Jump to content

arcuri sport: H&R sau Eibach


slefbb

Recommended Posts

PS: Daca e sa merg pe drum cu piatra cubica sau drum de tara cu viteza, imi rog moartea. Acolo chiar e rau, sigur nu fac piatra la rinichi :) Daca le iau incet, e ok.

 

atunci ceea ce spui tu aici pentru mine inseamna DUR

 

eu daca merg pe acest drum de care zici tu un masina mea cu Bilstein B12 Sportline 45/30 nu imi rog moartea si masina nu a pierdut din acel mic confort cat a mai ramas ...si iti voi atasa si o poza sa vezi cum arata tija unu amortizor b8 de la bilstein care mai ofera si ceva din acest confort de care vorbesc..:)

 

 

 

de aici spun eu ca h&r este mai dur si face parte din gama sport fata de eibach...:)

 

 

post-37077-0-50206000-1422137319_thumb.jpg

Edited by dani3lll
Link to comment
Share on other sites

Nu ne certam deloc, fiecare isi prezinta opinia. Eu am spus cum percep eu masina cu setup-ul actual. ;) Pana acum ai si parerea mea si a colegului daniel.

 

Vezi ca nu poti pune arcuri Eibach 45/30 pe amortizoare stock, au drop prea mare si in cateva saptamani/luni faci praf amortizoarele.

 

PS: Vezi ca nu apare poza.

 

 

 

@Daniel

 

Imi rog moartea doar daca merg cu viteza, daca merg incet e ok. Eu sunt multumit. :thumbsup:

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Voi va certati, eu imi ard creieru sa caut si eu o parere.

 

Am gasit ceva info pe bmwsindicat. Deci 45/30 ar fi ok eibach, ca look ma refer.

 

Acu din nou, aceeasi intrebare> O fi mai dura decat cu arcurile mtech2? Mtech2 e f. dura si la viteze gen relantiu prin gropi mici si ma dispera.

 

dani3lll astept parerea ta, si un pret pt eibach 45/30 daca merg cu sachs mtech2(originale ale ei)

 

am pus si o poza cu eibach 45/30 si amortizoare mtech2(cel putin asa zice neamtu)

ms

 

nu, noi nu ne certam, discutam, afla si altii ce si cum si tot asa :))..sunt doar niste discutii

 

te-am intrebat despre ce masina este vorba cu cateva posturi mai in spate..:)

Link to comment
Share on other sites

Nu ne certam deloc, fiecare isi prezinta opinia. Eu am spus cum percep eu masina cu setup-ul actual. ;) Pana acum ai si parerea mea si a colegului daniel.

 

Vezi ca nu poti pune arcuri Eibach 45/30 pe amortizoare stock, au drop prea mare si in cateva saptamani/luni faci praf amortizoarele.

 

PS: Vezi ca nu apare poza.

 

 

 

@Daniel

 

Imi rog moartea doar daca merg cu viteza, daca merg incet e ok. Eu sunt multumit. :thumbsup:

 

mie personal imi place h&r doar ca ti-am zis, pentru mine cu ele confort nu mai exista, este doar parerea mea...

 

eu credeam ca amortizoarele mtech2 nu sunt tocmai stoc, adica oricum sunt mai scurte decate cele de pe suspesia comfort, care e si mult mai inalta....

 

 

Este vorba de 320d Facelift. Iti trimit si seria pe pm daca e nevoie

 

mergi pe 30/30 de la eibach sau pe 35/20 de la h&r

 

45/30 de la eibach, adica sportline sunt prea joase pentru fata..nu stiu cat de bine le suporta amortizoarele la anumite denivelari...

 

masina va ma cobora un pic atat fata cat si spatele..

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine e un compromis cu care pot trai, e maximul de rigiditate pe care il accept. Avand in vedere ca daca merg incet e ok spre confortabil, iar la viteza e stabila masina, il vad ca pe un setup progresiv cu care sunt impacat.

 

La e46 cel putin, mai stabil si mai confortabil decat asta e doar B12 care e in alta gama de pret.

 

 

PS: Am zis de la inceput ca Eibach e mai confortabil, dar eu prefer mai mult H&R :pardon:

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe masina Sportline-uri + amortizoare stock. Dpdv al confortului nu pot sa zic ca este o diferenta foarte mare fata de arcurile stock, ba chiar la denivelari mici eibachurile mi se pare putin mai ok. Intr-adevar la denivelari mari/ gropi masina clar o sa fie mai rigida. Am combinatia asta pe masina cam de 6 luni si deocamdata amortizoarele nu dau semne de oboseala ( scurgeri, modificari ale comportamentului) dar clar isi arata limitarile pe viraje luate mai in forta sau pe denivelari mici si dese unde masina efectiv se simte "underdamped"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pe masina am suspensie M Sport de fabrica, avand in vedere ca am trecut si la jante pe 18 vreau un refresh pe suspensie, codurile de pe amortizoare echivalate la Bilstein indica B8 Sprint.

Ma tenteaza 3 variante:

- Eibach Pro Kit si amortizoare Bilstein B4 M-tech

- H&R 40/15 si amortizoare Bilstein B4 M-tech

- Bilstein B10 Power Kit cca 60/40 plus inlocuire tampon arc din 3in9 mm fata si din 5in10 mm spate.

 

Foloseste cineva kitul B10 ?

Link to comment
Share on other sites

salutare,ce mi recomandati ptr un 535 x D 2014 sa fie sport,pe skoda am kw inox 3 ,deci ceva in genul ala,mai functioneaza setarile din bord (confort,confort+,sport...)daca eu schimb arcuri si amortizoare? Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

practic amortizoarele isi modifica duritatea din butoane .

pai tocmai asta intrebam,daca mai ramine valabila opriunea cu modificat duritatea in momentul schimbarii amortizoarelor?din ce am inteles de la colegi,aceasta nu mai este posibila,ramine doar promtitudinea acceleratiei

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai asta intrebam,daca mai ramine valabila opriunea cu modificat duritatea in momentul schimbarii amortizoarelor?din ce am inteles de la colegi,aceasta nu mai este posibila,ramine doar promtitudinea acceleratiei

pai cum sa mai fie valabila, daca amortizoarele sunt altele, care nu permit acest reglaj?

pffffff

Link to comment
Share on other sites

practic amortizoarele isi modifica duritatea din butoane .

 

pt e90 de ex. era b16 ride control,dintr- un buton interion modificai duritatea,nu stiu daca si inaltimea.

vezi video pe youtube sau introduci datele masinii pe site si-ti arata ce pori sa alegi.Daca ai nelamuriri suni(din cate sitam eu Bilstein are fabrica/reprezentanta in ro) si te lamuresc baietii.

Link to comment
Share on other sites

pai cum sa mai fie valabila, daca amortizoarele sunt altele, care nu permit acest reglaj?

pffffff

credeam ca exista amortizoare care sa permita si operatiunea asta gen bilstain 16 sau ceva de la kw tot pe buton gen KW DDC ECU coilovers

Link to comment
Share on other sites

Amortizoarele KW si Bilstein cu control electronic sunt incompatibile cu sistemul de control bmw, nu sunt plug and play.

Daca urmaresti o tinuta de drum mai sport si nu ai adaptive drive, poti schimba si barele stabilizatoare. Pe fata o poti pune pe cea de M5 iar pe spate cea de la 550d. Setarile amortizoarelor nu vor fi afectate si in continuare se vor simti diferentele intre modurile de functionare.

Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu cineva si la mine din cauza ca este x D nu pot schimba amortizoarele,doar arcurile,nici bilstain ul nici kw nu au ceva prt ea sa se potriveasca,ramin doar arcurile .asta e

are adaptive drive,am inteles ca are un fel decintar ceva electronic pe spate,care ma rog tine masina dreapta de genul daca bagi 2 saci cu nisip in porbagaj nu se lasa de fund,gen parca ar avea suspensie pneumatica,asta am inteles eu,poate nu e corect ,sau cel care mi a explicat nu a stiut ,daca cineva stie,astept ajutor

Edited by RTM
Link to comment
Share on other sites

Din pacate se pare ca nu ai decat arcurile ca varianta.

Dar avand, din ce spui, adaptive drive (vdc + dynamic drive) nu iti mai trebuie decat arcuri sa o lasi un pic mai jos.

 

Totusi, daca vrei sa iti faci un track day car dintr-un diesel integral, ai avea varianta asta: http://www.kwsuspensions.com/kw/info/coil_overs/kw_competition/

Insa.. sa fim seriosi :)

 

Btw, adaptive drive nu are legatura cu self-levelling suspension, nu iti tine spatele ridicat indiferent de incarcatura.

Pt mai multe detalii uita-te aici: http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/adaptive_drive.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate se pare ca nu ai decat arcurile ca varianta.

Dar avand, din ce spui, adaptive drive (vdc + dynamic drive) nu iti mai trebuie decat arcuri sa o lasi un pic mai jos.

 

Totusi, daca vrei sa iti faci un track day car dintr-un diesel integral, ai avea varianta asta: http://www.kwsuspensions.com/kw/info/coil_overs/kw_competition/

Insa.. sa fim seriosi :)

 

Btw, adaptive drive nu are legatura cu self-levelling suspension, nu iti tine spatele ridicat indiferent de incarcatura.

Pt mai multe detalii uita-te aici: http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/adaptive_drive.html

multumesc.de ajutor,o sa i pun doar arcuri h&r,nu cred ca merita setul acela de competitie,iar legat de self levelling,nu mi a explicat bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.