Jump to content

E65 730D SCOATE FUM SI TURBO INTRA DE LA 2500


cristi29

Recommended Posts

regulatorele de presiune sau actuatorii i-am schimbat pe ambii si cel pe turbo si pe EGR.

 

deci IMI TREBUIE O TURBINA NOUA.

 

din ce am citit reconditionarea turbinelor nu prea da rezultate? nu stiu ce sa fac sa o schimb sau sa o reconsitionez.

eu am reconditionato si a dat rezultate bune ... si tine de ceva vreme... daca vrei iti dau contactul

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ceva pareri?stie cineva sa ma indrume unde as outea sa iau o turbina noua la schimb. am gasit pe 4tuning un anunt 450e si a mea la schimb cu una noua si mi se pare cam suspect ce zice omu asta in legatura cu pretul unei turbine noi garrett cand ea pe site-ul lor este 1200 e

 

da te rog chiar.

Link to comment
Share on other sites

primele doua erori tin de elctroventilator - cade la E65

 

erori la clima

IHKA: beschlagsensor - senzor aburire parbriz - se poate anula prin codare

IHKA: zusatwasserpumpe - pompa auxiliara de apa - merge incalzirea si cu ea defecta

 

erori la DDE

DDE: glühsteurgerat - releul de bujii

4B10 DDE Smooth Running Regulation -Correction Quantity too High

4B11 DDE Smooth Running Regulation -Correction Quantity too Low

4B90 DDE Rail Pressure Control at Engine Start

4530 DDE Boost Pressure Actuator – Regulation Pressure too Low

 

ultimele douas erori PM sunt de la Power Module

 

Deci problema ta principala este Smooth Running Control - vine de la devieri mari la corectia injectoarelor.Apoi mai poti avea presiune insuficienta in rampa de combustibil si actuatorul de la turbina.

Eu te sfatuiesc sa lasi turbina in pace.

Sterge erorile cu Inpa. Porneste din nou motorul si fa test din nou cu motorul la relanti.Vezi ce erori apar din nou. Verifica in Inpa deviatia la injectoare.Faci o tura cu masina, ii dai blana, faci test din nou.

Unele erori pot fi si din cauza ca odata ai ramas fara motorina sau fara baterie.

Daca iti raman erorile cu rail pressure si boost actuator, verifici filtru de motorina,pompa,furtunele de vacum, filtrul epurator si actuatorul. Injectoarele trebuie sa aiba valori acceptabile - pana in 1,5 mai merg, apoi dau probleme.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

sincer am bagat vreo 9000 in ea.de la refacut cutie in germania , brate,telescoape, discuri defapt cam tot pe dedesupt si la motor ... debitmetru egr furtune ,furtunele ,regulatoare, plus distributia completa ca am 302.000 acum .SI LA PRETURILE CARE SUNT ACUM ....CU CAT S-O DAU? degeaba. mai bag si in injectoare turbo si ce mai e si o mai tin vreo doi ani.SAU II DAU FOC: si fac un gratar mai scump.
Link to comment
Share on other sites

Daca esti in Germania si nu ai tester la indemana, mai greu sa-i dai de cap asa usor. Acolo sunt multe erori, care s-au adunat in timp.Trebuiesc neaparat sterse si refacuta diagnoza dupa aceea sa vezi ce ramane. Pot fi probleme si la injectoare dar si la actuatorul turbinei. In orice caz, asigura-te ca filtrele iti sunt schimbate,inclusiv cel epurator, inainte de a face diagnoza din nou.
Link to comment
Share on other sites

din pacate bmw urile noi diesel dupa ce trec de 100 de k devin gauri negre pentru buget.... premium

 

motorul nu este acelasi ca cel de pe e38?

 

sincer am bagat vreo 9000 in ea....

 

daca tot ai investit atata banet in masina, macar pune-o la punct si pastreaz-o!

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

elektrolĂźfter electroventilorul de la clima

ladedruckregelung Geometria variabila de la turbina ( aici e problema taaa)

laufruheregler probleme la injectoare si de aici pot aparea probleme la demaraj si fum

beschlagsensor un senzor de lumina

zusatwasserpumpe o pompa

batterietrennung cred ca releu de incarcare baterie

Dute la cineva care stie sa si interpreteze o testare si sa faca si testare la parametri live ai masini

Salut!

Ai un PM

Link to comment
Share on other sites

motorul nu este acelasi ca cel de pe e38?

 

 

 

daca tot ai investit atata banet in masina, macar pune-o la punct si pastreaz-o!

motorul in principiu este asemanator difera un pic calitatea materialelor aici ma refer la bloc chiulasa pistoane arbore distrubutie axe cu came. Astea nu prea se strica nici pe e65 nici pe e38. Ce este diferit si se strica ca la nebuni : injectoare , pompa inalte, turbina, galerie evacuare.... care la e38 730d duc mult mai mult

la partea cu pastratul sunt si eu de acord mai ales dupa ce a bagat 9000 de euroi

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

C:\Users\mara\Desktop\20120810_200944.jpg

 

am masurat motorina de pe fiecare retur IN URMATORUL FEL:

- 1 MINUT la relanti si 30 de secunde la 3000 rpm

- INCA 1 minut la relanti si 30 de secunde la 3000 rpm SI APOI 1 minut la relanti si 30 sec la 3000 rpm dupa 1 un minut la relanti dupa care am oprit motorul. SI REZULTATELE SUNT CELE DIN POZE.

 

CE PARERE AVETI DE REZULTATE?????

post-50201-0-85358400-1344628634_thumb.jpg

post-50201-0-34016600-1344628657_thumb.jpg

post-50201-0-66340200-1344628685_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.