Jump to content

Nu baga caldura BMW e46 316i 1.9


Recommended Posts

orice e posibil ! am fost la un mecanic nush cand de bun e s.au uitat asa putin la ea a accelerat.o putin si mi.a zis ca e garnitura d _chiulasa_

 

 

Am uita sa mai zic ceva . cand e rece motoru cand ii dau prima cheie la 10 secunde dup ce o pornesc se aude asa un forfonit nu stiu exact unde se aude cam 1 minut asa pana se incalzeste apa putin

Link to comment
Share on other sites

uitate totusi si daca ati porneste ventilatorul de pe radiator cand se ancalzeste

nu de alta da sa nu fi blocat si termostatul de la ce ai pus tu acolo

din cauza tolerantei pe care o are indicatorul din bord ati arata prea tarziu ca esti peste temperatura normala de functionare a motorului, efectiv acul o sa se duca pe rosu abia dupa ce fierbe deja apa an motor

Link to comment
Share on other sites

dup ce am bagat solutia la o saptamana am fost la alt mecanic tot pt ca nu baga caldura si mi.a zis ca e presiunea mare p furtun (de la vasul d expansiune la motor) ." e posibil sa se fi infundat ceva si d.aia sa faca presiune"? cand am fost la primu mecanic nu mi.a zis nimic de presiune si mi.a coxat.o el atunci sa vada daca deschide termostatu si dac porneste GMV-ul ..
Link to comment
Share on other sites

12 minute e un timp ok pt cat se incalzeste apa la 105 gr.C...

poate ai blocat termostatul pe deschis, si atunci apa se raceste in mers prin radiator, automat ajunge rece si in calorifer, bagand tot aer rece si in habitaclu.

 

asta e circuitul lichidului pe partea de racire motor... daca furtunele de retur sunt calde si tari dupa ce apa ajunge la jumatate, inseamna ca pe partea asta nu ai probleme.

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/h/240.png

 

sau ai blocata supapa/valva de la circuitul de incalzire... verifica circuitul respectiv cu ceva care face presiune pe turul acestui circuit (furtunul retur trebuie sa fie scos... daca e infundat, e clara treaba !)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/124.png

Link to comment
Share on other sites

Nu e bine daca ai presiune prea mare pe furtun, dar daca era garnitura de chiulasa, presiunea era asa de mare in cat ca sau sparge un furtun sau elimina presiune prin capac de la vas (verifica asta).

Apoi, vezi ce traseu au furtunele pentru incalizre, undeva trebuie sa ai un tur (sau 2 daca ai clima zu 2 zone) si un retur. Eventual ai si un bloc cu o valva resp 2 valve pe tur, nu stiu cum e la E46. Verfica daca retur e la fel de cald ca tur / sau orice furtun prin care circula apa calda.

Daca retur e foarte cald si nu ai caldura, porblema poate sa fie din clima, adica, nu directioneaza are prin calorifer.

Daca retur e rece, inseamna ca nu trece apa prin calorifer. Cauza poate sa fie aer in sistem (aerisit prost sau intre aer/gaze prin un defect undeva (garnitura de chiulasa?), sau poate nu sa deschid valva / valve de apa.

Link to comment
Share on other sites

exista solutii de curatat dar e posibil ca dupa ce cureti cu solutii dealea sa ai pierderi de apa ... eu am patit - o la alta marca dar nu cred ca e vreo diferenta atata timp cat furtunele , oringurile si radiatoarele nu mai sunt noi ...
Link to comment
Share on other sites

verifica furtunele care merg spre habitaclu cand e motorul cald vezi daca sunt calde sau pana unde sau incalzit desfa o parte din bord baga mana la calorifer vezi daca e cald

masina nu se va repara singura

zicea mecanicul ca e _chiulasa_ pierzi apa, complectezi des, gazele de esapamnet nu au o culoare alba

Link to comment
Share on other sites

am schimbat antigelu si am suflat putin pe furtune . Cand am suflat pe furtunu care intra in habitaclu nmk parea infundat am bagat si apa tot nimic !!! sa fie infundat ? am lasat.o pornita 15 minute intre timp am desfacut carcasa de sub bord si am pus mana pe tivile care duc la calorifer in 15 minute era apa la jumatate pe bord si conductele din habitaclu care duceau la calorifer reci !!! sa fie infundat ? SFATURI ! multumesc
Link to comment
Share on other sites

poate ai blocat termostatul pe deschis, si atunci apa se raceste in mers prin radiator, automat ajunge rece si in calorifer, bagand tot aer rece si in habitaclu.

asta e circuitul lichidului pe partea de racire motor... daca furtunele de retur sunt calde si tari dupa ce apa ajunge la jumatate, inseamna ca pe partea asta nu ai probleme.

-poza-

sau ai blocata supapa/valva de la circuitul de incalzire... verifica circuitul respectiv cu ceva care face presiune pe turul acestui circuit (furtunul retur trebuie sa fie scos... daca e infundat, e clara treaba !)

-poza-

Mai citeste si tu te au scris colegi de forum pe topicul tau. Au fost postate chair si desene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.