Jump to content

Cauzele si efectele accidentelor cu motociclisti


jaffar

Recommended Posts

ce sa iau ?dece sa iau?pt ce ??am vazut ca era rosie cu putin alb parea a suzuki.model mai vechi 90.in fine pe mine nu ma deranjat decat faptul ca avea 2 benzi libere si a preferat sa vina pe mijlocul celei pe care eram si eu jumatate ca jumate ma bagasem inapoi si dupa aia a intins piciorul :blink:( si asa una peste alta saracu ala din dreapta nu stia ce sa faca cand a vazut ca ma lipesc de el.de aia am zis sa ma da ti cu parerea sa stiu poate am gresit eu .sa nu mai stau sa ma gandesc ca poate am gresit si de aia a facut gestul .loc avea 2 benzi din care muscasem eu un sfert de langa linia continua.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e sa vorbim strict pe litera legii, situatia sta cam asa:

 

- tu aveai voie sa depasesti, atita vreme cit banda "lor" pe care depaseai era libera

- el era obligat sa circule pe banda I, atita vreme cit nu depasea nimic

 

acuma, "vinovatia" e discutabila. trebuie calculat daca aveai timp sa depasesti in siguranta fara sa apara de dupa curba un vehicul mergind cu viteza regulamentara. la cum stiu eu zonele alea, niciodata nu poti fi 100% sigur ca ai timp, si mergi si un pic la risc. tot regulamentar ar fi fost sa frinezi si sa te repliezi in spatele celor pe care vroiai sa-i depasesti, nu sa accelerezi si sa fortezi.

 

pe partea cealalta, trebuie studiata viteza lui. iar faptul ca a intins piciorul mi se pare nebunie, pentru ca la cea mai mica atingere l-ai fi spulberat p-acolo.

 

concluzia e ca nu stiu cine e vinovat. probabil culpa comuna :blink:

 

a, si topicul citat mai sus m-a uns pe suflet :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce s-a intamplat ce s-a intamplat cu interceptor, dar pot presupune urmatoarele:

1. motociclistul a iesit dintr-o curba pe care a abordat-o cu viteza mai mare (desi ar fi trebuit sa se incadreze regulamentar pe banda 1)... si uneori, la viteze mari controlezi destul de greu bestia

2. rautate/prostie din partea motociclistului... eu personal, daca benzile sunt mai late, las masini sa depaseasca si cand sunt numai 2 benzi cu totul (cate una pe sens)... este riscant, dar mai putin riscant decat sa franezi brusc si sa intri in voblaj...

3. se plange ca o fata mare... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu ma plang??eu nu ma plang.sau poate ma plang.da nu cred ca ma plang.eu doar am zis sa va impartasesc ultima aventura.dar sa o lasam ca ma plang.deci sa ma mai plang un pic.a venit super tare cum ai zis tu din curba de unde a iesit pana unde eram eu putea sa intre cum ai zis tu pe 1 de 2 sau 3 ori.mentionez ca e portiunea cea mai lunga din drumul cu 1 banda pe sens de bucurestisi eu am inceput depasirea imediat ce am iesit din curba noastra si am avut toata linia in vizor.GOALA.deci nu ma plang deloc eu am intrebat dece dracu a intins piciorul?sau dece se face asa??e ceva de genu 2 persoane pe un trotuar de 6 metri latime si trece unu si se loveste de tine si se uita urat si cauta scandal:Pma plang ce mi place sa ma plang:PP
Link to comment
Share on other sites

a si dece nu am franat si am intrat inpoi in locul 4 cum eram pt ca cel din fata a pus semnal si el de depasire cand incepusem sa trec de el.deci nici un caz nu am mai privit inapoi sa vad daca sa bagat sau nu ca vazusem ca aparuse monstruletul.apropo mike nu am condus niciodata motor dar din ce am vazut nu avea nici pe departe viteza legala:PPsi a iesit din viraj direct in 1 dupa care sa postat pe 2 fara semnal si a mers ceva zeci de metri langa axul drumului a aprins faza lunga si apoi la 10 20 de metri de mine sa tras mai in dreapta lui si a intins piciorul.asta am uitat o sa va spun.sunt sigur ca ma vazuse albastru cu pozitia aprinsa.cred ca a vrut putin sa se dea robot sau zmeu??
Link to comment
Share on other sites

deci nu ma plang deloc eu am intrebat dece dracu a intins piciorul?sau dece se face asa??

nu se face

ps. esti sigur ca era piciorul?... omul poate a avut o erectie cand a vazut ca tocmai urmeaza sa si-o traga cu o fabia :blink:

Link to comment
Share on other sites

am citit vreo 2 ore la topicul asta... :) (Si am scris o ora la post-ul meu :) )

Discutii interesante, am mai invatat cate ceva. (De obicei la orice straduta, gang, loc de unde mi-ar putea sari/ateriza ceva/cineva, incetinesc, sau devin mai atent). Am avut cateva accidente, din fericire doar cu urmari pe masina. Majoritatea facute din neatentia mea (da, eu sunt unul din cei care recunoaste ca in anumite locuri care nu-mi inspira un pericol iminent, devin mai putin atent la trafic. De ex: de 2 ori mi-am facut de lucru cu audio, si am intrat in cel din fatza. O data la semafor (tipul plecase de pe loc, si apoi a franat brusc, pt. ca i se paruse ceva, alta data, pt. ca mergeam "la pas" si masina din fatza a franat brusc, tocmai cand nu ma uitam). De fiecare data au fost de ajuns 1-2 secunde sa ma uit in alta parte, si tocmai atunci sa se intample.. necazul (drumul la politie mi se pare incredibil) :) .

Mi s-a intamplat sa ocolesc refugiul de tramvai prin stanga, iar in capatul lui sa-mi intoarca o tipa masina drept in fatza mea. Normal, impact. Fraier am fost eu ca nu am ramas infipt in intersectie, si m-am trezit eu mai smecher sa ma tirez din intersectie luand-o pe linia de tramvai. Tipa nu a apucat decat sa puna masina perpendicular in fatza mea, la numai 5 m. Ma rog, si oglinzile servesc la machiaj, nu? Alta data mi s-a intamplat ca un pusti sa iasa cu masina de pe o straduta dintre blocuri, si sa ma ia in plin. DA, in plin. Degeaba am accelerat eu si am fandat putin dreapta (la 10 cm de masinile parcate acolo), ca m-a luat incepand cu portiera si terminand cu jeanta de aliaj. Faza dura: nu avea permis, posesorul masinii i-o daduse "o tura", prin cartier. Asigurarea lor intra in vigoare peste 3 zile, era o amarata de Dacie, dar ei se credeau schumi. Din pacate un pic bauti, iar neposesorul de permis a apasat pe acceleratie in loc de frana. Ma rog, se mai intampla.

Pana toamna trecuta, vazand in trafic diversi motociclisti, unii facand diverse figuri, slalomuri, si tot ce stiu ei sa faca, aveam o impresie/idee preconceputa de genul: teribilisti, incurca-lume, etc., etc., etc. Si, de ce nu, eram putin gelos pe cei care puteau sa se strecoare pana la semafor, cand eu stateam si fierbeam in imensa coada de masini, si de obicei ma grabesc si eu, dar imi calculez si rezerv timp pentru deplasari destul de bine. Si daca pe autostrazi/DN-uri, am fost depasit de motociclisti, am avut doar admiratie pt. ca, eu cu 130-160km/h eram depasit de astfel de "jucarii", de parea ca eu stau pe loc. Si e drept, in gandul meu ziceam "uite-l si pe nebunul asta".

Buun, totul bine si frumos pana cand mi-am dorit sa fac scoala pt. A. Nu mai mersem niciodata pe motor, nici macar ca pasager. Mi se parea floare la ureche, pe bicileta, copil fiind, faceam tot felul de dracarii. Au trecut multi ani de atunci totusi, si motorul nu e bicicleta. Asta avea sa-mi demonstreze. Si avea sa-mi schimbe total modul in care priveam mersul pe 2 roti motorizat.. si in trafic.

Am invatat prea putine la scoala de moto (examenul nu am mai reusit sa-l dau, a venit vremea rea, si s-au suspendat examenele, iar anul asta n-am mai .. gasit timp :blink: ca sa ma duc sa reiau). E drept, ca in scurt timp am ajuns sa pot face poligonul de 2 ori in timpul regulamentar, dar. De atunci mi-am schimbat total atitudinea fata de motociclisti, atunci cand ii intalnesc in trafic. Am realizat ca ce stiam eu din masina (atunci cand nu ma incomodau, sau nu ieseau in evidenta, sau nu aveam eu timp sa ii analizez/critic/admir motorul, le ignoram prezenta) nu prea are legatura cu realitatea. Eu, din scaunul masinii nu am unde sa cad, atat timp cat conduc intr-un mod relativ sigur. Si daca dau intr-o groapa mare, o sa injur primarul mai intai si o sa ma gandesc la amortizoare. Daca as fi cu motorul, mai intai m-as culege de pe jos, apoi as cauta restul.. Probabil la sfarsit, dupa ce as verifica ca totul e in regula (cat de in regula poti fi atunci cand te tavalesti pe jos intr-o costumatie si intr-un moment in care nu ti-ai propus sa faci asta), as injura si primarul. Deci, avantaj 4 roti. Poti sa te ciocanesti cu alte masini de talia ta, poti sa te jenezi, poti sa franezi brusc, cu tot piciorul, fara sa te gandesti vreun moment ca o sa te dezechilibrezi.. si o sa cazi. (Daca nu stii sa cazi, trebuie sa te gandesti si la cate kg are motorul si ce o sa-ti rupi/zdrelesti atunci cand o sa cada peste tine).

Acum, sunt mai atent la motociclisti decat la RATB-istii care se fac ca atenteaza la vopseaua beemerului. De ce? Pentru ca am vazut cum e. Si am vazut pe pielea mea, si asta doar in poligon: cum viteza e prea mare, gropile prea multe, si baietii care vin in poligon sa-si jumuleasca cauciucurile (ca sa ai pe ce derapa cu motorul de incepator) mult prea destepti pentru planeta asta. Am vazut cum poti sa cazi ca stupidul alunecand pe pietris, asta dupa ce oprisem motorul safe, ii oprisem si motorul, si incercam sa descalec. heh, ghinion :) Si greu al naibii. N-am reusit singur sa-l dau de pe piciorul meu. (MZ, pentru cunoscatori - cate kg are?)

Si daca mi-a reusit sa fac jaloane din prima zi, sau sa fac tot poligonul ok.. tot nu am putut sa nu ma gandesc: cum naiba ma opresc eu brusc pe strada cu motorul, cand in fiecare zi, cu masina fiind, mi se intampla sa-mi taie fatza sau sa nu-mi dea prioritate cel putin 1 alt coleg de trafic? Si mai apar 10 gropi in plus, si 5 pietoni nervosi care si-au cumparat strada. Pai in loc de plimbare, sau mers din pct. A in pct. B, devine sinucidere in masa pentru neuronii mei. Asta daca supravietuiesc, of course. :)

De ce v-am povestit de micile mele accidente mai sus? Dupa ce am mers cu motorul m-am gandit: si daca nu eram cu cielo/espero (masini de consum)? Daca as fi fost cu motorul, eu? mai puteam sa mai fac acum reflectii rutiere pe tema asta? Eu inclin sa cred ca nu. Sau poate da. Dar daca la incidentul cu refugiul de tramvai, eu as fi fost vatman, si cielo - un tramvai? Mai putea sa reflecteze tipa respectiva despre ceva anume? Am lovit-o in plin, in usa ei. Si nu trebuie sa desenez cum arata un tramvai in fatza, nu? Amandoi incalcam regulile de circulatie, eu dintr-un motiv de fluenta, ea, din motiv ca gresise drumul, si dorea sa intoarca. acolo, pe loc. Ne putea costa viata pe oricare dintre noi, de asta a depins doar ce am condus fiecare.

Oricum, si daca mi-as lua A-ul, inca nu as avea tupeu/curaj/nebunie sa merg in Ro cu el. In alta tara, da. Si de fapt de asta am si ajuns sa vreau A-ul mai mult. Pentru ca in Grecia nu am putut inchiria nici macar un amarat de scuter. Si acolo se mergea la fel de "nebunesc". De fapt, daca stai si te gandesti: e nebun ala cu tico de se baga pe unde nu banuiesti ca ar incape? Si tu stai cu pobeda frumos, la rand, pt. ca nu ai loc sa te "strecori" prin inghesuiala (atunci cand ai nevoie, cand fiecare minutel conteaza).

E un mod de viata motorul? Eu pot doar sa banuiesc. Fiecare gusta din ce-i place: unii prefera plimbarile cu limuzine in care nu aud/nu simt nimic. Eu prefer sa merg cu trapa deschisa, sa simt, sa aud motorul, sa aud cauciucurile pe asfalt, sa simt curentul de aer cum trece prin masina. Amplificati asta cu un demaraj ametitor dat de un raport CP/KG de invidiat, si o sa aveti inceputul formulei senzatiei de libertate pe care ti-o da mersul pe un motor. Eu deocamdata doar intreb, de preturi, cat a dat colegul, cu cat vrea sa vanda cutarica nush ce motor (BMW, of course). Imi aduc argumente: nu am unde sa-l tin, nu e practic, as putea sa-mi iau masina, e periculos. Da, eu zic ca e foarte periculos. Si prin prisma unui pre-incepator de mers cu motorul: nu mi-e frica de instinctele mele. Acolo unde stiu/vad ca sunt gropi sau alte obstacole, sau nu cunosc drumul, cu siguranta voi incetini "pana la limita evitarii orcarui pericol". Dar limita evitarii ca un idiot inconstient fara permis care incurca frana cu acceleratia care e? Sa stau acasa? sa iau taxiul? Sa-mi iau tank?

Despre legi, bune rele, cum sunt ele, s-au mai scris multe posturi.

Sa reluam problema aici? nu e cazul. Eu nu cred ca 50km/h e viteza sigura pentru o dacie. Si nici ca BMW-uri cu ABS, ASC, DSC, xSC si ce mai vreti voi nu pot ingheta la 50km/h. Nu pot compara gumele "montana" ce nu au aderenta care si le cumpara posesorii de dacie, cu gumele Dunlop, Goodyear, Michelin pe care si le cumpara posesorii de masini straine. Eu merg, pe riscul meu, atat cat stiu ca ma tin franele/gumele/starea carosabilului. Faruri de motociclisti in ochi? No way. Nu mi le amintesc ca fiind deranjante, ci din contra. Retin ca deranjante farurile matizurilor, maxi-taxiurilor, si a daciilor care cara porci dar faza scurta le bate in copaci si in ochii mei. Si ii retin si pe cei din diverse judete care seara, in amurg, aproape noapte, ei merg cu pozitiile, ca nu cumva sa consume curent.

Intotdeauna daca din contrasens, eventual dupa o curba, ma intalnesc cu un motociclist, ma astept sa mai vina cativa (din principiu stau numai pe banda mea, si modific viteza masinii pentru ca traiectoria sa se inscrie in dungile de pe jos), dar de obicei regula mi s-a confirmat. E o greseala ca aplic legile scrise la bunul meu simt, si la raspunderea fata de ceilalti? Da, se poate. Dar nu fac greseli inconstiente gen depasiri in curbe (tocmai am fost la brasov, da? la posada vezi tot felul de impuscati in gat care isi dau viata pentru a fi 5 m in fata ta). In afara de a semnaliza stanga, ce poti sa le faci acestor specimene? O data asa de mult m-a secat un nene care a depasit toata coloana (l-am vazut in retrovizor ca vine, si am vazut ca din fatza, de dupa curba/deal venea o alta masina), si exact in dreptul meu a vrut sa se replieze (sosea cu 1 banda pe sens). I-am dat de-a carne/flash-uri si claxoane de l-am saturat o saptamana. Am pus mana frumos pe telefon si am sunat la politie sa-l opreasca la primul post de control de pe ruta aia, ca omu' a mai facut 2 depasiri de acelasi gen in fatza mea, riscand iar sa provoace accidente (grave, zic eu).

Oricum, dupa experienta cu motorul, unde am realizat ca nu ai o "cusca" de fier in jurul tau, si la orice problema aparuta, poti sa zbori/sa fii zdrobit, ma uit cu grija la ei. si cu admiratie. pentru ca ei sunt in stare de ceva la care eu inca mai caut contra-argumente. Dar va veni o vremeeee (sa scap eu de RON-ul asta, si ma duc sa iau exam). Si poate ca o sa fac si eu ca si colegul meu, isi tine motorul la firma, si cand vrea sa se plimbe (mai mult in afara bucurestiului), vine cu masina, il ia, se plimba, apoi gata. Traficul din B i se pare si lui infernal, si.. e incepator totusi. De fapt toti suntem..

Edited by Darren
Link to comment
Share on other sites

cred ca era mama intinsa pe genunchiul lui.si a lu ala care la invatat sa faca dastea

am aflat de ce ti-a facut semn cu piciorul... te-a salutat :) (vezi coloana de saluturi a motociclistilor de la adresa urmatoare: http://www.motociclism.ro/ )

 

am citit vreo 2 ore la topicul asta...  :)  (Si am scris o ora la post-ul meu  :blink: ) ...

... la randul meu a meritat sa-ti citesc postul

frumoase ganduri... frumos formulate... sunt sigur ca o sa te simti bine printre motociclisti :)

Link to comment
Share on other sites

Acum ma gandesc ca am cam exagerat cu lungimea. Si nu stiu daca am reusit sa exprim cum gandeam eu/ si cum mi-am schimbat parerea dupa ce am luat un motor de ghidon si am incercat eu sa-l manevrez.

 

@mike: in general ma simt bine intre oamenii cu care pot impartasi aceleasi subiecte de discutie, pasiuni - fie ele pe 2 sau 4 roti. Inca nu am senzatia ca m-as simti bine mergand zilnic cei 13 km de acasa pana la birou pe 2 roti in loc de 4. Daca o aveam, stiai despre ce am scris eu in post din discutiile pe care le-am fi avut cu ocazia intalnirilor pe 2 roti. :)

 

Mai de mult, in fiecare dimineata la Timpuri Noi ma intersectam cu un motociclist care mergea la birou. Tipul, cu camasa si crava, cu casca in cap, sigur lucra la birou, ceva, o firma. Imi doresc sa pot face si eu asa ceva :) , fara sa ma gandesc ca plecand de acasa "la revedere" poate insemna si "adio" :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

@mike: in general ma simt bine intre oamenii cu care pot impartasi aceleasi subiecte de discutie, pasiuni - fie ele pe 2 sau 4 roti.

Foarte frumos dar vezi tu problema e ca nu ai cu cine sa impartasesti treaba asta:

 

 

nu cred ca e bine. eu am si auto bmw dar motorul e alta ...prefectura.

 

eu sunt automobilist bmw de toata ziua si motociclist de weekend. nu va ascund ca imi place mai mult cu motorul. problemele sunt diferite, excursiile asemenea, e bine sa stea fiecare cu ai lui, masini cu masini si motoare cu motoare.

 

aici e un forum de motociclisti, discutam cu unul si intervii tu sa-ti exprimi opinia pe care nu ti-a cerut-o nimeni.

 

nu esti motociclist, nu ai fost solicitat in nici o problema. te rog sa dezbati la alta sectiune.

 

Ca sa nu mai deviem... nu vad care e problema daca ne intalnim noi intre noi... nu sunt restrictii, doar ca vor fi discutii cu caracter specific... stie cineva dintre automobilistii BMW care sunt problemele motoarelor boxer? Reglajul supapelor la boxere? Cum e sa te dai prin padure cu un R1150 Adventure? Pai e binevenit sa ne impartaseasca si noua din experienta sa!

 

nu stiu pentru care motiv automobilistii vor sa se intilneasca cu motociclistii daca motociclistii nu vor sa se intilneasca cu automobilistii. de ce nu-i lasati frate pe motociclisti in pace si va bagati in treaba lor?

 

eu nu vreau frate sa cunosc nici un automobilist. nu ma intereseaza. cunosc o gramada de motociclisti si asa cum spunea cineva pe aici problemele sunt specifice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cam astea sunt reactiile cand am zis sa ne vedem si noi cei pe 4 roti cu cei pe 2 roti,recunosc ca uneori am sarit si eu calul dar raspunsurile date mai sus cred ca nu au nevoie de explicatii :blink: .

Link to comment
Share on other sites

@alex230ro

 

am impresia ca tu nu esti decat un copil in haine de adult... uneori nici macar asa :blink:

chiar crezi ca era nevoie sa aduci in discutie toate acele citate cu care ti-a fost dat tie peste nas?

oare nu crezi ca atitudinea ta nu face decat sa creeze conflicte?

 

ps. te invit astazi la arc la orele 19.00 sa participi la o intalnire de motociclisti: Subiectul zilei Cauzele decesului si Inmormantarea lui Radu...

Din pacate acestea sunt subiecte de discutie intre motociclisti.. crezi ca le poti face fatza in atmosfera de doliu care se va instaura?

Link to comment
Share on other sites

@alex230ro

 

am impresia ca tu nu esti decat un copil in haine de adult... uneori nici macar asa :blink:

chiar crezi ca era nevoie sa aduci in discutie toate acele citate cu care ti-a fost dat tie peste nas?

oare nu crezi ca atitudinea ta nu face decat sa creeze conflicte?

 

ps. te invit astazi la arc la orele 19.00 sa participi la o intalnire de motociclisti: Subiectul zilei Cauzele decesului si Inmormantarea lui Radu...

Din pacate acestea sunt subiecte de discutie intre motociclisti.. crezi ca le poti face fatza in atmosfera de doliu care se va instaura?

30693[/snapback]

Mda creez conflicte cam asa e sunt si imatur,nu inteleg crezi ca daca discutati de moartea lui Radu eu nu am ce cauta?! sau pentru ca sunt automobilist nu am ce cauta?A si refuz sa cred ca la fiecare intalnire discutati despre moartea cuiva.

P.S-da a fost vina automobilistului in cazul lui Radu Later edit:era vorba de intalnirile dintre motocilisti BMW dar daca tu ai inteles altceva o lasam asa.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca sezonul asta este unul nefast pentru motociclisti.Eu ma ingrozesc de fiecare data cand intru pe motociclism.ro.In fiecare saptamana cel putin un accident cu urmari grave sau soldat cu decesul motociclistului. :blink:

Aici este un topic intitulat "Jurnalul negru" dedicat accidentelor de motocicleta.Daca o sa cititi ,veti vedea si diversele cauze care au dus la provocarea lor.Concluziile le trageti singuri.

Un lucru este cert...de prea multe ori apare cuvantul decedat in cuprinsul listei.:)

Asa ca fiti cu ochii in patru,chiar daca sunteti la volan sau pe motocicleta.

Sansele ca intr-un accident de motocicleta sa nu patesti nimic,sunt aproape egale cu 0.

Link to comment
Share on other sites

:)

@Alex

Am citit raspunsul tau.. care incepea cu un [quote=Darren...

si am crezut, la prima vedere, ca tot ce ai scris tu acolo... imi erau direct adresate din partea ta. :) :)

Apoi m-am gandit, mey, dar omul asta ce-are cu mine? Ok, am inteles, are si motor, dar chiar asa? Am fost la el acasa, la masa, am mancat mici, am fost ok. Ce l-o fi apucat? Oi fi gresit cu ceva? Oi fi postat eu aiurea.. ma rog, ma mai manaca uneori sa ma bag unde nu-mi fierbe oala. :blink:

Dar am dat <Search> la cateva cuvinte si m-am prins ca sunt niste citate dintr-un alt topic. Ce pot sa zic.. imi pare rau ca se poate ajunge la discutii de genul celei citate, totusi, man, chill out!, am trecut de o anumita varsta :) .

Oricum, nu am fost chiar off-topic, oi fi exagerat eu cu numarul cuvintelor, poate si cu continutul. Era doar modul in care percep eu pe cei din jurul meu cu 2 roti. Inca nu am intrat in randul lor, doar am servit asa, un aperitiv. Si mi-a placut. Probabil o sa mai trag si pe altii dupa mine cand o sa ma duc la scoala. Bine, o sa le explic frumos si clar ca e posibil sa serveasca la zugravit vreo "conserva" sau vreun pasaj sau mediul inconjurator. Dar.. fiercare stie sa discerne la siguranta propriei persoane si sa-si asume niste riscuri, ori ba.

Haideti sa discutam despre aceste riscuri mai pe larg. Si poate si despre avantaje/senzatii (bine, pentru asta o plimbare pana la mare sau la munte pe un motor ar fi de ajuns).

Daca ajungem sa le luam personal... pacat de cei care isi pierd viata, si noi nici macar nu ne oprim un pic in loc sa invatam ceva din aceste evenimente triste.

Sunt sigur ca nici unul din cei de aici nu o sa se urce la volan si o sa caute urmatoarea victima pe care sa o imprastie artistic, si nici "ceilalti" nu or sa treaca pe kisselef mergand in picioare pe sa sau in maini pe ghidon. Ce naiba oameni buni? Viata e scurta..

"You can't shake hands with a clenched fist." - nush cine a zis-o, dar a avut dreptate.

Link to comment
Share on other sites

mike,

 

tocmai au trcut prn piata victoriei vreo 30 de motociclisti, claxonand, fara casti si fara costume... este vreun miting?

 

s-au luat dupa ei o masina de politie si un motociclist pe scuter (ala chiar a fost simpatic, cum se grabea sa plece de pe loc...)

Link to comment
Share on other sites

mike,

 

tocmai au trcut prn piata victoriei vreo 30 de motociclisti, claxonand, fara casti si fara costume... este vreun miting?

 

s-au luat dupa ei o masina de politie si un motociclist pe scuter (ala chiar a fost simpatic, cum se grabea sa plece de pe loc...)

se mergea/intorceau la/de la inmormantarea lui Radu

Link to comment
Share on other sites

:)

@Alex

Am citit raspunsul tau.. care incepea cu un [quote name=Darren...

si am crezut' date=' la prima vedere, ca tot ce ai scris tu acolo... imi erau direct adresate din partea ta. :) :)

Apoi m-am gandit, mey, dar omul asta ce-are cu mine? Ok, am inteles, are si motor, dar chiar asa? Am fost la el acasa, la masa, am mancat mici, am fost ok. Ce l-o fi apucat? Oi fi gresit cu ceva? Oi fi postat eu aiurea.. ma rog, ma mai manaca uneori sa ma bag unde nu-mi fierbe oala. :blink:

Dar am dat <Search> la cateva cuvinte si m-am prins ca sunt niste citate dintr-un alt topic. Ce pot sa zic.. imi pare rau ca se poate ajunge la discutii de genul celei citate, totusi, man, chill out!, am trecut de o anumita varsta :) .

Oricum, nu am fost chiar off-topic, oi fi exagerat eu cu numarul cuvintelor, poate si cu continutul. Era doar modul in care percep eu pe cei din jurul meu cu 2 roti. Inca nu am intrat in randul lor, doar am servit asa, un aperitiv. Si mi-a placut. Probabil o sa mai trag si pe altii dupa mine cand o sa ma duc la scoala. Bine, o sa le explic frumos si clar ca e posibil sa serveasca la zugravit vreo "conserva" sau vreun pasaj sau mediul inconjurator. Dar.. fiercare stie sa discerne la siguranta propriei persoane si sa-si asume niste riscuri, ori ba.

Haideti sa discutam despre aceste riscuri mai pe larg. Si poate si despre avantaje/senzatii (bine, pentru asta o plimbare pana la mare sau la munte pe un motor ar fi de ajuns).

Daca ajungem sa le luam personal... pacat de cei care isi pierd viata, si noi nici macar nu ne oprim un pic in loc sa invatam ceva din aceste evenimente triste.

Sunt sigur ca nici unul din cei de aici nu o sa se urce la volan si o sa caute urmatoarea victima pe care sa o imprastie artistic, si nici "ceilalti" nu or sa treaca pe kisselef mergand in picioare pe sa sau in maini pe ghidon. Ce naiba oameni buni? Viata e scurta..

"You can't shake hands with a clenched fist." - nush cine a zis-o, dar a avut dreptate.

30698[/snapback]

:) ce sa am cu tine nu am nimic cu tine eu ti-am aratat ce s-a intamplat cand am spus ca venim si noi la o intalnire a motociclistilor BMW.Later edit:nu am motor din aceleasi motive enumerate de tine + inca alte motive :) vezi semnatura :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.