Jump to content

PIERDE LICHID DE FRANA E34


Recommended Posts

Salutare,

 

Intr-o zi mergeam linistit cu masina (e34 m50b20 ), si mi se aprinde un martor in bord, (!) cu rosu. Cand am ajuns acasa am verificat nivelul lichdiului de frana si era undeva spre minim, am mai completat, si peste 1 saptamana timp in care masina a satat pe loc a disparut diferenta...

 

Cine ma poate ajuta,pe unde sa verific dupa scurgeri ?

 

PS : m-am bagat pe sub ea, am verificat cilindru receptor de ambreiaj era ok uscat si la fel si conducta care intra in el...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Intr-o zi mergeam linistit cu masina (e34 m50b20 ), si mi se aprinde un martor in bord, (!) cu rosu. Cand am ajuns acasa am verificat nivelul lichdiului de frana si era undeva spre minim, am mai completat, si peste 1 saptamana timp in care masina a satat pe loc a disparut diferenta...

 

Cine ma poate ajuta,pe unde sa verific dupa scurgeri ?

 

PS : m-am bagat pe sub ea, am verificat cilindru receptor de ambreiaj era ok uscat si la fel si conducta care intra in el...

Salut , daca spui ca te-ai uitat pa sub masina si nu ai vazut scurgeri ( etrieri si pistonas ambreiaj) , ramane de verificat modulul( pompa) ABS sau eventuale scurgeri de la pompa de ambreiaj sau de frana , respectiv uzuri la garniturile din pompa. Eu am avut o problema similara care s-a dovedit a fi din cauza unei garnituri la pompa de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Salut , daca spui ca te-ai uitat pa sub masina si nu ai vazut scurgeri ( etrieri si pistonas ambreiaj) , ramane de verificat modulul( pompa) ABS sau eventuale scurgeri de la pompa de ambreiaj sau de frana , respectiv uzuri la garniturile din pompa. Eu am avut o problema similara care s-a dovedit a fi din cauza unei garnituri la pompa de ambreiaj.

 

daca te referi la cilidru ala mai mare de la pedala de ambreiaj, ....m am uitat cat de cat la el, din interior si parea curat, daca are vreo garnitura naspa, pe unde curge ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Intr-o zi mergeam linistit cu masina (e34 m50b20 ), si mi se aprinde un martor in bord, (!) cu rosu. Cand am ajuns acasa am verificat nivelul lichdiului de frana si era undeva spre minim, am mai completat, si peste 1 saptamana timp in care masina a satat pe loc a disparut diferenta...

 

Cine ma poate ajuta,pe unde sa verific dupa scurgeri ?

 

PS : m-am bagat pe sub ea, am verificat cilindru receptor de ambreiaj era ok uscat si la fel si conducta care intra in el...

 

cilindrul de la pedala de ambreaj daca are garnitura uzata iti curge lichid in interior sub mocheta iar la cilindrul de la cutia de viteza curge in carcasa de la ambreaj daca carcasa este murdara de ulei te pacaleste daca nivelul scade doar pana la alimentarea ambreajului inseamna ca perzi pe la ambreaj dar dac scade mai mult adica ramai fara frane inseamna ca iti curge la sistemul de franare ,vasul cu lichid este comun ambreaj plus frana la jumatatea vasului se face alimentarea ambreajului daca te uiti se vede foarte usor circuitul ,vas lichid ,pompa de la pedala de ambreaj si pompa de pe cutia de viteza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.