Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

  • 1 month later...
Daca nu-ti doresti electronica pe masina, ceea ce de multe ori da batai de cap, nu cumpara nici macar E34.

Mai potrivit ar fi un E30 si mai natural. :twoup:

 

e30, daca vrei o moarte pe roti. la 60km/h impact frontal-lateral stanga s-a facut muci.. si cand spun muci.. spun de parca era facuta din hartie. soferul... pa.

 

 

E34 pe de alta parte a adus f multe imbunatatiri dpdv siguranta si inca este considerata o masina f sigura (cele de dupa 93, cu 2 airbaguri).

 

Foarte greu E34 poate fi o pacoste.Ii poti intreba pe toti posesorii.Sfatul meu este sa iti iei unul,sau macar sa mergi odata cu unul,si sa-ti faci o parere singur,este mult mai usor decat sa citesti pe forumuri...sa vezi ca parere au altii..mai bine iti faci tu singur o parere...

 

Esti posesor de E34? :twoup: ...... Spune-ne mai multe detalii,vad ca esti in tema.

 

BMW E34 este considearata inca cea mai reusita masina din toate timpurile. Ma refer la fiabilitate, manevrabilitate, performante, look, confort. Am avut e34 520i, deocamdata conduc un 325ic, si urmatoarea masina va fi un e34 cu motorul+cutie schimbate (de pe un 525 sau 530d e39), senzori de abs si sistem esp de pe e39, airbaguri pasageri, etc. Practic va fi o masina unica, la pret de ~10mii euro.

Edited by xpander
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar e30 si e36 iti cresc considerabil sansele sa mori in accident daca esti soferul :twoup: pasagerul din dreapta are teoretic sanse mai mari de supravietuire.

 

vezi www.crashtest.com de ex, sau si alte site-uri..

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

BMW E34 este considearata inca cea mai reusita masina din toate timpurile. Ma refer la fiabilitate, manevrabilitate, performante, look, confort.

Sper ca glumesti. :D

 

nu glumesc, am auzit-o din 3 surse diferite dintre care una e topgear :twoup:

 

wikipedia - It is still considered one of the most reliable BMWs made.

 

bineinteles, nu se compara modelele noi bmw cu e34, dar comparata cu multe modele noi le da clasa. am avut passat din 98, a6 din 2003, acum am 325ci din 93 (masina mica de oras, ieftina si sprintena) dar niciuna nu m-a impresionat ca E34. banii sunt bani, vin si se duc si am ajuns la concluzia ca daca e sa bagi bani intr-o masina care are rolul primar de a ma duce de la A la B, e un moft mai ales cand am oportunitatea si vreau sa investesc in altceva. Eu nu-mi afisez statutul social prin masina, nici nu-mi plac femeile care pun botu' la masina. Masina este intr-adevar perceputa ca o prelungire a personalitatii proprietarului, si pt mine care sunt un tip mai oldschool, direct, nu ma ascund dupa deget si spun lucrurilor pe nume.. e34 se muleaza perfect

 

 

..si o poza ca sa intelegi ce vreau sa spun :twoup:

http://www.tjrubley.com/wp-content/uploads/2008/03/img_0246.jpg

Edited by xpander
Link to comment
Share on other sites

Am si eu un folder cu poze BMW, impartit pe modele, am destule poze misto cu E34. :D

 

Trebuie sa sesizezi nuanta, ai zis prima data ca E34 e cea mai reusita masina din toate timpurile ceea ce este fals.

 

Faptul ca este o masina foarte fiabila nu este o supriza insa e cale lunga pana la afirmatia ca E34 ar fi cea mai reusita masina / BMW din toate timpurile.

 

:twoup:

 

P.S: Si mie imi place E34 insa privesc un pic mai obiectiv. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un folder cu poze BMW, impartit pe modele, am destule poze misto cu E34. :D

 

Trebuie sa sesizezi nuanta, ai zis prima data ca E34 e cea mai reusita masina din toate timpurile ceea ce este fals.

 

Faptul ca este o masina foarte fiabila nu este o supriza insa e cale lunga pana la afirmatia ca E34 ar fi cea mai reusita masina / BMW din toate timpurile.

 

:twoup:

 

P.S: Si mie imi place E34 insa privesc un pic mai obiectiv. :D

 

ma rog, nuanta sau nu.. cert este ca eu impreuna cu alti multi il consideram cel mai reusit bmw. Si e atat de bine sa fiu subiectiv.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E34 si eu il consider cel mai fiabil model pe care l-au construit BMW pana acum. Si nu pt. ca am nimerit eu un exemplar deosebit, ci din contra. Masina a fost forjata cat cuprinde insa la 410000 km da clasa multor masini ceea ce inseamna pentru mine f. mult. Bineinteles cu investitiile de rigoare. Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

poi de ce omule,mecanicii astia din servicele mari crezi ca nu fac si ei ciubucuri???vin il iau pe om de acasa,ideea e ca bmw-ul meu nu stiu dak mai ajunge pana la bucuresti si daca ajunge si nu-l repar atunci sigur nu mai ajunge inapoi acasa!!!din cate am inteles de la un coleg de pe forum,ar fii de la vanos si tind sa cred si eu asta!!!sau uitat aseara un prieten la ea si daca imi invarte motoru cu o cheie de la vibrochen,se aude un tzac la fiecare jumatate de roattie si din vanos se aude!!!acu sa vad cum il demontez si cum il pun la loc si daca gasesc pe cineva sa faca asta bine!!!offf bmw-utzul meu!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
am un e 34 din '95 imi curge la pompa de motorina si mai nou intorcandu-ma de pe litoral am constatat ca nu mai merge clima si nu mai pulverizeaza apa pe parbriz ,ambele defectiuni aparand instantaneu si foarte dubios becul la clima se aprinde in ciuda faptului ca ventilatia e oprita lucru care de obicei nu se intampla daca venilatia era oprita nu pornea clima....daca cineva ma poate ajuta pls!merci!
Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur e comutatorul ventilatiei acela cu 0,1,2,3,4 defect

aveam si eu simptome asemanatoare si am pus masina pe tester, si a iesit comutatorul defect.

l-am schimbat si s-a inlaturat problema.

 

e durere de cap cat trebuie sa demontezi sa-l schimbi :twoup:

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

f... si al meu e pe duca,merge doar in treapta a 4a!deci se pare ca o sa urmez si eu!!c-am cat costa??

 

da, la tine e altceva defect, exact ce a spus felix. daca ai A/C e la picioare la sofer, daca n-ai A/C e la picioare la pasager. e o piesa cu un electrocontact si cu 3 mici bobine, pentru treptele 1,2, respectiv 3. e pusa pe admisia de aer de la tulumba aia mare din mijloc cu A/C si incalzire ca sa se raceasca mai bine bobinele.

Link to comment
Share on other sites

f... si al meu e pe duca,merge doar in treapta a 4a!deci se pare ca o sa urmez si eu!!c-am cat costa??

 

da, la tine e altceva defect, exact ce a spus felix. daca ai A/C e la picioare la sofer, daca n-ai A/C e la picioare la pasager. e o piesa cu un electrocontact si cu 3 mici bobine, pentru treptele 1,2, respectiv 3. e pusa pe admisia de aer de la tulumba aia mare din mijloc cu A/C si incalzire ca sa se raceasca mai bine bobinele.

 

 

Off topic: Daca tot discutam pe ghidul cumparatorului, ceea nu prea este in regula, ar fi mai indicat sa facem un topic cu probleme strict E34. Si asa am mai ramas f. putini pe forum cu acest model de BMW.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

intradevar e34 este o masina reusita. eu sunt de parere ca dupa 95 cam toti producatorii de autoturisme au cam incetat sa produca masini adevarate. poate din dorinta de a vinde din ce mai multe masini s'au axat mai mult pe latura comerciala, multa electronica ,multa electrica ceea ce se traduce in mari dureri de cap.

 

regret un lucru: ca am cumparat un 520 in locul unui 525. binenteles urmatoarea masina va fii un 525.

 

acum daca stie cineva si poate sa'mi raspunda la urmatoarele:

 

1. de ce cand dau drumul la a.c. imi intra aer rece doar pe la mijloc (deasupra cd'ului) in rest (la parbriz si la picioare)imi intra aer cald

 

2. tot la a.c. imi baga aer rece doar in turatie peste 2000 rot/min. la relanti are un mic tremurat la motor ce se transmite in toata masina, el dispare in turatie

 

3. la locurile din spate pe consola (sau cum s'o chema) exista 2 guri de ventilatie este normal ca pe acolo sa vina doar aer rece indiferent de cum reglez eu clapetele de la bord?

 

mentionez ca instalatia de a.c. am verificat'o si e ok (are freon si toate cele).este model 1991 520 24v.

Link to comment
Share on other sites

intradevar e34 este o masina reusita. eu sunt de parere ca dupa 95 cam toti producatorii de autoturisme au cam incetat sa produca masini adevarate. poate din dorinta de a vinde din ce mai multe masini s'au axat mai mult pe latura comerciala, multa electronica ,multa electrica ceea ce se traduce in mari dureri de cap.

 

O pĂŁrere foarte subiectivĂŁ fĂŁrĂŁ legĂŁturĂŁ cu realitatea.

 

Pasiunea pentru BMW implicĂŁ pasiunea pentru aproape toate modelele BMW.

Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur e comutatorul ventilatiei acela cu 0,1,2,3,4 defect

aveam si eu simptome asemanatoare si am pus masina pe tester, si a iesit comutatorul defect.

l-am schimbat si s-a inlaturat problema.

 

e durere de cap cat trebuie sa demontezi sa-l schimbi :)

merci mult piovra de informatie ,am sa incerc prima data sa caut comutatorul de langa acceleratie si daca nu te superi te mai intreb daca ai sesizat cumva si nefunctionarea spritierelor geamurilor in acelasi timp ,ma intreb sa aiba vreo legatura cele doua defecte?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.