Jump to content

coloana directie e46


Krebs

Recommended Posts

ce firma/DOt au,sunt acelasi profil fata spate ?! nu conteaza ca au "carne" pe ele.. :) au mai rulat pe alt bmw ?!

 

mai poate fi si de la suspensie corelat cu geometria sau ceva bucsa dusa pe la bratele de spate (ma gandesc la aia de sub prag)

 

eu am patit ceva asemanator cand mi-am luat jantele de vara cu tot cu cauciucuri sh , masina era de netinut pe sosea , la cea mai mica chestie in asfalt se ducea razna :shifty:

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Anvelopele sunt Michelin dotu-ul e mai vechi 2006 fata respective ceva 2008 spate. Am anvelope cu latimi diferite.225/50R16 fata si 245/45R16 spate Pe vara insa nu se simte mare chestie adica am rulat cu masina pe alte drumuri fara sa semnalez problema.

 

Acum imi vine in minte ca am otile de iarna cu 205/55R16 si macar 2 anvelope se cer schimbate cu anvelopele astea rulam in primavara cand am trait pe pielea mea fenomenul de care doar citisem pe forum.

 

Soseaua pe care am simtit masina instabila e plina de valuri facute de masinile grele, respectiv E85 pe portiunea Falticeni - Roman.

 

 

Cat despre geometrie am avut amortizorul dus pe fata mi-a stricat un rand de anvelope. Am schimbate amortizoarele de fata si atunci am verificat tot era OK, poate faptul ca pe spate am amortizoarele originale? Chiar dupa montajul amortizoarelor am observant ca masina a ramas mai inalta cu vre-o 2 cm de fata, acum la aproape un an s-a mai "asezat" poate are 1cm mai sus.

 

 

Voi verifica ce ai spus si asa tre sa ajung in service pentru un schimb de lichid de frana si verificare instalatie AC.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Hmm ... nu e neaparat gata.

 

Merg si 10+ ani depinde de cum arata anvelopa si cum a fost depozitata.

 

Am un manual de la Michelin si scrie negru pe alb pot fi utilizate si peste 10 ani dar cu inspectie prealabila.

 

Anvelopele pe spate sunt Michelin Pilot Sport ZR si au 6mm profil cele de fata tot cam pe acolo uzate uniform fara galme verificate la fiecare trecere pe la vulcanizare si asta se intampla des.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu schimb cauciucurile cam la 4 ani , dar fac si km

 

de exemplu anul asta o sa-mi iau doua cauciucuri de iarna pt spate (desi au profilul tocit maxim pana la jumate fata de atunci cand erau noi, sunt de prin 2007-8 nu mai stiu exact, dar aderenta lor este pa dupa atatia ani, cele de fata au 3 ani)

 

ce vreau sa spun , cauciucul in timp isi pierde proprietatile, d-aia la alea de iarna e bine sa le cumparati cu dot din acelasi an cu achizitia

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

DOT-ul e vechi 2006, sunt Pirelli toate 4 si au fost de atunci pana acuma doar pe masina asta, luate de noi. Mai au ~5mm carne pe ele.

 

Nu troncane nimica, parca nu as schimba piese asa numai pe incercare.

 

Bucsele de pe bara stabilizatoare arata ok din ce am vazut eu, nu e joc sau sa fie largi.

 

Efectul il am pe drum normal, fara gropi sau galme, drum perfect, doar pe autostrada am observat.

 

Pe spate mi-a zis ca nu ii nici o problema.

 

In alta ordine de idei, eu am schimbat telescoapele numai pe fata fiind duse, pe spate nu am umblat nefiind probleme.

 

Efectul e aprope insesizabil, am mers cu alta masina si mi-am dat seama de asta. Altfel poate nu bagam de seama. Acuma imi sta pe creier.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

La cele de iarna sunt perfect de accord dar.....

 

Eu nu circul mult cu masina, dat fiind faptul ca am la serviciu vre-o 2 disponibile plus in familie altele.

 

Concediu si iesirile mai lungi le fac cu BMW-ul plus ceva drumuri in oras doar ca sa nu amorteasca de tot pe dreapta. Pe an media e undeva la 10.000km

 

Anvelopele le depozitez cu tot cu janta in magazie pe suporti in saci. Plus ca beneficiaza de un tratament cu solutie pentru protectia cauciucului.

Link to comment
Share on other sites

Anvelopele sunt Michelin dotu-ul e mai vechi 2006 fata respective ceva 2008 spate. Am anvelope cu latimi diferite.225/50R16 fata si 245/45R16 spate Pe vara insa nu se simte mare chestie adica am rulat cu masina pe alte drumuri fara sa semnalez problema.

 

Acum imi vine in minte ca am otile de iarna cu 205/55R16 si macar 2 anvelope se cer schimbate cu anvelopele astea rulam in primavara cand am trait pe pielea mea fenomenul de care doar citisem pe forum.

 

Soseaua pe care am simtit masina instabila e plina de valuri facute de masinile grele, respectiv E85 pe portiunea Falticeni - Roman.

 

 

Cat despre geometrie am avut amortizorul dus pe fata mi-a stricat un rand de anvelope. Am schimbate amortizoarele de fata si atunci am verificat tot era OK, poate faptul ca pe spate am amortizoarele originale? Chiar dupa montajul amortizoarelor am observant ca masina a ramas mai inalta cu vre-o 2 cm de fata, acum la aproape un an s-a mai "asezat" poate are 1cm mai sus.

 

 

Voi verifica ce ai spus si asa tre sa ajung in service pentru un schimb de lichid de frana si verificare instalatie AC.

Salut!Mai devreme ai scris ca ai verificat pivotul cel mare de la brat fata.Acel pivot este sistem hidrolagar.Daca acel pivot are un joc cat de mic el se amplifica in mers si apare acea instabilitate de care vorbesti.Spun aceasta in cunostinta de cauza deoarece si eu m-am lovit de aceasta problema,am rezolvat-o prin inlocuirea pivotilor(se poate inlocui numai pivotul)cu pivoti marca Meyle HD,pentru drumuri grele.Dupa schimbare am scapat de belele.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu am zis de pivot, nu ionatan :)

 

E o incurcatura aici, de nu se mai intelege care, cine, ce a zis.

 

Da, pivotul dinspre roata avea un mic joc, mi-a zis ca incepe sa isi deie duhul, dar inca mai merge nu e de schimbat.

 

Ms pentru informatie. Nu sunt prea rigizi Meyle ? Ma gandesc sa nu se rasfranga asupra casetei de directie.

 

PS: nu cred ca am nevoie aici de pivoti pentru drumuri grele, drumurile fiind foarte bune.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis de pivot, nu ionatan :)

 

E o incurcatura aici, de nu se mai intelege care, cine, ce a zis.

 

Da, pivotul dinspre roata avea un mic joc, mi-a zis ca incepe sa isi deie duhul, dar inca mai merge nu e de schimbat.

 

Ms pentru informatie. Nu sunt prea rigizi Meyle ? Ma gandesc sa nu se rasfranga asupra casetei de directie.

 

PS: nu cred ca am nevoie aici de pivoti pentru drumuri grele, drumurile fiind foarte bune.

SAlut!Despre rigiditate ce sa spun,nu pot fi obiectiv,dar mi mi se pare ca masina este la fel de rigida ca inainte(cu pivotii originali)Diferenta la acesti pivoti fata de OE este ca nu mai au acea insertie de cauciuc,practic sunt mai tari.Poti cumpara si pivoti normali care sa se comporte ca cei OE.Eu am ales pivoti HD pentru ca la Botosani drumurile judetene si nationale sunt VARZAAAAA.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.