Jump to content

BMW 318Ci (118CP) vs. BMW 318Ci (143CP) diferente de consum?


Ady320Cd

Recommended Posts

N42 B20, cel de 143 CP, este considerat cel mai prost motor de la BMW! este vorba de valvetronic, 8 din 10 masini sunt cu probleme, gen consum marit de ulei, simeringurile la supape se strica ffff repede( sunt confectionate dintr-un plastic de proasta calitate), segmentii pica si aia des, intinzatorul la lant, etc!!! dar cea mai mare problema este consumul de ulei.Nu vorbesc din auzite, am avut acest model!!!

 

deja exageram.......8 din 10 masini???(pardon,daca chiar tii sa ai dreptate atunci hai sa le numim cazane,nu masini....).personal ma dau cu un cazan d-asta(318ci,143cp,N42) de mai bine de 2 ani,timp in care am facut mai bine de 40.000km(de la autostrazi,la hartoape,de la asfalt la drum pietruit) si nu am avut nici o problema din care ai mentionat tu.......singurele chestii pe care le-am schimbat au fost consumabilele (placute frane,ulei,filtre).pe langa astea am schimbat dupa un an si jumatate de la cumparare, suspensiile complete(brate,pivoti,tiranti,arcuri,amortizoare).Singura problema sa spun asa a fost pompa secundara de aer care la pornire vajaia pt 30-40 de secunde.

Daca tu,sau prietenii tai au avut probleme cu masinile astea nu inseamna ca toate sunt problematice,e clar,mai pica una alta,pt ca sunt doar niste fiare,dar sa ajungem sa spunem ca 8 din 10 sunt cu probleme,deja aberam!!

Edited by jo's
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca ar trebui sa mearga pe N42, este tehnologie mai noua, si daca ar fi acelasi consum ca si la 318 nfl diferenta de putere este considerabila. Am un vecin are un coupe 318i de 143 de cai, masina arata impecabil de fiecare data cand trec pe langa ea o admir, cred ca o vinde si-a luat un E92.
Link to comment
Share on other sites

si daca va fi problema la chiulasa, asta nu`i un capat de lume mai ales la preturile de astazi.

la un motor de 2.0d 136 cp 300.000+ km, verificat chiulasa la presiune, sudat chiulasa, verificat plan, schimbat simeringuri supape, rectificat supape, si inca ceva nu mai retin exact, suma totala a fost la 470 de lei. si daca se intretine bine si se schimba uleiul la timp mai duce 200.000 :D.

Link to comment
Share on other sites

11-13 consum mediu? Pare cam exagerat pentru un 318, fara suparare. Atunci un 325 mananca , cat 20%? Un M3 30%? :blink:

sunt nenumarate topicuri atat legate de consum, cat si diferente benzina vs diesel...cu un simplu search vei gasi adevarata literatura pe aceste teme, te vei minuna si de mitomanie........asa ca sa ramanem on topic si sa pastram subiectul, si anume comparatia intre doua modele echivalente....motorul de 1,9 litri si cel de 2 litri de pe E46 318.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Interesante räspunsuri pe aici .. vin si eu cu un alt 318Ci in discutie, de 110KW .. produs doar in 2006 inainte sä iasä din productie, masina e din 03.2006.

 

Fiind cutia automatä, nu e chiar asa de rapidä 0 - 100 km dar se duce bine si nici n-o simti pana merge in 200 KM/h .. nici nu vreau sä mä gändesc cum trage äla de 118CP .. la 1.5 tone masina.

 

Consumul mixt mi se pare imens, pana si cu 60 km prin oras pe Tempomat tot se duce peste 10 acul.

 

Despre un versus cu diesel, se poate vorbi mult insä ai si diferenta de pret initialä care ti-o scoti doar la multi km fäcuti pe an.

 

Sä fiu iar in pozitia de a lua un 318Ci .. dintre 118CP si 143CP as alege in mod sigur 143CP.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

n42b20 m i se pare cel mai economic motor pe benzina cu capacitatea de 2 litri, din perioada sa, indiferent de marca...din acelasi an ford opel vw cu motor de 2 litri toate consuma mai mult...cel putin la consum e foarte reusit motoru si la cuplu la fel!

 

cluj napoca- suceava suceava- cluj consum mediu 6,3% mers fara statie;)

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

318i are consum extraurban oficial 5.5 cu fix 1.1l mai mult decat 320d. Are consum de motor 1.4, este printre cele mai economice benzinare si daca ai roti 15, fara ac si mergi normal un consum de ~6 si chiar putin sub e perfect realizabil(nici macar nu trebuie sa mergi "la consum" - doar sa mergi fara sa depasesti viteza legala si fara depasiri in forta la 5000rpm). oricum cand cineva afirma ca "a reusit" consum de .. e clar ca a mers in ideea de a obtine consum cat mai mic.

 

 

N42-urile au consum foarte mic dar ca la orice benzinara scoti consumul asta mergand normal nu sa dai in ea, ca atunci intr-adevar la benzinare consumul sare mai mult decat sare la un diesel cand mergi tare. Plus ca n42-urile sunt motoare destul de complexe, deja au o anumita vechime si f putine mai sunt cele la care toti senzori sunt in stare perfecta(debitmetru, sondele lambda etc).

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca s-a inventat inca motorul de 2.0L care sa consume la fel ca unul de 1.4L,vb strict de motoare din ac generatie,mers legal.

 

Numai aici pe forum intanim persoane care afirma ca 318 merge cu maxim 9-10% in oras si 330 cu maxim 13% 13 si ceva.Ac poveste si la japoneze :rolleyes:

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

oricum cand cineva afirma ca "a reusit" consum de .. e clar ca a mers in ideea de a obtine consum cat mai mic.

 

 

Faci vreo aluzie sau... ? Nu de alta,dar se nimeri exact sub comentariul meu. Eu nu am mers la consum,am mers pur si simplu normal,drum de noapte,destul de liber,stare drum cat de cat acceptabila,nu snur cat sa pot da 150.. Consum prins si cu mers de 130 la ora dar si cu putin cateva intrari in orase.. Nu cred ca toti care spun asta,urmaresc automat sa scoata consum cat mai mic si sa mai ramana si cu combustibil. Din punct de vedere al consumului si performantelor,eu cred ca N42 este printre motoarele care imbina cel mai mult cele 2 parti.

Link to comment
Share on other sites

in cluj am resetat computerul cand am intrat in orash , 11.8 dupa 300km

cluj-oradea 160km 7,2 (resetat la iesire din cluj)

dupa pe autostrada 2000km - 8.4 si 1L de ulei :) (resetat la intrare pe autostrada) alergata destul de bine ,media 128km/h

 

jante pe 19

motor n42b20a

 

cam mari jantele pt n42...oare cum arata!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.