Jump to content

Problema motor bmw e34 525i 24v


Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca ajuta, am avut o vectra : cand era motorul rece mergea perfect, cand se incalzea mergea intrerupt. Rezolvare: schimbat bobina din care pleaca fisele de la bujii.

e normal ce spui tu...numai ca la mine sunt 6 bujii 6 bobine si in principiu poate fi aceasta o cauza dar nu e cazul deoarece bobinele sunt ok.

ms pt parere oricum

Link to comment
Share on other sites

Salut. Tot urmaresc topicul tau pentru ca si eu am o problema similara, doar ca eu am 2.0 Vanos. La mine sta bine la ralanti, dar cand o pornesc, indiferent ca e cald sau rece, merge balbait, cand accelerez da in nas si se gatuie, apoi dupa vreo 5-10 minute, fara o regula anume, incepe si merge perfect, trage bine de la 1000 RPM. Apoi daca opresc 2 secunde sau 24 ore, nu conteaza, iar incepe si se balbaie si merge prost. Am vazut ca tu ai schimbat toti senzorii si nimic... Si eu am schimbat destule si nici o schimbare. Nu stiu ce poate fi... In plus consuma 13-14% in oras in conditiile in care merg FOARTE linistit !
Link to comment
Share on other sites

Salut. Tot urmaresc topicul tau pentru ca si eu am o problema similara, doar ca eu am 2.0 Vanos. La mine sta bine la ralanti, dar cand o pornesc, indiferent ca e cald sau rece, merge balbait, cand accelerez da in nas si se gatuie, apoi dupa vreo 5-10 minute, fara o regula anume, incepe si merge perfect, trage bine de la 1000 RPM. Apoi daca opresc 2 secunde sau 24 ore, nu conteaza, iar incepe si se balbaie si merge prost. Am vazut ca tu ai schimbat toti senzorii si nimic... Si eu am schimbat destule si nici o schimbare. Nu stiu ce poate fi... In plus consuma 13-14% in oras in conditiile in care merg FOARTE linistit !

poate nu are o legatura directa..insa ar merita sa verifici si pompa de benzina...poate nu mai are debit constant (pe mine cand pompa incepuse sa dea semne de oboseala cam asa a facut.....dar eu am ignorat si dupa o saptamana a decedat definitiv)

Link to comment
Share on other sites

vezi ca ti-am raspuns, la tine ar putea fi si senzorul TPS, il poti masura la diverse valori intermediare, le gasesti in Bentley, dar in principiu cel mai sigur daca gasesti pe undeva unul de proba.

nou e in jur de 100 de roni..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut. Tot urmaresc topicul tau pentru ca si eu am o problema similara, doar ca eu am 2.0 Vanos. La mine sta bine la ralanti, dar cand o pornesc, indiferent ca e cald sau rece, merge balbait, cand accelerez da in nas si se gatuie, apoi dupa vreo 5-10 minute, fara o regula anume, incepe si merge perfect, trage bine de la 1000 RPM. Apoi daca opresc 2 secunde sau 24 ore, nu conteaza, iar incepe si se balbaie si merge prost. Am vazut ca tu ai schimbat toti senzorii si nimic... Si eu am schimbat destule si nici o schimbare. Nu stiu ce poate fi... In plus consuma 13-14% in oras in conditiile in care merg FOARTE linistit !

daca e vanos verifica si senzorii de pe blocul motor...senzorii de detonatie . arata cam asa:

 

http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1704&bih=959&tbm=isch&tbnid=OJyIMchcAMh5OM:&imgrefurl=http://www.ioffer.com/i/new-knock-sensor-90-02-vw-passat-audi-a4-a6-0261231036-174589443&docid=7wPjpqZVDqGlUM&imgurl=http://cdn103.iofferphoto.com/img/item/174/589/237/l_GoH6.jpg&w=249&h=250&ei=f7oOUKK-FIWZsgblx4HQCA&zoom=1&iact=rc&dur=1694&sig=100547283965658326676&page=1&tbnh=144&tbnw=141&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:15,s:0,i:115&tx=60&ty=80

 

la majoritatea masinilor sunt crapati

Link to comment
Share on other sites

ok baietii!

am un fir din cele 4 la de senzorul de oxigen prajit dar totusi cu continuitate....l-am schimbat nici o diferenta! acum electricianul la care am fost si l-am ajutat sa desfacem masina a gasit o poveste foarte interesanta si din punctul meu de vedere o idee adevarata si anume , electricianul care mi-a schimbat electromotorul acum 4 ani a dat admisia jos sa imi schimbe electromotorul ....exista o sansa sa fi facut scurt cu icv-ul in electromotor sa fi scos icv-ul sa se uite la el sau poate chiar i0a trebuit la alta masina whatever si cand a pus mufele la loc sa le fi inversat. acum cand scot mufa la debitmetru turele imi urca la 1200 rpm stand constant la acea turatie cand inainte imi statea la 400rpm si se balbaia, ma gandesc ca a prajit calculatorul daca a stat 4 ani cu ele inversate.....acum nu stiu ce sa mai zis ...astept o parere.

Link to comment
Share on other sites

ok baietii!

am un fir din cele 4 la de senzorul de oxigen prajit dar totusi cu continuitate....l-am schimbat nici o diferenta! acum electricianul la care am fost si l-am ajutat sa desfacem masina a gasit o poveste foarte interesanta si din punctul meu de vedere o idee adevarata si anume , electricianul care mi-a schimbat electromotorul acum 4 ani a dat admisia jos sa imi schimbe electromotorul ....exista o sansa sa fi facut scurt cu icv-ul in electromotor sa fi scos icv-ul sa se uite la el sau poate chiar i0a trebuit la alta masina whatever si cand a pus mufele la loc sa le fi inversat. acum cand scot mufa la debitmetru turele imi urca la 1200 rpm stand constant la acea turatie cand inainte imi statea la 400rpm si se balbaia, ma gandesc ca a prajit calculatorul daca a stat 4 ani cu ele inversate.....acum nu stiu ce sa mai zis ...astept o parere.

Salut , ce mufe crezi ca le-a inversat ?

Link to comment
Share on other sites

mufa regulatorului de relanti cu mufa senzorului de pe clapeta....

Salut , daca ai dubii referitor la inversarea celor doua mufe , verifica cu un aparat de masura intre pinul 1 si masa de la mufa TPS , cu contactul pus trebuie sa ai aprox 5V... In mufa de la ICV ai doar 12V si doua mase pulsatorii de comanda care vin din din DME, poti masura doar rezistenta ICV-ului. Ti-am atasat si doua poze .....

post-980-0-31876000-1343479188_thumb.jpg

post-980-0-61335700-1343479201_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sarumana...maine verific......

simptoma noua!!! am inversat mufele cum a zis electricianul si am urmatoarele probleme! pompa baga non stop daca tin contactul pus, lucru pe care nu.l facea si cand ii dau acceleratie la relanti sau in viteza cand e calda nu se tureaza mai mult de 3000rpm si scade brusc la 500.....daca scot mufa la debitmetru nu se mai accelereaza deloc...moare

v.am spus ceva interesant?

Mentionez ca am schimbat sorbul cu unu care indica corect benzina

Link to comment
Share on other sites

Salut , daca ai dubii referitor la inversarea celor doua mufe , verifica cu un aparat de masura intre pinul 1 si masa de la mufa TPS , cu contactul pus trebuie sa ai aprox 5V... In mufa de la ICV ai doar 12V si doua mase pulsatorii de comanda care vin din din DME, poti masura doar rezistenta ICV-ului. Ti-am atasat si doua poze .....

am gasit si eu manualul de reparatii....ma apuc eu sa vedem ce si cum....daca nici acum nu descopar nimic e gata pt mine....nu mai am nervii necesari .

eventual puteti veni cu sfaturi despre ce motor sa0mi pun si asa mai departe...

Edited by turbi_driver69
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut , daca ai dubii referitor la inversarea celor doua mufe , verifica cu un aparat de masura intre pinul 1 si masa de la mufa TPS , cu contactul pus trebuie sa ai aprox 5V... In mufa de la ICV ai doar 12V si doua mase pulsatorii de comanda care vin din din DME, poti masura doar rezistenta ICV-ului. Ti-am atasat si doua poze .....

ok....am masurat . firele erau corect puse. senzorul icv este conform parametrilor ....i-am facut si curatare cu 4wd. dar clar nu lucreaza . firele au continuitate din mufa calc pana la mufa icv-ului.

Am deschis clapeta micuta din icv la maxim si masina mergea nasol rau.....am deschiso foarte putin si acum si-a mai revenit dar tot oscileaza , cel putin pot merge cu debitmetrul scos fara sa imi oscileze dar merge ca toti dracii.....

in legatura cu pompa a mai aparaut o eroare pe tester disparand alta

 

 

si anume:

1 EKP (FUEL PUMP RELAY) / RPM SIGNAL

EITHER THE RELAY IS DEFECTIVE OR THE CALBE AND PLUGS TO THE RALAY ARE DISCONNECTED OR DAMAGED

 

 

SI A DISPARUT AIA CU DISTURBING IN THE IGNITION:)

RAMANAND DOAR IDLE SPEED CONTROL

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.