Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

salut!

 

Masina a fost chipuita de curand de Scandy de pe forum... Baiat de nota 20 cu + :)

 

 

Masina trage mult mai bine

Trage liniar de la 2000-4000.

Consumul parca sa zic k a mai scazut putin... maine dim plec la drum si o sa va mai comunic impresii...

 

in cz:

Merita fiecare leutz asa k nu mai statzi pe Ganduri k baiatul asta face minuni la super-preturi.

 

 

p.s: o sa vin cu o diagrama de putere si cuplu zilele astea...

Masina are in prezent 148Cai, cel putin asa zice AUTO-Testul din cadrul targului AUTOVIT.

 

Salut

Ce se intampla la ITP daca faci tuning? Se mai respecta normele de poluare in care a fost inscrisa masina? Sau, se poate inscrie in certificatul de inmatriculare ca i-a fost facut tuning?

 

Merci,

Sergiu

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
LA MULTI ANI ! tuturor ...Am zis ca revin cu pareri dupa ce am remapat masina...Am parcurs aproximativ 800 km si constat ca a scazut putin consumul la un regim de mers normal, crescand cam cu 1 L la o conducere mai sportiva . Motorul merge frumos in continuare, nu se vede nici urma de fum negru indiferent ce as incerca sa fac iar depasirile sunt acum ,,altceva,,...Ca o concluzie sunt multumit de modificare si cred ca merita la aceste modele.
Link to comment
Share on other sites

Am un e 39 si azi un mecanic mi-a propus un cip care se regleaza productie germania nu stiu numele de pro am citit dar as vrea sa vad niste pareri contra adica ce se poate strica ,cit de rar mecanicul mi-a zis ca se poate scoate cand vrei f usor de montata

astept opinii

Link to comment
Share on other sites

Am un e 39 si azi un mecanic mi-a propus un cip care se regleaza productie germania nu stiu numele de pro am citit dar as vrea sa vad niste pareri contra adica ce se poate strica ,cit de rar mecanicul mi-a zis ca se poate scoate cand vrei f usor de montata

astept opinii

 

 

am inpresia ca ce ti-a propus mecanicul tau e o porcarie de powerbox

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am mers la Rabanne şi mi-a făcut chip tunning....ĂŽncă nu am mers asa mult cu maşina şi nici nu s-au uscat drumurile ca să o verific calumea....ce pot spune e că:

1. Acum nu mai am voie să ma joc la acceleraţie, imediat se aprinde dsc-ul... :));

2. Consum redus, la drum fugărită destul de tare, a scăzut consumul cu aproape 1 l/100 km şi ĂŽn oraş cam cu 2 l/100 km.....

 

...după cum mi-a spus el, ar trebui să am cam 320 cp şi un cuplu pe aproape de 700 nM.....

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Nu găseşti fără riscuri decât la o firmă consacrată gen AC Schnitzer dar la ei costă 2000 euro o resoftare.

 

Aici au fost mai mulţi useri şi au fost mulţumiţi: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=13511&hl=

astept feed-back din partea ta la aceasta firma..Spor!...ups dar e vb de 2000euro damn! si din cate am citit si PE ACEST TOPIC sunt multi clienti multumiti care dau un feed-back bun sau tu esti "mica publicitate" dintre posturile d'aici? nu inteleg ce tot incerci sa faci..ai ceva "actiuni" p'acolo <_<)

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Bavaria @ 4/Sep/2006, 17:38)

Power Box este un dispozitiv care altereaza semnalele primite de computerul de injectie.Este foarte daunator pentru motor si poate duce la distrugerea lui.

 

 

de acord cu Bavaria...

 

Powerbox e o chestie care schimba informatiile primite de la senzorii masinii si in acest fel forteaza motorul sa reactioneze altfel decat in mod normal in situatia respectiva... este destul de nociv ptr masina pentru ca de fapt motorul merge in alt regim decat e normal conform semnalelor primite de la senzori... cam asta stiu si eu...

 

am inpresia ca ce ti-a propus mecanicul tau e o porcarie de powerbox

 

Oricum Powerbox este o porcarie

 

 

de unde boala scoateti prostiile asta nu stiu .. pe cuvant tot aud tot felul de argumente ca powerbox e nociv. E la fel de nociv si cu riscuri ca orice chip tunning.". schimba informatiile primite de la senzorii masinii si in acest fel forteaza motorul sa reactioneze altfel decat in mod normal in situatia respectiva" . Nu se schimba nici un fel de informatie ci e reprogramat sa reactioneze diferit in functie de ce citeste de la senzori . Am o masina cu powerbox si asa am laut-o de la fostul proprietar care merge cu ea asa de 4 ani cand in Ro nici nu se auzise de asa ceva .. merge foarte bine nu are nici pe dracu . Remaparea ce crezi ca e .. ? pe baza datelor de la aceasi senzori cand e nevoie se mareste presiunea la injectie, deschiderea turbinei si altele in in mod diferit decat la programarea normala . Un powerbox este pus "deasupra" ECU -uli si nu intervine decat cand este nevoie. Citeste si datele de la sensori si ce decizii ia ECU si daca e nevoie le modifica. Power box este mult mai popular in Germania si in u.k decat remaparea clasica, este mai ieftin si mult mai practic pentru ca o scoti cand nu ai nevoie. Cand stii ca vei sta 4h bara la bara 90 % din timp ce iti trebuie nu stiu ce cuplu si cai in plus ? ce crezi ca iti va recomanda vreun specialist din Ro ? varianta mai scumpa care presupune multiple interventii si vizite la el sau aia mai iefitna la care poti renunta oricand ? . A doua chestie e ca toti paramatri de siguranta ai motorului (limitele) raman controlate de calculatorul de baza al masini ..

pot sa va ca scriu 30 de pagini despre cum functioneaza un powerbox si o remapare ca stiu de la fratimiu care e inginer auto cu nspe doctorate si specializari , a lucrat inclusiv in racing o perioada..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca tot sustii ca ai informatii despre functionarea unui motor raspunde-mi te rog la o intrebare. Cati parametrii e in stare sa schimbe powerboxul si care?, si cati parametrii se pot schimba printr-o resoftare ecu? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Daca tot sustii ca ai informatii despre functionarea unui motor raspunde-mi te rog la o intrebare. Cati parametrii e in stare sa schimbe powerboxul si care?, si cati parametrii se pot schimba printr-o resoftare ecu? Multumesc

Pai in functie de programare si modul ECU cati vrei din ce stiu . Am vazut de pe forum ca te ocupi cu asta. nu te cunosc, poate esti bun in meseria ta, am vazut ca te lauda destul de multe persoane, poate ca nu si nici nu are importanta asta in discutia asta. Dupa cum am spus nu sunt eu specialistul dar am vorbit si vorbesc cu cineva care stie ce vorbeste si in care am incredere, doar nu ma minte sau incearca sa imi vand ceva propriul meu frate ceva. Dar bag mana in foc ca un Powerbox nu e mai nociv decat o remapare obisnuita facut-a asa cum se face pe la noi. Cine vrea profi sa o faca pe dyno cu urmarit compartament inainte dupa si in timpul programarii ..customizata in functie de ce poate motorul si uzura masinii in momentul respectiv si cu riscuri explicate clar daca doresti sa o mai fortezi un pic mai mult.

Dar nu sunt de acord ca un powerbox e mai nociv de cat o remapare banala facuta cu cititul softului in fata blocului si asteptat mail din germania cu noua varainta . Asta e o abureala cat china .

A doua chestie e ca nu sunt de acord in principiu cu tuning mecanic/ electronic .. dar asta e, e o solutie pentru cei care nu au bani de o masina cu motor mai mare, mai puternica din start. Vrei cuplu si viteza si fiabilitate ia-ti un 540 sau M sau mai stiu eu ce vrei, dar care a fost proiectata si special construita pentru asta. Tuning visual.. fara limite si de care vrei, gusturile nu se discuta. De exemplu chiar nu folosesc powerbox-ul care il am tot timpul, si nici nu imi cumparam sau remapam masina din banii mei, dar asa am luat masina si proprietarul mi-a dat si chipul. Cateodata recunosc ca e fun cu chipul pe ea cum decoleaza in treapta 4 sau 5 cand ajunge la vreo 3000 si maraitul motorului e foarte frumos. Asta o sa o pastrez de mers la munca ca e economica (dieselul din semnatura ) si o sa imi iau una pe benzina in 6 cilindri clar, inca nu m-am hotarat ce model si ce an, de alergat in week-end.

In rest sanatate si numai bine, sa iti mearga afacerea ... fiecare cu parerea lui .. dar nu mai spuneti ca powerbox e mai prost ca o remapare clasica numai ca nu e mai popular in Ro, e o solutie mai ieftina si mai simpla cu riscuri similare cu o remapare facuta "in spatele blocului"

Link to comment
Share on other sites

P.S. la postul anterior :

eu al am pe asta

http://www.speed-buster.de/content/de/Unte...Tuning-Box.html

 

e in germana dar puteti folosi google pentru a traduce .. poate vorbim de alte tipuri de powerbox.

Majoritatea sunt omologate de TUV (nu si la mine din pacate) si se da garantie la motor daca e facut pana in 100k km

pretul de acolo e daca vrei si garantie .. e mai ieftin fara . si exista si alte locuri de unde poate fi luat la preturi mai rezonabile.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt curios ce face practic power box-ul si ce face resoftarea ,care este diferenta ,dar sa nu balbaiti ma astept la niste raspunsuri clare nu" modifica semnalul la senzori" asa si??? Mecanicul care i-mi spunea de chestia asta e cunoscut la noi in oras si posesor de bmw pe deasupra,cum am citit in celalalt topic cred ca este vb de piggy box sau cum naiba se numeste pt ca asta il poti modifica cat vrei tu de tare cu riscurile de riguare binenteles,am sa incerc sa gasesc pe cineva care are de ceva timp sa-mi spuna daca in timp a observat ceva modificari?
Link to comment
Share on other sites

Si pe mine ma bate gandul sa-mi resoftez masina si nu stiu ce sa fac....Am un prieten care a vrut sa faca acelasi lucru si cand i-au dat jos calculatorul sa citeasca nu stiu ce parametrii,i-au ars calculatorul,(de precizat ca era o firma destul de cunoscuta si baietii de acolo nu erau incepatori).Eu am mai chip-uit un golf III tot la aceasta firma si am fost super incantat.Voi ce spuneti?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.