Jump to content

curatare galerie admisie e46 diesel


botosanibmw

Recommended Posts

Salut!Am promis ca atunci cand voi scoate masina de la iernat o sa scriu pe forum impresiile pe care le-am trait la volan dupa curatarea galeriei de admisie si REMONTAREA flapsurilor din galeria de admisie.Primul lucru observat,masina se accelereaza mai repede decat o facea cu flapsurile OFF,pleaca de pe loc cu mai multa viata,ce mai,eu spun ca se merita curatarea galeriei si a flpsurilor.Eu timp de 2 ani am mers cu flapsurile anulate,iar acum am putut sa fac clar diferenta la felul cum mergea masina fara flapsuri si cum merge acum cu flapsurile montate.Si nu este placebo,toata iarna am condus o masina pe benzina cu motor de 2000 cmc,ei bine se stie ca benzinarul are o plecare de pe loc mai rapida decat un diesel,inainte cand nu aveam flapsurile montate si treceam de la benzinara la diesel mi se paream dieselul cam lenes,acum dupa curatarea galeriei si montarea flapsurilor a disparut acea senzatie de "lene"la plecarea de pe loc,si da,asa este,fara flapsuri se reduce cuplul la turatii joase,pe unii nu-i deranjeaza aceasta lipsa de cuplu la turati joase ,dar pe mine m-a deranjat ,de acea am ales sa remontez flapsurile in galeria de admisie.Din punctul meu de vedere spun ca se merita aceasta operatie. Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!Am promis ca atunci cand voi scoate masina de la iernat o sa scriu pe forum impresiile pe care le-am trait la volan dupa curatarea galeriei de admisie si REMONTAREA flapsurilor din galeria de admisie.Primul lucru observat,masina se accelereaza mai repede decat o facea cu flapsurile OFF,pleaca de pe loc cu mai multa viata,ce mai,eu spun ca se merita curatarea galeriei si a flpsurilor.Eu timp de 2 ani am mers cu flapsurile anulate,iar acum am putut sa fac clar diferenta la felul cum mergea masina fara flapsuri si cum merge acum cu flapsurile montate.Si nu este placebo,toata iarna am condus o masina pe benzina cu motor de 2000 cmc,ei bine se stie ca benzinarul are o plecare de pe loc mai rapida decat un diesel,inainte cand nu aveam flapsurile montate si treceam de la benzinara la diesel mi se paream dieselul cam lenes,acum dupa curatarea galeriei si montarea flapsurilor a disparut acea senzatie de "lene"la plecarea de pe loc,si da,asa este,fara flapsuri se reduce cuplul la turatii joase,pe unii nu-i deranjeaza aceasta lipsa de cuplu la turati joase ,dar pe mine m-a deranjat ,de acea am ales sa remontez flapsurile in galeria de admisie.Din punctul meu de vedere spun ca se merita aceasta operatie.

 

multumesc mult pentru promptitudine,eu deja m-am hotarit sa dau clapetele jos si sa pun dopuri,apoi,resoftere sau cip tuning,daca este gresita optiunea mea,te rog mult spune parerea ta,pro si contra,multumesc,bafta :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult pentru promptitudine,eu deja m-am hotarit sa dau clapetele jos si sa pun dopuri,apoi,resoftere sau cip tuning,daca este gresita optiunea mea,te rog mult spune parerea ta,pro si contra,multumesc,bafta :thumbsup:

Salut!Parerea mea legata de flapsuri?Daca sunt in stare buna,nu au scurgeri de ulei pe langa tija care iese din galeria de admisie,daca aripioarele de tabla care sunt prinse cu surubele nu au joc si sunt ok,atunci eu as merge pe varianta lasarii flapsurilor in galeria de admisie.Dupa cum am spus si in postarea anterioara,am mers si cu flapsurile OFF si acum de curand cu ele remontate,si este diferenta in mersul motorului,si frana de motor cu flapsurile ON este ceva mai buna(nu este diferenta mare cu flapsurile on fata de ele off in ce priveste frana de motor)Si cred eu ca nu este chiar atat de greu ca la 25-50 000 km (sau o data la 3 ani) sa se demonteze galeria si sa se faca o curatire temeinica a flapsurilor si locului unde sunt ele instalate in galeria de admisie.De cele mai multe ori flapsurile se rup si sunt aspirate in motor DOAR atunci cand intretinerea nu este facuta la timp(in ce priveste curatarea galeriei si flapsurilor)si acele depozite de carbon+funingine nu mai permite o functionare optima a flapsurilor.Eu am "forat"adanc pe forum sa gasest toate parerile legate de flapsuri,si am gasit posesori de BMW care au 350 000 de km si flapsurile sunt ok,asta repet,cu conditia sa se faca intretinerea corespunzatoare.Despre remaparea ce vrei sa o faci parerile sunt impartite asa ca incearca sa te interesezi sa gasesti un specialist cu referinte bune in ce priveste remaparea,ca sa nu faca mai mult rau decat bine.Am condus masini remapate si mergeau foarte bine,am prieteni cu masini remapate si merg cu ele fara sa aiba probleme legate de remaparea facuta.Si eu vreu sa fac anul acesta o remapare la motorul meu 320d-150hp.Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.Azi am finalizat toata treaba.Galeria dupa ce am curatat-o de "bait" cu apa si am lasat-o la uscat a iesit ca noua.Chiar va recomand daca aveti vas/timp/curte/soda caustica/rabdare. Stati linistit plasticul nu se topeste dar cum a spus si initiatorul topicului vaporii sunt toxici .

 

pentru a avea o idee de compozitie am folosit 20-25 litri apa si 1 kg soda caustica . Am lasat la foc aproximativ 2 ore. Atentie sa nu bagati in apa rece sau sa nu spalati imediat dupa.Lasata admisia 1 ora sa se raceasca de la sine apoi curatata cu karcher/vap.

 

Si eu am avut unele dubii dar acum va pot recomanda metoda ingenioasa !Voi reveni cu poze.

 

Multumiri initiatorului topicului pentru impartasirea metodei!

 

p.s Sa nu va speriati daca dispare griul de pe dungile galeriei. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare,

 

Nu sunt chiar in rubrica potrivita deoarece am un e60 525 dar ma incadrez la partea de curatare.

 

Am curatat clapeta +egr si chiar ma indrebam cum dumnezeule pot curata galeria.

 

O sa ma apuc sa pun si eu ciorba de galerie la facut la sfarsitul saptamanii.

Intrebarea ar fi daca dupa ce scot galeria pot fierbe si filtrul de particule.

 

Poate dauna cu ceva?

Edited by jbl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Nu sunt chiar in rubrica potrivita deoarece am un e60 525 dar ma incadrez la partea de curatare.

 

Am curatat clapeta +egr si chiar ma indrebam cum dumnezeule pot curata galeria.

 

O sa ma apuc sa pun si eu ciorba de galerie la facut la sfarsitul saptamanii.

Intrebarea ar fi daca dupa ce scot galeria pot fierbe si filtrul de particule.

 

Poate dauna cu ceva?

Salut!Eu unul nu as baga filtrul de particule,il vei distruge iremediabil,metalele pe care le contine filtrul de particule intra in reactie chimica cu soda caustica si astfel filtrul se va colmata apoi se va infunda.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vreau sa curat si eu galeria de admisie dar nu vrea sa iasa, am desfacut toate suruburile alea 8 care raman pe galerie si celelalte 5 piulite a si surubul care tine joja, trag de ea in sus dar nici nu se clinteste, este un mod anume care trebuie sa tragi de ea? masina din semnatura

 

trebuie sa desfaci colierele de EGR si de la racordul ce intra-n EGR, sa scoti mufa din spatele admisiei si alceva nu ar mai trebuie

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Salut, eu am reconditionat tot motorul. E60 525D :)

 

Dupa ce am refacut motorul, am incercat eu sa curat admisia.. am scos 2kg de jeg.. frcat cu lemn/surubelnita.. etc dar tot nu s-a curatat.

Maine la 10:00 am sa fac si eu aceasta operatiune de fierbere, deja m-am echipat cu vas/soda/ etc revin cu feedback dupa.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am reconditionat tot motorul. E60 525D :)

 

Dupa ce am refacut motorul, am incercat eu sa curat admisia.. am scos 2kg de jeg.. frcat cu lemn/surubelnita.. etc dar tot nu s-a curatat.

Maine la 10:00 am sa fac si eu aceasta operatiune de fierbere, deja m-am echipat cu vas/soda/ etc revin cu feedback dupa.

Salut!feedback-ul o sa fie pozitiv,o sa vezi!Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

A iesit ca nouĂŁ, nu mai are gram de calaminĂŁ sau ulei..

 

Salut!feedback-ul o sa fie pozitiv,o sa vezi!Spor la treaba!

 

Cu ce as putea sa curat clapetele de admisie, sunt mega jegoase.. Merge sa le bag ĂŽn sodĂŁ ? La una din ele, acel plastic e putin rupt.. As vrea sa dau de tot jos acele cauciucuri de pe paletele la clapete.. oare e safe ? Mecanicul mi-a zis sa le anulez, eu totusi insist sa pun clapete.. Sunt in stare bunĂŁ, nu au joc.. nimic.. doar cĂŁ nu mai inchid la maxim din cauzĂŁ ca e calamina pe ele..

Link to comment
Share on other sites

Nu atacă simeringurile ?

 

Sau garniturile din cauciuc ?

Alea nu le dai jos?? Se scot. Au niste tevi scurte care intra in garniturile alea rotunde. Apoi scoate si garniturile alea patrate si curata manual.. ies daca tragi cu o cleste cu varf subtire, cu grija, de jur imprejur. Cand pui la loc galeria baga-le in vaselina pentru cauciuc daca gasesti. Le prelungeste viata..

 

Eu nu am fiert galeria mea, dar am fiert altceva in soda caustica si stiu de aluminiu..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu mã gândeam sa nu mai demontez nimic de pe clapete, dar o sã fac asta maine.. sa fiu sigur cã nu o sa afecteze garniturile..

Eu ma refer strict la garniturile de etansare cu chiulasa.

 

Daca vezi ca suruburile bagate prin placute sunt usor tesite/turtite/nituite nu are rost sa te chinui sa le scoti caci daca vrei sa pui placutele la loc aproape sigur se vor desface suruburile pentru ca s-au slabit niturile... si te paste un dezastru.

Asadar, din ce imi amintesc la mine am putut scoate clapetele cu tot cu suportul fiecaruia si am dat si tija jos de pe suportul ei..

 

Ca sa pot curata manual cat mai mult.

 

Mai mentionez ca tot de la prima curatare, ea a fost si ultima pentru ca folosind ulei 2T (250ml ulei/50l)de atunci galeria la interior e doar neagra cu un strat neglijabil, fara nici o exagerare, nu am ce curata!

 

Zile bune!

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refer strict la garniturile de etansare cu chiulasa.

 

Daca vezi ca suruburile bagate prin placute sunt usor tesite/turtite/nituite nu are rost sa te chinui sa le scoti caci daca vrei sa pui placutele la loc aproape sigur se vor desface suruburile pentru ca s-au slabit niturile... si te paste un dezastru.

Asadar, din ce imi amintesc la mine am putut scoate clapetele cu tot cu suportul fiecaruia si am dat si tija jos de pe suportul ei..

 

Ca sa pot curata manual cat mai mult.

 

Mai mentionez ca tot de la prima curatare, ea a fost si ultima pentru ca folosind ulei 2T (250ml ulei/50l)de atunci galeria la interior e doar neagra cu un strat neglijabil, fara nici o exagerare, nu am ce curata!

 

Zile bune!

Deci am scos calpetele(cu sportul lor),le-am pus toate pe o sârmã. Adicã nu am mai scos geometria la clapete, nu am mai scos clapeta, nu am scos axu la clapetã. Le-am bãgat În sodã la fiert o orã. Au iesit ca noi :)) Nu au facut joc, se rotesc bine. Dau puyin cu jet pe ele, si le pun pe admisie. Au FOST MEGA JEGOASE, Fierbera la clapete a durat o orã pt ca erau mega jegose.

 

 

Ăn fine, rezolvat ei cu clapetele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.