Jump to content

sfat achizitie BMW F10


Elvetianul

Recommended Posts

Am avut un E60 3.0 si sincer la taxe si consum m-am gandit cand m-am hotarat sa trec la F10. Gasisem un 535XD care ma facuse sa ma sucesc, dar m-am abtinut cu greu...raman la ideea sa cumpar un 2.0 .

ia-l, daca-ti place

nu te mai gîdila pe linga el

eu acum am trecut pe e60-3,0L ... de la e92-2,5L

mana cereasca acest 3,0L cu un consum de 6-7

 

drept este ca pe mine ma costa "doar" 390€/an impozitul, iar asigurarea, nu-ti spun :rolleyes:

Edited by shu
Link to comment
Share on other sites

Am spus de la ĂŽnceputul toporului. Sunt hotĂŁrât sa o iau, insa am fixat pe creier Navigația aia asa zgâriatĂŁ. Sa o schimb nu s-ar merita ca e destul bĂŁnuiesc... Mi-a spus cineva ca ar exista o soluție care poate curata acel strat protector, si apoi sa ii pun o folie de protectie de tableta spre ex. Daca are altcineva alta idee i-as fi recunoscĂŁtor. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce el posteaza un diesel in 4 nu crezi ca e interesat de consum/taxe?!

 

La generatia noua de motoare nu cred ca e o problema asa mare consumul. Legat de taxe, cred ca un 535d f10 merita un impozit de 2000lei macar pentru ce iti ofera :D. Dar acum depinde fiecare ce vrea de la masina. Eu am zis in sensul in care si 520d asta e bi-turbo, paket-m, deci ma gandesc ca viitorul proprietar are inclinatii spre sport.

Link to comment
Share on other sites

Am spus de la începutul toporului. Sunt hotărât sa o iau, insa am fixat pe creier Navigația aia asa zgâriată. Sa o schimb nu s-ar merita ca e destul bănuiesc... Mi-a spus cineva ca ar exista o soluție care poate curata acel strat protector, si apoi sa ii pun o folie de protectie de tableta spre ex. Daca are altcineva alta idee i-as fi recunoscător. Multumesc

 

Ecranul este zgariat prea rau, poti sa dai cu orice solutie pe el ca mai rau se strica.

Edited by HER22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina mai mult ca sigur a fost cumparata de pe site-urile de licitatii si are tva pierdut pe drum,comparatiile cu preturile din Germnaia efectiv nu isi au rostul.

 

Daca masina ti-a placut la prima vedere,te-a cucerit la proba de drum, merita sa mergi mai departe cu testarea. O testare din bara in bara la reprezentanta+verificare istoric este sfanta, mai ales cand dai 25k euro. Legat de pret mai negociaza,mai are 100% de unde sa scada.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

O masina fabricata in serie mare cu un rulaj de 150.000km si un pret de 27.000 euro, este, din punctul meu de vedere, o achizitie neinspirata. Cu banii astia iti poti lua un VW PASSAT 2014 nou, repet NOU. Daca vrei neaparat seria 5, care este o legenda in lumea auto, cauta unul pana in 100.000 km cu un pret pana in 22.000 euro, 520d sau 530d (daca iti permite bugetul cumpara unul aproape nou) . Sa ai in vedere faptul ca orice piesa de pe orice masina rezista un nr limitat de km dupa care trebuie schimbata/inlocuita. Edited by cos12
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Cos, totul este sa poti intretinerea si sa nu dai din colt in colt cand pica ceva. Sincer, nici eu nu as da peste 25k euro pe o masina cu 158k km (posibil data inapoi pana la ultima intrare) insa nici Passat nou nu as lua. As cauta o masina cat mai noua,cat mai dotata si cu un rulaj cat mai mic,eventual si garantie. Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O masina fabricata in serie mare cu un rulaj de 150.000km si un pret de 27.000 euro, este, din punctul meu de vedere, o achizitie neinspirata. Cu banii astia iti poti lua un VW PASSAT 2014 nou, repet NOU. Daca vrei neaparat seria 5, care este o legenda in lumea auto, cauta unul pana in 100.000 km cu un pret pana in 22.000 euro, 520d sau 530d (daca iti permite bugetul cumpara unul aproape nou) . Sa ai in vedere faptul ca orice piesa de pe orice masina rezista un nr limitat de km dupa care trebuie schimbata/inlocuita.

+1

 

Prea multi Km pt un BMW la pretul asta. Plus schimbat display-ul ala mai costa probabil 1000E

Edited by ktod_16
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

+1

 

 

 

Cum doamne iarta-ma s-a putut matui/zgaria in halul ala display-ul ?! :faceless: Samsareala ,nesamsareala daca tot dispui de o asa suma de bani ,sigur dispui de mai multi ,mai pune ceva si ia ceva nou si stii ca esti primul care incepe sa ''uzeze'' elementele masinii :) parerea mea

 

Ciudat e ca la postul meu am primit -1 :)))) mi se pare mie ca tu te joci cu butoanele alea de + / - ? ca nu ma incalzeste cu nimic :laugh:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi place masina. Arata genial cu pachet M. 200+ cai sunt suficienti pentru orice fel de drum in romania - parerea mea. In afara de pretul de achizitie ia in calcul si casco, care nu va fi sub 2000/an (ffff optimist). Eu am cerut cotatie casco pentru un f10 de aici de pe forum si nu am obtinut nicio oferta sub 3000 eur, ceea ce mi se pare complet aberant.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce va mai place sa panicati omul pe banii lui . Asta e fix ca drobul de sare , la orice masina poti sa ai surprize sa cada ceva si daca omul isi doreste F10 se recomanda Passat , hai ca deja se abereaza. E f misto masina , eu nu m-as crampona de navi . Au scazut preturile si la F10, in vara ar fi fost cam 30k Edited by Myx
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce va mai place sa panicati omul pe banii lui . Asta e fix ca drobul de sare , la orice masina poti sa ai surprize sa cada ceva si daca omul isi doreste F10 se recomanda Passat , hai ca deja se abereaza. E f misto masina , eu nu m-as crampona de navi . Au scazut preturile si la F10, in vara ar fi fost cam 30k

Nu e "aberatie", e un mod pragmatic de a vedea lucrurile. Masina trebuie cumparata si cu cap nu doar cu inima.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cind mi- am luat F10 din 11.2011 masina avea 174000 dar cu km reali am verificato fiind si eu acolo si masina arata si arata ca si noua, cei de la sirvice au zis ca masina din punct de vedere tehnic este ireprosabila.Bmw nu este logan ca sa conteze asa mult kilometrii parcursi daca este intretinuta bine, dar nu are cum sa nu fie intretinuta deoarece deobicei in primii 100000 de km masina este in garantie, bine unele au 3 ani etc.Aici vorbim de o masina de 2 - 3 ani si de o masina premium nu de pasat, logan etc vorbim de o masina care costa atentie de la 40000 in sus, amea de ex a fost 59000 si peste 2,5 ani am luato cu 17.500 cunoscatorii cred ca inteleg ce zic.Eu la fostul e60 am avut unele brate si bucsr inca originale masina avea 10 ani este drept ca aici a intervenit inbatrinirea suspensiei.

Si cind aud ca d-nule masina noua la 20.000 gen toyota, passat, skoda,hunday etc, nu poti compara o masina premium gen BMW F10 care stim cu totii ca este lider la vanzari, consum, motor etc din clasa sa.

Eu la fel eram, ca mai bine masina noua am cautat am condus, dar cind am condus un F10 la aceasta masina am ramas, poate ca unii ma zic ca uite ce prost a dat 18.000 pe o masina cu 170000 de km dar pentru mine este alegerea inteleapta este o masina care iti transmite senzatii si placerea de a conduce de iti vine sa nu ma cobori din ia. Fiecare isi ia ce crede.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu cind mi- am luat F10 din 11.2011 masina avea 174000 dar cu km reali am verificato fiind si eu acolo si masina arata si arata ca si noua, cei de la sirvice au zis ca masina din punct de vedere tehnic este ireprosabila.Bmw nu este logan ca sa conteze asa mult kilometrii parcursi daca este intretinuta bine, dar nu are cum sa nu fie intretinuta deoarece deobicei in primii 100000 de km masina este in garantie, bine unele au 3 ani etc.Aici vorbim de o masina de 2 - 3 ani si de o masina premium nu de pasat, logan etc vorbim de o masina care costa atentie de la 40000 in sus, amea de ex a fost 59000 si peste 2,5 ani am luato cu 17.500 cunoscatorii cred ca inteleg ce zic.Eu la fostul e60 am avut unele brate si bucsr inca originale masina avea 10 ani este drept ca aici a intervenit inbatrinirea suspensiei.

Si cind aud ca d-nule masina noua la 20.000 gen toyota, passat, skoda,hunday etc, nu poti compara o masina premium gen BMW F10 care stim cu totii ca este lider la vanzari, consum, motor etc din clasa sa.

Eu la fel eram, ca mai bine masina noua am cautat am condus, dar cind am condus un F10 la aceasta masina am ramas, poate ca unii ma zic ca uite ce prost a dat 18.000 pe o masina cu 170000 de km dar pentru mine este alegerea inteleapta este o masina care iti transmite senzatii si placerea de a conduce de iti vine sa nu ma cobori din ia. Fiecare isi ia ce crede.

 

Iti inteleg perfect punctul de vedere dar nu e aceeasi situatie. La 27.000 euro ai multe alternative si pretentii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am revenit. Sunt constient ca platesc mult pe aceasta masina, am analizat mult pretul pietei de pe site-urile de vanzari de la noi precum si pe site-ul de licitatii carsontheweb.com

Dupa ce am castigat 2 licitatii acolo si proprietarii nu au vrut sa dea masinile, am gasit aceasta masina.

Platesc culoarea si pachetul, asta e clar..ca si optiuni nu ma da pe spate. Trebuie sa recunoastem ca masina arata intr-un fel anume...Cu siguranta sunt si la 19k si la 20k, dar nu arata ca asta, sa fim seriosi...

Am verificat-o astazi foarte putin doar telefonic cu un amic care lucreaza la BMW, masina are km reali. Maine dimineata imi fac timp si ma duc sa studiez in detaliu fiecare intrare a ei in service (mi-a zis ca a avut cam 20 de intrari).

Multumesc pentru sfaturi !!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cind mi- am luat F10 din 11.2011 masina avea 174000 dar cu km reali am verificato fiind si eu acolo si masina arata si arata ca si noua, cei de la sirvice au zis ca masina din punct de vedere tehnic este ireprosabila.Bmw nu este logan ca sa conteze asa mult kilometrii parcursi daca este intretinuta bine, dar nu are cum sa nu fie intretinuta deoarece deobicei in primii 100000 de km masina este in garantie, bine unele au 3 ani etc.Aici vorbim de o masina de 2 - 3 ani si de o masina premium nu de pasat, logan etc vorbim de o masina care costa atentie de la 40000 in sus, amea de ex a fost 59000 si peste 2,5 ani am luato cu 17.500 cunoscatorii cred ca inteleg ce zic.Eu la fostul e60 am avut unele brate si bucsr inca originale masina avea 10 ani este drept ca aici a intervenit inbatrinirea suspensiei.

Si cind aud ca d-nule masina noua la 20.000 gen toyota, passat, skoda,hunday etc, nu poti compara o masina premium gen BMW F10 care stim cu totii ca este lider la vanzari, consum, motor etc din clasa sa.

Eu la fel eram, ca mai bine masina noua am cautat am condus, dar cind am condus un F10 la aceasta masina am ramas, poate ca unii ma zic ca uite ce prost a dat 18.000 pe o masina cu 170000 de km dar pentru mine este alegerea inteleapta este o masina care iti transmite senzatii si placerea de a conduce de iti vine sa nu ma cobori din ia. Fiecare isi ia ce crede.

 

Este penibil sa dai 27k euro pe o masina,chiar si 17,5 (cazul tau) si sa ai pb in timp ba u dpf-ul,ba cu turbo sau cutia automata,etc.

 

Aveti grija si cu verificatul km,multi dau masinile inapoi pana la ultima intrare,fiti atenti !

 

Oricum la un buget de 27k euro gasesti in reprezentantle mama din Germnaia bmw-uri diesel, x-drive cu mai puin de 100k km.

 

530d (2).pdf - nici acesta nu are cine stie ce dotari insa are doar 80k km si garantie.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.