Jump to content

Tuning BMW E60 530d 218CP


coretto

Recommended Posts

Doar din soft recomandarea mea ar fi George[ userul 320i e36],a mea este resoftata la el de 3 ani si nu am schimbat nimic legat de surplusul de putere,avand un soft mai agresiv.Mai documenteazate unii cer dublu pt acelasi lucru.
Link to comment
Share on other sites

Cam asa as zice si eu sa o lasi modificata doar din soft, e diesel si o sa fie diferenta sesizabila, roaga-l pe geo sa iti faca o vizita si daca vrei mai mult ai timp sa faci restul dupa.

Multumesc de propunere insa am un target unde vreau sa ajung. Daca nu este posibil cu masina pe care o am, o vand si imi cumpar un 535biturbo, 286HP, si poate o sa-i fac o remapare standard.

Masina pe care o am acum, vreau sa o modific astfel incat la o liniuta cu 535biturbo stock sa-l fac, chiar si cu o jumatate de masina. :)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de propunere insa am un target unde vreau sa ajung. Daca nu este posibil cu masina pe care o am, o vand si imi cumpar un 535biturbo, 286HP, si poate o sa-i fac o remapare standard.

Masina pe care o am acum, vreau sa o modific astfel incat la o liniuta cu 535biturbo stock sa-l fac, chiar si cu o jumatate de masina. :)

 

- o turbina "hybrida" , pale mai mari, geometrie modificata - nu stiu cine ti-o face in Romania ?

- intercooler mai mare

- DPF-ul dat jos

- softul corespunzator facut pe banc - asta gasesti in RO

- alt diferential mai scurt, ca banuiesc ca nu vrei sa faci 535 si pe viteza maxima.

 

Cu astea sari bine de 300 cai..

 

Stock a ta face suta in 7.1 , 535d de 272cai in 6.5 ( aia de 284 in 6.4 sec ) . Incearca cu softul ala de 280 cai , vezi cat scoti si dupa aia te orientezi daca esti pus pe treaba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si @DSF, cu modificarile acelea urca mult peste 300 HP puterea, doar ca si investitia va fi una mare.

 

Uite o turbina hybrid foarte buna, pentru motorul tau, doar ca e cam 1500 pounds. Nu cred ca gasesti ceva mai bun.

 

http://www.turbodynamics.co.uk/shop/md560-stage-1-hybrid-turbocharger-for-bmw-330d-30-m57-tu2-p-4107.html

 

Actual Power Achieved: 333bhp with DPF still fitted, 350bhp should be possible with DPF removed

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Am vazut astazi masina. In afara de jante, arata foarte bine. Bafta cu ea in continuare.

Multumesc. Jantele sunt de M3 E90 originale, pe 18". M-am gandit sa le schimb insa mai stau vreo luna sau doua.

Poate imi recomanzi ceva. Un link?

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand Racing Code, am 2 masini facute la ei si ambele merg perfect.cu castiguri de peste 100 cp la roti.

 

Turbo iti recomand: www.turbodynamics.co.uk , da un mail aici si vezi ce au pentru masina ta, hybrid.

 

Ca sa ajungi la 300 de cai putere, trebuie mai intai sa sti precis in ce stadiu se afla motorul tau in acest moment, niste date concrete doar un stand dyno impreuna cu un specialist iti pot da.

 

Se poate sa ai surpriza sa numai gasesti cei 218 cp pe care fabrica ai promitea candva , dar atentie la volanta/motor.

 

In configuratia stock ce au facut alti colegi din uk: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=100616

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca la 300 de cai motorul nu va rezista mult daca ramane stock. Trebuie alti cuzineti si alte pistoane.... Pentru turbina hybrida in Romania iti pot recomanda eu pe cineva la un pret mai bun decat al englezilor si cu garantie scrisa. Eu cred ca undeva la 250 260 de cai se poate duce motorul fara riscuri f mari.
Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca la 300 de cai motorul nu va rezista mult daca ramane stock. Trebuie alti cuzineti si alte pistoane.... Pentru turbina hybrida in Romania iti pot recomanda eu pe cineva la un pret mai bun decat al englezilor si cu garantie scrisa. Eu cred ca undeva la 250 260 de cai se poate duce motorul fara riscuri f mari.

daca nu faci curse cu el si al exploatezi corect tine mai mult decat unul stock forjat .

 

cine iti face turbine hybrid in afara de turbomecanica la noi?

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca nu faci curse cu el si al exploatezi corect tine mai mult decat unul stock forjat .

 

cine iti face turbine hybrid in afara de turbomecanica la noi?

un baiat la Suceava. Eu am pe masina de cateva luni si sunt f f multumit. La faza cu exploatatul corect sunt de acord dar este o viziune idealista :thumbsup:

sa crezi ca o resoftare atat de agresiva chiar ajuta motorul e..... Resoftarea este modificarea parametrilor de injectie ( cantitate mai mare de motorina) si o presiune mai mare in turbo. Daca tu crezi ca o ardere mai violenta intretine motorul e ok

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Sa fie controlabila si sa nu dea detonatii, fiabilitatea pieselor scade daca nu sunt schimbate cu ceva mai bun.

Exact. Dar cati schimba cuzineti si pistoanele la o asemenea interventie? Daca nu detoneaza motorina motorul nu prea merge. Asta e ideea unui motor cu compresie diesel , motorina detoneaza in aerul comprimat la 360 de grade. Detonatia in schimb este controlata si se incadreaza in anumiti parametri. Chestie e sa nu fie o detonatie prea violenta care sa topeasca pistonul, sa indoie biela sau sa supuna cuzineti la o turatie prea mare care sa ii uzeze prematur.

Cu stima

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Cea mai frumoasa culoare pe care am vazuto pe e60.Imi place masina, si jentile imi plac, mai putin linia aceea de pe portbagaj.

cine vrea reteta pentru culoare o dau pe pm. m-am chinuit mult pana am obtinut acel "atlantis blue" care il folosesc custom pe M-uri.

 

Ti-am vazut masina prin Constanta. Arata bine masina si culoarea se potriveste. Felicitari!

Da, am stat in Constanta 1 an cu munca. Acolo am si facut modificarile: Pilot - evacuarea (Nati de la borla), si vopsitul tot in Cta...

 

Probabil o sa ma multumesc momentan doar cu o remapare de soft si apoi o sa vad daca mai bani si in hardware...

Am mers astazi cu 535 bi-turbo al amicului meu si sincer sa fiu a mea e mult mai agresiva, si in plecarea de pe loc, si in general. Intradevar are 286HP dar e mai "soft".

Mentionez ca eu am deja un "Stage 1" facut si am in jur de 250HP. Nu am facut test cu dyno.

Edited by coretto
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

cine vrea reteta pentru culoare o dau pe pm. m-am chinuit mult pana am obtinut acel "atlantis blue" care il folosesc custom pe M-uri.

 

 

Da, am stat in Constanta 1 an cu munca. Acolo am si facut modificarile: Pilot - evacuarea (Nati de la borla), si vopsitul tot in Cta...

 

Probabil o sa ma multumesc momentan doar cu o remapare de soft si apoi o sa vad daca mai bani si in hardware...

Am mers astazi cu 535 bi-turbo al amicului meu si sincer sa fiu a mea e mult mai agresiva, si in plecarea de pe loc, si in general. Intradevar are 286HP dar e mai "soft".

Mentionez ca eu am deja un "Stage 1" facut si am in jur de 250HP. Nu am facut test cu dyno.

 

 

Superba jucaria felicitari , cu atat mai mult cu cat consider ca e primul e60 cu acel atlantis blue individual !

 

PS : culoarea a aparut in destule cataloage dedicate vopsitoriilor ! poti sa mi dai un pm cu reteta sa pot face o comparatie?

Link to comment
Share on other sites

dupa multiple teste ce am facut la modelul de 218cp automat cu turbina gt2260v,

rezultatele sunt:

- masina de 200mii km testat cu soft ori rezulta 225hp

- cu soft extrem si cu valori EGT acceptabile ajunge la 200kw 272cp si 600nm ... (componente stock)

 

525d manual cu upgrade la turbina de la 2256v la 2260v si cu aceasi valori in soft ajunge la 290cp si 600nm

525d manual cu DPF testat cu soft original rezulta 190hp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Deoarece n-am gasit topic dedicat pe forum,intreb si eu aici :

pot pune pe masina de la semnatura turbina de 530d ? se potriveste direct,sau ce alte modificari ar mai trebui sa fac ? mentionez ca pana acuma, am dat jos filtrul de particule( hard si soft ) si catalizatorul

Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

Deoarece n-am gasit topic dedicat pe forum,intreb si eu aici :

pot pune pe masina de la semnatura turbina de 530d ? se potriveste direct,sau ce alte modificari ar mai trebui sa fac ? mentionez ca pana acuma, am dat jos filtrul de particule( hard si soft ) si catalizatorul

 

Da poti pune , dar cea mai buna varianta ramane GTB2260GV de pe 3.0tdi de audi [ am inteles ca sunt cele mai capabile si cele mai fiabile dintre modele de pe 3.0tdi ]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...cea mai buna varianta ramane GTB2260GV de pe 3.0tdi de audi

pai nu inteleg,nu e vorba de aceeasi turbina despre care este vorba in postul #46 ? 2260v ?

Alte pareri ? ma ajuta cineva ?

merge turbina de 530d 218 cai an 2004 pe 525d 177cp din 2006 ? vreau sa o cumpar si nu e ieftina...

Edited by Calin SL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.