Jump to content

sfat achizitie BMW F10


Elvetianul

Recommended Posts

Imi place bmw-ul foarte mult, motoarele in general sunt ff bune, dar pica ff multe alte piese pe langa motor, bmw nu este o masina deloc fiabila in comparatie cu ce se crede a fi, esta cu fiabilitatea ca bmw sunt masini tanc este o poveste de adormit copiii, piesele sunt foarte scumpe si in general pica destul de multe, dar asta este , ce ne place ne si costa.
Link to comment
Share on other sites

din 1999 ma dau BMW cu cutie automata

e34, e39, e92

toate luate pe la ca. 50k km

date la peste 200t

NEVER nu am schimbat uleiul ĂŽn cutie sau completat

NEVER n-am avut probleme cu cutia

 

dacĂŁ te simĂâşi mai bine sau dormi mai bine la gindul asta, schimba-l

nu-l completa

 

 

Sent from my EiFĂśhn using fingers

Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu prea ma pricep la mecanica. A spus ca bucsa de la diferential este imbatranita, un pic crapata. Nu se aude nimic acum, dar pe viitor a spus ca o sa inceapa sa se auda un zgomot la viteza mare si o sa-mi dau seama...dar mi-a zis ca mai bine o schimb ca sa nu risc sa se strice diferentialul.
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu prea ma pricep la mecanica. A spus ca bucsa de la diferential este imbatranita, un pic crapata. Nu se aude nimic acum, dar pe viitor a spus ca o sa inceapa sa se auda un zgomot la viteza mare si o sa-mi dau seama...dar mi-a zis ca mai bine o schimb ca sa nu risc sa se strice diferentialul.

 

ASta cu imbatranita nu o prea cred, ca doar nu ai masina din 2004.. sa zici ca are ani multi..Mai baga si de la ei astia din reprezentanta..si pe mine ma puneau sa schimb caseta la e60, si cand colo nici vorba sa fie caseta de vina..

Sa te bucuri de noua ta jucarie, si fa-i un topic la "masina mea"

Link to comment
Share on other sites

Asa zic si eu, bucurate de masina ca-ci asta cu inbatrinirea bucsei la o masina de 3 ani din clasa premium e c-am greu de crezut. Daca ai ocazia uitate un pic sub masina, asa am facut eu cind am luat masina la fel un F10 si vezi cum arata, ca ex:poti sa te uiti fara sa ridici masina sub aripile fata in partea de sus vin niste bucse,acestea sunt destul de expuse la apa etc daca le vezi zici ca is noi.Cum sa fie inbatrinita si crapata o bucsa undeva dedesupt unde exista si protectie.Eu cind am luat fostul e60 si am verificat-o la BMW otopeni, aia mi-au zis ca tre sa schimb jumate de masina iar cind mi-au facut devizul era sa imi cada plombele din gura era o suma de aprope 20% din pretul masinii.Pina la urma am schimbat doar un brat si bucsele bara stabilizatoare.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut din nou dragi colegi.

Am cumparat-o pe cea alba 525D pana la urma.

Marti am avut facuta programare la BMW Otopeni. Am bagat masina la ora 11:00 si a fost gata la 17:30.

Dupa verificari, mi-au spus ca ar trebui inlocuite bratele inferioare de pe fata ca au un mic joc, 2 tampoane la motor deoarece prezinta mici scurgeri de ulei si in timp se va agrava, si bucsa de la diferential.

Din toate aceastea, bucsa mi-au spus ca ar trebui inlocuita cat mai repede.

In rest au spus ca totul este ok. A avut schimbat acum 7000km filtrul de particule, si la 85.000 pe garantie s-a schimbat turbina mica.

Revin cu poze.

 

 

Salut! Doresc si eu sa imi cumpar un f10, 520d sau 525 biturbo, inca nu sunt decis pe care sa merg... De ce s-a schimbat turbina mica la 85 mii km? asa repede pica? Si filtru de particule nu se schimba la 200 de mii? Cel putin asa stiu eu, am avut un e60 525d si un e65 730d, si la ambele asa imi indica in computer

Edited by Cipy85
Link to comment
Share on other sites

Si-a luat un prieten 525d biturbo automat si e f multumit de masina. Are 170k km fara probleme la motor,cutie sau turbine. Daca ai buget mai bun mergi pe cel biturbo, nu pe 520d. La cel care a schimbat-o la 85k poate e un caz mai izolat...cine stie.

 

 

Pe mobile.de am gasit 525 biturbo la pret de 520d, si nu doar unu, mai multe. O sa ma mai documentez, ca ma decid mai greu. Indiferent ce o sa iau, o sa merg personal in germania dupa ea. Dar sunt curios de ce a schimbat filtru de particule la 80 de mii, sau cat avea. Iar turbina mica la fel, am mai auzit ca se duc mai repede, dar la km aia?...

Edited by Cipy85
Link to comment
Share on other sites

Sigur nu te-ai uitat la prețurile de la 525 cu motorul de 3 litri? Motorizarea cu 218 cai a apĂŁrut pe f10 undeva la sfârșitul lui 2011. Eu cel putin cand mi-am cĂŁutat masina diferența intre 520 si 525 era undeva la aproape 5000€ la dotĂŁri si km similari.
Link to comment
Share on other sites

Cristian.O da-mi voie sa-ti spun ca numai prostii debitezi...mereu. Parerea ta nu e buna, tre sa ti-o schimbi.

Dar faza e ca-s foarte multi ce debiteaza tot felul de prostii, asa ca e ok. Miile alea in + ptr 525d nu sunt degeaba.

SCUZE DE IMENSUL OFFTOPIC.

Zic asa: am condus f10 520d , 525d - cel cu n47 si 530d. Fara sa cer vreun sfat, in general f putin avizat aici pe forum de multi utilizatori cu e3x ce doar viseaza noaptea la un f10, am cumparat un 525d biturbo. De ce ? Pai cuplu f bun, mai bun ca 525d cel de 2998cmc fabricat pana in 2012, impozit 180lei. Mai vreti detalii ? Dotarile nu fac difernentza intre niciuna din masini. Vorbesc doar de ce poate face motorasul asta.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cristian.O da-mi voie sa-ti spun ca numai prostii debitezi...mereu. Parerea ta nu e buna, tre sa ti-o schimbi.

Dar faza e ca-s foarte multi ce debiteaza tot felul de prostii, asa ca e ok. Miile alea in + ptr 525d nu sunt degeaba.

SCUZE DE IMENSUL OFFTOPIC.

Zic asa: am condus f10 520d , 525d - cel cu n47 si 530d. Fara sa cer vreun sfat, in general f putin avizat aici pe forum de multi utilizatori cu e3x ce doar viseaza noaptea la un f10, am cumparat un 525d biturbo. De ce ? Pai cuplu f bun, mai bun ca 525d cel de 2998cmc fabricat pana in 2012, impozit 180lei. Mai vreti detalii ? Dotarile nu fac difernentza intre niciuna din masini. Vorbesc doar de ce poate face motorasul asta.

dorinacke fortzake nu te agita aiurea. Daca tot faci pe interesantul, cu ce ai combatut postul meu?:)))))l
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu doresc ca masina sa aibe km pana in 150 de mii, si ca dotari minime ar fi scaune de piele full, climatronic cu functii extinse, navi mare si xenon. Pe mobile.de 525 biturbo sunt de la 21 de mii in sus...defapt eu caut ceva pana in 25 de mii sa ajung cu ea acasa, asa ca ma incadrez.

Si cutie automata, am uitat sa precizez

Edited by Cipy85
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.