Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

intradevar e34 este o masina reusita. eu sunt de parere ca dupa 95 cam toti producatorii de autoturisme au cam incetat sa produca masini adevarate. poate din dorinta de a vinde din ce mai multe masini s'au axat mai mult pe latura comerciala, multa electronica ,multa electrica ceea ce se traduce in mari dureri de cap.

nu strica electronica multa, strica faptul ca masina nu mai e facuta sa tina sute de mii de km (400+) si strica faptul de ex ca nu poti decupla usor DSC, ca nu poti regla usor pe unde sa-ti bage aer in masina etc

 

1. de ce cand dau drumul la a.c. imi intra aer rece doar pe la mijloc (deasupra cd'ului) in rest (la parbriz si la picioare)imi intra aer cald

 

pentru zona de mijloc exista o rotita din care poti alege aer cald / aer rece. cand bagi cald peste tot, s-ar putea sa nu-ti placa sa-ti vina cald in fata si sa te ia somnul, si pentru asta au facut sa poata sa iti bage aer rece prin mijloc. invers nu se poate (adica rece peste tot si cald pe la mijloc).

 

rotita aia e ori manuala ori electrica, daca are un bec rosu si unul albastru atunci e electrica, daca nu, e manuala.

 

2. tot la a.c. imi baga aer rece doar in turatie peste 2000 rot/min. la relanti are un mic tremurat la motor ce se transmite in toata masina, el dispare in turatie

 

microfiltrul l-ai schimbat ? daca e vechi si imbacsit in ultimul hal, ventilatorul nu mai are putere.

tremuratul la relanti poate sa fie din o gramada de motive: regulatorul de relanti, diversi senzori de la motor, injectoare, volanta (nu cred ca e cazul insa), ambreiaj. ultimele 2 mai rar, ia-le pe rand. curata regulatorul de relanti, vezi cum se comporta, pune-o pe un tester, vezi poate sunt senzori stricati etc

 

3. la locurile din spate pe consola (sau cum s'o chema) exista 2 guri de ventilatie este normal ca pe acolo sa vina doar aer rece indiferent de cum reglez eu clapetele de la bord?

 

este normal, asa e conceput e34. aer cald vine prin gurile de sub scaunele fata. daca te deranjeaza, inchide clapetele de la gurile care dau rece.

 

 

si legat de probleme cu A/C, acestea pot fi diagnosticate la tester, sunt ceva senzori si se mai pot strica.

 

merci mult piovra de informatie ,am sa incerc prima data sa caut comutatorul de langa acceleratie si daca nu te superi te mai intreb daca ai sesizat cumva si nefunctionarea spritierelor geamurilor in acelasi timp ,ma intreb sa aiba vreo legatura cele doua defecte?

 

nu cred sa aiba legatura, uita-te pe la sigurante, alta trebuie sa fie problema.

Link to comment
Share on other sites

pentru zona de mijloc exista o rotita din care poti alege aer cald / aer rece. cand bagi cald peste tot, s-ar putea sa nu-ti placa sa-ti vina cald in fata si sa te ia somnul, si pentru asta au facut sa poata sa iti bage aer rece prin mijloc. invers nu se poate (adica rece peste tot si cald pe la mijloc). rotita aia e ori manuala ori electrica, daca are un bec rosu si unul albastru atunci e electrica, daca nu, e manuala.

 

la voi baga rece jos, sus si la mijloc?

 

 

microfiltrul l-ai schimbat ? daca e vechi si imbacsit in ultimul hal, ventilatorul nu mai are putere
.

 

unde se afla microfiltrul?

 

 

 

 

multumesc piovra de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

intradevar e34 este o masina reusita. eu sunt de parere ca dupa 95 cam toti producatorii de autoturisme au cam incetat sa produca masini adevarate. poate din dorinta de a vinde din ce mai multe masini s'au axat mai mult pe latura comerciala, multa electronica ,multa electrica ceea ce se traduce in mari dureri de cap.

 

regret un lucru: ca am cumparat un 520 in locul unui 525. binenteles urmatoarea masina va fii un 525.

 

acum daca stie cineva si poate sa'mi raspunda la urmatoarele:

 

1. de ce cand dau drumul la a.c. imi intra aer rece doar pe la mijloc (deasupra cd'ului) in rest (la parbriz si la picioare)imi intra aer cald

 

2. tot la a.c. imi baga aer rece doar in turatie peste 2000 rot/min. la relanti are un mic tremurat la motor ce se transmite in toata masina, el dispare in turatie

 

3. la locurile din spate pe consola (sau cum s'o chema) exista 2 guri de ventilatie este normal ca pe acolo sa vina doar aer rece indiferent de cum reglez eu clapetele de la bord?

 

mentionez ca instalatia de a.c. am verificat'o si e ok (are freon si toate cele).este model 1991 520 24v.

 

 

La pct. 1 scoate si curata electrovalvele. Una nu lucreaza.

La pct. 2 tremuratul motor apare din cauza faptului ca regulatorul de ralanti nu este curatat, iar aer rece nu baga decat dupa 2000 ture tot din cauza electrovalvelor. Verifica daca-ti functioneaza treapta 1 de la ventilatorul de AC.

La pct. 3 nu ai ce face. Acolo doar rece, care intra chiar daca nu dai drumul la ventilator. Iarna iti recomand sa inchizi acel aer si nu numai din reglaj pe ,,0", ci si sa obturezi cumva iesirile.

Link to comment
Share on other sites

nu strica electronica multa, strica faptul ca masina nu mai e facuta sa tina sute de mii de km (400+) si strica faptul de ex ca nu poti decupla usor DSC

 

La ce maÂşinĂŁ te referi?

 

La E39 se poate dezactiva DSC-ul foarte uÂşor, se apasĂŁ un simplu buton.

 

Pai E39 a iesit din productie in 2003, acum 5 ani. La cele mai noi ma refer.

 

La pct. 1 scoate si curata electrovalvele. Una nu lucreaza.

La pct. 2 tremuratul motor apare din cauza faptului ca regulatorul de ralanti nu este curatat, iar aer rece nu baga decat dupa 2000 ture tot din cauza electrovalvelor. Verifica daca-ti functioneaza treapta 1 de la ventilatorul de AC.

La pct. 3 nu ai ce face. Acolo doar rece, care intra chiar daca nu dai drumul la ventilator. Iarna iti recomand sa inchizi acel aer si nu numai din reglaj pe ,,0", ci si sa obturezi cumva iesirile.

 

Pai n-are legatura la punctu 1 cu electrovalvele. Daca alea sunt infundate, nu baga deloc caldura. El zice ca ii baga caldura pe la parbriz si pe jos, si rece pe la mijloc. Este un "feature" al masinii.

Dar probabil impreuna cu 2, sunt sanse sa fie si alea semi infundate.

Link to comment
Share on other sites

nu strica electronica multa, strica faptul ca masina nu mai e facuta sa tina sute de mii de km (400+) si strica faptul de ex ca nu poti decupla usor DSC

 

La ce maÂşinĂŁ te referi?

 

La E39 se poate dezactiva DSC-ul foarte uÂşor, se apasĂŁ un simplu buton.

 

Pai E39 a iesit din productie in 2003, acum 5 ani. La cele mai noi ma refer.

 

La pct. 1 scoate si curata electrovalvele. Una nu lucreaza.

La pct. 2 tremuratul motor apare din cauza faptului ca regulatorul de ralanti nu este curatat, iar aer rece nu baga decat dupa 2000 ture tot din cauza electrovalvelor. Verifica daca-ti functioneaza treapta 1 de la ventilatorul de AC.

La pct. 3 nu ai ce face. Acolo doar rece, care intra chiar daca nu dai drumul la ventilator. Iarna iti recomand sa inchizi acel aer si nu numai din reglaj pe ,,0", ci si sa obturezi cumva iesirile.

 

Pai n-are legatura la punctu 1 cu electrovalvele. Daca alea sunt infundate, nu baga deloc caldura. El zice ca ii baga caldura pe la parbriz si pe jos, si rece pe la mijloc. Este un "feature" al masinii.

Dar probabil impreuna cu 2, sunt sanse sa fie si alea semi infundate.

 

Eu cand am luat masina, baga rece in fata si fierbinte la picioare. Dupa curatare electrovalve, a functionat perfect.

Link to comment
Share on other sites

am descoperit de ce nu'mi baga a.c. la sub 2000 rot/min. foloseam freon r134 in loc de r12. am gasit pe cineva care inca mai are freon r12 am curatat instalatia am bagat freon r12 si s'a rezolvat. cu termometrul in dreptul gurii de aerisire am 6 grade.

 

in alta ordine de idei:

 

mai aveam o problema cu treptele 1-2-3 de la ventilatorul din masina, adica functiona doar pe 4. dupa ce am cumparat vreo 2 de la dezmembrari (care s'au stricat in cateva luni) am reusit sa o repar pe cea veche.

Link to comment
Share on other sites

am descoperit de ce nu'mi baga a.c. la sub 2000 rot/min. foloseam freon r134 in loc de r12. am gasit pe cineva care inca mai are freon r12 am curatat instalatia am bagat freon r12 si s'a rezolvat. cu termometrul in dreptul gurii de aerisire am 6 grade.

 

in alta ordine de idei:

 

mai aveam o problema cu treptele 1-2-3 de la ventilatorul din masina, adica functiona doar pe 4. dupa ce am cumparat vreo 2 de la dezmembrari (care s'au stricat in cateva luni) am reusit sa o repar pe cea veche.

 

 

Nu-mi vine sa cred ca mai sunt BMW-uri la care nu s-a facut conversia. Esti sigur ca R12? Din ce am inteles, cica asta e scos de vreo 15 ani din uz. Mai bine verifica ce scrie pe compresor.

Link to comment
Share on other sites

Ia vezi matale, nu te-a intzepat baiatul ala?! Instalatiile pe R12 au alte mufe de incarcare. La E34 din 1992 s-a facut conversia la R134, alte conducte, alte mufe. Mai nou se pot reincarca buteliile cu freon si multi au butelii vechi, pe care scrie R12 si pe care le refolosesc pt R134. Daca e bandit, iti spune ca iti baga R12 care e mai bun dar se gaseste ff rar si e ceva mai scump! :)

Ce an e masina? Intreaba asa de curiozitate in alta parte daca e cum iti spun eu. Oricum banii i-ai dat, tu esti multumit!

Link to comment
Share on other sites

la mine scrie pe conducte r12 si mai e un actipild pe langa capota si acolo deasemenea scrie r12 si cate grame intra in instalatie.......eu aveam r134 si aveam simtomele pe care vi le'am scris mai sus.......acum cu freonul pe care l'am bagat merge brici chiar si la relanti ceea ce innainte nu se intampla........

 

ca sa faci conversia de la r12 la r134 cica se schimba uleiul din instalatie si nu stiu ce sonda de langa furtunele care intra in masina (din ce am auzit pe ici pe colo) si se curata compresorul

 

d.p.m.d.v. poate sa fie orice fel de freon atat timp cat isi face treaba e ok.....

 

si da bmw a trecut la r134 de prin 92( mertz a trecut la r134 de prin 90) sursele nu sunt verificate........

Link to comment
Share on other sites

- schimbat canistra de deshidratare, schimbat supapa, schimbat presostat, montat mufe adaptoare, schimbat O-ringuri la toata instalatia, schimbat ulei in instalatie, incarcat cu freon nou. Cam astea sunt schimbarile necesare. Insa in primul rand mufele difera si cantitatea de freon, R12 intra mai mult (1500gr) fata de 800-900gr la R134. Nu inteleg cum au putut sa-ti bage in aceeasi instalatie 2 tipuri de freon, fara nici o modificare. Nu merge, si uleiul e diferit (instalatia trebuie curatata bine). Intelegi ce vreau sa spun, cineva te-a mintit! :)
Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea,

De 2 luni de zile imprejurarile au facut sa conduc un 525i din 1995 si m-a cucerit total.

Proprietarul este inca in romania dar o sa plece la sfarsitul anului si atunci va deveni a mea.

Intrebarea mea este legata de taxe, in talonul masinii este trecut Euro 2 asta inseamna ca adunat cu vechimea masinii >13 ani (1995 luna 6) platesc taxa de inmatriculare 1375 euro ?

 

PS

Proprietarul a trecut masina pe numele lui in mai 2008 daca are vreo importanta.(in germania ofc)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
- schimbat canistra de deshidratare, schimbat supapa, schimbat presostat, montat mufe adaptoare, schimbat O-ringuri la toata instalatia, schimbat ulei in instalatie, incarcat cu freon nou. Cam astea sunt schimbarile necesare. Insa in primul rand mufele difera si cantitatea de freon, R12 intra mai mult (1500gr) fata de 800-900gr la R134. Nu inteleg cum au putut sa-ti bage in aceeasi instalatie 2 tipuri de freon, fara nici o modificare. Nu merge, si uleiul e diferit (instalatia trebuie curatata bine). Intelegi ce vreau sa spun, cineva te-a mintit! :)

 

 

 

salut...legat de freon eu am avut aceeasi problema eu am un e 34 din 90 524 td si am vb cu cineva care se ocupa cu incarcarea instalatiilor de freon.Am vb si eu cu respectivu si i-am spus ca mie imi trebuie R12 insa dupa ce a vazut omu masina mi-a spus ca da poate sa bage a schimbat mufele si mi-a bagat freon.La momentul respectiv aveam cureaua mai slaba si mi-a spus ca nu raceste asa bine din cauza asta..ok am schimbat cureaua a-2-a zi pt ca trebuia sa fac un drum destul de lung.pe drum a inceput sa nu mai raceasca,am sunat omu si mi-a spus ca nu stie ce are poate este din cauza instalatiei.Ce este de facut ?

Link to comment
Share on other sites

un e34 525 tds cam ce consum are? vreau sa-mi cumpar ca imi place f mult si trebuie sa stiu daca imi ajung banii de motorina

 

al meu consuma intre 6,5 pe autostrada si intre 9 si 10 in oras. am cutie manuala. vecinul meu are cutie automata si ii consuma aproape 14 in oras. pe autostrada ii consuma la fel ca si mine. sub 7.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
sa stii ca e adevarata treaba,eu am 520i si papa 8-10,un prieten are aceeasi masina acelasi motor si cutie automata,consuma 10-14!!el zice ca ar fi si de la motor are vreo 100 de mii peste a mea si eu tind sa cred,insa cred k are probleme de ambreaj masina se tureaza si parca pleca ca un melc,ca si cum ai avea manuala o turezi si nu dai drumu complet la ambreaj!!am fost la mare,am plecat noaptea consum 8-9 la mine,el la 170-180 la ora ii arata consum peste 20,sa fie oare ambreaju??sa patineze,e c-am puturoasa nu prea ii trece de 180???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.