Jump to content

Rezervorul spart?


Catalin BMW

Recommended Posts

Sa incep cu inceputul: alaltaieri (duminica) am facut plinul la masina (indesat cu picamerul pana in buza :download: ) dupa care am parcurs in jur de 150km. Abia azi-dimineata cand m-am uitat intamplator la roata dreapta-spate am vazut jos o mare pata; cand m-am uitat dedesubt,rezervorul era ud. Acul indicatorului de motorina este pozitionat exact intre gradatia "50" si "MAXIM",deci la mijlocul "patratelei". Am fost cu ea la un mecanic,i-am explicat cum si ce fel si mi-a spus sa nu-mi fac probleme pt ca l-am umplut eu prea mult,iar rezervorul are o supapa in care,daca este umplut la maxim, goleste rezervorul pana intr-un anumit punct, si ca rezervorul mai face presiune cateodata iar supapa aia mai are rolul de a elimina eventualele gaze acumulate. Totusi eu nu cred,pt ca deja s-a golit putin din rezervor, si banuiesc ca, chiar daca ar fi faza cu supapa, s-ar fi inchis pt ca nu mai am rezervorul plin pana in gura.

 

Intrebarea mea este: este adevarata treaba aia cu supapa, sau rezervorul chiar este spart? e posibil sa fie crapat/spart si vreun furtunas ceva?

P.S. Acum am spalat cu jet de apa toata zona rezervorului pe dedesubt,si momentan s-a uscat, o sa astept cateva ore sa vad daca se mai scurge ceva in acea zona. Totusi eu zic ca nu-i normal asa ceva,ce parere aveti? Mai grav e ca tre' sa plec in tara si mi-e teama sa nu se intample ceva...deci HEEEELP!!!:o

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca are voie sa curge. Din motive ecologice. La masina veche am un supraplin care intradevar iese direct in atmosfera. Alimentezi prea mult, curge din el pur si simplu. La E32 (tot benzina) era deja acolo o instalatie cu vas de expansiune etc, si tragea in motor (prin carbuni) orice gaz ce apara in rezervor. Poate e la tine un colier, ceva, slabit.
Link to comment
Share on other sites

La vechiul BMW nu ai facut niciodata plinul? Curgea si la ala?

Am patit-o si eu la un E60 si curgea doar la plin. Era nu stiu ce garnitura.

Nu am mai avut probleme la alt BMW desi mereu fac plinul "ochi".

Link to comment
Share on other sites

E spart. Sau crapat. Poate chiar pe la gatul de umplere.

Are supapa, dar supraplinul se afla sus, nicidecum la nivelul rezervorului.

Iar daca ai si facut ceva km, EXCLUS sa se dilate motorina cat sa curga.

 

Eu fac plinul saptamanal, la fel - indesat cu picamerul pana in buza si nu am astfel de probleme.

 

Scoate roata dreapta spate, pasajul de plastic si vezi pe unde sunt urme de motorina. Eventual fa-i plinul iar.

Link to comment
Share on other sites

La vechiul BMW nu ai facut niciodata plinul? Curgea si la ala?

Am patit-o si eu la un E60 si curgea doar la plin. Era nu stiu ce garnitura.

Nu am mai avut probleme la alt BMW desi mereu fac plinul "ochi".

 

 

Am facut si la ala plinul de-atatea ori,n-avea nici pe dreacu' e36-le...ala avea probleme cu alt lichid,cu cel de racire :glare: .

 

E spart. Sau crapat. Poate chiar pe la gatul de umplere.

Are supapa, dar supraplinul se afla sus, nicidecum la nivelul rezervorului.

Iar daca ai si facut ceva km, EXCLUS sa se dilate motorina cat sa curga.

 

Eu fac plinul saptamanal, la fel - indesat cu picamerul pana in buza si nu am astfel de probleme.

 

Scoate roata dreapta spate, pasajul de plastic si vezi pe unde sunt urme de motorina. Eventual fa-i plinul iar.

 

Mai mult ca sigur,pt ca dupa ce l-am spalat bine si l-am uscat,nu se mai cunostea nimic,insa dupa ce am mai plecat azi pe ici pe colo, m-am uitat acum dedesubt si iar s-a umezit...nu in totalitate cum era prima data de curgea pe jos, dar o portiune s-a umezit din nou; deci e ceva crapat as spune eu, sau in cel mai bun caz,sa nu fie colierul ala slabit de la tubul de umplere,ceea ce nu prea cred pt ca deja s-au dus aproximativ 20 de litri si el continua sa se umezeasca.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

Am demontat azi bancheta si tot ce era pe dedesubt pe acolo,si ce sa vezi? pe partea dreapta unde se afla capacul acela rotund mare, era ud si imbaxit de motorina,+ ca pe langa el se mai afla 2-3 furtunase (de la retur cred); deci sunt sanse 1% ca rezervorul sa fie spart, oricum am lasat-o la mecanic sa-i schimbe tot ce se afla acolo adica garnitura aceea,furtunase,coliere si ce mai e de schimbat.

Ca o paranteza, am fost la dealer bmw (BMW SARMA) sa ma interesez de-un rezervor....:purple: :alien: spuneti voi un pret informativ asa...:brr:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.