Jump to content

oscileaza turatia si "se pune in bot" e90


Recommended Posts

bun...am un e 90 si nu mai stiu ce sa fac cu el...am schimbat pe el turbo,filtru de particule si tot ce mi-au zis cei de la reprezentanta,deci pana acum in 2 ani in jur de 4500 de euro m-au costat reparatiile si sa nu mai pun cauciucuri si schimburi de ulei!ieri am fost de am schimbat debitmetru pt ca masina avea doua probleme..cand o pornesc turatia oscileaza...porneste la 900 apoi scade pe la 500...totul se intampla repede...scade si creste la loc...asta dureaza in jur de 2-3 min apoi nu mai are nicio problema,am observat ca daca clima e pornita e mai dezastru...bun apoi merg cu ea,dupa aprox 30 de km sau mai mult si 100 km, reduc viteza la 50 km constant, pe la 1900 de ture se pune in bot(nu de fiecare data)...am fost la tester la bmw de 2 ori, nu mi-au gasit nimic am scos mufa de la debitmetru,inainte sa-l schimb si mergea perfect,l-am schimbat si nu mai merge...mentionez ca am schimbat si bujiile tot la bmw,ceva releu pt incalzirea bujiilor si tot ce mi-au zis!

p.s. nu am mers mult de la schimbarea debitmetrului dar cand am pornit-o nu mai oscila turatia chiar asa evident...dar in mers tot la fel se pune in cap!

aaaa si pt cei care umbla mult prin oras si au filtru de particule verificati-va joja pt ca mi-au zis baietii ca imi intra motorina in ulei(ceva nou descoperit)..filtru de particule este pt masinile care circula pe autostrada auzi...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

aaaa si pt cei care umbla mult prin oras si au filtru de particule verificati-va joja pt ca mi-au zis baietii ca imi intra motorina in ulei(ceva nou descoperit)..filtru de particule este pt masinile care circula pe autostrada auzi...

Stai ca n-am inteles, iti intra motorina in ulei daca ai filtru de particule?:)) Si nu circuli doar pe autostrada.. sau ce ?:))

Link to comment
Share on other sites

bun...am un e 90 si nu mai stiu ce sa fac cu el...am schimbat pe el turbo,filtru de particule si tot ce mi-au zis cei de la reprezentanta,deci pana acum in 2 ani in jur de 4500 de euro m-au costat reparatiile si sa nu mai pun cauciucuri si schimburi de ulei!ieri am fost de am schimbat debitmetru pt ca masina avea doua probleme..cand o pornesc turatia oscileaza...porneste la 900 apoi scade pe la 500...totul se intampla repede...scade si creste la loc...asta dureaza in jur de 2-3 min apoi nu mai are nicio problema,am observat ca daca clima e pornita e mai dezastru...bun apoi merg cu ea,dupa aprox 30 de km sau mai mult si 100 km, reduc viteza la 50 km constant, pe la 1900 de ture se pune in bot(nu de fiecare data)...am fost la tester la bmw de 2 ori, nu mi-au gasit nimic am scos mufa de la debitmetru,inainte sa-l schimb si mergea perfect,l-am schimbat si nu mai merge...mentionez ca am schimbat si bujiile tot la bmw,ceva releu pt incalzirea bujiilor si tot ce mi-au zis!

p.s. nu am mers mult de la schimbarea debitmetrului dar cand am pornit-o nu mai oscila turatia chiar asa evident...dar in mers tot la fel se pune in cap!

aaaa si pt cei care umbla mult prin oras si au filtru de particule verificati-va joja pt ca mi-au zis baietii ca imi intra motorina in ulei(ceva nou descoperit)..filtru de particule este pt masinile care circula pe autostrada auzi...

Asta ti-au spus-o tot cei de la rep.daca da eu zic ca nu ai ales bine reprezentanta

Link to comment
Share on other sites

da-ne mai multe detalii despre masina: an fabricatie, numar km, motorizare...etc

 

ps: mi se pare ca ai platit enorm pentru niste piese care mai mult ca sigur nu trebuiau schimbate, dar na, asta e deja tipic pentru reprezentantele din RO

Link to comment
Share on other sites

da-ne mai multe detalii despre masina: an fabricatie, numar km, motorizare...etc

 

ps: mi se pare ca ai platit enorm pentru niste piese care mai mult ca sigur nu trebuiau schimbate, dar na, asta e deja tipic pentru reprezentantele din RO

an 2006 km 220.000 reali (cred) pt ca are carte service la zi..pai am cumparat masina si dupa aprox 1.000 de km mi s-a aprins becul de la motor...am fost la testere ieftine si imi ziceau tot aiureli...am hotarat sa ma duc la reprezentanta, de unde mi-am luat un intercooler cu 800 si ceva de lei, dar asta inainte sa se aprinda becul,pt ca mi-a zis un mecanic,vezi ca ai ulei curs pe sub turbo...mi-au zis ca becul s-a aprin din cauza ca trebuie schimbat turbo si filtru de particule...a fost soc in prima faza, dar m-am gandit ca scap...mi-au facut un discount de 10% deci am platit 9.700 de ron!apoi a venit iarna,nu-mi mai mergeau stergatoarele...mda au zis hai la tester, am fost au zis ca motorasul acela e ars...l-am schimbat, tot nimic...m-am dus inapoi,iar la tester de data asta pe gratis pt ca au gresit...au zis ca e releul de la stergatori, a fost pe la 700 de lei parca!apoi mi sa ars un bec, am zis daca tot am rasfatat masina am zis ca ii sun pe baieti!m-au poftit imediat, a durat o ora jumate schimbarea becului si 140 de roni!apoi mi sa ars celalt, dar mi la schimbat un mecanic "dragutz" pe gratis!apoi a venit vara, nu-mi mergea clima am zis ca incarc freonul, ce putea fi?pai a fost un tub dinasta subtire cat o tigara, 700 de lei de la bmw!am schimbat-o,alt incarcat de freon,100 de lei!apoi...m-am dus cu problema curenta, pe care am scris-o mai in sus (oscileaza la relantiv si ei au zis"are intarziere la acceleratie"dar defapt se pune in cap!) si mi-au gasit tot felul!am schimbat intre timp: bujiile 440 lei parca toate 4..releu bujii+protectii amortizoare 1.800 lei!inlocuire supapa de reglare pt aerisire demotor+remediat instalatie electrica injectoare...asta cred ca este faimoasa resoftare, 660 ron..mi-am schimbat jantele si pe la 120 cam vibra, nu stiu ce au facut ce-i de la sigemo si m-am dus la reprezentanta...m-au facut de 500 de roni sa-mi zica sa ma duc sa mi le echilibreze ei cu 250 lei parca...si acum de 2 zile am schimbat debitmetru si pompa de apa auxiliara 2600 roni!si probabil mai sunt cateva maruntisurin schimbate...nu le mai stiu exact pe toate!

Link to comment
Share on other sites

wow...dar stiu ca esti ghinionista nu gluma :) la 220.000km nu este ceva anormal ca filtrul de particule sa fie infundat (are durata de viata cam 200.000km) si turbinele astea Mitsubishi de pe E90 sunt cam problematice, deci nici aia nu ma mira. restul sunt maruntisuri more or less, ideea e ca tu mergand la reprezentanta te-au taxat ca atare...probabil scapai la jumatate de pret la un service priceput, cumparand tu piesele necesare (originale sau aftermarket).

 

despre ce reprezentanta e vorba? din ce oras esti?

Link to comment
Share on other sites

nu sunt foarte priceput dar totodata patit cu schimbarea pieselor care ereau de fapt bune fara a rezolva problema.

cu oscilarea turatiei am patit si eu exact la fel, la 1900 de ture imi dadea eroare debitmetru, am schimbat debitmetru si broblema a ramas aceeasi(problema nu au descoperito nici cei de la bmw nici la diverse testere,) verifica mufa care intra in debitmetru sa faca contact perfect, la mine asta a fost si s-a rezolvat problema. daca nu ai contact perfect in acea mufa, debitmetru iti va da imformatii gresite.

ca si sfat, curata egr-ul si schimba filtru de motorina(nici una din operatii nu te costa mult si vei simti diferenta)

verifica daca ai excremente de soareci atat pe la motor cat si in preajma masinii unde o parchezi de obicei(eu o parchez in spatele blocului langa ghena si iarna trecuta si-au facut cuib din imvelisul capotei si au ros cablurile de la faruri)

Link to comment
Share on other sites

wow...dar stiu ca esti ghinionista nu gluma :) la 220.000km nu este ceva anormal ca filtrul de particule sa fie infundat (are durata de viata cam 200.000km) si turbinele astea Mitsubishi de pe E90 sunt cam problematice, deci nici aia nu ma mira. restul sunt maruntisuri more or less, ideea e ca tu mergand la reprezentanta te-au taxat ca atare...probabil scapai la jumatate de pret la un service priceput, cumparand tu piesele necesare (originale sau aftermarket).

 

despre ce reprezentanta e vorba? din ce oras esti?

despre autotransilvania cluj,floresti...eu sunt din alba mai platesc si motorina aiurea pan la reprezentanta lor!sunt cam 160 km dus-intors!hai la tester maine hai sa ti-o facem!am fost azi de mi-au curatat clapeta de acceleratie si faimosul EGR asta si am vrut sa schimb si filtru de mototina dar tampita asta de la piese auto de la mine din oras a comandat pt seria 1! dupa curatare a ramas la fel...tot nu merge dar oricum era super jegos!

 

Pfff..te-au rupt...trist e ca masina tot nu merge....

mi-am dat seama ca an dat o gramada de bani si nimic...si is super nervoasa!atatea am schimbat de ma pot apuca de mecanica si din beci pot sa-mi fac dezmembrari!pt ca am pastrat toate piesele schimbate

 

nu sunt foarte priceput dar totodata patit cu schimbarea pieselor care ereau de fapt bune fara a rezolva problema.

cu oscilarea turatiei am patit si eu exact la fel, la 1900 de ture imi dadea eroare debitmetru, am schimbat debitmetru si broblema a ramas aceeasi(problema nu au descoperito nici cei de la bmw nici la diverse testere,) verifica mufa care intra in debitmetru sa faca contact perfect, la mine asta a fost si s-a rezolvat problema. daca nu ai contact perfect in acea mufa, debitmetru iti va da imformatii gresite.

ca si sfat, curata egr-ul si schimba filtru de motorina(nici una din operatii nu te costa mult si vei simti diferenta)

verifica daca ai excremente de soareci atat pe la motor cat si in preajma masinii unde o parchezi de obicei(eu o parchez in spatele blocului langa ghena si iarna trecuta si-au facut cuib din imvelisul capotei si au ros cablurile de la faruri)

iti dai seama ca am verificat...de disperare!ii inchis bine bine apai daca face contact sau nu asta nu stiu!in orice caz cand am scos mufa aia imi mergea bine...acum ca e schimbat nu merge!habar nam!as scoate iar mufa dar cred ca pierd garantia!cat despre curatat am fost azi,era ditamai calamina...luni ma duc sa-mi puna filtru de motorina si mi-au zis sa alimentez de la alta benzinarie...de obicei alimentez de la petrom...am mai auzit ca se plangeau unii de motorina de la petrom!altii se plangea cu cea de la moll apai nu mai stiu!si cu parcarea,mi in fata blocului nu cred ca am fost atacata de soareci inca!nu se vede nimic..doar pasarile isi fac treburile la mine pe parbriz si capota...

 

si da...am dat mail in germania sa ma plang de situatie...is curioasa daca o sa-mi raspunda cineva!!

Link to comment
Share on other sites

despre autotransilvania cluj,floresti...eu sunt din alba mai platesc si motorina aiurea pan la reprezentanta lor!sunt cam 160 km dus-intors!hai la tester maine hai sa ti-o facem!am fost azi de mi-au curatat clapeta de acceleratie si faimosul EGR asta si am vrut sa schimb si filtru de mototina dar tampita asta de la piese auto de la mine din oras a comandat pt seria 1! dupa curatare a ramas la fel...tot nu merge dar oricum era super jegos!

 

 

mi-am dat seama ca an dat o gramada de bani si nimic...si is super nervoasa!atatea am schimbat de ma pot apuca de mecanica si din beci pot sa-mi fac dezmembrari!pt ca am pastrat toate piesele schimbate

 

 

iti dai seama ca am verificat...de disperare!ii inchis bine bine apai daca face contact sau nu asta nu stiu!in orice caz cand am scos mufa aia imi mergea bine...acum ca e schimbat nu merge!habar nam!as scoate iar mufa dar cred ca pierd garantia!cat despre curatat am fost azi,era ditamai calamina...luni ma duc sa-mi puna filtru de motorina si mi-au zis sa alimentez de la alta benzinarie...de obicei alimentez de la petrom...am mai auzit ca se plangeau unii de motorina de la petrom!altii se plangea cu cea de la moll apai nu mai stiu!si cu parcarea,mi in fata blocului nu cred ca am fost atacata de soareci inca!nu se vede nimic..doar pasarile isi fac treburile la mine pe parbriz si capota...

 

si da...am dat mail in germania sa ma plang de situatie...is curioasa daca o sa-mi raspunda cineva!!

Mai bine vorbeste cu cineva care are un prieten sa se priceapa la masini... sa nu mai traga nimeni pielea de pe tine. Ai o masina relativ simplu de reparat, nu un OZN, incearca si la baietii de pe forum care au service.. eu zic ca asa iesi mai bine. Stiu cum e sa platesti in service pentru o problema si sa vi acasa tot cum ai plecat. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine vorbeste cu cineva care are un prieten sa se priceapa la masini... sa nu mai traga nimeni pielea de pe tine. Ai o masina relativ simplu de reparat, nu un OZN, incearca si la baietii de pe forum care au service.. eu zic ca asa iesi mai bine. Stiu cum e sa platesti in service pentru o problema si sa vi acasa tot cum ai plecat. Bafta.

mda...oribil oricum!am fost si la beliti dinastia mecanici "prieteni" si stiu ca ai bani si baga mana!

Link to comment
Share on other sites

Eu de exemplu am o problema la masina , am o bataie cand schimb vitezele, 1,2,3. Am fost peste tot, mi-au schimbat 3 bucse la diferential,flansa cardan.. pana si cutia de viteze:)) care a fost pusa cu succes pe masina unui prieten (deci nu era defecta) bucse punte spate.. am dat o avere si masina merge la fel.. m-am lasat pagubas, am investit aproape 3000 de ron degeaba. La tine e mai simplu zic eu, un tester bun si aia e. Vrei sa auzi ce raspuns mi-au dat mie la problema mea?:)) Ai joc in cutie,diferential,planetare... ai joc peste tot copile, si toate adunat fac zgomotul ala. WTF , am facut si scandal monstru dar nu ai cu cine. Edited by Bmw32oCi
Link to comment
Share on other sites

Este absolut normal sa intre motorina in ulei in timpul regenerarii filtrului de particule. Regenerarea filtrului se face cu motorina care ajunge in filtru, o parte din motorina pana sa ajunga pe traseul de evacuare se prelinge pe langa piston si ajunge in ulei. Inaintea unei regenerari de filtru de particule este bine sa verificam nivelul de ulei si dupa regenerare sa schimbam uleiul si filtrul de ulei ;)

'Robert_TAU' ---regenerarea se face doar cu ajutorul unui testar sau filtrul la un interval de km isi face regenerarea singur >si cum sti ca masina a intrat in faza de regenerare?

Link to comment
Share on other sites

Este absolut normal sa intre motorina in ulei in timpul regenerarii filtrului de particule. Regenerarea filtrului se face cu motorina care ajunge in filtru, o parte din motorina pana sa ajunga pe traseul de evacuare se prelinge pe langa piston si ajunge in ulei. Inaintea unei regenerari de filtru de particule este bine sa verificam nivelul de ulei si dupa regenerare sa schimbam uleiul si filtrul de ulei ;)

n-am inteles exact ii cam inalt pt nivelul meu dar oricum filtru de particule l-am schimbat in 2010 septembrie!ma gandesc ca nu acuma s-a apucat de regenerat..si am mai verificat dupa schimburi era ok!acum ca am schimbat uleiul la reprezentanta mi-a criscut nivelul...interesant!

 

Eu de exemplu am o problema la masina , am o bataie cand schimb vitezele, 1,2,3. Am fost peste tot, mi-au schimbat 3 bucse la diferential,flansa cardan.. pana si cutia de viteze:)) care a fost pusa cu succes pe masina unui prieten (deci nu era defecta) bucse punte spate.. am dat o avere si masina merge la fel.. m-am lasat pagubas, am investit aproape 3000 de ron degeaba. La tine e mai simplu zic eu, un tester bun si aia e. Vrei sa auzi ce raspuns mi-au dat mie la problema mea?:)) Ai joc in cutie,diferential,planetare... ai joc peste tot copile, si toate adunat fac zgomotul ala. WTF , am facut si scandal monstru dar nu ai cu cine.

aaa pai asta suna si la prietenul meu...are un e46..la mine acum incepe sa se auda ceva cand schimb dar foarte putin si rar!mi-au zis ca trebuie sa schimb ambreajul si nush ce volanta si pe dracu!oricum suma==87 mil!sa fim seriosi...ambreajul meu merge perfect!mi-au zis asta de un an si inca functioneaza la fel ca si pana acum

Link to comment
Share on other sites

Regenerarea se face cand se indeplinesc toti parametri de incepere de regenerare, nu trebuie sa fie infundat sa inceapa, regenerarea o face calculatoru de motor oridecate ori simte el ca s-a ajuns la temperatura necesara, turatie etc....

 

Regenerarea cu ajutorul testerului se numeste regenerare fortata, oricum este cam inutila daca masina a incercat sa faca regenerarea de 50de ori fara succes.

se grabesc? :LMAO: mda...o ora jumate sa schimbe un bec pe faza scurta...

Link to comment
Share on other sites

Este absolut normal sa intre motorina in ulei in timpul regenerarii filtrului de particule. Regenerarea filtrului se face cu motorina care ajunge in filtru, o parte din motorina pana sa ajunga pe traseul de evacuare se prelinge pe langa piston si ajunge in ulei. Inaintea unei regenerari de filtru de particule este bine sa verificam nivelul de ulei si dupa regenerare sa schimbam uleiul si filtrul de ulei ;)

 

Ce??? Adica trebuie schimbat uleiul de fiecare data cand intra filtrul de particule in regenerare? Hai ca p-asta n-am mai auzit-o... Ce-ar mai fi sa schimb uleiul la fiecare 2-3 zile cand imi intra filtrul in regenerare:))) intr-adevar la regenerare e necesar sa fie in rezervor minim 10 litri de motorina. Aceasta motorina e folosita pentru pastrarea temperaturii optime a filtrului in timpul regenerarii, dar nu ajunge in ulei, altfel ar fi jale...

Link to comment
Share on other sites

Robert, daca ar fi cum spui tu, ar insemna ca ar trebui schimbat uleiul cel putin o data pe saptamana...ceea ce nu scrie la carte... In 30.000 km, asa cum se fac schimburile in tarile civilizate, ar trebui sa se umple motorul de motorina de la atatea regenerari... In felul asta faceau ei direct lubrifiere cu motorina, ce rost mai avea uleiul!?
Link to comment
Share on other sites

Eu de exemplu am o problema la masina , am o bataie cand schimb vitezele, 1,2,3. Am fost peste tot, mi-au schimbat 3 bucse la diferential,flansa cardan.. pana si cutia de viteze:)) care a fost pusa cu succes pe masina unui prieten (deci nu era defecta) bucse punte spate.. am dat o avere si masina merge la fel.. m-am lasat pagubas, am investit aproape 3000 de ron degeaba. La tine e mai simplu zic eu, un tester bun si aia e. Vrei sa auzi ce raspuns mi-au dat mie la problema mea?:)) Ai joc in cutie,diferential,planetare... ai joc peste tot copile, si toate adunat fac zgomotul ala. WTF , am facut si scandal monstru dar nu ai cu cine.

 

Tu ai o problema in diferential (joc in angrenaje, rulmenti, etc). Aceeasi bataie a avut-o un prieten cu un 320ci pe care am condus-o mai bine de doua luni. Fii atent, incearca sa pleci ff usor de pe loc si ai sa vezi ca bataia nu se mai aude, iar cand bagi treapta a doua si a treia incearca sa dai drumul ff usor la ambreiaj, si ai sa vezi ca tot nu se aude nimic. Insa daca pleci brusc de pe loc, zgomotul va fi foarte accentuat (zici ca dai cu barosul in ceva)....toate astea din cauza plecarilor cu scartait de pe loc, dealungul timpului.

 

Rezolvare: schimba angrenajele din diferential sau schimba-l cu totul, eventual si planetarele ca si alea pot avea joc si pot sa bata.

Link to comment
Share on other sites

Mi-au raspuns cei din germania la email..Thank you for your e-mail.

 

In order to process your complaint/request as quickly as possible, the responsible technical department requires the Vehicle Identification Number (VIN) of your BMW. You can find the VIN either on your vehicle registration documents or on a small metal plate near the engine of your BMW.

 

We also require your full postal address.

 

Thank you in advance for sending us this information.

 

Kind Regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

 

Sunt curioasa ce o sa-mi mai zica dupa ce am dat datele cerute!

Link to comment
Share on other sites

Tu ai o problema in diferential (joc in angrenaje, rulmenti, etc). Aceeasi bataie a avut-o un prieten cu un 320ci pe care am condus-o mai bine de doua luni. Fii atent, incearca sa pleci ff usor de pe loc si ai sa vezi ca bataia nu se mai aude, iar cand bagi treapta a doua si a treia incearca sa dai drumul ff usor la ambreiaj, si ai sa vezi ca tot nu se aude nimic. Insa daca pleci brusc de pe loc, zgomotul va fi foarte accentuat (zici ca dai cu barosul in ceva)....toate astea din cauza plecarilor cu scartait de pe loc, dealungul timpului.

 

Rezolvare: schimba angrenajele din diferential sau schimba-l cu totul, eventual si planetarele ca si alea pot avea joc si pot sa bata.

Exact asa face.. daca plec usor nu se aude nimic, in treapta a doua si a treia la fel daca las usor ambreiajul nu se aude doar rar. Mda o sa-mi caut un diferential bun si il voi schimba in viitorul apropiat.. la cati bani am pierdut sa rezolv problema asta acuma macar sa incerc pana la capat. (planetare mi-am luat, cea din dreapta are joc.. dar le-am cumparat amandoua) mersi de sfat !

Link to comment
Share on other sites

Exact asa face.. daca plec usor nu se aude nimic, in treapta a doua si a treia la fel daca las usor ambreiajul nu se aude doar rar. Mda o sa-mi caut un diferential bun si il voi schimba in viitorul apropiat.. la cati bani am pierdut sa rezolv problema asta acuma macar sa incerc pana la capat. (planetare mi-am luat, cea din dreapta are joc.. dar le-am cumparat amandoua) mersi de sfat !

 

 

ia vezi si puntea unde se prinde in caroserie sa nu fie fisurate prinderile ... foarte multe E46 dinainte de 2001 au problema asta mai ales cele care au probleme si cu grupul pentru ca solicita foarte mult prinderea in caroserie datorita socurilor date de diferential ...

Edited by ELNA
Link to comment
Share on other sites

ia vezi si puntea unde se prinde in caroserie sa nu fie fisurate prinderile ... foarte multe E46 dinainte de 2001 au problema asta mai ales cele care au probleme si cu grupul pentru ca solicita foarte mult prinderea in caroserie datorita socurilor date de diferential ...

 

 

Nu cred ca are probleme cu asta, baiatul a spus ca a fost cu ea si i-a schimbat bucsele la puntea spate, la diferential, si banuiesc ca ar fi vazut aia daca era ceva fisurat p-acolo...citeste-i postul de mai sus sa vezi ce a schimbat la masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.