Jump to content

Norme poluare BMW


popzic

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

supun atentiei voastre aceasta copie dupa brief-ul unei masini din germania pe care vreau sa o achizitionez. Este un 316 din 1999, inmatriculat in 2000. 1895 cmc, 77 kw si dupa cum vedeti in briedf scrie ca este D4 cu (32). Inainte sa ma duc la RAR sa platesc 10 euro pentru expertiza lor in a stabili ce norma de poluare are, va rog sa comentati.....

post-48-1172580090_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

D-urile sunt norme germane de poluare, un pic diferite de EURO-uri. Norma germana D4 este asimilata la ei cu EURO 4 in principiu. Nu si la noi... "Specialistii" romani de la RAR (stale-ar in gat) echivaleaza norma germana D4 cu Euro 3. Acceasi treaba era si cu D3, neamtul o vindea de EURO3, si la noi aveai surpriza sa-ti spuna idiotul ala de la RAR ca ei o considera EURO 2.

:blink: :) :) :)

Edited by katana
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am revenit cu un raspuns oficial din partea RAR.

Toate bmw 316 si 318 dupa 06/99 cu D4(32) in brief 77kw/87kw indeplinesc norma de poluare euro3, cu conditia sa aiba motorul 194E1, viteza maxima constructiva 200 km/h, greutatea maxima admisa 1785 kg..

Atasez nota de consultanta RAR.

Taxa de inmatriculare este: 1627 euro.

consultanta_euro3.pdf

Link to comment
Share on other sites

D-urile sunt norme germane de poluare, un pic diferite de EURO-uri. Norma germana D4 este asimilata la ei cu EURO 4 in principiu. Nu si la noi... "Specialistii" romani de la RAR (stale-ar in gat) echivaleaza norma germana D4 cu Euro 3. Acceasi treaba era si cu D3, neamtul o vindea de EURO3, si la noi aveai surpriza sa-ti spuna idiotul ala de la RAR ca ei o considera EURO 2.

:blink:  :)  :)  :)

199716[/snapback]

 

 

D4 si D3 sunt norme germane de impozitare, care sunt date intr-adevar in functie de normele de poluare... echivalentele (la noi) dintre D-uri si e-uri, nu sunt aceleasi ca in germania.

din cate stiu eu, un cetatean german, plateste impozit la D4 la fel ca la e4....

Link to comment
Share on other sites

dar un 520 206s4?acestmotor nu s-a puspe seria 5 din 98 cumva?unde as putea gasi o lista cu codul motor pentru fiecare model bmw din ce an s-a echipat motorul cu codul resp. pe modelul in cauza??multumesc anticipat celui care ma poate ajuta in privinta asta.
Link to comment
Share on other sites

dar un 520 206s4?acestmotor nu s-a puspe seria 5 din 98 cumva?unde as putea gasi o lista cu codul motor pentru fiecare model bmw din ce an s-a echipat motorul cu codul resp. pe modelul in cauza??multumesc anticipat celui care ma poate ajuta in privinta asta.

209379[/snapback]

 

tipul asta de motor, nu-l cunosc. daca e 2.0 diesel, are e3. daca e benzina, atunci numai acela de 170cp, nu si ala de 150....

 

eu sunt 100% ca asa e, dar mai bine sa te interesezi si la rar, ceri consultanta acolo, poate totusi ma insel.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Urgent.Sunt pe cale sa cumpar un BMW 318 I E46 din 20.04.1999 si nu sunt sigur daca are euro 3.In brief este D4 cu 32 .Am fost la rar si mi-au cerut codul de motor .Stie cineva care are un 318 i din 99 ce cod de motor are :blink: Ugent ..........pls
Link to comment
Share on other sites

Urgent.Sunt pe cale sa cumpar un BMW 318 I E46 din 20.04.1999 si nu sunt sigur daca are euro 3.In brief este D4  cu 32 .Am fost la rar si mi-au cerut codul de motor .Stie cineva care are un 318 i din 99 ce cod de motor are  :blink: Ugent ..........pls

209439[/snapback]

 

 

acelasi ca si 316i.... e acelasi motor, acelasi cod! 19 4E 1

Link to comment
Share on other sites

am avut si 316 si 318, ambele din 99. amandoua aveau acelasi cod de motor. deschizi capota, si trebuie sa fie scris pe o placuta pe aripa interioara, langa far. daca imi amintesc bine...... :blink:

 

ah... era sa uit.. ambele au e3..

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

tipul asta de motor, nu-l cunosc. daca e 2.0 diesel, are e3. daca e benzina, atunci numai acela de 170cp, nu si ala de 150.... 

 

eu sunt 100% ca asa e, dar mai bine sa te interesezi si la rar, ceri consultanta acolo, poate totusi ma insel.

 

bafta

209380[/snapback]

acum m-am uitat pe lista aia cu toate modelele care au de la euro 3 in sus.....care e disponibila pe www.rarom.ro.....si pe lista aia erau trecute cred toate motarele care au fost echipate pe e39si e46......si cel de 1991cm de 520 150 cai.....nush ce sa mai cred...m-ar interesa achizitionarea unei astfel de masiniin viitorul apropiat.acelasi motor de 1991 de pe 520 e 39 din 97-2000 parca e pus si pe e46 320 din 1998-2000 si ma gandesc ca dc nu-l recunoaste pe ala ca euro3 cum ziceai tu ,atunci si la e 46 sub anul 2001sunt mai multe modele care probabil le incadreaza la euro 2,oare sa fie chiar asa????si mai am o nedumerire.....o parte din motoarele de pe e39 de exemplu sunt cele care au fost si pe e34.....si dc astea pe e 39 is recunoscute ca euro 3 atunci rezulta ca sunt si e36,e34 recunoscute ca euro 3 la noi???dupa lista vietii a lor de pe rarom eu asa am dedus.tu ce crezi?

Link to comment
Share on other sites

eu iti spun din experienta mea si a altora. dar, cel mai bine e, ca atunci cand iti gasesti o masina pe net, sa-l rogi pe neamt s-o rezerve, si sa-ti trimita pe fax o copie dupa brief. (carte de ident). cu aceasta copie, vei merge la rar, si ceri o nota de constatare. costa vreo 50ron. in 2 zile iti spun ce norma de poluare are. daca ei scriu in nota de constatare ca masina are e3, chiar daca aceasta nu are, ei sunt obligati s-o considere e3.

asa e cel mai sigur. norma de poluare a masinii, se ia si in fct de caroserie, cutie viteze, etc. de ex lupo cu motor 1.4 16v 75cp cv 5 trepte are e4, iar aceeasi masina cu cutie automatica, nu are (an 2001 la ambele).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In actele de Germania din cate tin eu minte nu scrie absolut nimic despre motor. Mi-am adus o Alfa din Germania si tin minte ca pe cartea de Romania la RAR a trebuit sa scrie FARA SERIE, pentru ca nu era nici in brief, nici pe motor.
Link to comment
Share on other sites

asa stiu si eu.....si chestia e ca daca gasesti o masina la pret bun...neamtu nu o tine 1 sapt pana te duci tu sa te interesezi la r.a.r...oricum din cate am inteles toate 316 din 99 au euro 3 daca au 77 kw
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.