Jump to content

Noul meu BMW E46


Dr.Cipry

Recommended Posts

Coco Design :) pe Sagului langa pod.

 

Oameni calumea, mi-au placut de cum au lucrat, mi-au dat si masina la schimb.

 

Ma declar multumit.

 

O spalatorie buna in Tm ? Ma declar nemultumit de Picco Bello

 

PS: Saverox is in concediu pana sapt. viitoare

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

eu nu am avut experiente placute cu cei de la coco si nici un coleg de aici de pe forum din TM (micky) ... el a fost cu portbagajul la e60 de 3 ori la revopsit la ei si nici dupa asta nu e chiar bine ce a iesit.

 

nu cred ca o sa gasesti o spalatorie de care sa poti fi multumit 100% intodeauna. oamenii angajati la orice spalatorie sunt inlocuiti destul de des si majoritatea sunt fara experienta si lipsa de concentrare/atentie.

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am ce sa ii bag devina, sincer imi place ce a iesit. Mi-au dat si polis pe capota langa aripa, e foarte ok.

 

Poate s-au mai perfectionat de atunci :)

 

Ps: o spalatorie buna in Tm ? Picco Bello ii a doua oara cand dau gres cu spalatul :| o recomandare ceva ?

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Pe calea buziasului o spal eu. Cand vii din sensul de la AEM, pe dreapta, a doua spalatorie. Spala destul de bine, te asculta cand ii rogi ceva si sunt si ieftini.

 

Din pacate mai este coada mai ales in weekend.

 

Si eu sunt nemultumit de picco bello. Scump si prost (am plecat cu muste pe capota de la ei desi a durat o ora si ceva spalatul).

 

P.S. Man fa ceva cu sent from lcjhwdchweo ala. Devine obositor deja :download:

Link to comment
Share on other sites

Cand ai tester acasa ii rau :)) Mai bine sa nu sti :))

 

Vin cu o noua eroare, daca stiti careva sa imi spuneti ce este, daca e de facut ceva, sau e doar o eroare temporara...

 

Ma gandesc sa curat sita aceea de la electrovalva...sau sa fie furtunele de vaccum, care trebuie sa le schimb ca is coapte...

 

 

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

 

Error counter: 1 Logistic counter: 39

Mileage 188110 km

average engine rotational speed 2510.00 rpm

coolant temperature 78.23 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 1323.36 bar

injection mass index value without mass balance control 57.11 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 1172.10 mg/Hub

charge pressure value 2510.76 hPa

Linearised APP1 95.28 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 61.19 km/h

duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

 

Kurzschluss nach Masse

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 41 91 02 02 00 00 01 27 49 7B 5B 80 A8 91 BA FF

79 56 3E 3F

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Masina trage foarte ok, n-am sesizat nimica schimbat fata de cum era.

 

Am pus INPA pe masina dupa accident si nu aveam eroarea, acuma cand am scos-o din service am vazut eroarea asta. Am sters-o, pun iarasi testarul pe masina sa vad daca a mai aparut. Baietii mi-au deconectat bateria de la masina, sa fie de la asta oare...

 

Aseara am scos-o din oras cam 30-40km i-am dat pana in 3500-3700rpm, 170km/h ( spre Sag...) masina trage bine, parca sub 2000 ii cam lenesa ( tot timpul a fost asa, poate daca schimb furtunasele de vaccum isi mai revina ca is cam coapte si credca prind aer pe undeva ) acuma is curios sa vad daca mai apare eroarea.

 

Ma duc jos sa pun testarul pe ea sa vad, si revin...

 

PS: Poate sa apara eroarea asta de la electrovalva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pe calea buziasului o spal eu. Cand vii din sensul de la AEM, pe dreapta, a doua spalatorie. Spala destul de bine, te asculta cand ii rogi ceva si sunt si ieftini.

 

Din pacate mai este coada mai ales in weekend.

 

Si eu sunt nemultumit de picco bello. Scump si prost (am plecat cu muste pe capota de la ei desi a durat o ora si ceva spalatul).

 

P.S. Man fa ceva cu sent from lcjhwdchweo ala. Devine obositor deja :download:

 

Am fost azi la spalatoria de pe Buziasului de care ziceai, a doua...Spala ok, in sensul ca nu ramane mizerie pe masina (cum am patit de 2 ori la picco bello), dar mai ramane apa in spate la numere care se prelinge si face urme...nu au uscare cu aer, doar piele de caprioara.

 

Pretul destul de ieftin raportat calitate/pret, cred ca am sa mai revin la ei.

 

90% multumit de servicii

Link to comment
Share on other sites

Bun, am luat de la grozadan piesele ce trebuie sa le schimb dupa VIN, buji, unit control, furtunul de servo, lichidul de servo.

 

Acuma am o dilema mare de tot. Bujiile primite sunt Beru 0 100 226 513 de 11V. Astea trebuie sa fie, sau alea de 5V ?

 

Masina E46 320D 150CP 2004 VIN: PP16453

 

Eu am cautat aici => http://www.epiesa.ro/cauta-piesa/?find=12237786869 dupa codul de pe realoem care i l-am dat si la grozdan si mie imi da bujia de 5V/25A

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Bun, am luat de la grozadan piesele ce trebuie sa le schimb dupa VIN, buji, unit control, furtunul de servo, lichidul de servo.

 

Acuma am o dilema mare de tot. Bujiile primite sunt Beru 0 100 226 513 de 11V. Astea trebuie sa fie, sau alea de 5V ?

 

Masina E46 320D 150CP 2004 VIN: PP16453

 

Eu am cautat aici => http://www.epiesa.ro/cauta-piesa/?find=12237786869 dupa codul de pe realoem care i l-am dat si la grozdan si mie imi da bujia de 5V/25A

 

tie iti trebuiesc bujii de 5V

Link to comment
Share on other sites

Eh, se mai intampla greseli :)

 

Am luat azi furtunul de vacuum de la electrovalva la EGR ( am vrut sa le iau toate da nu am gasit decat ce ramase din ce vandu-se ~40 cm )

 

Ala era cel mai copt la mine, paraia cand il strangeai intre degete.

 

L-am schimbat ( trebuie 3mm interior, lungime 31.5cm ) si surprinzator s-a schimbat comportamentul sub 2000rpm, trage mai bine, se simte, nu e doar placebo, e sesizabil mult, mult mai bine.

 

PS: Pe realoem scrie ca furtunele de vacuum is de 2.0x3.5mm, dar cand l-am dat jos si l-am masurat cu sublerul era de 3mm interior si 6mm exterior ( l-am taiat pe mijloc ca sa nu zic ca s-a largit de la stut ) Sunt alte unitati de masura pe realoem ?

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Schimbat una alta:

 

~190.xxx:

 

- schimbat termostat EGR BERU

- schimbat termostat principal de apa BERU

- schimbat antigel HEPU G12

 

- schimbat furtun presiune servo OEM

- schimbat lichid servo ATF D2 OEM

 

- schimbat buji ( au iesit relativ usor, bujia 3 mi-a dat niste emotii, 4 ore a stat cu WD-40 si a iesit usor apoi ) BERU

- schimbat releu buji BERU

 

- schimbat furtune vacuum: ~2,2m au foat necesare

 

Am terminat cu ce ce aveam de schimbat, mai am ceva kit de reparatia pentru geamu stanga de schimbat; pacane cand il dau jos si il ridic.

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Schimbat una alta:

 

~190.xxx:

 

- schimbat termostat EGR BERU

- schimbat termostat principal de apa BERU

- schimbat antigel HEPU G12

 

- schimbat furtun presiune servo OEM

- schimbat lichid servo ATF D2 OEM

 

- schimbat buji ( au iesit relativ usor, bujia 3 mi-a dat niste emotii, 4 ore a stat cu WD-40 si a iesit usor apoi ) BERU

- schimbat releu buji BERU

 

- schimbat furtune vacuum: ~2,2m au foat necesare

 

Am terminat cu ce ce aveam de schimbat, mai am ceva kit de reparatia pentru geamu stanga de schimbat; pacane cand il dau jos si il ridic.

 

 

Sent from my ĂŻÂŁÂżiPhone 4S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Alte reparatii facute luna aceasta, la ~195.000km

 

- schimbat clema geam electric sofer, era rupta si geamul cadea intr-o parte.

- schimbat racord flexibil esapament

- upgrade gps la BMW HIGH 2013, mult mai detaliat, foarte multumit.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Salut. Vad ca recent ai schimbat bujii, releu si as vrea sa te intreb ceva in legatura cu acestea. Am facut acum ceva timp o diagnoza auto si toate cele 4 bujii au iesit ca fiind arse. Le-am schimbat cu unele BERU dar nu am schimbat si releul. Cat costa releul, pe original? Merci!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat releul BERU, si cel original era tot BERU doar ca avea stema BMW pe el.

A fost 264lei.

 

Fara probleme si erori iarna asta.

 

Ideal ar fi cand schimbi bujiile sa schimbi si releul. Asa mi-a zis mai multa lume, se pot arde unul/una pe altu/alta.

 

Eu aveam erori pe 2 buji,apoi pe 3, pana la urma am avut pe toate 4 si pe releu. Am schimbat tot si stau linistit.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.