Jump to content

320d intrerupe la acceleratii usoare


Recommended Posts

+1

Cu astfel de informatii intram in ceata in loc sa lamurim problema. Cele doua motoare sunt diferite si au probleme specifice diferite!

Edited by Trask
Link to comment
Share on other sites

@djtaotao iti multumesc pentru info si pentru linkul de colier. O sa il comand maine. Pe realoem apare un furtun de vacuum pentru turbo, ieri cand m-am uitat nu am vazut nici un furtun de vacuum in zona aia...

 

As vrea sa fac si o verificare a injectoarelor dar nu stiu cat ajuta ca se face un test cu masina pe loc. Poate totusi are legatura cu fluctuatiile de la relanti.

Sincer imi e ca ajung la service pentru o noua diagnoza degeaba. Testerul o sa dea o eroare de debitmetru si acolo raman... nu am garantia ca dupa ce platesc acei bani, la sfarsit aflu care e problema.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Nu vreu sa te incurc mai tare,dar te intreb,filtrul de motorina cand l-ai schimbat?Si cred ca ar trebui verificata si pompa de sub scaunul soferului sa vezi daca lucreaza in parametrii optimi.Spune-mi te rog,ce clapeta de acceleratie ti-au curatat astia de la service?Din ce stiu eu la acest motor nu exista clapeta de acceleratie.
Link to comment
Share on other sites

Salut!Nu vreu sa te incurc mai tare,dar te intreb,filtrul de motorina cand l-ai schimbat?Si cred ca ar trebui verificata si pompa de sub scaunul soferului sa vezi daca lucreaza in parametrii optimi.Spune-mi te rog,ce clapeta de acceleratie ti-au curatat astia de la service?Din ce stiu eu la acest motor nu exista clapeta de acceleratie.

 

Salut! Orice interventie e bine venita, niciuna nu incurca. :D

 

Filtrul de motorina cam de 11.000 de km(la fel si restul consumabilelor). Urmeaza sa il schimb in curand, tot in ideea ca poate cine stie... rezolva problema (oricum o sa incerc sa il desfac sa vad cat de murdar e).

Ma gandeam sa mai adaug si niste aditivi pentru injectoare....

Pe net vad ca se vinde clapeta de acceleratie si pentru 320d fabricate intre 2005-2011 deci sigur are si asta din 2004.

Aceea pompa cum se verifica?

Link to comment
Share on other sites

Schimba piesa 1 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 si piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3327&hg=11&fg=40 si cred ca se rezolva. Convertoarele nu ies pe tester. Ele deschid de multe ori pe minut si este de ajuns ca, de exemplu, din 15 deschideri cat e normal, sa nu efectueze decat 7, rezultatul fiind prea multe gaze nearse in motor, de acolo provenind si acele lag-uri in acceleratie. Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

 

Stiu de acele swirl-flaps, nu eram sigur cu clapeta de acceleratie. Multumesc de info, inca adun informatii.

 

Piesa 1 fost schimbata de ei de proba - nicio imbunatatire, piesa 11 am schimbat-o eu ieri pentru ca am rupt-o din greseala. Nu am mers cu masina de ieri dar nu cred ca o sa am cine stie imbunatatire, am vazut ca e pentru acele "jaluzele" de la radiator.

Link to comment
Share on other sites

 

Cred ca te referi la piesa 1 de aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3332&hg=11&fg=45 , 11 nu prea are legatura.

Link to comment
Share on other sites

Mai sus spuneam, nimeni nu citeste... Piesa 1 nu exista, turbina este actionata electric. Iar piesa 11 a spus la inceptulul topicului ca au schimbat-o de proba la reprezentanta.

Vorbesti tampenii. Cauta pe realoem si NU ai sa gasesti 320d din 2004 fara piesa aia. Link-ul de mai sus e de la 320d din ianuarie 2004 iar acesta http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 din ianuarie 2005....

 

Cred ca te referi la piesa 1 de aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3332&hg=11&fg=45 , 11 nu prea are legatura.

Cred ca are. Se numeste Electric valve si in ea INTRA unul din furtunele de vacuum...

Link to comment
Share on other sites

ieri cand m-am uitat nu am vazut nici un furtun de vacuum in zona aia...

DJ Allexinno, te rog sa pastram decenta. Eu iti zic ca nu exista electrovalva de vacuum pentru turbo la motorul omului, drept dovada a zis si el ca nu a vazut furtun de vacuum in zona turbinei (l-am citat).

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Pompa de combustibil de sub scaunul soferului cred ca cei de la service trebuie sa stie cum se verifica,eu nu am idee,desi as vrea sa stiu si eu cum se verifica acea pompa.Un coleg de aici de pe forum sugera inlocuirea unui convector de presiune de pe galeria de admisie,idea este buna,dar poti sa faci un mic test.scoate mufa electrica de pe acel convector ce comanda flapsurile din galeria de admisie,in acest fel acele flapsuri o sa ramana deschise tot timpul,si vezi cum merge masina,daca merge bine inseamna ca acel convector comanda eronat,si tot legat de galeria de admisie,au fost useri care au avut probleme cu flapsurile,ramaneau unele inchise altele deschise(se rupsese axul flapsului)si dadea cam aceleasi simtome,ar trebui sa vezi in ce stare sunt acele flapsuri ca din 2004 si pana astazi masina a facut cateva sute de mii de km,si pot cauza ceva probleme motorului daca starea lor este rea.Verificarea acestor flapsuri se face numai demontand galeria de admisie.Bafta!

 

Vorbesti tampenii. Cauta pe realoem si NU ai sa gasesti 320d din 2004 fara piesa aia. Link-ul de mai sus e de la 320d din ianuarie 2004 iar acesta http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 din ianuarie 2005....

 

 

Cred ca are. Se numeste Electric valve si in ea INTRA unul din furtunele de vacuum...

DJ Allexinno.Salut!Am acest motor pe masina mea ,sincer acel convector de presiune nu exista la acest motor,turbina are actuator electronic.Modelul facelift fabricat intre 2001-2002 are acel convector despre care vorbesti tu,dar dupa anul 2002 s-a trecut la actuator electronic. Pe realoem.com ai dreptate,nu apare actuator electronic,dar in realitate actuatorul este electronic

0

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Acele swirl-flaps au fost verificate cand am curatat galeria (cred ca au trecut 2 saptamani de atunci), mi s-a spus ca sunt bune(eu am putut decat sa le numar, nu stiam exact cum trebuie sa arate, ce inseamna stare buna si ce inseamna stare proasta).

Inca ma intreb la ce s-au referit cei de la reprezentanta prin verificat si curatat clapeta acceleratie.

 

Piesa 1 de aici: http://www.realoem.c...332&hg=11&fg=45 a fost inlocuita de cei de la reprezentanta de proba (repet, nu mi-au mentionat explicit dar era trecuta pe factura, cantitate 0). Cand am dat reply m-am grabit pentru ca urma sa intru in sedinta si am luat numai forma piesei.

Edited by alexandru138
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Cred ca are. Se numeste Electric valve si in ea INTRA unul din furtunele de vacuum...

 

Deci convertorul de presiune, adica piesa 1 din linkul atasat de mine este responsabil cu "datul in nas", nu piesa 11 evidentiata de tine. Ai grija, confunzi piesele si induci lumea in eroare.

Link to comment
Share on other sites

Deci convertorul de presiune, adica piesa 1 din linkul atasat de mine este responsabil cu "datul in nas", nu piesa 11 evidentiata de tine. Ai grija, confunzi piesele si induci lumea in eroare.

Salut!Acel covertor de presiune (piesa 1),baiatul a spus ca a blocat EGR-ul si dupa blocare masina la fel se comporta,oare asta nu arata ca acel convertor de presiune nu are nici o vina in mersul neregulat al motorului?Deoarece prin anularea EGR-ului acel convertor de presiune nu mai avea influenta asupra EGR-ului.Se stie ca acel convertor deschide si inchide EGR-ul si daca este anulat se anuleaza si efectele unei functionari defectuoase a covertorului,si in consecinta motorul ar trebui sa mearga fara intreruperi.Am dreptate?

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Salut!Acel covertor de presiune (piesa 1),baiatul a spus ca a blocat EGR-ul si dupa blocare masina la fel se comporta,oare asta nu arata ca acel convertor de presiune nu are nici o vina in mersul neregulat al motorului?Deoarece prin anularea EGR-ului acel convertor de presiune nu mai avea influenta asupra EGR-ului.Se stie ca acel convertor deschide si inchide EGR-ul si daca este anulat se anuleaza si efectele unei functionari defectuoase a covertorului,si in consecinta motorul ar trebui sa mearga fara intreruperi.Am dreptate?

 

Poate nu are nicio vina la el (e evident ca sunt si alte cauze, eu nu am spus ca numai el este de vina). Dar in general cand masina incepe sa intrerupa la mers constant pana in 2000-2200rpm, cam el e problema. Eu sunt patit, spre exemplu acum merg cu el anulat, adica am obturat furtunasul ce pleaca din el si intra in egr cu un surub (am check engine aprins in bord), iar masina nu mai da in nas la mers constant...improvizatia e provizorie, pana schimb electrovalva pe garantie.

 

PS. Eu am dorit sa il antentionez pe colegul DJ Allexino ca greseste, confundand piesele...nu am spus ca la colegul alexandru138 asta e problema, pentru ca el a mentionat de mai multe ori ca a verificat electrovalva.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Da, am scos furtunul de vacuum care intra in supapa si l-am obturat cu un surub. Acel furtun pleaca din convertorul de presiune...

Trebuie sa stea inchisa supapa daca mecanic e functionala, cand e furtunul scos din ea.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Partea ciudata la anularea fizica a EGR-ului la e46 FL e ca se va aprinde check engine-ul, se va stoca eroare iar motorul e posibil sa intre intr-un regim de functionare cu parametri de intrare standard/ideali (mapa de avarie), independenti ce cei reali cititi de senzorii de pe motor, deci motorul merge cam de capul lui si in cazul asta e cam greu de depistat problema. Repet, e posibil, nu sunt sigur 100% ca asa se intampla la anularea EGR-ului. Nu sunt sigur pentru ca, de obicei, pe mapa de avarie puterea motorului este diminuata, ori, cu EGR-ul anulat, chiar daca martorul de avarie sta aprins, puterea nu pare a fi diminuata. Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.