Jump to content

pareri motor M57 2,5 L I6- 177 hp


clipa

Recommended Posts

Probleme ? :))

Galeria admisie, galeria evacuare, caseta directie, bujii, releu bujii, termostatele, amortizoarele fata...astea sunt cele mai uzuale, lista poate continua. Din toate astea eu am curatat admisia la timp, bujii si releu puse noi, termostatul urmeaza luna asta, amortizoarele fata doar ce le-am schimbat , si pe langa astea acum 1 an si ambreiaj si volanta kit complet. Sper sa se termine aici lista. O am de 2 ani, ...in rest merge brici ....

Link to comment
Share on other sites

Salut. Poate daca ne zici la ce te gandesti, va fi mai usor sa te ajutam.

De asemenea, ar fi bine sa stabilesti care va fi destinatia masinii: mai mult oras, mai mult afara. Eu in general prefer manuala, insa urmatoarea masina bmw va fi cu automata in mod sigur.

Pro: E L6, deci mai echilibrat, si mai silentios decat un L4.

L4-ul Euro5 , cu 2.0 si tot 177 CP e mai economic, taxe mai mici, dar au fost ceva cazuri cu ruperea lantului de distributie (gasesti topicul daca folosesti search).

Versus 3.0, care e tot un L6, marea majoritate ti-ar recomanda 3.0 din mai multe motive: putere mai mare in conditiile unui consum similar, insa la 3.0 taxele sunt din nou mai mari (dublu). 3.0 e mai ok fata de 2.5, dpdv tehnic e tot un L6 ca si 2.5, doar ca pistonul este mai mare, iar de aici cei care se pricep la tehnica iti pot explica mult mai bine decat as putea-o face eu.

Eu am schimbat din proprie initiativa: galeria de admisie (avea desfiintate vestitele swirl flaps), bieleta directie (inutil, mi se zisese la MHS Motors ca ar fi uzate) si inca niste bucsi, nu mai tin minte, plus releu bujii (daca galeria nu e schimbata la 100k asa cum recomanda producatorul, curge ulei care se prelinge si ajunge inevitabil la releu care in final trebuie si el schimbat).

Dincolo de aspectele tehnice, marea mea nemultumire la BMW ramane sistemul audio, care in versiunea standard este sub orice critica. Eu sunt ff aproape sa schimb masina din cauza asta, In rest, masina e ff ok.

Succes!

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

astea sunt probleme pentru e60 in general? ce cutie ai manuala?si cat te-a costa volanta?

 

am citit topicul cu lantul si consider k mai bine aleg varianta de 2.5L; dar vreau sa stiu ce probleme apar in general si care sunt mai costisitoare.ms frumos

Link to comment
Share on other sites

Deci incontestabil , daca ai bani de un schimb de ulei si filtre la 525d care costa 5-6 mil totul inclus, si de impozit care e vreo 900 ron, e totul ok. Zic asta ca sa eviti problemele la 2.0d ala cu distributia. Eu am cutie manuala, Avea un usor uruit la ambreiaj la jumatea cursei, asa am luat-o, dar am remediat problema. Kitul a costat 3000 ron complet Luk. Nu pica des, dar acum e si dupa noroc...
Link to comment
Share on other sites

sa ai banii de masina, si inca 1500-2000 pentru situatii neprevazute, asa incat daca ai vreo supriza sa nu-ti strici bucuria. Marea majoritate a problemelor enumerate sunt tipice. Eu am fost in fata aceleasi alegeri ca si tine si am ales 2.5 datorita faptului ca e un L6, chiar daca din 2006 525-ul a primit tot 3.0-ul, care este cel mai probabil mai reusit. Eu am cumparat masina de aici de pe forum, si poate dintr-un noroc nu am avut vreo problema cu ea, in afara de piticii mei de pe creier de a schimba ce mi s-a spus la test ca ar fi cazul. Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

si intre cutie manuala si automata,ce imi recomandati?

 

Nu iti pot recomanda nimic, pentru ca asta e o alegere subiectiva, care tine exclusiv de tine, de cum iti place tie sa mergi. Daca mergi mult prin oras, e mai comod cu automata, in schimbul unui consum un pic mai mare.

Eu am avut numai manuale pana acum, dar la urmatoarea cred ca ma opresc la o automata. Cred ca am imbatranit. LOL.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Galeria de admisie si evacuare sunt cele mai frecvente probleme, in rest probleme exista in o oarecare masura ca la orice masina. Galeria de admisie e cam 500 de euro noua, galerie de evacuare poti sa pui de e39 si nu mai ai probleme. La 200 de mii de km trebuie schimbat filtrul de particule, sau poti sa il dai jos definitiv cu 200 - 300 de euro.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eu tot un 2.0 voiam, si am stat sa ma gandesc putin cand a intrat si 6L in competitie. Pana la urma a castigat 6L, chiar daca costurile sunt mai mari la impozit, consum si altele.

 

Sincer, nu regret deloc pentru ca suna frumos, are putere si functioneaza ireprosabil.

Am ales manual, pentru ca imi place sa conduc nu sa ma plictisesc.

 

Am avut E46 inainte si nu a fost cea mai buna masina, mai pica cate un senzor, mai aparea cate o eroare dar era mai batrana si avea trecut 250.000km benzinar. In schimb mecanic nici o problema; motor transmisie etc.

Asta e mai noua si mai putin rulata si ma asteptam sa dau mai rar prin service si chiar asa a fost. Pe general e super ok si sunt multumit de ea.

 

Probleme la E61...

* schimbat releul la bujii si bateria

* leveling sistem se mai trezeste rar cu cate o eroare, am verificat sistemul si nu are nimic; oricum eroare dispare la prima repornire.

* un bec la angel eyes si ceata

 

Am curatat galeria de evacuare si EGR (nu arata prea bine inainte, sper ca i-am mai lungit viata).

 

Toate astea in 2 ani de exploatare, masina avand 175.000.

 

A... ce m-a surprins astazi la benzinarie - am facut un drum de Cluj-Sighetu Marmatiei + Cluj - Reghin, in total 732 km cu un consum mediu de 5.19 (masurat la pompa - plin inainte si dupa).

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

Eu nu incerc sa conving pe nimeni, asta a fost consumul meu 90% afara. De obicei e cam 6 - 6.5, dar am mers cu inca o persoana, bagaje aproape deloc si drumul e chiar ok. Fara talpa sau subturat, pur si simplu mers normal (maxim 140 Km/h)

 

Am o aplicatie Andriod - FuelLog si acolo imi calculeaza tot. Am facut 732 km cu 38 L... mai mult de atat ce sa zic. Am ramas si eu suprins dar asta e adevarul.

Cica:

Best fuel consumption - 5.19

Average fuel consumption - 8.17

Worst fuel consumption - 10.08

 

Merg predominant in oras...

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

Pai average ii consumul mediu, care la tine e 8.17, din ce zici tu.

Best... e cel mai mic consum pe o anumita portiune din traseu ( ai mers la vale )

Worst... ii cel mai mare consum de pe o anumita portiune din traseu ( ai facut o depasire mai agresiva )

 

Deci consumul mediu e 8,17; nu ai interpretat bine ce scrie acolo.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

@Dr.Cipry este totalul pe aplicatie de cand am inceput sa introduc datele 5109km.

 

Dar...

Se pare ca m-am inselat, trecusem in aplicatie datele de la ultimul plin de la cealalta masina :blink: imi cer scuze pentru inducere in eroare, chiar ma miram si eu cum draq?! :super:

 

Deci datele valide:

Best - 6.69 (asta-i de acuma)

Average - 8.39

Worst - 10.08

 

Statistici interesante:

avg. cost per km - 0.49 lei, maiieftin ca la taxi :)

avg. cost per litru - 5.89 lei

avg. km per leu - 2.02 km

 

La multi ani tuturor, sa aveti un an mai bun decat cel care a trecut...

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Diferentele sunt destul de mari la consum intre 2.0 si 2.5l.

De ex la un 2.0 scoti in afara sub 5 daca vrei si mergi legal si omeneste, si in oras sub 7.

Pe cand la un 2.5, in afara nu vezi sub 6 daca mergi normal iar in oras 10. Per total diferenta e sesizabila. Eu cel mai mic consum l-am scos 6.2 mixt giurgiu-bucuresti-ciolpani (la emy la service), in conditii lejere de trafic fara fortari si aglomeratii.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.