Jump to content

F10 525 D20D


claudium1981

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

N47, N57. Doua motoare diferite.

Cu observatia ca, la modelele din prezent, situatia difera: atat 520d cat si 525d au acum motoare N47:

- 520d F10, BMW 4-Zylinder Dieselmotor, 184CP / 4000rpm, 380Nm / 1750-2750rpm;

- 525d F10, BMW TwinPower Turbo 4-Zylinder Dieselmotor, 218CP / 4000rpm, 450Nm / 1.500-2.500rpm.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am facut revizia la reprezentanta bmw din craiova( nu mai stiu cum se numeste). La inceput mi s-au parut neseriosi in sensul ca a trebuit sa sun eu la ei de vreo 3 ori sa ma programeze dar pana la urma a fost ok.

Asadar, la 34000 de km am facut a 2-a revizie ( prima a fost facuta in germania) si am schimbat toate consumabile. De asemenea mi-am luat si un produs de curatare tapiterie de la ei. Cost total- 2000 lei. Cam scump, dar treaca mearga. In curand masina iese din garantie asa ca nu cred ca voi mai merge la reprezentanta

Ce am observat ca aveau si ei la vanzare un air freshner cu tot cu rezerve, la un pret apropiat de ce se practica pe forum.

In continuare, indragostit de masina. Nu regret nici o secunda alegerea motorului, iar cand sunt suparat mai ies la o tura in afara orasului si- mi revin imediat

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N-am apucat inca sa conduc F10, insa m-am urcat in el la reprezentanta si m-am indragostit :)

 

E drept, aveau si niste modele foarte bine dotate in showroom (modelul facelift), cu sistem audio Bang & Olufsen, interior individual, etc...senzatia a fost ca nu-mi mai venea sa ma dau jos din masina. Parca totul era exact la locul lui pozitionat, fiecare buton, cotiera, masina parea construita in jurul soferului...scaune mega confortabile, pozitia la volan foarte relaxanta.

 

Cat despre sistemul audio B&O...WOW...cred ca a fost primul BMW in care mi-a placut sunetul :p

Link to comment
Share on other sites

Parca totul era exact la locul lui pozitionat, fiecare buton, cotiera, masina parea construita in jurul soferului...

 

Culmea e ca , la astea noi umbla vorba cum ca s-ar fi renuntat la treaba asta , desi asta era o caracteristica de baza la bmw pe modele mai vechi.

 

Daca tu zici ca la f10 s-au reintors la treaba asta, hmm.. 8)

Link to comment
Share on other sites

Culmea e ca , la astea noi umbla vorba cum ca s-ar fi renuntat la treaba asta , desi asta era o caracteristica de baza la bmw pe modele mai vechi.

 

Daca tu zici ca la f10 s-au reintors la treaba asta, hmm.. 8)

 

Chris Bangle a renuntat la traditia asta. Dupla plecarea lui, au revenit la liniile vechi de design. La E90 nu e bordul orientat spre sofer, insa la F30/F10 da.

Link to comment
Share on other sites

Exact, ceasurile arata cam hidos atat la E60 cat si la E90 :)

 

La cea in care m-am urcat eu era modelul ala nou de bord, cu display ce simula ceasurile...desi eu sunt mai traditionalist, recunosc ca mi-au placut foarte mult.

 

@InSidE: da, n-am ascultat sistemul Individual, probabil sunt oarecum comparabile (oricum doar o ureche fina face cu adevarat diferenta de la un anumit nivel). Oricum si centrala care se ridica din bord la B&O e de mare efect...din pacate nu aveau un cd sau ceva sa testez la adevarata capacitate...doar un post de radio obosit :)

 

Si F30-ul mi-a placut mult la interior, e cu totul altceva fata de E90 la calitatea finisajelor...insa ma cam strangea masina :p

Link to comment
Share on other sites

Pai daca n-ai ascultat Individual :)))

Nu cred ca se poate compara.

Individualul ar putea fi mult mai mult la banii aia. Nici nu mai zic de restul sonorizarilor...

 

Inca n-am ascultat B&O, dar daca se aude macar ca un sistem cu pretentii, de casa, individualul e jucarie.

Eu daca ascult muzica la el si pe urma in masina... nu-mi vine sa cred ca e sonorizarea de top a unui E60.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Individual e foarte ok ca sistem. Singurul minus e ca la maxim taie din bass, dar cred ca asa o sa fie si B&O. Cu banii care ii dai pe individual nu poti avea / face un sistem sa sune cel putin la fel sau mai bine, si aici ma refer la pretul de SH, ca nou clar nu merita banii :D
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Le-ai verificat sau doar dupa informatia din iDrive? :huh:

 

Pentru mine e un mare semn de mirare! Eu cu E60-ul am facut 60.000 cu toate placutele noi si au cam o treime uzura. Constatat fizic, nu dupa contorul orientativ din bord. Ala m-a avertizat deja de vreo 2 ori ca trebuie schimbate. Am resetat si a urcat din nou la maxim.

Link to comment
Share on other sites

Le-ai verificat sau doar dupa informatia din iDrive? :huh:

 

Pentru mine e un mare semn de mirare! Eu cu E60-ul am facut 60.000 cu toate placutele noi si au cam o treime uzura. Constatat fizic, nu dupa contorul orientativ din bord. Ala m-a avertizat deja de vreo 2 ori ca trebuie schimbate. Am resetat si a urcat din nou la maxim.

Depinde mult de stilul de mers precum si de orasele in care locuim/mergem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.