagi o gramada de bani si nici nu sti ce s-a indoit prin el in afara de lucrurile vizibile si evidente;

 

Daca vrei sa tii masina mult timp - ar fi bine sa ii pui distributie noua.

Link to comment
Share on other sites

da, are 177 cp...

 

Nu sunt inginer dar mi se pare totusi imposibil daca s-ar fi rupt distributia motorul sa invarta...adica atunci cand apasam butonul start/stop motorul incerca sa porneasca...era exact ca o dacie cand dadeai la cheie si nu pornea mototul ca era unfundat jigleorul...

 

Si scorurile avasate de ala mi se par de domeniul fantasticului

Link to comment
Share on other sites

da, are 177 cp...

 

Nu sunt inginer dar mi se pare totusi imposibil daca s-ar fi rupt distributia motorul sa invarta...adica atunci cand apasam butonul start/stop motorul incerca sa porneasca...era exact ca o dacie cand dadeai la cheie si nu pornea mototul ca era unfundat jigleorul...

 

Si scorurile avasate de ala mi se par de domeniul fantasticului

poate nu s a rupt poate a sarit de la punct.... poate nu o fii rupt lantul. Ai fii norocos ar fii poate doar niste supape de schimbat plus distributie si din pacate plus vibochen.... vezi ca e un topic complet despre aceasta problema....

ai functia start and go? ai cutie manuala? ce ulei foloseai? la cat timp il schimbai?

inainte de intamplarea asta nu devenise motorul mai galagios?

Cred ar trebui mutat in topicul despre n47

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

functia start & go nu o am

cutia este automata...

uleiul + filtre a fost schimbat acum 2000 km...si a fost ulei foarte bun pus..

la modul in care aia de la bmw mi-au prezentat problema m-ai ca nu mi-au spus sa o arunc la gunoi...

 

ma duc maine dimineata acolo sa vad ce solutie/cost imi propun..

Link to comment
Share on other sites

functia start & go nu o am

cutia este automata...

uleiul + filtre a fost schimbat acum 2000 km...si a fost ulei foarte bun pus..

la modul in care aia de la bmw mi-au prezentat problema m-ai ca nu mi-au spus sa o arunc la gunoi...

 

ma duc maine dimineata acolo sa vad ce solutie/cost imi propun..

si la cat timp schimbai uleiu? nu e chiar de aruncat cauta un motor sh care merge. Fao sa mearga si vindeo pentru nu ai nici o siguranta nici la motorul cel nou. Banuiesc ca un motor te ajunge vreo 1000 euro second plus manopera vreo 500 600 pierzi in total vreo 2000 cu tot cu ulei alte cheltuieli nepravazute. Asa pierzi mult mai mult daca nu o faci. La bavaria o sa te ajunga enorm nu se merita clar...

aia la bavaria nu o sa iti recomande variante sh. mai ar fii varinta sa te plangi la aia in germania daca ai facut toate reviziile la bmw sa suporte ei piesele sau macar o parte

Edited by malasorte
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

uleiul a fost schimbat la timp mereu ..10.000 km maxim..

 

am fost azi la bmw si inca nu stiu ce are...mi-au zis ca trebuie sa-i dea jos garnitura de _chiulasa_ si apoi vor stii cu siguranta...numai ca aceasta operatiune costa vreo 200 EUR...

am vb cu cineva la brasov cu un mecanic care face motoare bmw...probabil ca o voi duce acolo...

 

in cel mai rau caz ( arbore busit , motor varza) m-ar costa in jur de 2.000 EUR toata distractia...dar pana nu vede nu se poate pronunta...

multi prieteni cu care am vorbit spun ca e o sansa super mica sa se fi dus distributia sau motor praf...acum voi vedea...

Link to comment
Share on other sites

Daca-i dau jos capacul de la culbutori cred ca pot vedea pe-acolo lantul de distributie. Pot invarti manual motorul si vor vedea daca se misca si axele sau nu, nu vad de ce trebuie demontata chiulasa pt asta.

Pe parte de alimentare cu combustibil ti-au verificat-o? ce erori avea masina stocate?

Link to comment
Share on other sites

mda..sa o duci la AB si sa zica nu stiu ce are masina este si mai si , dar la preturi nu se dau inapoi..

 

probabil ca ti s-a rupt lantul..motorul asta este gandit special pt service..din pacate..masina premium..si uite cum motoarele pe curea incep sa devina misto , mai ales ca sunt si mai silentioase

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Daca-i dau jos capacul de la culbutori cred ca pot vedea pe-acolo lantul de distributie. Pot invarti manual motorul si vor vedea daca se misca si axele sau nu, nu vad de ce trebuie demontata chiulasa pt asta.

Pe parte de alimentare cu combustibil ti-au verificat-o? ce erori avea masina stocate?

+1 exact auzi la ei domne tre sa dea jos chiulasa ahahah. Intrebai de ce mai exact... ca sa dea jos chiulasa tre sa demonteze axele cu came deci si lantul. Vor sa il dea jos sa traga de el? Daca chiar au zis asa ceva aia de la Bmw este japca pe fatza. foame mare pe ei domne.

P.S motorul se invarte din fulie si un mecanic imediat simte daca invarti doar vibochenul in gol. pentru cei de la bavaria tre sa aiba mini camera care se baga prin admisia de aer si vezi f usor daca se deschid supapele. spunele asa la mecanici lu peste

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cei drept asta am avut si eu impresia ca e japca pe fata...

prima data cand am dus-o ala care a preluat-o a zis ca s-ar putea sa fie un injector ...cam 20 milioane schimbatul cum mi-a zis...apoi au zis ca au pus-o pe electronic si nu ar avea presiune in supape deloc..ceea ce zic ei este nasool...

sambata cand am fost sa discut cu ei mi-au spus ca mecanicul vine abia luni si luni o sa ma sune sa-mi spuna mai multe...

 

Voi stiti in Bucuresti un mecanic bun de motoare BMW sau un service BMW ? multumesc

Link to comment
Share on other sites

cei drept asta am avut si eu impresia ca e japca pe fata...

prima data cand am dus-o ala care a preluat-o a zis ca s-ar putea sa fie un injector ...cam 20 milioane schimbatul cum mi-a zis...apoi au zis ca au pus-o pe electronic si nu ar avea presiune in supape deloc..ceea ce zic ei este nasool...

sambata cand am fost sa discut cu ei mi-au spus ca mecanicul vine abia luni si luni o sa ma sune sa-mi spuna mai multe...

 

Voi stiti in Bucuresti un mecanic bun de motoare BMW sau un service BMW ? multumesc

pai si daca nu e presiunde deloc in axele cu came de la ce cred domni mecani ca ar mai putea fii daca nu de la lant? ba ce oameni

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit cei de la bmw si-au dat seama ce are...i-au desfacut azi capacul de la motor si surpriza :"distributie praf, supape praf si cica si tachetii"....cu alte cuvinte motor schimbat...

am vb cu un mecanic de bmw si sper sa scap cu 2.000 EUR cu ea...sa vedem

 

ceea ce mi s-a parut nesimtire curata la astia de la bmw :

 

ca sa-mi dea capacul lui peste jos m-au taxat 350 lei...apoi dupa ce au zis ca e praf distributie,supape,tacheti si trebuie motor m-au intrebat daca-l fac la ei...cum raspunsul meu a fost ca nu m-au intrebat si acum cum doriti sa facem "va mai punem capacul la loc?"..evident am replicat...pai atunci va mai costa 250 lei...norocul lui a fost ca eram la telefon ca altfel...

 

pret de 5 minute am crezut ca astia de la bmw buc au o alta mentalitate si te trateaza cum trebuie...se pare ca m-am inselat...maine ma duc sa iau masina de acolo...

Link to comment
Share on other sites

Oamenii ce lucreaza la reprezentante sunt "educati" sa ia banii clientului indiferent daca problema exista sau nu.

Din asta traiesc.

 

Ai gresit ca ai dus-o la ei din prima.

 

Acest topic ar trebui sa fie "Sticky" pentru a arata adevarata fata a reprezentantelor.

Edited by MihaiMAN
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine iei un motor second si te duci cu mecanicul sa vada starea lantului si a distributiei.Daca trebuie sa schimbi si vibrochenul + cuzineti nu cred ca scapi cu 2000 euro.Nu ai auzit zgomotul care este premergator ruperii lantului ?
Link to comment
Share on other sites

in sfarsit cei de la bmw si-au dat seama ce are...i-au desfacut azi capacul de la motor si surpriza :"distributie praf, supape praf si cica si tachetii"....cu alte cuvinte motor schimbat...

am vb cu un mecanic de bmw si sper sa scap cu 2.000 EUR cu ea...sa vedem

 

ceea ce mi s-a parut nesimtire curata la astia de la bmw :

 

ca sa-mi dea capacul lui peste jos m-au taxat 350 lei...apoi dupa ce au zis ca e praf distributie,supape,tacheti si trebuie motor m-au intrebat daca-l fac la ei...cum raspunsul meu a fost ca nu m-au intrebat si acum cum doriti sa facem "va mai punem capacul la loc?"..evident am replicat...pai atunci va mai costa 250 lei...norocul lui a fost ca eram la telefon ca altfel...

 

pret de 5 minute am crezut ca astia de la bmw buc au o alta mentalitate si te trateaza cum trebuie...se pare ca m-am inselat...maine ma duc sa iau masina de acolo...

cauta motor sh in ro cred ca gasesti unu bun pana in 1000 euro doar blocul si chiulasa . vreo 500 de euro manopera plus consumabile si dupa o pui pe autovit " masina intretinuta a fost a unui doctor in Germania , impecabila". Chestia e ca nici motorul nou nu poate fii ferit de aceasta problema asa ca .... eu nu as mai tineo dupa ce o fac. Asa sa vinzi pierzi f f multi bani

 

Cred ca mai bine iei un motor second si te duci cu mecanicul sa vada starea lantului si a distributiei.Daca trebuie sa schimbi si vibrochenul + cuzineti nu cred ca scapi cu 2000 euro.Nu ai auzit zgomotul care este premergator ruperii lantului ?

clar varianta de al repara nu este ok. Nu cred ca a scapat nici vibrochenul dar nici blocul nici pistoane. Blocul cred ca e zgariat iar pistoanele s au "ascutit" in supape

Link to comment
Share on other sites

nu a fost nici un zgomot nimic...nu eram eu la volan, era sotia...abia plecase de la semafor...a auzit un fasait si gata...

 

am vorbit cu un mecanic sa o duc la el sa vada despre ce e vorba...el se va ocupa sa o faca...maine o sa o duc acolo si imi va putea spune ce are si cat ma va costa distractia...oricum din ce am discutat azi cu el in cel mai rau si mai rau caz o sa fie pe la 2.500 EUR maxim...va spun maine dupa ce imi face calculul si vede ce e acolo...

 

acum daca o fac sa o vand ??!!! tu ai cumpara o masina cu motorul si distributia schimbate ???...daca tot o fac ma dau in continuare cu ea...

de abia am cumparat-o...adica are masina 3 saptamani...asta ca sa nu mai zic ca inainte sa o cumpar am paratestat-o la bmw...si nimic...tipla ..si tipla a fost de s-a rupt distributia...i-am luat putin la belite pe astia la BMW si replica a fost " ca a fost ghinion pur...asa ceva nu putea sa stie nimeni pentru ca nu a avut zgomot nu a avut nimic pe toate testele...doar daca inainte sa cumperi ceri sa iti demonteze motorul si sa se uite acolo...

 

acum nici nu stiu cum sa fac...fusesem la rar sa-i fac identificarea joi, cu dorinta de a o inmatricula pe numele meu azi...daca-i schimb acum motorul probabil ca trebuie sa ma mai duc pe la RAR sa-mi puna pe carte noua serie a motorului...o sa vorbesc maine la RAR...

Edited by bobbyp
Link to comment
Share on other sites

nu a fost nici un zgomot nimic...nu eram eu la volan, era sotia...abia plecase de la semafor...a auzit un fasait si gata...

 

am vorbit cu un mecanic sa o duc la el sa vada despre ce e vorba...el se va ocupa sa o faca...maine o sa o duc acolo si imi va putea spune ce are si cat ma va costa distractia...oricum din ce am discutat azi cu el in cel mai rau si mai rau caz o sa fie pe la 2.500 EUR maxim...va spun maine dupa ce imi face calculul si vede ce e acolo...

sincer omul nu stiu de unde vine cu pretul asta... numai vibrochenul e 1100 euro... cuzineti originali vreo 300, lant intinzator vreo 300. tacheti vreo 300 400 totzi. dar eu nu cred ca au scapat pistoanele

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.