Jump to content

M3 e92


daniwmk

Recommended Posts

frumos evenimentul, am fost si eu la unul similar aici unde au adus toata gama M si am putut merge cu toate si e intr-adevar o oportunitate destul de rara si extrem de placuta sa le poti testa pe fiecare in parte pe circuit :).
Link to comment
Share on other sites

Linkul prezentat de tine prezinta versiunea entry de la GPower care ofera doar compresorul fara intercooler si un upgrade de putere modest (475 cp)

In oferta lor sunt 5 variante de putere si 4 marimi de compresor (de la ASA 316 la ASA 723)

Kitul care trebuia instalat pe M3 era un SK II Huricane care promitea 615 cp

Comresorul ASA 523 folosit nu era pe stoc si dura extreme de mult pana sa ajunga iar masina era deja la gpower comform programarii facute asa ca ne-au propus un upgrade gratuit la kitul SK III cu compressor ASA T1-723 (cea mai puternica varianta) care poate dezvolta 720-780 cp insa pe motoare cu interne forjate

 

Astfel au decis sa se opreasca cu puterea la 680 cp iar pe langa kit am instalat si catalizatoare race 100 cpsi si resonatoare dar am pastrat

evacuarea BMW Performance si am montat si un oil cooler pentru transmisie desi cei de la GPower au zis ca nu este un must dar am vrut sa fim "on the safe side"

 

Cum am adus masina in tara am schimbat si anvelopele MIcheline PS2 (care nu mai faceau fata deloc)cu PilotSport CUP2 si s-a simtit imediat diferenta la capitolul aderenta

Link to comment
Share on other sites

la cresterea de putere si mai ales de cuplu, racitorul de ulei pentru cutie marit nu poate decat sa ajute, ai facut bine sa il montezi, dupa parerea mea ar trebui sa fie un must in "cartea" lor(G Power). La fel ar trebui si cel de la motor, acolo esti tot cu cel stock? Cu CUP2 e rau daca te prinde vreo ploaie :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Despre racitor au zis ca il pun pe masinile cu DCT care primesc abuz pe pista (track days) si/sau pe masinile care depasesc 700 cp in general.

Au zis ca oricum cutia are protectie si intra in limp mode imediat daca temperaturile ies din grafic si ca la nivelul asta de putere nu e cazul.

Ce mi-a placut este ca au testat masnina si pe strada ~500 km in diverse regimuri pana a fost gata de livrare.

S-au laudat ca a atins 339 km/h pe gps si ca singura limitare este raportul grupului :pirate:

 

Si la Shelby s-au schimbat gumele cu care a venit Micheline SuperSport cu CUP2 uri pentru ca pareau depasite de situatie

Cu siguranta in viitorul apropiat o sa fie o cursa :popcorn:

M3 -100 kg si cutia mult mai rapida

SS850 -mult mai multa putere si cuplu

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream.

 

Si eu am fost in situatia de a lua un M3 E92 prin aprilie 2013 dar i-am spus pas si am asteptat noul M4. Frumoasa masina, am regretat decizia de a nu lua un M3 E92 pana anul trecut in Decembrie cand am luat F82-ul M4.

 

Ai luat noul M4 acum sau mai ai E92-ul M3?

 

P.S. Stiu ca nu s-a mai postat pe acest topic de mai bine de 1 an, incerc sa dezgrop topicul si sa vad daca mai apari pe aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am luat M4 dar am si 1M Coupe ul iar M3 e92 este in apropiere si este posibil sa se intoarca la mine :)

M3 e92 ramane o super masina total diferita de M4 si nu cred ca poti regreta ceva indiferent pe care o detii

 

Am mai intrat pe forum dar mai rar :p

 

 

NU ai pic de suflet... :no:

Link to comment
Share on other sites

Am luat M4 dar am si 1M Coupe ul iar M3 e92 este in apropiere si este posibil sa se intoarca la mine :)

M3 e92 ramane o super masina total diferita de M4 si nu cred ca poti regreta ceva indiferent pe care o detii

 

Am mai intrat pe forum dar mai rar :p

 

Misto herghelie ai acolo, sa le stapanesti sanatos pe toate. Nu te-ai gandit pana acum sa mai scoti ceva CP in plus din M4? Nu de alta dar din motorul asta TT spre deosebire de cel aspirat de pe E92 se pot scoate ceva CP.

 

Pune si tu ceva filme cu M4, o sa mai pun si eu cu al meu si mai schimbam cate-o parere, ca pana acum eram singurul cu M4 de pe aici. Daca ai avea timp/chef sa ii faci si un topic de prezentare si sa pui si o descriere detaliata a masinii ar fi si mai bine. :)

 

Oricum, sa le stapanesti sanatos!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.