Jump to content

Probleme e90


Recommended Posts

Salutare ,am si eu doua probleme la care sper sa gasesc un raspuns.

1. Masina e90 an 2007, dublu climatronic, Pe rece/fulgulet baga caldut la inceput apoi se duce spre rece, dar totusi o temperatura foarte proasta pt 16 grade, pe langa asta mai scoate si un zgomot ciudat, ce poate fi ? freonul?(am pus un filmulet http://www.youtube.com/watch?v=p634_hlAQQg )

2. Cutia este automata, accelerez merg cu masina, iar cand pun frana acul de la CONSUMUL INSTANT se duce spre zero cu me normal apoi se ridica iar la cosum 10, asta fara sa accelerez din nou, iar uneori cand franez usor are o "zvagnire" ciudata din cauza acestui lucru. Ce poate fi ? E normal? nu sunt obisnuit inca cu masina automata si nu stiu daca acest lucru este normal.

Link to comment
Share on other sites

2. Cutia este automata, accelerez merg cu masina, iar cand pun frana acul de la CONSUMUL INSTANT se duce spre zero cu me normal apoi se ridica iar la cosum 10, asta fara sa accelerez din nou, iar uneori cand franez usor are o "zvagnire" ciudata din cauza acestui lucru. Ce poate fi ? E normal? nu sunt obisnuit inca cu masina automata si nu stiu daca acest lucru este normal.

 

E normal. Si la manual face asa :)

Link to comment
Share on other sites

1. Posibil sa nu mai ai freon in instalatie. Reincarca instalatia si vezi cum se comporta.

Zgomotul acela cred ca e de la ventilatorul din bord, care a obosit, dar mai merge.

2. Asa fac toate in legatura cu acul de la consum, dar nu si cu "zvâCnirea".

Link to comment
Share on other sites

1. Posibil sa nu mai ai freon in instalatie. Reincarca instalatia si vezi cum se comporta.

Zgomotul acela cred ca e de la ventilatorul din bord, care a obosit, dar mai merge.

2. Asa fac toate in legatura cu acul de la consum, dar nu si cu "zvâCnirea".

 

Ventilatorul acela se poate schimba sau se poate face ceva in legatura cu acel zgomot ce nu implica o schimbare?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema mare cu consumul de ulei ...am adus masina din Germania si am schimbat toate filtrele (desi erau schimbate) si am pus ulei 5 w 30 Gastrol Edge si dupa un drum de Oradea - Bucuresti si retur mi-a consumat aprox 1 litru ulei...apoi am schimbat si filtru ulei + uleiul + filtrul epurator si tot imi consuma ulei...dar e si mai ciudat decat inainte...aseara pe o portiune de 30 km mi-a consumat 250-300 ml aprox. Am schimbat filtru epurator iar uleiul a fost schimbat a doua oara cu unul mai vascos 5 w 40 Gastrol Edge Turbo Diesel. Masina a stat cam 6 luni in parc in Germania pt ca era la un pret mai mare si nu s-a vandut.

Ciudat este ca am venit cu ea de la Koln pana la Oradea si pe 1600 km nu mi-a consumat gram de ulei si parca tragea o idee mai bine.

 

Sa fie de la vreun furtun de la turbo sau ceva furtune de la filtru epurator....sau sa fie EGR infundat...sau semeringurile de supape....sincer ma dispera aceasta situatie cu consumul de ulei! :angry:

 

Va rog sa-mi dati un sfat...poate ati patit si voi la fel...sincer, daca nu ii dau de cap o vand si nu mai vreau sa aud veci de BMW. :sick:

 

Masina este un E 90 din martie 2006 , 318 d de 122 cp.

 

Va multumesc anticipat pt ajutor!!! :drinks:

Edited by mexx20_ro
Link to comment
Share on other sites

Legat de acul de la consumul instant si la mine cand opresc se duce in zero si dupaia se intoarce pe la 10 consum si revine in zero insa cand revine din consum 10 in zero mai scade putin turatia e normal asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai nimerit topicul..mai bine foloseai funtia search. In orice caz, nu e ok deloc consumul ala de ulei. Fum scoate?

 

Nu mai scoate fum decat atunci cand este foarte turata si atunci cred ca este normal, nu?

Nu stiu sincer ce sa mai cred sau ce sa mai verific, iar de pierdut nu pierde ulei pe la nici o garnitura iar turbina este lacrima si se aude foarte bine .

 

Daca fac un test la baietii de la reprezentanta credeti ca ajuta la ceva sau e doar pierdere de timp si bani?

Multumesc pt raspuns! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu mai scoate fum decat atunci cand este foarte turata si atunci cred ca este normal, nu?

Nu stiu sincer ce sa mai cred sau ce sa mai verific, iar de pierdut nu pierde ulei pe la nici o garnitura iar turbina este lacrima si se aude foarte bine .

 

Daca fac un test la baietii de la reprezentanta credeti ca ajuta la ceva sau e doar pierdere de timp si bani?

Multumesc pt raspuns! :)

 

Am fost astazi la reprezentanta BMW din Oradea (Grup West Premium) si am facut un test complet al masinii...totul functioneaza in parametrii corecti , iar turbina a fost schimbata exact asa cum mi-a spus neamtul. Au verificat si furtune si compresie si concluzia finala a fost ca tre sa schimb uleiul si sa trec la ulei original BMW 5 w 30 Long Life ....pretul 59 Ron / litru, iar schimbul uleiului + filtru ulei = 488 Ron ..scump dar macar vad daca este din cauza calitatii uleiului de la noi.

 

Va tin la curent de cum se va comporta cu uleiul original BMW...sa speram ca ajungem la consumul normal de ulei pt acest tip de motor si anume 1 litru la 7000 km.

 

Respecte domnilor! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de unde le scoateti.

 

Nu este normal sa consume atata ulei. Poate o fi inca admisibil in anumite conditii dar normal nu mi se pare si sigur nu fac toate asa.

 

Pune mana pe telefon si suna la orice reprezentanta BMW sau suna direct la fabrica si te convingi singurel...astea sunt date de producator inclusiv in cartea tehnica a masinii, iar explicatia lor a fost ca sunt motoare din care s-a scos tot ce se putea si care au niste toleranta foarte mici la procesul de fabricatie. ;)

 

Respecte domnilor! ;)

Link to comment
Share on other sites

Pune mana pe telefon si suna la orice reprezentanta BMW sau suna direct la fabrica si te convingi singurel...

aberezi...eu in 15.000 de km nu completez un gram de ulei.masina are 173.000 km,diesel.ulei BMW 5w30.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Legat de consumul de ulei, BMW spune ca un consum de maxim de 0.7l/1000Km este "normal". Am gasit pe net tot cautand, un raspuns official de la un reprezentant BMW din Ger care I-a raspuns unui individ ce a intrebat! Era un printscreen de la e-mail cu toate detaliile reprezentantului BMW! Si a mea a consumat cam 2,5l in 11000Km si am vrut sa merg la Banat Car pentru o verificare in acest sens! Am vorbit cu baiatul la care am mers tot timpul si mi-a zis acelasi lucru cu consumul specificat de BMW, 0.7l/1000Km. In carte spune de consumul de ulei ca poate scadea si in momentul atentionarii trebuie completat(sau ceva de genul), deci nu spun ca ar fi ceva in neregula daca la un moment dat primesti atentionare ca nivelul de ulei este pe minim! Cica asta este si motivul pentru care au bagat verificarea nivelului de ulei chiar din bord!

 

Nici eu nu sunt satisfacut 100% cu aceste "scuze" de aceea pentru linistea mea cu urmatoarea revizie o sa verific cam tot ce ar putea sa cauzeze scurgeri ori...N-am pierderi pe sub ea, iar din ce m-am uitat prin compartimentul motor nu se vede nici o urma de ulei sau pete de ulei!

 

 

 

Primul ulei a fost Original BMW 5W30 LL-04, acum am optat pentru un 5W40 de la Motul, tot LL-04, ful sintetic! N-am DPF!

Link to comment
Share on other sites

aberezi...eu in 15.000 de km nu completez un gram de ulei.masina are 173.000 km,diesel.ulei BMW 5w30.

 

Nu te contrazic (inca) referitor la consumul de ulei 5w30 Bmw Long Life, desi sunt sigur ca consuma in realitate dar nu iti scade nivelul pana la nivelul in care sa te atentioneze senzorul. ;)

 

Referitor la acel consum de 1 litru la 7000 km era vb de maximul admis, nicidecum de o medie sau de ceva intalnit zi de zi...oricum motoarele sunt facute sa consume ulei. ;)

 

Referitor la aberatie, eu cred ca inainte ar trebui sa te documentezi un pic...dai cateva telefoane la diferite reprezentante BMW de aici si din Germania si dupa poate iti e rusine de afirmatia ta de mai sus! ;)

Bineinteles ca iti va fi rusine doar daca ai bun simt, daca nu...iti doresc ....noroc sa ai! ;)

Edited by mexx20_ro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de consumul de ulei, BMW spune ca un consum de maxim de 0.7l/1000Km este "normal". Am gasit pe net tot cautand, un raspuns official de la un reprezentant BMW din Ger care I-a raspuns unui individ ce a intrebat! Era un printscreen de la e-mail cu toate detaliile reprezentantului BMW! Si a mea a consumat cam 2,5l in 11000Km si am vrut sa merg la Banat Car pentru o verificare in acest sens! Am vorbit cu baiatul la care am mers tot timpul si mi-a zis acelasi lucru cu consumul specificat de BMW, 0.7l/1000Km. In carte spune de consumul de ulei ca poate scadea si in momentul atentionarii trebuie completat(sau ceva de genul), deci nu spun ca ar fi ceva in neregula daca la un moment dat primesti atentionare ca nivelul de ulei este pe minim! Cica asta este si motivul pentru care au bagat verificarea nivelului de ulei chiar din bord!

 

Nici eu nu sunt satisfacut 100% cu aceste "scuze" de aceea pentru linistea mea cu urmatoarea revizie o sa verific cam tot ce ar putea sa cauzeze scurgeri ori...N-am pierderi pe sub ea, iar din ce m-am uitat prin compartimentul motor nu se vede nici o urma de ulei sau pete de ulei!

 

Primul ulei a fost Original BMW 5W30 LL-04, acum am optat pentru un 5W40 de la Motul, tot LL-04, ful sintetic! N-am DPF!

 

verifica turbina sa nu ai joc in ax , 2.5l este exagerat de mult

Edited by calulmare
Link to comment
Share on other sites

iti garantez ca stiu sa verific nivelul pe joja si diferenta nu este.

nu eu am venit cu 12 postari la activ sa fiu arogant.ce plm...trebuie sa dau telefon la reprezentanta sa ce?de parca aia stiu sa imi dea un raspuns pertinent.

 

rusine nu-mi este si noroc am si fara sa imi urezi tu ;)

 

am mai auzit povesti cum ca cei de la bmw fac motoarele de noi sa consume ulei.povesti

ciao

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

iti garantez ca stiu sa verific nivelul pe joja si diferenta nu este.

nu eu am venit cu 12 postari la activ sa fiu arogant.ce plm...trebuie sa dau telefon la reprezentanta sa ce?de parca aia stiu sa imi dea un raspuns pertinent.

 

rusine nu-mi este si noroc am si fara sa imi urezi tu ;)

 

am mai auzit povesti cum ca cei de la bmw fac motoarele de noi sa consume ulei.povesti

ciao

 

Scuze daca ti sa-a parut ca sunt arogant...departe de mine gandul asta. ;)

Deci, dupa tine care ar fi explicatia consumului de ulei atata timp cat toate componentele lucreaza in parametrii corecti, turbina este noua (nu are nici un fel de joc ), filtrul epurator este nou, filtrele sunt schimbate absolut toate acum 2500 km, furtune verificate toate, admisia verificata, testul compresieie iesit perfect, ficare cilindru in parte functioneaza corect si la fel ca restul etc; inclusiv au vrut sa vada daca exista macar vreun indiciu ca s-ar putea sa fie semeringurile de supape...si au spus ca nici macar un indiciu din cei inatlniti in alte cazuri in care au trebuit schimbate semeringurile nu au avut.

Crede-ma ca am discutat cu seful de service aprox 45 min si am intrebat tot ce era posibil si logic dar mi-a spus clar ca masina nu are nici macar o problema si ca absolut totul functioneaza excelent ...inclusiv intrarile in service si km s-au verificat. ;)

 

Concluzia lor finala a fost calitatea uleiului Gastrol Edge fie el 5w30, fie 5w40 turbo diesel (ambele cu specificatia BMW LL 04).

 

Acum, tinand cont ca tu ai 2949 de posturi si o experienta mult mai mare, astept o explicatie logica din partea ta asupra acestei probleme! ;)

 

Iti multumesc anticipat pt raspunsul tau detaliat! :)

Link to comment
Share on other sites

mai ai ulei de transformator sa bagi in masina.

ok.ca sa incheiem discutia.in mod normal masina,fiindca este BMW trebuie sa consume cel putin 2L de ulei la 10.000 km.altfel nu e BMW.

inseamna ca a mea este defecta.mentionez ca o am de la 60.000 km si am facut revizia de fiecare data la maxim 15.000km.am 173.000km.de fiecare data nivelul era ok.nu zic ca nu a consumat 100 de ml sau pana mea...dar nu vorbim de litri.

Link to comment
Share on other sites

mai ai ulei de transformator sa bagi in masina.

ok.ca sa incheiem discutia.in mod normal masina,fiindca este BMW trebuie sa consume cel putin 2L de ulei la 10.000 km.altfel nu e BMW.

inseamna ca a mea este defecta.mentionez ca o am de la 60.000 km si am facut revizia de fiecare data la maxim 15.000km.am 173.000km.de fiecare data nivelul era ok.nu zic ca nu a consumat 100 de ml sau pana mea...dar nu vorbim de litri.

 

Ok Alex, am inteles punctul tau de vedere si sincer ma bucur ca nu iti consuma ulei. ;)

Eu unul mai incerc si uleiul "original" BMW si daca mai consuma peste limita admisa apoi trec la orice altceva inafara de BMW. ;)

Respecte! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.