Jump to content

330i E92 deloc impresionat


foomanchoo

Recommended Posts

Pai cuplul maxim probabil e pe la 4200 cam asa, daca el schimba la 5500, iti dai seama ca pica undeva la 3000 de ture dupa schimbare, deci o freca aiurea pana ajungea din nou pe cuplu, nici nu ajungea bine ca schimba iar. Nu stie sa mearga cu ea, asta cred eu.
Link to comment
Share on other sites

are masina probleme ori tu nu ai 330i e92

Scanez talonu :))

O fi cu probleme. Eu inainte sa o iau am facut full test la bavaria ca nu vroiam sa arunc atatia bani pe o stricaciune. Acuma nu stiu daca ei au facut un performance test sau numa electric/mecanic si da-i ca merge. Daca e asa ai idee unde fac un asemena test?

Link to comment
Share on other sites

Scanez talonu :))

O fi cu probleme. Eu inainte sa o iau am facut full test la bavaria ca nu vroiam sa arunc atatia bani pe o stricaciune. Acuma nu stiu daca ei au facut un performance test sau numa electric/mecanic si da-i ca merge. Daca e asa ai idee unde fac un asemena test?

 

 

 

pe dyno

Link to comment
Share on other sites

Deci unde schimbam io la 5500 ar trebui sa fie bine. Sincer io nu ma uit pe turometru ca simt masina destul de bine cand pierde forta si o bag in superioara atunci. Se pare ca ramane sa o bag intr-un test.

 

Lol, sofer de diesel. Cand nu mai simti turbina, schimbi. :)

 

Nu se conduce asa un benzinar, trebuie sa schimbi cat mai la linia rosie, ca sa pice turometrul cat mai sus in urmatoarea treapta.

Link to comment
Share on other sites

Deci unde schimbam io la 5500 ar trebui sa fie bine. Sincer io nu ma uit pe turometru ca simt masina destul de bine cand pierde forta si o bag in superioara atunci. Se pare ca ramane sa o bag intr-un test.

 

 

 

 

 

cum simti ca pierde forta?eventual cand intrerupe motorul in rosu. :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

1 secunda e mult si nu prea.

 

760Li - 5.6

745D - 6.6

 

cel putin 2-3 metri in fata merge 760 ( pana la 130 dupa care se face nevazut ) il face, dar "nu scapi" de el.

 

1. Initiatorul topicului nu are treaba cu soferia.

2. Ceva date sunt eronate

Link to comment
Share on other sites

Epic.

Sa nu-mi zici ca intr-o cursa te uiti pe ceasuri ca sa iti dai seama cand tre sa schimbi ca ma ia plansu'. Oi fi varza da atata lucru stiu, cand masina nu mai trage trebuie schimbata viteza teroretic. Ca unii simt asta mai bine si anticipeaza bine si isi cunosc masina e cu totul alta chestie. In orice manuala te urci si faci o cursa mica stii cand tre sa schimbi si fara ceasuri. Parerea mea.

 

Legat de audi se tine f bine si o fi exact secunda aia de care ati vb. Nu am avut mult spatiu sa ne intindem ca probabil il pierdeam cand se face timpul sa schimb intr-a 5-a da deja eram cam deceptionat si ma gandeam sa nu ma fac de ras de tot sincer.

Edited by foomanchoo
Link to comment
Share on other sites

E foarte foarte mult 1s, zic eu, la viteza mare se simte mai bine.

 

Uite comparatie intre 330xi-ul meu cu cutie manuala si 330xi-ul lui Bartolomeus cu cutie automata dar si supercharger. Pana la treapta a 3a, cand deja am ajuns la 100 la ora, diferenta era infima, dupa, s-a taiat filmul.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne-am dat si inainte sa isi monteze compresorul, si atunci il faceam eu, din cauza cutiei automate presupun. La carte era 6.6s la mine si 6.9 la el.

 

Oricum masina aia a lui s-a facut praf de vreo 2-3 ori, pana la urma s-a dezmembrat.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

sau ambele :rolleyes:

Include tot quote-ul daca tot presupui si vezi ca omu a comparat 2 seria 7. la 130 la ora 760 se desprinde. Noi abeam am ajuns la 130 si am incetinit ca nu era spatiu. Probabil ca acolo incepeam sa ma desprind.

 

Faptul ca conduci diesel sau nu stii cand sa schimbi vitezele la o cursa nu include ca esti un sofer prost. Conduc de multi ani fara accident nu mai vorbiti prostii nu toata lumea a stat pe bmw sa le concureze. Am fost diesel multi ani si m-am multumit cu 150 de cai stiam f bine ce poate masina si cand sa ma bag in depasiri. Cumulezi asta cu o asigurare imaculata si ma pot mandri ca sunt sofer bun si nu fac belele si pe buna dreptate nu ma puteti atinge la capitolu asta. Vorbim de curse si performanta. Sunt oameni care ii putem numi soferi buni conducand numa in limitele legale ceea ce pt voi soferii astia de aruncati numa insulte poate fi plictisitor. Nu mai aruncati cu rahat aiurea. Am deschis topicul ca sa-mi aflu performantele masinii si sa fiu "ajutat" sa le descopar si sa ma comport mai bine intr-o cursa mica atata tot. Nu caut insulte. Lucru care l-am aflat printre picatele si se dovedeste a fi constructiv este prezent deja:

 

Masinile de la 0-100 au o secunda diferenta ceea ce ii permite sa se tina scai cat de cat

Masina mea ar trebui sa se desprinda destul de repede de la 130km/h probabil lucru pe care nu l-am testat ca pe la viteza aia am incetinit aman2

Poate ar trebui sa schimb mai sus dar in urma discutiei se pare ca 5500 era suficient

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu ca nu schimbai bine la 5500, esti foarte foarte jos, pana la 6700 mai ai mult. Gandeste-te ca abia acolo ai 272 de cai, daca mergi doar pana in 5500 tragi doar de vreo 200 si ceva.

 

Tu conducand diesel mult timp, ai inceput sa simti masini si cand turbina nu mai tragea, schimbai. Aici la benzina cuplu e pe curba de coborare pana la linia rosie, dar ai nevoie sa turezi motorul pana acolo chiar daca simti ca nu mai ai cuplu.

 

Am avut si Golf 5 GTI 2.0 TFSI cu stage 1 si aveam spre 250 de cai, si l-am alergat de l-au luat dracii, si aia era masina de turatie desi era turbo.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu ca nu schimbai bine la 5500, esti foarte foarte jos, pana la 6700 mai ai mult. Gandeste-te ca abia acolo ai 272 de cai, daca mergi doar pana in 5500 tragi doar de vreo 200 si ceva.

 

Tu conducand diesel mult timp, ai inceput sa simti masini si cand turbina nu mai tragea, schimbai. Aici la benzina cuplu e pe curba de coborare pana la linia rosie, dar ai nevoie sa turezi motorul pana acolo chiar daca simti ca nu mai ai cuplu.

 

Am avut si Golf 5 GTI cu stage 1 si aveam spre 250 de cai, si l-am alergat de l-au luat dracii, si aia era masina de turatie desi era turbo.

Perfect. 100% dreptate. Schimbam cand simteam ca deja forta e aceeasi. Deci aici am gresit.

Ce atata sofer prost, prostule, nu stii sa conduci etc. 3 pagini intr-un singur raspuns a lu' WLF. Schimbam ca pe diesel si acolo am gresit.

Edited by foomanchoo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.