Jump to content

M-am hotarat la X3


d-rive

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, 3.0d, 218 cai :) daca ai intrebari/nelamuriri mai multe nu ezita sa le pui :blink:

201249[/snapback]

Am decis, pentru confortul meu psihic, sa nu mai pun intrebari pana nu-mi vine si mie masina(hi hi hi). Deocamdata te astept cu poze.

Totusi, ai inceput topicul spunand ca vrei 2,0d.. ce te-a convins pana la urma sa iei 3,0d? Si de ce nu xd?!

Link to comment
Share on other sites

Pai nu am luat 2.0d pentru ca nu prea se potriveste cu stilul meu de condus care e mai dinamic, as fi vrut 3.0sd dar se arunca muuult prea mult la motorina si pretul se ducea atat de sus ca puteam sa imi iau X5-ul nou care insa nu imi place din cauza ca e o masina tipic americana si mult prea mare pentru gustul meu, imi plac cele mai dinamica, nu ca nu ar fi dinamic X5 dar totusi X3 e mai fun decat baragladina aia de X5 :blink:

 

M-a mai convins coelgul @ihearto cu al lui 530d (E39), este o simfonie cum urca in ture motorul ala in 6 cilindri, este mai rafinat si am considerat ca merita diferenta, mai ales ca diferenta de consum de combustibil intre 2.0d si 3.0d este de cca 0,5~0,7litri/% iar diferenta dinamica este mare, aproape 3 secunde mai putin de la 0~100km/h pentru 3.0d(7,4sec) iar la reprizele de la 80~120 km/h se respecta acelasi timp de cca 3 secunde sau chiar mai mult.

Consider ca 3.0d cadreaza mai bine cu imaginea BMW, insa am mers si cu un X3 2.0d si pot sa spun ca face fata fara probleme doar ca e destul de limitat din punct de vedere dinamic, in rest e un motor jos palaria, ideal pentru cei care conduc "normal".

 

Banuiesc ca la ultima intrebare ai vrut sa zici "sd" si nu xd :) Raspunsul e mai sus :) Poate daca ar fi existat sd cu cutie manuala m-as fi gandit serios si la asta :)

Link to comment
Share on other sites

dap, "sd" se vroia.. :)

Eu sa fiu sincer nu am testat 3,0d pt ca nu era disponibil. In schimb am testat sd-ul. Chiar si cu cutie automata este o masina de exceptie. Singurul motiv pt care nu l-am vrut (si crede-ma conteaza) este taxa de poluare... :blink: . Un fel de taxa de prima inmatriculare pt Luxembourg... :). Doar ca terbuie platita anual... :)

Link to comment
Share on other sites

te cred :) ca idee, cam la ce nivel se ridica taxa aia?

 

pana la urma la ce masina/motorizare te-ai oprit? sa inteleg ca la X3 2.0d? sa-mi zici si ce optionale ai ales :)

201360[/snapback]

 

Proasptat introdusa taxa ecologica (01.01.07) se prezinta cam asa: la motoare de pana la 2,0l este ~250/an. La ce e peste 2 si pana la 3l este cam 450-500... Asta in afara de impozite. :blink: nu stiu cat este peste 3l...

Mai m-am laudat cu optionalele, dar o mai fac inca o data sate scutesc de un "search" :) : X3 2,0 M pack dar fara suspensie sport si cu scaune confort cu memorii, Silbergrau met, piele gri, insertii de lemn, climatronic, sevotronic, navi, bluetooth, xenoane adaptive, oglinzi int/ext heliomate, senzori de parcare, incalzire pe scaune (am vrut si pe volan dar pe M nu e disponibila)... probabil am mai uitat cate ceva, dar cred ca ti-ai facut o parere...

Link to comment
Share on other sites

As dori sa-mi achizitionez si eu un BMW X3 3.0D

Merita diferenta de bani fata de motorul 2.0d atat timp cat circul aprox 60-70% in oras

 

ce cutie se preteza pt motorul de 3000 cmc? eu prefer manuala dar dealerul zice ca e f. indicata automata si f. comoda; nu pierzi din placerea condusului si mai consuma si in plus ceva motorina.

 

ii rog pe cei cu x3 3.0d cutie manuala sa-mi spuna daca sunt multumiti

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

As dori sa-mi achizitionez si eu un BMW X3 3.0D

201768[/snapback]

Salut si bine ai venit in club.

Iti recomand sa incepi cu o lectura atenta a topicurilor.. poti sa incepi de aici si chiar sa citesti atent si de la inceput acest topic... Parerile sunt atat de impartite....

Link to comment
Share on other sites

bravo tie. :blink: sa o folosesti sanatos , impresii si poze. am 32 000km si vesnica problema cu cardanul . plus un rulment fata dreapta care il astept de 3 saptamani sa vina sa mi-l schimbe in garantie. :) oare se fac in Japonia piesele de dureaza atat ? :)
Link to comment
Share on other sites

masina a venit insa am refuzat-o, de ce? voi reveni cu poze, este incredibil in ce hal se injoseste BMW.

 

Am sa spun pe scurt despre ce este vorba, usa de la sofer este cu cca 3 mm mai sus decat usa din spate stanga, arata ca porcu de urat acest lucru, sunt prea dezamagit acum ca sa mai zic ceva, sa vedem ce decizie se va lua maine, mai lipseste si o dunga cromata pe lateralul geamurilor, dunga specifica motorizarilor in 6 cilindri si care da o linie de eleganta masinii.

Intr-un cuvant masina nu este asa cum am facut eu comanda, sunt foarte dezamagit cum s-au prezentat cei de la BMW in fata unui client cu o usa prost reglata...

 

am incercat sa pun poza dar nu a mers... oricum imi este sila, la Skoda sau la Renault nu am asemenea probleme de calitate a fabricatiei in ceea ce priveste alinierea elementelor de caroserie...

Link to comment
Share on other sites

incredibil cum se poate asa ceva???? :blink:

nu e normal nici la o dacie sau renault dar asta e o masina de 40-50k

cand a iesit de pe linia de productie nu a fost verficata??!!!

si eu vreau sa-mi achizitionez un x3 3.0d cutie automata dar ceea ce

vad ma pune pe ganduri

Link to comment
Share on other sites

am facut o gramada de poze, din fericire daca pot sa spun asa am platit doar avansul ca iau masina cash si am dat doar 17mii de euro, urmand sa dau azi si restul, dar le-am zis ca pana nu vad masina ca e totul in regula nu le virez restul de cca 35 mii de euro.

 

Am refuzat masina si nici nu accept ca sa mi se demonteze toate geamurile pentru o nenorocita de linie cromata, sa am tot felul de trancaneli dupa aia, hai ca poate usa se poate regla dar e inadmisibil ca sa iasa de pe usa fabricii o asemenea masina, ce controale de calitate se fac la BMW ?!?

 

Culmea e ca si la masinile din showroom era acelasi fenomen, seria1,3,5, dar nu la fel de accentuat, replica dealerului.... cica se face asa usa pentru ca se uzeaza in timp si se lasa.... l-am trimis la plimbare...

Link to comment
Share on other sites

pai spuneti-mi mie ce sa fac in cazul asta, oricum este rusinos pentru BMW ceea ce se intampla, am postat cazul asta si pe intalnirea BMW-urilor.com (daca contravine cu ceva ca am zis de forumul asta rog un moderator sa stearga) si pe alte forumuri si toata lumea a ramas masca si toti se intreaba cum de poate un producator ca BMW sa faca asemenea "atrocitati" la o masina, sincer nu ma asteptam, asta e primul meu BMW sau ar putea fi, imaginati-va ce simt si prin ce trec, in ce fel iti pot taia toata placerea si satisfactia de a-ti cumpara o masina nou si BMW pe deasupra.

 

In rest masina este super ok.

Link to comment
Share on other sites

or fi zis ca nu imi pica fisa.... totusi sunt inginer auto ca pregatire si sunt si destul de exigent si chitibusar, inclusiv cu ceea ce fac eu.... insa accept si mici compromisuri dar nu chestii care iti invinetesc ochiul, metaforic vorbind... totusi discutam de BMW si nu de reno & co.
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau pt ca nu a fost asa cum ai comandat-o. oricum urmatoarea va arata tot asa la exterior plus linia cromata. arata intr-un mare fel , imi place foarte mult cum arata negru cu face-lift. sa o folosesti sanatos cand iti vine. Esti sigur de linia de crom exterioara ? te referi la banda care face legatura intre geam si portiera pe linia mediana ? adica de unde incepe geamul ? ca aia se inlocuieste usor, fara sa demontezi geamul. Si usa se regleaza. Sunt atat de lacomi dupa bani incat nu ii mai intereseaza clientul. Doar banul. Rusine. Asa ceva sigur nu se intampla in Germania :blink:. ai dat vreo tura cu ea macar ?
Link to comment
Share on other sites

am dat mai multe ture, chestia aia cromata e corp comun cu chederul de la geamul de pe spate, din pacate trebuie destul de mult demontat ca sa se schimbe toata istoria, varianta care nu o agreez la o masina noua.

 

masina in sine este super, motorul deasemenea, cutia, franele, totul la superlativ, nu am ce critica sau reprosa, din pacate factorul uman din Austria, Germania si Romania reuseste sa strice ceea ce au cladit altii in zeci de ani, nu am sa inteleg si nu ma va putea face nimeni sa inteleg cum a trecut masina asta controalele de calitate. Mai imi zicea dealerul ca e bine ca masina s-a fabricat dupa perioada din ianuarie cand se pune linia de fabricatie la punct. Au pus-o asa de bine la punct incat e un Logan mai bine fabricat. Nu ma asteptam la asa ceva de la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg cum de la un cheder si o aliniere de usa, se ajunge la un Logan mai bine fabricat, asa doar de dragu de a zice: rusine BMW-ului. Masina e marfa, e la superlativ, e super, dar nu sta bine aliniata o usa si deci e de .........

 

Cromul nu putea disparea de la sine, ori e chrome line ori shadow line, posibil sa fi fost o eroare de comunicare la comanda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.