Jump to content

problema 535d e60


Recommended Posts

Buna ziua!Am si eu o problema la al meu 535d e60.cand ajung la 200 km parca imi opreste masina in loc si nu ma lasa sa depasesc aceasta viteza,dupa care daca reduc pana la 140 dupaia nu mai pot trece de 140,se tureaza dar nu trece de 140.daca o opresc si repornesc merge ,trage bine pana la 200.numai daca ajung la aceasta viteza se intampla.daca nu merge normal.precizez ca nu imi apare nici o eroare,filtrul de motorina este schimbat acum o sapt.pomapa din rezervor data jos si verificata,rezervorul verificat de mizerie,injectoarele sunt ok iar sambata am sa schimb toate furtunasele de vacum.daca a mai patit cineva asa..rog putin ajutor de la specialisti.multumesc! Edited by cata_535d
Link to comment
Share on other sites

Se numeste limp mode, iti opreste turbina mare. Aceeasi problema o am si eu dar mereu la 3900-4000rpm in treapta 5-a adik undeva pe la 230 la ora.

De mai bn de 1 an nu am reusit sa ii dau de cap, dar nici nu prea m-a interesat fiind viteza mare, si nu prea ajung la ea.

 

 

Pe tester apare urmatoarea eroare:

DDE Charge-air-pressure control of large turbocharger, control deviation - Charge-air pressure too high.

And it shows 3 possibile causes for the fault:

1. Turbine flap B1363_D6TRK

2. Compressor bypass plate B16332_D6VBK

3. Wastegate valve B1363_D6WGV

 

Le-am verificat fizic pe toate de mai sus, si sunt in regula.

 

Parameterii la care apare eroarea sunt acestia:

 

Coolant temperature: 100 C degrees

RPM: 3999 rpm

Gear: 5th

Boost: 2.510 bar

Injection pressure: 1638

EGR: 4%

Throttle pedal: 100%

 

Eroarea in sine e cauzata de faptul ca la un moment dat sare boost level-ul f sus de pe la 1.8-2 bari (normal) la 2.5 bari. Astfel masina crede ca apare un fenomen de overboost si iti taie turbina mare, pt a o proteja.

 

Ori wastegate-ul nu se dechide la viteza aia, ori presiunea e raportata gresit. Doar pe dyno, poti verifica daca chiar se dechide wastegate la viteza respectiva.

 

Eu o sa schimb la urmatoarea revizie senzorii de presiune si temperatura aflati undeva langa catalizator si DPF... poate reusesc sa ii dau de cap.

 

Piesele 3 si 5 de aici :

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/535d-M57N/LHD/N/2006/may/browse/exhaust_system/diesel_partic_filt_sens_mount_parts/

Edited by dvdcore
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fa un test complet si de injectoare,eventual si un update la soft nu ar strica,

 

Daca persista problema similara ca si a lui dvdcore te trimit undeva la un stand cu niste oameni foarte priceputi. :thumbsup:

 

pS:se poate face upgrade la wastegate extern de la cel stock.

 

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=124083&p=1042830

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfaturi. "dvdcore" exact ce ai spus tu despre acei senzori mi-a zis si electricianul de la bavaria constanta. :good:

 

culmea ca dupa cate tin eu minte a inceput sa faca asa dupa ce am facut update la soft,acum cam 2 luni.am masina de 7 luni si nu facea asa cand am luat-o.acum nu vreau sa spun prostii ca o fi de la update sau nu.dupa update a urmat un "chip" soft.dupa acea chipuire nu a mai depasit 200 km.pana atunci ma duceam si la 240.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma duceam lejer cu 530d in 260 deci la tine nu ar trebui sa fie aceasta problema.

 

Din cate vad aveti amandoi o problema aseamanatoare,care a aparut in urma unui soft facut prost.

 

Daca softul nu a fost facut pe stand dyno prin urmarirea tuturor senzorilor este foarte posibil ca problema sa fie de acolo.

 

2.5 mi se pare o presiune extrem de mare pentru o masina care merge cu pompa de motorina de serie,

 

Un up-grade la pompa ar fi necesar, debitul conteaza la viteza mare mai ales peste 200 si este una din problemele cu care ne confruntam si noi la curse cand mergem catre foarte multa putere.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Fa un test complet si de injectoare,eventual si un update la soft nu ar strica,

 

Daca persista problema similara ca si a lui dvdcore te trimit undeva la un stand cu niste oameni foarte priceputi. :thumbsup:

 

pS:se poate face upgrade la wastegate extern de la cel stock.

 

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=124083&p=1042830

 

 

piesa incercuita cu rosu cred eu ca este. de unde sunt acei oameni priceputi?

 

detaliaza.. mai exact, ce vrei sa spui cu upgrade la pompa? adica se inlocuieste? sau se modifica presiunea cu un tester ceva...

post-56708-0-49753700-1343389859_thumb.jpg

Edited by cata_535d
Link to comment
Share on other sites

Din bucuresti , Racing Code au cel mai tare stand dyno din tara.

 

Reiau, daca softul este facut prea agresiv , acesta poate face mai mult rau decat bine.

 

La motoarele turbo nu conteaza neaparat presiunea mare cat flowul cantitatea de aer pe care o consuma pentru a dezvolta puterea respectiva.

 

De asemenea este bine sa verifici toate furtunele de vacuum ale turbinelor, o mica imperfectiune poate induce o plafonare a puterii .

Link to comment
Share on other sites

stefan,exact asta fac maine.schimb furtunele de vacum sa fiu sigur ca sunt in regula.am luat 3 metri de furtun de la bavaria de bmw x6 5.0 benzina.acela e protejat de o panza din teflon.softul este facut unul safe si este facut de george din bucuresti recomandat de multi de pe forum bmw.am inteles ca a limitat primele 2 trepte si as avea un cuplu de 660 nm si 310-320 cp.sincer sa fiu inainte de soft o scartaiam in primele 2 trepte,acum parca nu mai trage asa bine a-ntaia si a doua.intr'adevar in a treia la 80 daca accelerez brusc scartaie.acolo simt cuplul cel mai bine.in rest nimic.

 

as rezolva ceva daca i-as pune un filtru de aer sport? sa anulez acea carcasa si sa las acel filtru liber..

Link to comment
Share on other sites

Nu pune filtru sport, vei strica debitmetrul, oricum nu vei obtine dif de putere. Eu singura dif pe care am simtit-o cand am avut K&N pe masina, era ca urca mai rpd un ture un pic si un sunet mai placut cand intra aerul in motor.

 

@cata535 Astept noutati, daca vei rezolva.

Daca nu voi rezolva cu senzorii, voi merge la Racing Code, pt ca au dyno, si vom putea urmari wastegate-ul.

 

Fara acest limp mode, masina ar tb sa traga pana in 300kph pe bord(AC schnitzer) si vreo 280kph pe GPS.

 

P.S. Un tip din UK care are un 535d (resoftat+alte modificari) pe la 400 de cai, si care a avut si el aceeasi problema mi-a zis ca s-a rezolvat cu un nou soft si EGR eliminat.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Dvdcore iti permite cutia sa ajungi la viteza aceea ?, adica este asa lunga treapta a 6a?

 

cata535 cand te apuci de tuning este bine ca cel care face sa monitorizeze mereu parametrii astfel incat pe durata probelor sa nu existe probleme,cel mai important este fiabilitatea indiferent de viteza, anotimp, conditii de exploatare.

 

Softurile de cele mai multe ori sunt dezvoltate o singura data si apoi copy-paste pe toate modelele carora apartin. lucru care nu este valabil pentru ca nici o masina nu este ca alta.

 

Cei de la racing code iti vor face un soft personalizat ce se preteaza modificarilor masinii respective,

 

Asa am patit si eu cu un Cayenne Turbo (bi-turbo) facut de SKN care a tinut fix 100 km , si pe autostrada a explodat din cauza softului facut prost.amestec sarac= mult aer putina benzina .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

 

Pe multi i-am mirat cand le-am spus ce trepte lungi are 535d-ul prefacelift. Multe benzinare schimba mult mai repede.

E singurul 35d cu trepte asa lungi. Faceliftul si ce a urmat apoi 335d, x3.0sd au trepte mai scurte.

 

treapta a 4-a tine pana in 210

treapta a 5-a pana aproape de 260

treapta a 6-a ar duce si peste 300 (are abia 4300-4400rpm la 300kph)

 

Aici se poate vedea elasticitatea motorului doar cu treapta a 4-a pe 60-210

 

Pe autostrada e o placere sa te joci doar cu treapta a 4-a (100-200)

Valori indicate pe bord.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Problema care o ai este strict de la soft-ul de tuning. Baietii nu au modificat tot ce era de modificat. Sa zicem doar ca stiu exact ce au gresit in soft si unde. E o greseala facuta des de tunerii de peste tot. Pune softul original al masinii si fa o tura o sa vezi ca sare de 200km/h fara probleme. Apoi mergi sa iti faci un soft la cineva care chiar stie ce face. Dupa tuning se merge in proba si se face un live log pentru a rezolva exact astfel de probleme.
Link to comment
Share on other sites

revin cum am promis.am schimbat toate furtunele de vacum si se pare ca am rezolvat problema.un furtun era plesnit in mai multe locuri.a urmat binenteles si proba :) de cum am ajuns la 3000 de ture am observat diferenta.acum imi intra si turbina mare.am facut si proba pana la 200 si nu am mai intrat in limp mode.masina e o "fiara neimblanzita" cu greu ma tin de volan. :frantics: softul este bun,uleiul la cutie schimbat,masina este ca noua si se comporta ca una noua.multumesc si meseriasilor de la bavaria.acum sunt fericit! :yahoo:

 

dvdcore iti doresc mult succes si tie si sper sa rezolvi si tu problema.daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere!

Link to comment
Share on other sites

Salut, ma bucur ca ai rezolvat ;) , sa nu uiti cine ti-a spus prima oara sa verifici furtunele de vacum... :) .

 

PS: abia acum te poti bucura 100% de resoftarea facuta :super: .

 

Numai bine,

George.

Edited by 320i e36
Link to comment
Share on other sites

Salut, ma bucur ca ai rezolvat ;) , sa nu uiti cine ti-a spus prima oara sa verifici furtunele de vacum... :) .

 

PS: abia acum te poti bucura 100% de resoftarea facuta :super: .

 

Numai bine,

George.

Daaaaa George,ai urmarit din umbra :) nu ma indoisem de soft,ma speriasem de primele 2 trepte ca nu trageau.acum le simt si pe-alea.numai bine si tie!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.