Jump to content

UN BATRAN IN PUTERE 540I


r0n1n

Recommended Posts

Cine a avut tangenta cu M60, M62 are o vaga idee despre faptul ca motoarele astea daca beneficiaza de intretinere corecta (ma refer la ulei) tin mai mult decat sasiul. Nu prea erau probleme cu distributii praf la masini noi si ce se mai scrie pe aici. Happy days...
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pt sfaturi.

Nu cred ca ii voi face facelift.

In mod sigur ii voi pune angel eyes si niste jante pe 18, style 37 sau 65, ramane de vazut daca si pachet M.

 

In legatura cu consumul, desi ar trebui sa fie 320i x 2 nu este, in afara minim 10 iar in oras minim 18.

 

Cat despre forja, sincer nu prea i-am dat.

Nu este genul de masina care sa te indemne sa mergi tare.

Mai degraba mi se pare o masina pt cruising, fiind mare, spatioasa, confortabila, silentioasa si f bine antifonata.

Cel putin asta e perceptia mea pana la 2500rpm, dupa aceea intervine ragetul de V8 si acceleratia de avion.

O cunostiinta care a mers cu mine in 540i a zis ca doar in avion a mai avut asa o senzatie, m-a si rugat sa opresc la un moment dat pt ca ii era rau.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu te-am inteles inca de pe vremea cand ti-ai dat e46-le si te-ai dus la e36,de ce..vad ca financiar le poti intretine, ma gandesc ca n-ar fi stricat sa iei ceva mai nout, dar fiecare cu pasaricile lui .

Trage-i un facelift + pachet M si este super ok.

Edited by coffee
Link to comment
Share on other sites

Subscriu si eu ca ar fi un vis sa conduc un V8 desi cred ca m-ar lua putin cu fiori cand as vedea ca acul de benzina scade in acelasi ritm in care creste turometrul :pirate:

Nu e atat de dramatic pe cat pare. In afara e chiar ok. Iti dau exemple de masini de 1.5l care consuma 7 toata ziua. 10 nu e mult la motorizarea aia si masa masinii. Un V8 borboloseste linistit la 1500rpm si 80 la ora(nu dati cu pietre ca nu recomand neaparat combinatia asta, stim cu totii ca mergem mai tare cu ele) si consumul e penibil. E mai urat in oras unde nu prea vad rostul motorizarilor mari. Sunt de parere ca daca poti sa ai o masina puternica nu ti se rupe de la inima sa ai si una mica si foarte economica.

Per total cine doreste ceva pentru drumuri lungi eu nu vad ce e rau in a avea un V8. Nu te falimenteaza cum e parerea generala, o sa mearga mult si bine chiar daca unii considera motorizarile demodate.

Cu viteza te omori la inceput cand esti incantat de noua achizitie, pe urma o sa vrei liniste si doar ocazional o sa vrei sa mai faci cate o tampenie. Vrei cateodata s-o auzi in turatii ridicate, iti faci damblaua si pe urma iti trece, vrei liniste.

Nu conteaza ca e v8, v10, v12 pana la urma se instaleaza intr-o oarecare masura rutina si o vezi ca pe o masina, nu te mai uiti la ea ca la o jucarie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand am luat-o pe a mea in urma cu 6 ani...i-am pus imediat angel eyes CCFL (vezi prima poza), integrate in farurile stock, mi-a placut pe moment, avea ceva din ceea ce intelegeam eu BMW la vremea aceea....de! "copilarisme"! Am schimbat balasturile de nu stiu cate ori, arzandu-se foarte usor, si sincer a inceput sa ma enerveze.Au comentat si cei de la ITP si trebuia sa inchida ochii cand deschideau capota si vedeau adaptoare, fire etc...Zilele acestea i-am cumparat niste faruri stock, cele vechi matuindu-se foarte tare, vreau sa le duc la polishat sa o fac din nou stock si sa o pastrez asa. Ar fi foarte usor sa ii montez niste faruri/stopuri facelift, o bara M si sa-i pun alte jante...cum de altfel te sfatuiesc si pe tine multi de aici, dar parerea mea e ca masina asta se vrea sa fie altceva...E frumoasa asa cum e...si primul model de e39 are un farmec aparte, clasic tocmai de asta imi si place atat de tare.Dupa sarbatori vreau sa o scot si pe autostrazile vestice si am inteles ca poti sa ai si probleme daca te prinde politia cu diferite "upgradeuri" neomologate gen angel eyes, xenon aftermarket..etc...Singura modificare pe care as vrea eu sa o fac ar fi jantele style 5 OEM.(vezi pozele) Edited by corado
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu e atat de dramatic pe cat pare. In afara e chiar ok. Iti dau exemple de masini de 1.5l care consuma 7 toata ziua. 10 nu e mult la motorizarea aia si masa masinii. Un V8 borboloseste linistit la 1500rpm si 80 la ora(nu dati cu pietre ca nu recomand neaparat combinatia asta, stim cu totii ca mergem mai tare cu ele) si consumul e penibil. E mai urat in oras unde nu prea vad rostul motorizarilor mari. Sunt de parere ca daca poti sa ai o masina puternica nu ti se rupe de la inima sa ai si una mica si foarte economica.

Per total cine doreste ceva pentru drumuri lungi eu nu vad ce e rau in a avea un V8. Nu te falimenteaza cum e parerea generala, o sa mearga mult si bine chiar daca unii considera motorizarile demodate.

Cu viteza te omori la inceput cand esti incantat de noua achizitie, pe urma o sa vrei liniste si doar ocazional o sa vrei sa mai faci cate o tampenie. Vrei cateodata s-o auzi in turatii ridicate, iti faci damblaua si pe urma iti trece, vrei liniste.

Nu conteaza ca e v8, v10, v12 pana la urma se instaleaza intr-o oarecare masura rutina si o vezi ca pe o masina, nu te mai uiti la ea ca la o jucarie.

 

Ce vorbesti dom'le, mi-aduc aminte ca mi-a dat taicamiu o troaca de dacie sa ma folosesc de ea...hmmmm credeti-ma, sub 12-13% n-am reusit sa-i scot consum mai mic :bashwall: , si asta nu in bucuresti, ci intr-un oras destul de mic (br). Ma nenorocise masina aia, mai bine de un sfert din salariu se ducea pe benzina...si i-am umblat si la carburator, i-am schimbat jicloare...nimic!!! Era o rasnita de prin '92.:dancing:

Link to comment
Share on other sites

Am mai auzit cazuri de consum din ala la dacie. Eu personal nu am avut masina cu carburator. Am un prieten care avea un papuc si pana nu i-a pus gaz nu a putut trai cu el, avea niste consumuri din alea de speriat. Tot asa schimbat aia, aia, reglata, bibilita, tot aia a fost. Sau daca tot suntem la capitolul asta, isi mai aduce cineva aminte cu ce consum mergeau astia cu Oltcit(mai ales astia cu un stil de condus mai entuziast)? Nu ca ar avea vreo importanta istorica intrebarea....

Si atunci la ce sa ma stresez ca ia un V8 10-11 in afara? Daca unuia cu un diesel ii crapa turbina, sau una din turbine dupa caz sau injectoarele, cam cata benzina imi cumpar eu cu banii aia? Vorbim de reparatii facute ca la carte nu piese sh care sincer nu cred ca incanta pe nimeni in afara de aspectul financiar al lucrurilor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
e frumoasa masina, imi place :), un detailing complet o sa puna si mai bine in valoare combinatia de culori, pielea ar trebui neaparat tratata si farurile polisate...in rest, cum au zis si altii, tine-o cat mai stock si intr-o conditie cat mai buna!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.