Jump to content

M-am hotarat la X3


d-rive

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta e o discutie interesanta, de ce alegem x3 si nu audi allroad sau altele, mai ieftine sau mai scumpe.

eu, unul, am considerat ca e un pret rezonabil pentru ceea ce ofera.

sincer, allroad mi se pare aberant de scump, desi il apreciez foarte mult ca masina.

x3-ul, dupa mine, e o masina rapida, usor de parcat, cu un pret nu mic, dar in limitele rezonabilului(a mea e 44000 tva inclus), cu niste taxe decente(motor de 2.0) si care ma ajuta unde am nevoie:pe drumuri accidentate si in panta.

desi cred ca multi isi iau x3 ca sa se dea prin oras, eu am de cand sa il calaresc pe toate tipurile de drumuri. asa cum am zis, mi se pare ca un allroad e mai delicat , la bagat in gropi.

Link to comment
Share on other sites

hartge777, trebuie sa te credem pe cuvant? :) Si eu cred ca mai capabil Allroad decat X3 in offroad dar ar fi bine de evidentiat cu cat e mai bun, care sunt unghiurile de atac si degajare, garda la sol (care la Audi e variabila), unghiul ventral etc.

De ce iti zic toate astea, si Allroad are ampatamentul destul de mare iar unghiurile de atac si degajare sunt aceleasi cu breakul A6, se modifica doar cu cresterea garzii la sol. In rest, sistemul Qouattro e bun dar si ultima generatie de X-drive se descurca bine.

Astept argumente :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am testat noul allroad numai pe sosea. Vroiam sa iau a doua masina in familie. Constatarile mele ar fi ca : la frane violente la viteze mari masina "dadea sa dea din coada", pt mine obisnuit cu al meu X3 senzatia a fost urata de tot companionul meu de test drive(care are un S80) mi-a zis ca-i normal asa!! Suspensia pneumatica este o gluma parerea mea pt ca dureaza si pana la 30 secunde sa-si dea seama ca tu ai deja 160-180 km / ora si sa se lase jos. Singura sansa e sa intri manual in meniu si sa-i spui ca esti offroad sau dinamic.

Innafara drumului am iesit cativa metri si am fugit innapoi pt ca se auzeau pe dedesubt niste chestii plus ca parea fragila.

 

Daca ne luam dupa site-ul Audi si BMW vedem f clar ca

Audi are consolele mai lungi decat bmw

Audi are garda la sol mai mica cu tot cu suspensia pneumatica 186 fata de 201

Audi are distanta dintre roti mai mare decat bmw

 

Asa ca din ce vad eu allroad nu ar trebui sa aiba nici o treaba in offroad, asta considerand ca X3 e pentru light-offroad.

In ceea ce priveste x-drive si quatrro inca nu a demonstrat nimeni care este mai bun pana la ora asta. X-drive insa e predictiv si quatrro reactiv deci macar teoretic pe sosea ar trebui sa fie mai bun x-drive.

Link to comment
Share on other sites

uite ca incepem sa ne luminam :blink:

primele versiuni de X-drive de pe X5 au fost jenante, acum, cu ultima versiune care exista pe X3 si X5 deja lucrurile s-au schimbat. Am testat masini cu X-drive si cu Quattro, s-au comportat la fel. Stiu, sunt traditionalistii care vin si spun ca Quattro e cel mai bun, asa o fi. Pana nu o sa am ambele sisteme pe mana sa le pun sa mearga pe acelasi traseu si sa vedem care se descurca mai bine ma abtin de la comentarii de genul "X3 e mult sub allroad". Da, e mult ca pret, e cu vreo 20.000€ mai ieftin.

In fine, topicul asta este despre altceva, exista si topic dedicat diverselor sisteme de tractiune integrala.

Link to comment
Share on other sites

Pai ala daduse o gramada de bani pe masina aia si sa o ia defecta? Multumesc de ideea cu citirea intregului topic teddy.

Dar drive asta de ce nu pune si el niste poze ceva s-a suparat si a plecat cu masina si nu vrea sa mai zica impresii , mie imi plac cupeurile dar si restul de bmw-uri.

248619[/snapback]

 

Ala fiind tot tu? Suferi de personalitati multiple? Ce penal, sa iti faci clona ca sa vorbesti despre tine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa o lunga perioada de meditatie, timp in care am citit tot ce s-a scris pe acest forum, m-am decis la X3, 2.0d, cu noul motor de 177 CP/350 Nm.

Configuratia comandata include:

A08 Vopsea metalizata Silver Grey

GDAT Combinatie Stofa / piele Anthracite

216 Servotronic

240 Volan piele

249 Volan multifunctional

255 Volan sport imbracat in piele

261 Airbag lateral pentru pasagerii din spate

2BE Jante din aliaj usor Dopplspeiche 148

302 Alarma cu telecomanda

320 Eliminare inscriptie model

321 Elemente exterioare in culoarea caroseriei

328 Praguri din aluminiu

358 Parbriz pentru comfort climatic

386 Suport portbagaj exterior

413 Plasa despartitoare portbagaj

430 Oglinzi interioare si exterioare cu camuflare automata

441 Kit pentru fumatori

464 Sac pentru schiuri

493 Suport depozitare

494 Incalzire scaune fata

4AD Ornamente interioare Aluminiu

502 Instalatie de spalare a farurilor

508 Sistem sonor de avertizare la parcare (PDC)

520 Faruri ceata

521 Senzor de ploaie

522 Faruri cu xenon

534 Aer conditionat automat

550 Computer bord

662 Radio BMW Business CD

775 Plafon individual anthracite

785 Semnalizatoare albe individual

845 Semnal avertizare centura de siguranta

 

As vrea sa le multumesc celor care prin impresiile postate mi-au influentat decizia: Cosminbad, D-rive, Courage, Leusor, Maverick, Bavaria, EugenD. Imi cer scuze daca am uitat pe cineva. Acum 6-8 luni in urma ma gandeam destul de serios la noul Freelander, inainte de a apare in Romania (filmele de prezentare mi s-au parut extrem de bine facute). In realitate, masina a fost o mare dezamagire (mult plastic, de o calitate nu tocmai buna, finisaj fara pretentii).

Practic, pana la aparitia lui GLK si Q5, X3 nu are rival.

Link to comment
Share on other sites

Lool, foarte misto! Mai ca mi-as lua si eu, numai ca vreau cu motor de 3000 cmc.... :blink:  :)

 

Oricum, sa o stapanesti sanatos si asteptam impresiile!!!!

269019[/snapback]

Cu noul motor care e din aluminiu, acccelereaza 0-100 km in 8,9 sec., in conditiile in care consumul a scazut cu 11% (media 6,5l/100 km). Masina e mai usoara cu 80 kg. fata de vechiul model.

Link to comment
Share on other sites

Cu noul motor care e din aluminiu, acccelereaza 0-100 km in 8,9 sec., in conditiile in care consumul a scazut cu 11% (media 6,5l/100 km). Masina e mai usoara cu 80 kg. fata de vechiul model.

269022[/snapback]

 

/quote]

 

 

Fi amabil si da-ne cit mai multe informati despre noul x3 de 2 litri.

Mersi. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cu noul motor care e din aluminiu, acccelereaza 0-100 km in 8,9 sec., in conditiile in care consumul a scazut cu 11% (media 6,5l/100 km). Masina e mai usoara cu 80 kg. fata de vechiul model.

269022[/snapback]

 

/quote]

Fi amabil si da-ne cit mai multe informati despre noul x3 de 2 litri.

Mersi. :)

270629[/snapback]

Cu exceptia unor date de catalog, nu am alte informatii. Initial, am fost intrigat de faptul ca doar cu 27 CP si 20 Nm in plus se obtine o accelerare 0-100 km/h mai rapida cu 1,3 sec. Ulterior, dupa ce am aflat ca noul X3/177 CP cantareste doar 1740 kg, am inteles de ce.

Comanda am facut-o la Contempo. Initial am luat legatura cu Trado Motors din Iasi, pentru ca "geografic" fac parte din zona lor, insa atitudinea sales managerului de la Contempo mi s-a parut mai profesionista. Discutia s-a purtat pe marginea vechiului model 2.0d/150 CP, insa pana la finalizarea ei a aparut noul motor. Se pare ca am fost primul care a comandat la ei asa ceva. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere! Iti doresc sa te bucuri din plin de masina. Abia astept sa o "vad" la test drive cu noul motor de 177cp. Asa pizma aveam pe posesorii de serie 1 care se "scaldau" in herghelia aia de cai... Iata ca a venit si vremea X-lui.

Drumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Masina a venit la Contempo. Vreau sa o iau pe frima, leasing 4 ani. Am ales Unicredit + Allianz Tiriac. Pentru asigurare mi-au dat`o cotatie de 6,35% care mi s-a parut cam mare. Ce parere aveti?

In alta ordine de idei, am discutat despre jante cu cauciucuri de iarna. Au 2 variante:

- 235/55/R17 jante 112 + cauciucuri Reifen Dunlop 4x4 - 6000 ron, tva inclus

- 235/55/R17 jante 111 + cauciucuri Reifen Micheline Latitude Alpin - 6400 ron, tva inclus.

Evident, e vorba de set 4 buc.

Ce sa aleg?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.