Jump to content

sfat achizitie BMW F10


Elvetianul

Recommended Posts

A avut multe probleme cu galeria din ce am inteles, cred ca cel care a avut-o a vrut sa beneficieze de garantie din plin. poate ca nu e un lucru rau ca are intrarile astea, intr-un fel determinand ca a fost ingrijita..insa alea 2 intari cand a stat 25 respectiv 30 zile imi dau de gandit. ultima intrare spre ex a fost acum 5000km ca sa-i schimbe lichidul de frana...nu mai zic nimic...deja imi sta gandul la 525XD-ul asta. se termina maine la 12:00...daca o scot in 22 max 23 mii e ok. are km mai putini, deci mai putine emotii.. Edited by fantasy
Link to comment
Share on other sites

Daca continuam discutia asta ajungem la concluzia ca masinile de flota cu 200k km sunt mai fiabile in timp decat cele din reprezentanta cu 50-80k km si garantie.

 

Ionut mi se pare mai putin posibil ca sacse faca in Germania sub 50000 km pe an.eu in RO si fac intre 40000 - 50000 de km.Daca gindim ca o astfel de masina o cumpara un pensionar care tine masina in garaj si face maxim 20000 pe an, mi se pare un pic ireal.

Totusi vorbim de un Bmw masina de autostrada.Daca are masina ce vrea sa o ia 150000 si 3 ani da nu o vrea sa aiba 50000.Fii atent daca te uiti pe anunturi unii ce baga masini genu 100000 - 120000 nu baga VIN de ce oate ? am observat la multe anunturi, sau cum am patit in anunt era o masina iar samsaru a dat un VIN cu o masina ce avea softul in coreeana de ce oare, masina avea cica 115000.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca exista f multe site-uri de licitatii, ocazional urmaresc autorola, doar licitatii instant (pot vedea pretul fara sa fiu logat), acum cateva zile s-a vandut un 520d, cu 15200+tva

 

Masina nu este f dotata, dar pretul este ff bun ,doar 85k km.

 

post-8200-0-96971300-1418207225_thumb.jpg

 

 

@Bmwbv,doar masinile de flota fac km multi, neamtul persoana fizica parcurge distante obisnuite,ca orice om normal, nu este robot.

Link to comment
Share on other sites

Salut

acum o luna am achizitionat un F11 cu 23 790 euro la 117 500 km ,520 d Sport-Touring,exact ca si cea din poza ta cu padele ,automata si aceeasi culoare si navi mare ,3 tipuri de condus ,normal,sport si sport +

masina in flota la firma Grundfos germania .

am cumparat-o de la firma Autoexpo . adresa http://www.autoexpo-portal.de

Sunt seriosi si iti spun tot istoricul masini trecut pe contract .

De ex la mine scrie ca a fost inlocuita aripa stinga si lacul un pic sarit de pe haion portbagaj (cind a deschis haionul in garaj sau parcare mai joasa cred ca a lovit sus tavanul ).

Problema la astia este ca nu negociaza si cum e masina asa o primesti (am primit-o cu cauciucuri de vara foarte bune si mai aveam 3 000 km la placutele fata ).

Miine sunt programat sa le schimb.Pret in Germania 220 euro si dac trebuie si discurile 450 euro la ATU.

Cam atit era si la Bavaria in romania ca m-am interesat .

daca vrei pot sa iti postez si poze

Edited by eugentim
Link to comment
Share on other sites

@fantasy daca mai citesti mult pe forum nu mai cumperi nici-o masina, daca tie iti place masina nu mai sta pe ganduri.Toate masinile se mai strica , ce atatea discutii.... Daca ai 25 de mii sa dai pe masina nu cred ca e un capat de lume sa mai schimbi una alta la ea.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Colegul are dreptate ,orice masina ai cumpara cealalta era mai fiabila, mai buna si mai ieftina .Si mai ales ca dupa ce o cumperi o sa vezi o gramada de oferte mult mai convenabile .

Sincer sa fiu ,eu pina am cumparat-o am avut insomnii,stres si dupa aceea la fel .

Acuma ca o am este ok si mergem inainte ,ce o fi o fi .

Si inca ceva ,nu pot sa imi dau seama cu sa zgiriat displayul la navi la masina din poza , ca eu de cind am masina nu l-am atins nici macar sa il sterg .

Link to comment
Share on other sites

@Bmwbv,doar masinile de flota fac km multi, neamtul persoana fizica parcurge distante obisnuite,ca orice om normal, nu este robot.

Pai Ionut eu in RO fac 40-50000,si nu sunt flota nici robot, sunt pers fizica bine ca o folosesc si in scop de servici, uite de ex anul acesta am schimbat de doua ori uleiul la fostul e60 si dupa ce am mai facut ca l-am vindut si cu aceasta ce am luato in total am facut 48.000 aproximativ. Eu deaceea cind vad 150000 sau 180000 km paecursi la o masina de 3 ani mi se pare ceva normal fiidca eu in RO pe an fac atat. In Germania unde sint si autostrazi cred ca este normal sa se faca macar atit, unde vad ca scrie 80000 la masina de 3 ani ma pune pe ginduri mai ales daca nu imi apare VIN. Dar bineinteles ca exista si exceptii sunt deacord cu tine.

e fostul e60 am avut mare grija si am vandut o masina ingrijita si intretinuta, chiar si noul proprietar ma sunat si a zis ca este multumit de masina.

 

Referitor la masina din poze este chela de tot, nu ti-as recomanda un F10 fara Navi profesionala, fiindca fara ia arata rau masina, ca si dotare faina de ex la a mea ce imi place sunt:

Navigatie profesionala

scaunele sport combinate piele cu material

suspensie reglabila eco pro, confor, sport.

cutia manuala ( am tinut neaparat manuala merg mai mult afara plus ca imi place sa conduc ) aici stiu ca parerile sunt impartite dar depinde de fiecare in parte ca cum am discuta de benzina vs motorina.

Aceste ma multumesc foarte mult.

ce nu imi place butonul Start Stop. care in momentul opririi masinii daca uiti ( si asa se si intampla ) sa il dezactivezi la pornire se opreste motorul ceea ce ste stresant, nu stiu de ce nu a facut invers.

stergatoarele pe auto am impresia ca merg mai prost ca la e 60

mai zgomotoasa in interior cu cauciucuri de iarna fata de e60 nu stiu cum o fi cu acele de vara ca nu am mers inca.

In rest este ok deocamdata.

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

Am avut e90 luat la 130000 si vandut la 190000 (auto-gmbh.de) si am investit in el doar 500 euro ceea ce mi s-a parut fff.putin. in banii astia nu intra consumabile.

Acum am luat e60 la 180000 si deja am trecut de 200000 ... masina e cu tot istoricul, merge perfect. Consider ca o masina intretinuta duce mult, dar sa fie tinuta din scurt.

E pe forum masina de 140000 si a schimbat deja de doua ori turbina, a doua oara pe garantie, asa ca nu exista masini bune sau rele, exista doar masini care papa bani mai putini sau mai multi.

Am tot cautat cu un prieten x6, fiind dispus sa cheltuie si 37000 de euro, rezultatul dupa doua luni ... piata e praf, bat distributiile, sunt vopsite iar in 95% din ele km dati inapoi, asa ca si la masini de 10000 € si la cele de 50000 € situatia e aceeasi.

Bafta in continuare.

P.S. La e60 are trenul de rulare cu ce a iesit din fabrica, dupa verificarea suspensiei rezultatul a fost de 78-80% eficacitate. Injectoarele in parametrii, DPF-ul la fel.

Edited by lucianWRC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

acum o luna am achizitionat un F11 cu 23 790 euro la 117 500 km ,520 d Sport-Touring,exact ca si cea din poza ta cu padele ,automata si aceeasi culoare si navi mare ,3 tipuri de condus ,normal,sport si sport +

masina in flota la firma Grundfos germania .

am cumparat-o de la firma Autoexpo . adresa http://www.autoexpo-portal.de

Sunt seriosi si iti spun tot istoricul masini trecut pe contract .

De ex la mine scrie ca a fost inlocuita aripa stinga si lacul un pic sarit de pe haion portbagaj (cind a deschis haionul in garaj sau parcare mai joasa cred ca a lovit sus tavanul ).

Problema la astia este ca nu negociaza si cum e masina asa o primesti (am primit-o cu cauciucuri de vara foarte bune si mai aveam 3 000 km la placutele fata ).

Miine sunt programat sa le schimb.Pret in Germania 220 euro si dac trebuie si discurile 450 euro la ATU.

Cam atit era si la Bavaria in romania ca m-am interesat .

daca vrei pot sa iti postez si poze

Salut,

de curiozitate, cand cumperi o masina de la astfel de firma/dealeri, iti permit sa duci masina intr-un service/reprezentata BMW pt test? Sa verifici grosime vopsea, sa se uite un mecanic sub ea etc?

Mersi,

Link to comment
Share on other sites

 

 

Asta cu neamtul persoana fizica care face minim 50k km este o poveste pescareasca.

 

Nu am spus nicaieri ca acel seria 5 este f dotat insa are un pret f bun pt un seria 5 F10 cu doar 86k km reali.

 

O masina trecuta de 200k km nu se compara cu una cu doar 100k km iar una cu 100k km nu se compara cu una aproape noua, o spun din experienta.

 

Din punctul meu de vedere,eu cel putin am alate asteptari de la o masina, un bmw, de peste 25k euro decat unul care plateste pe un bmw doar 10k euro. In niciun caz nu m-as impaca cu ideea ca am platit o gramada de bani si peste 4-5 luni schimb piesa x, peste inca 2-3 luni piesa y si tot asa. Corect, masina poate sau nu sa ceara bani insa sansele sa ingita bani cresc proportional cu varsta si rulajul iar masinile de ultima generatie sunt din ce in ce mai complicate.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut e90 luat la 130000 si vandut la 190000 (auto-gmbh.de) si am investit in el doar 500 euro ceea ce mi s-a parut fff.putin. in banii astia nu intra consumabile.

Acum am luat e60 la 180000 si deja am trecut de 200000 ... masina e cu tot istoricul, merge perfect. Consider ca o masina intretinuta duce mult, dar sa fie tinuta din scurt.

E pe forum masina de 140000 si a schimbat deja de doua ori turbina, a doua oara pe garantie, asa ca nu exista masini bune sau rele, exista doar masini care papa bani mai putini sau mai multi.

Am tot cautat cu un prieten x6, fiind dispus sa cheltuie si 37000 de euro, rezultatul dupa doua luni ... piata e praf, bat distributiile, sunt vopsite iar in 95% din ele km dati inapoi, asa ca si la masini de 10000 € si la cele de 50000 € situatia e aceeasi.

Bafta in continuare.

P.S. La e60 are trenul de rulare cu ce a iesit din fabrica, dupa verificarea suspensiei rezultatul a fost de 78-80% eficacitate. Injectoarele in parametrii, DPF-ul la fel.

Prietenul tau se poate orienta spre un X6 nou adus din SUA, cunosc pe cineva care si-a luat un X6 nou cu destule dotari de la o reprezentanta din Ungaria, si a dat pe ia in jur de 50000 asta daca ii permite bugetul.X6 alb perlat, 4,0D 306 CP 2990 cm , scaune seria 7 etc.precizez ca este faceliftul si nu noul model 2014.

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

Prietenul tau se poate orienta spre un X6 nou adus din SUA, cunosc pe cineva care si-a luat un X6 nou cu destule dotari de la o reprezentanta din Ungaria, si a dat pe ia in jur de 50000 asta daca ii permite bugetul.X6 alb perlat, 3,0D 306 CP scaune seria 7 etc.precizez ca este faceliftul si nu noul model 2014.

Multumesc de pont dar de la 37000 la 50000 mai sunt ceva bani, acum deja se reorienteaza spre un f10 cu ceva dotari si in mintile lui.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

de curiozitate, cand cumperi o masina de la astfel de firma/dealeri, iti permit sa duci masina intr-un service/reprezentata BMW pt test? Sa verifici grosime vopsea, sa se uite un mecanic sub ea etc?

Mersi,

 

Eu nici nu am facut test drive cu a mea .mi-au facut o oferta de 350 de euro pe 2 ani garantie ,daca am probleme merg la ei si rezolv.

Am vazut-o si am citit problemele care sunt (aripa vopsita si problema pe hayon) si am cumparat-o ,dar fara drive test

Din cite stiu eu si nu e singura masina cumparta din Germania nu am auzit pe nimeni sa duca o masina de 25 000 euro la mecanica sa se uite sub ea .

daca o cumperi de la un dealer serios iti spune tot istoricul masini ,daca o cumperi de la un dealer de alta nationalitate se poate sa ai probleme .

Daca aduci masina in Romania nu ai nevoie de garantie pentru ca nu te poti intoarce la ei sa rezolve ce probleme ai .

Eu locuiesc la 150 de km de firma autoexpo .

Link to comment
Share on other sites

Eu nici nu am facut test drive cu a mea .mi-au facut o oferta de 350 de euro pe 2 ani garantie ,daca am probleme merg la ei si rezolv.

Am vazut-o si am citit problemele care sunt (aripa vopsita si problema pe hayon) si am cumparat-o ,dar fara drive test

Din cite stiu eu si nu e singura masina cumparta din Germania nu am auzit pe nimeni sa duca o masina de 25 000 euro la mecanica sa se uite sub ea .

daca o cumperi de la un dealer serios iti spune tot istoricul masini ,daca o cumperi de la un dealer de alta nationalitate se poate sa ai probleme .

Daca aduci masina in Romania nu ai nevoie de garantie pentru ca nu te poti intoarce la ei sa rezolve ce probleme ai .

Eu locuiesc la 150 de km de firma autoexpo .

 

Am vreut anul trecut sa cumpar un A8 sau S (max 2 ani, max 30k km) din reprezentanta mama din Germnaia. Aboslut toti mi-au spus inca de la telefon daca a fost sau nu lovita (daca se nimerea una usor lovita si reparata imi spunea cat a costat reparatia,ce piese au fost inlocuite+poze), daca a avut reparatii majore, mi-au oferit tot istoricul masinii in format pdf+seria de sasiu. Absolut toate masinile erau insotite de garantie din bara in bara, minim 24 luni, valabila In UE.

Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou dragi colegi.

Am cumparat-o pe cea alba 525D pana la urma.

Marti am avut facuta programare la BMW Otopeni. Am bagat masina la ora 11:00 si a fost gata la 17:30.

Dupa verificari, mi-au spus ca ar trebui inlocuite bratele inferioare de pe fata ca au un mic joc, 2 tampoane la motor deoarece prezinta mici scurgeri de ulei si in timp se va agrava, si bucsa de la diferential.

Din toate aceastea, bucsa mi-au spus ca ar trebui inlocuita cat mai repede.

In rest au spus ca totul este ok. A avut schimbat acum 7000km filtrul de particule, si la 85.000 pe garantie s-a schimbat turbina mica.

Revin cu poze.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Asta schimb-o, cu tampoanele la fel nu te grabi mai intreaba la alt service, e posibil sa fie duse sau nu. Eu tocmai am schimbat un senzor de 200 de euro+ manopera 100 degeaba:(, bani aruncati pe apa sambetei... si acum ma gandesc de 1000 de ori inainte sa schimb ceva. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

O masina fabricata in serie mare cu un rulaj de 150.000km si un pret de 27.000 euro, este, din punctul meu de vedere, o achizitie neinspirata. Cu banii astia iti poti lua un VW PASSAT 2014 nou, repet NOU. Daca vrei neaparat seria 5, care este o legenda in lumea auto, cauta unul pana in 100.000 km cu un pret pana in 22.000 euro, 520d sau 530d (daca iti permite bugetul cumpara unul aproape nou) . Sa ai in vedere faptul ca orice piesa de pe orice masina rezista un nr limitat de km dupa care trebuie schimbata/inlocuita.

 

Cum poti sa compari un Pissat cu o Seria 5? De ce nu compari cu Logan? La banii aia isi ia 2 buc. noi noute, una ruleaza, a doua sta in service ... prin rotatie.

Edited by D_A_N
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Unii cauta fiabilitate, nu vor sa mai bage bani in masina si sa stea cu ea prin service-uri. Gandind asa, rezulta ca un Passat nou merita mai mult decat un seria 5 uzat.

 

+1 pt cos12

 

P.S. Din multe puncte de vedere achizitionarea unui BMW nu mai este atat de speciala pe cat am vrea sa credem. Fiabilitatea a scazut mult, sunt tot felul de probleme f grave ramase in aer iar diferenta fata de competitori a scazut mult.

 

Stiu ca suntem fani, BMW-ul e cel mi bun etc. insa trebuie sa fim si realisti. Ca ai directia mai exacta si ca intra mai greu in viteza (asa de feeling de BMW) nu inseamna ca este o masina net superioara fata de altele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.