Jump to content

merita cumparat un 725tds ?


Cloud

Recommended Posts

Am o masina mica coupe si vreau sa trec la ceva mai mare.Deoarece dintotdeauna am iubit bmw dar din x,y,z motive nu am avut permisiunea sa cumpar unu,acum vreau sa rectific aceasta greseala si mi-am gasit un 725tds cu 170000km in bord din '97.Masina are cateva probleme precum faptul ca nu ii merge pompa servo si pompa de caldura si acum vreau o parere de la voi detinatorii de bmw daca aceasta masina se merita a fi cumparata tinand cont ca nu vreau de la tine sa aiba tendinte sportive si nici nu merg foarte mult cu masina,cam 10km pe saptamana.Vreau doar ceva in 4 usi pentru ocazionalele cumparaturi si un concediu,dar cu un grad de confort ridicat.Omul cere 2500 de euro pe ea asa cum este.
Link to comment
Share on other sites

Am o masina mica coupe si vreau sa trec la ceva mai mare.

Eu unul consider ca este o idee proasta. Cateva argumente:

- cumperi o masina (foarte) uzata fizic. Este extrem de improbabil ca acea masina sa aibe 170.000 Km reali. La o vechime de peste 15 ani, ar insemna un rulaj mediu de cca. 11.000 Km/an. Lucru posibil doar daca masina a fost cumparata din Romania, iar istoricul de service este complet, nefalsificat si dovedeste fara dubiu un astfel de rulaj. Eu tind sa cred ca masina a parcurs semnificativ peste 300.000 Km;

- chiar daca pretul achizitiei este mic, piesele de schimb si manopera sunt la costuri specifice modelului nou. Presupunand ca intentionezi sa intretii corespunzator masina (adica in limite normale sigurantei deplasarii) nu cred ca vei scapa fara costuri medii anuale de peste 1.500 Euro (piese + manopera). O sa-ti manance urechile;

- deja ai identificat cateva probleme tehnice care indica faptul ca masina a fost intretinuta necorespunzator. Ceea ce vezi este doar varful iceberg-ului.

 

Eu nu recomand nimanui sa cumpere un BMW second-hand daca bugetul nu trece de 7.000 Euro, iar dupa cumperarea masinii nu exista resurse de min. 1.000 Euro/an (cazul fericit...) pentru reparatii curente si intretinere (fara a include combustibilul, impozite si alte taxe curente).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cea mai proasta motorizare dupa e38... o adevarata gluma proasta... Consuma mult , se strica repede (pompa de injectie, chiulasa, motor cu totul..) si mai ales nu trage (143 de cai la 2 tone). Numai zic cat costa intretinerea pe parte de suspensie si directie a unei astfel de masini. Azi am comandat bara de directie si capetele de bara ( 1250 RON cu totul) Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mai bine cauta-ti un E36 sedan sau touring daca vrei ceva mai incapator, dar pe benzina. Ai sanse mai mari sa gasesti ceva bunicel in banii aia decat un E38. Oricum, ambele modele sunt masini vechi, insa un E36 nu e asa de pagubos ca un E38 cu motorul ala. La 2500E gasesti E36 in stare acceptabila, in nici un caz E38. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

E vorba de masina mea, postata la rubrica de vanzari. Se vede acolo ce probleme are si de ce are rulajul asta. In afara de cele 2 pompe si ceva probleme la estetica tehnic masina e ok, nu are nicio problema la articulatii, pompa de injectie este noua. Nu este o masina de facut liniute, se misca si consuma decent pentru cineva care merge normal in oras sau afara. Problema este ca masina sta pe dreapta si nu are cine sa se ocupe si sa mearga cu ea, de aceea este la pret de E36.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Sincer sa fiu am un E38 din 97 725 tds si treburile nu stau chiar cum spun unii . Masina este o liuzina confort foarte sporit de asta tin sa contrazic pe altii care spune ca consuma mult . Consumul este de maxim 12 % in oras si maxim 7 % la drum intins schimbata la 3000 rpm . Pe de alta parte toti zic ca motorul este mic pentru o caraoserie de seria 7 cei drept dar masina trage si are sprint foarte ok pentru greutatea ei . ajunge la 100 km /h cam in 11-12 secunde cred ca destul de repede pentru limuzina . Cat despre piese il am de 1 an jumate si l-am forjat non-stop am facut in jur de 40 de mii de kiometrii in care am schimbat pompa de apa ,telescoape brate frata ulei filtre 2 role ,curea alternator si curea compresor clima si cam atat . Nu cred ca a necesitat o investite asa mare si mai ales daca ai pe cineva in Germania piesele acolo sunt la jumate de pret sau poate mai putin fata de Romania . Deci parerea mea e ca este o masina ok pentru o limuzina in raport cu confort / consum / intretinere.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
prietene eu am un 725 tds si mise pare destul de ok singura problema la ea pe langa consumabule a fost _chiulasa_ defapt asa am cumparato cu _chiulasa_ fisurata care ma ajuns acum 4 ani 250 euri +manopera 100euri in rest la ce :hyper:conditi iti ofera si la un consum max 10 oras prin roma (italia) si 6 autostrada.. ce mai vrei tu daca mai bagi si 1000 de euro in ea sai schimbi tot si tot iti convine acum sa fim oameni la 3500euro nu cred cati iei S-ul de la mercedes si nici A8 de la audi sa nu vb de consum sau cat te ajung piesele... asta daca nu vrei un logan la 4000 euro :hyper: e alegerea ta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Readuc la viata topicul asta pt. ca am un prieten interesat in a achizitiona un e38 725tds si astept si eu pareri pro si contra pt. acest model.Ar fi mult mai bun un 730d?Oricum prima optiune pt. el ramana 725tds.

 

730 e mai bun, dar si mai scump.

Link to comment
Share on other sites

am acest model de masina de aproximativ 3 ani..cutie automata f. multumit de ea consum 6.4 afara 9 in oras motorul tds simplu de intretinut ..fara probleme doar schimbat consumabilele..masina reprezinta in prezent un bun raport pret/confort//siguranta ..caroseria un pic cam grea pt 143 cp dar poate oferi si momente de pura sportivitate..
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat aceasta masina, E38 725 tds fabricatie 1996, acum cinci luni, din pasiune. In aceasta perioada inafara de uleiuri,filtre, doua brate pe fata si cateva maruntisuri si aproape 10.000 km doar motorina. Nu este o masina de facut liniute dar pe drumurile patriei se descurca mai mult dacat decent si ofera un confort de invidiat. Consumul la fel : 6.7 afara-8.4 oras(cutie automata).Nu stiu cu ce m-ar avntaja sa ajung la destinatie cu 15 min mai repede dar cu un consum cosmic.Aici nu includem 730-ul dar sa nu uitam de impozitele din Romania.Stiu ca multi prefera 740, 750 dar noi suntem in Romania, nu in SUA.Inmatricularea in Bulgaria pentru mine nu e o solutie viabila. Legat de uzura morala nu pot comenta... mie imi place aspectul ei clasic. Kilometrii despre care pomeneati mai sus nu cred sa fie reali; a mea din 1996 are 298000, cu carte service, completata de service BMW nu in Ungaria.Daca masina este intretinuta corect si la timp, daca nu a abuzat nimeni de ea eu cred ca merita fiecare ban . Desigur aceasta este parerea mea .....
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.