Jump to content

Mad-Max

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • AIM
    0766233711
  • MSN
    0722868213
  • Website URL
    http://www.facebook.com/mihai.florea.3762
  • ICQ
    mihai.florea89@gmail.com
  • Yahoo
    mihai.florea89@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti Trafic Greu
  • Interests
    Bayerische Motoren Werke

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 Comapct 316i 77Kw 1895 cm3 M43/TU Benzina An 2000, WBACS11040FR98000

Mad-Max's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. incearca sa faci din meniul ascuns un test al ceasurilor. stima
  2. Daca tot suntem la capitolul acesta: Mufa de la debitmetru nu facea contact si implicit am decis sa curat debitmetrul care erea perfect sanatos astfel stricandu-l iremediabil. Am cumparat alt debitmetri si problema a persistat pana am descoperit ca de fapt mufa erea de vina. Am curatat regulatorul de relanti cu betisoare de urechi si din gresala(prostie) am scapat vata inauntru, astfel fiind nevoit sa il schimb cu unul nou. Am verificat nivelul la antigel inainte sa plec si in 5 Km am ramas fara lichid de racire deoarece am uitat sa pun capacul la loc.
  3. ai umblat cumva la sigurante cu motorul pornit sau cu contactul pus? cu siguranta ori nu ai pus sigurantele in acelasi loc de unde le-ai scos ori cand le-ai pus la loc nu au mai facut contact
  4. la masina din semnatura sub 10% urban in bucuresti nu am vazut, cam 11 la mers normal si 13 la alergat
  5. Am coborat la masina sa verific sigurantele si surpriza, merge perfect fara sa fac nimic. Sa fie oare un inceput de sfarsit pentru vreo piesa? Sa ma astept sa mai faca asa?
  6. in afara de blocul de sigurante de la motor mai exista sigurante in alt loc?(in torprdou sau sub bord)
  7. sper sa fie de la sigurante, din pacate trebuie sa astept pana maine sa le verific si am zis sa cer mai multe pareri ca maine cand ma apuc de ea sa am cat mai multe variante de abordare a problemei
  8. Salutare, Azi dimineata totul functiona in parametri normali. Dupa o plimbare prin oras la a doua pornire a motorului nu au mai functionat acele de la turatie, viteza, apa si benzina(au ramas toate pe 0 ca si cum nu as fi pus contactul). Bmw e36 compact 1895 benzina 77 kw motor m43tu an 2000 Ce sfaturi imi puteti da cu privire la remedierea problemei? Ce sa verific prima oara? Multumesc anticipat si sarbatori fericite.
  9. da, a trebuit sa pun partea cu unghiul mort spre interior intrucat cealalta parte este crapata de la o tentativa de furt.
  10. la mine nu a mers rotita deoarece cand ma uitam in ea ma dureau ochii din cauza unghiului mort( nu stiu cum se numeste inbinarea aceea de la geamul oglinzii)
  11. merge, insa nu vei putea sa conectezi si firele de la incalzire, sunt prea scurte.
  12. trebuie neaparat sa mergi la un tester sa vezi ce erori ai. pretul este undeva intre 50 si 100 lei in bucuresti.
  13. din cate stiu eu acul de la temperatura trebuie sa stea pe mijloc( aprox92 de grade) indiferent de temperatura de afara sau de conditiile de drum(urban/extraurban) daca temperatura la apa oscileaza in functie de factorii externi cel mai probabil termostatul este defect. termostatul deschide/inchide circuitul de racire tocmai pentru a pastra temperatura motorului la 90 de grade indiferent de factorii externi/conditiile de drumn.
  14. imi este ok si la primire, tot insist deoarece vreau sa stiu exact cat am de plata sa nu intru in bani. este foarte bine la primire, in acest caz poti da drumu la comanda cat poti de repede si platesc la curier cand ajunge
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.