Jump to content

BMW 318Ci (118CP) vs. BMW 318Ci (143CP) diferente de consum?


Ady320Cd

Recommended Posts

Nu am avut nici unul, nici altul, insa vrea cineva sa-si ia si nu stiu ce sa-l sfatuiesc.

 

Cica a auzit el undeva ca cel facut inainte de 2002 sau 2003 (de 118CP) manca mai mult decat cel de 143, desi eu m-am uitat pe net si am vazut ca cel de 143 are 1995cc, putin mai mult decat precedentul.

 

Deci cum e pana la urma? Diferenta oricum nu e asa mare dupa parerea mea , daca vorbim de 1895 cc sau 1995. La fiabilitate cum stau?

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut niciuna din cele de mai sus dar sfatuieste-l ca prieten sa nu si-l ia pe ala de 118cp. Nu se pare prea putin. Macar sa aibe putina putere la dispoztie. Cel de 118 oricum cred ca trage greu de ea. Ce greutate are masina?
Link to comment
Share on other sites

consumul este mai mic la motorul de 143cp. Nu te gandi la diferente enorme, ci vreo jumate de L. Insa daca mai pui si faptul ca trage considerabil mai bine atunci alegerea (daca isi permite diferenta de bani) ar trebui sa fie clar motorul de 143.

Singurul posibil lucru nasol la motorul de 143cp e faptul ca este un motor destul de complicat si parca si la fiabilitate este un pic sub cel de 118cp.

Insa chiar si asa alegerea ar trebui sa fie clar motorul de 143.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Emma, pe ce caroserie il ai ? ai demult masina, numar multi de km, probleme pana acum care au fost ?

vreau sa intru si eu in posesia unui cabrio an 2004 2005 si am 3 tipuri de motorizari 318i de 143, 320i de 170 sau diesel cel de 2L. chiar nu stiu ce sa aleg.

 

iar pentru ady , clar motorul de 143 din mai multe motive : putere mai mare, consum probabil ceva mai mic, tehnologie mai noua, se mentine mai bine pretul la revanzare...

Edited by dorux
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri baieti si sarbatori fericite!

 

Eu am auzit de un motor de 318 nu stiu ce povesti ca nimeni nu il mai repara daca se strica (mie mi se par astea povesti, doar nu este tehnologie NASA acolo, sa fim seriosi!) dar posibil sa ma insel! Astept raspunsurile voastre in continuare.

 

Si el ar vrea cel de 143 CP, putere mai mare, consum putin mai redus.. dar daca nu e fiabil,degeaba, mai degraba cel de 118 CP...

Link to comment
Share on other sites

cel de 143cp consuma mai putin, in principal datorita faptului ca are "mai mult cuplu" si la o turatie mai joasa, incepe sa traga de la 2500 ture mult mai bine ca cel de 118 cp, drept urmare si consumul e mai bun (diferentele sunt mai mari in mediu urban)

 

 

 

118 cp Maximum torque : 180 Nm (132 lb.ft) @ 3900 rpm

 

Fuel Consumption - Economy - Efficiency* : 6.1L / -L / 11.0L / 7.9L (29 mpg)

 

Top Speed : 206 km/h (128 Mph)

 

Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 10.4 s

 

 

 

N42 143 cp Maximum torque : 200 Nm (147 lb.ft) @ 3750 rpm

 

Fuel Consumption - Economy - Efficiency* : 5.5L / -L / 10.2L / 7.2L (32 mpg)

 

Top Speed : 218 km/h (135 Mph)

 

Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 9.3 s

 

(90km/h / 120km/h / City / Combined)

 

Legat de zgomot, tot cel de 143 cp este mai silentios, in special datorita protectiilor fonice(silencer), uita-te la doua imagini cu 118 cp si 143 cp si e evident, experienta totala fiind ca motorul e mai rafinat la condus, plus ca este si mai puternic.

 

Este adevarat ca motorul de 143 cp nu este atat de fiabil ca cel de 118 cp.....intinzator lant(dupa 2003 a fost revizuit), garnituri (pompa vacuum, corp filtru ului, capac, semeringuri supape, etc), valva pcv...insa pe de alta parte motorul N42 a fost motorul anului in 2001...pentru faptul ca a introdus niste inovatii tehnice(sistemul valvetronic), se gasesc mecanici sa rezolve problemele....diferenta de consum este de 0,5-1 l in favoarea celui de 143 cp, plus ca este mai puternic si mai rafinat, tehnologie mai noua.....euro 4, eu zic ca e o alegere buna.

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

e prea depasit tehnologic motorul de 118cp pentru a mai fi luat in considerare...consuma mult mai mult ca cel de 143 si te mai si faci de rusine in trafic, un logan diesel de 85cp te ridiculizeaza, adevarul e ca prinde viteza maxima declarata, dar pana ajungi la valoarea aceea iti ies peri albi..... Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca te faci de ras cu 318 nfl, mi se pare decent. Acum na, depinde fiecare ce cauta. Multi am vazut ca daca au bmw trebuie neaparat sa depaseasca tot, sa "traga" de masina la maxim si etc. Dar pentru un condus normal motorul e chiar mai mult decat decent.

Da, 318nfl e mai lent decat un logan 1.6 16v(apropo logan 1.5dci chiar si 85cp e lent, nu are nicio treaba), dar asta nu pentru ca e varza bmw-ul ci loganul e destul de fasnet si mult mai usor fata de bmw.

 

318nfl e o masina cu un motor decent si atat pe cand la 318fl se poate vorbi si de o usoara sportivitate.

Cu toate problemele lui as merge oricand pe cel de 143 cp. Repet, doar bugetul poate face pe cineva sa aleaga motorul de 118cp.

Link to comment
Share on other sites

Am eu 318i n42 143 cai si odata ce ai schimbat intinzatorul de lant nu ai nici o problema cu masinutza , merge brici ! Consum cam 9-10 in oras (depinde de oras), 11 -12-13 iarna , afara consum 6,5 - 7 % dar se poate scoate si un 6 la un mers subturat !Masina e foarte fiabila din pct meu de vedere ...
Link to comment
Share on other sites

Am eu 318i n42 143 cai si odata ce ai schimbat intinzatorul de lant nu ai nici o problema cu masinutza , merge brici ! Consum cam 9-10 in oras (depinde de oras), 11 -12-13 iarna , afara consum 6,5 - 7 % dar se poate scoate si un 6 la un mers subturat !Masina e foarte fiabila din pct meu de vedere ...

 

Motoru` tau de 2000 benzina consuma 9-10 in oras. Cum ai calculat?

 

Eu lucrez la aprox 15 km de oras si stateam si la iesire din el. Consum cu plin-plin( iunie ) a fost 8,51. De 5 luni m-am mutat mai spre centru, deci prind trafic la intors, si la plin-plin( calcul luna octombrie ) am ajuns la 9,47. Tinand cont ca cei 15 km initiali s-au micsorat pe la vreo zece ( stiu ca am zis ca m-am mutat mai spre centru insa in cei 15 initiali intrau si centura care e ocolitoare) ma gandesc ca sunt undeva la 65% in afara 45% in oras. Am mers o singura data dus intors pe autostrada Arad-Timisoara cu 100 la ora si am aproximat un consum de vreo 7,2. 6% mi se pare imposibil de scos si n-am auzit pe nimeni. In plus la 147 de cai nu-mi spune ca mergi cu ea subturat. Am mai discutat cu cineva despre un A4 din 2001 1,8T care-mi spunea ca daca merg/schimb sub 3000 de ture si nu intra turbina consuma putin. Cine naiba merge cu o masina cu cat mai puternica cu atat mai la economie/consum. In concluzie nu pot sa spun ca masina mea ( cu chip tunning ) consuma mai mult decat motorul de 1995. Eu zic ca sunt tot acolo. Cre ca e ca si psihoza aia cu: s-a ieftinit benzina cu 15 de bani, sa facem deci plinu` ca s-ar putea sa creasca iar. La un simplu calcul 15 bani X 60 de litri = 9 lei la un plin! Ce mare ieftineala.

Link to comment
Share on other sites

problematic asa cum e el , daca stii cum sa il intretii nu ai nici o problema cu motorul de 143cp

eu l-as alege cel de 143 in fata celui de 118cp

- semeringuri supape( consuma ulei) , capac culbutori ,pantina si intinzator de lant , sa fi atent la alea inainte sa o cumperi.

 

euro 4 vs euro3 , in caz ca ai si inmatriculare

Link to comment
Share on other sites

Eu am cel de 143 cp an 2002 cumparat chiar in septembrie si iti zic ca merita ca si consum in oras bucuresti am 10.3 cand era uscat si cald dar mers normal nicidecum economic si acum iarna am vazut ca a urcat 10.7 si mersu acelasi si in afara la 140 aveam parca 7.5 instant pus pe pilot in rest dk o ingrijesti nu cred sa ai prob eu iam schimbat intinzatoru pt linistea mea , bujii si toate filtrele +ulei bun si zic ca nu o sa am probleme...si dk o sa inceapa sa piarda ulei pe la garnituri.. nu le schimbi mereu.. 2.0 143 cp si consum decent merita
Link to comment
Share on other sites

N42 B20, cel de 143 CP, este considerat cel mai prost motor de la BMW! este vorba de valvetronic, 8 din 10 masini sunt cu probleme, gen consum marit de ulei, simeringurile la supape se strica ffff repede( sunt confectionate dintr-un plastic de proasta calitate), segmentii pica si aia des, intinzatorul la lant, etc!!! dar cea mai mare problema este consumul de ulei.Nu vorbesc din auzite, am avut acest model!!!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa zice multa lume si eu la inceput am crezut la fel dar m-am linistit rapid intradevar dupa vreo 200000 km este de asteptat sa ii schimbi toate cele dar eu mam interesat si in caz ca incepe sa manance ulei sa scoata fum adika segmenti si semeringurile toata trb si sa schimb si garnituri si tot ce mai am prin cap costa 10 mil cu tot cu manopera sunt si pe forum persoanele care au patit au reparat si dupa nu mai au probleme si intinzatorul e 160 pe original nu e scump e ca si cum ai schimba la oricare alta masina distributia sau mai stiu eu ce si cu uleiul 1L are de fabrica adica... na
Link to comment
Share on other sites

N42 B20, cel de 143 CP, este considerat cel mai prost motor de la BMW! este vorba de valvetronic, 8 din 10 masini sunt cu probleme, gen consum marit de ulei, simeringurile la supape se strica ffff repede( sunt confectionate dintr-un plastic de proasta calitate), segmentii pica si aia des, intinzatorul la lant, etc!!! dar cea mai mare problema este consumul de ulei.Nu vorbesc din auzite, am avut acest model!!!

 

 

considerat cel mai prost de tine probabil......in revistele de specialitate din franta si germania e considerat cel mai bun motor in 4 cilindri p benzina!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da, stiu ce zici, a fost declarat motorul anului, nu stiu ce an exact! dar daca iti spun ca proba motorului a fost facuta direct pe piata ma crezi?? eu am avut acest motor, am avut prieteni care au avut acest motor, si toti am intampinat aceleași probleme!!! sunt zeci de topicuri aici pe forum, documenteaza-te!!!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

m am documentat, stiu cazul tau, tu ai avut probleme din cauza ca ai folosit ulei nepotrivit....10w 40 si cred ca ai si cumparat masina cu probleme, si eu stiu ce vorbesc ca am avut si m43 si n42, pot face cu usurinta comparatia asta, depinde de noroc, mie la m43 m i s'au invartit cuzinetii pe vibrochen....sa spun acum ca s cele mai proaste motorizari? Edited by darius_x
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am N42 varianta de 1800 cmc de 115 cp....si este adevarat ca am schimbat intinzator, patina, semeringuri supape(de aici consumul de ulei), garniturile (capac culbutori, pompa vacuum, corp filtru ulei, o-ring zenzori axe came),valva PCV.....multe preventiv ca asa mi-a placut mie sa stiu ca voi fi ferit de probleme, dar asta nu inseamna ca nu sunt multumit....e diferenta mare intre N42 si M43, si la consum, dar mai ales la sunet si feeling, N42 e mai bine insonorizat si mai placut la conducere datorita cuplului destul de mare de la turatii joase, iar mult blamata tehnologie dublu vanos+valvetronic incepand din 2001 a fost folosita cam pe toate motoarele benzina in 4 cilindri(nu stiu F30 cum este).

 

Pe principiul ca imi iau ce e mai durabil....ar fi fost si acum plin de motoare diesel SDI fara turbine si masini pe benzina pe carburator..ca sunt mai fiabile

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.