Jump to content

318i Facelift - o mare implinire


Cosmin316

Recommended Posts

Daca nu iti scoate fum albastru la "magicul test" eu as merge pe separator ulei...

Ti-am zis un amic ii dadea si un pic de fum si ii papa 1l/1000 km , s-a rezolvat doar cu separatorul, fara schimbat simeringuri.

Eu as incerca intai cu separatorul, costa undeva la 500 lei cu tot cu cele 3 furtune.

 

Zicea cineva mai sus, o data segmentat motorul nu mai trage la fel, schimbare simeringuri nu e tot una cu segmentare... segmentare este schimbare de segmenti.

 

Da e membrana aia care lasa gazele arse sa iasa din motor dar nu si uleiul. Cand se uzeazeaza, intra ulei la motor si il arde. costa in jur de 500 de lei, 600 cu tot cu manopera.

Link to comment
Share on other sites

Da e membrana aia care lasa gazele arse sa iasa din motor dar nu si uleiul. Cand se uzeazeaza, intra ulei la motor si il arde. costa in jur de 500 de lei, 600 cu tot cu manopera.

in cazul fumului dupa stationari... uleiul "fiind indrumat" spre evacuare => fum albastru?.... bineinteles in cazul membranei defecte din interiorul separatorului

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Spuse blue6, cel fara de offtopic.

Mda..blue6 anonimul forumului. Cei fara nume si fara existenta, inchisi intre 4 pereti 24/24.

Corect. La el primeaza spiritul de turma, doar trebuie sa se apere intre ei , sa nu cumva sa iasa ceva la iveala din trecut sau prezent.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Spuse blue6, cel fara de offtopic.

 

mai tepar mic, in locul tau m-as face mic de rusine, si i-as comanda omului simeringurile, sau i-as segmenta motorul, in functie de caz. :) toate masinile ce le-ai avut pe forum s-au dovedit tepe, asa ca ciocu' mic. vezi ca exista un punct in regulament pt tepari, poate-l aplicam imediat.

 

 

 

 

iar tu ai ultimul avertisment. 8)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc deja la iarna... Aveti idee daca imi intra jante pe 15? Daca da, ce specificatii trebuie sa aiba?

 

Anvelopele de iarna pe 15 sunt mult mai ieftine fata de cele pe 16.

 

 

merg cu siguranta, am eu un set cu care am ublat un sezon doar, asa am luat masina cu doua seturi de roti...daca o sa ai candva nevoie de ele da mi un pm, poate o sa le mai am :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am vorbit cu mecanicul asta Florin la telefon, i'am explicat ca masina nu da fum deloc, i'am spus ce ulei am in ea si mi'a zis ca e clar de la simeringuri. Cred ca as arunca banii aiurea sa fac din nou schimbul de ulei acum. Cel mai sigur e sa schimb simeringurile astea.

 

Toata lumea il lauda pe mecanicul asta cand vine vorba de acest. Azi cand l'am sunat mi'a zis ca asa ceva repara. Nu vreau sa ma grabesc facand reparatii inutile, dar la cat m'a uns pe suflet masina asta in astia 2000 de km parca apare un gust amar sa umblu cu baxu' de ulei dupa mine.

 

Dimineata cand o pornesc o sa'i fac testul si la rece sa vad daca da fum.

Si eu am acelasi tip de motor (N42), am schimbat si simeringuri si valva PCV(separatorul ulei) si sfatul meu ar fi:

 

-intai schimba uleiul cu 0w40 (schimbul de ulei nu are legatura cu schimbul de simeringuri), asa poti vedea care este consumul de ulei si cum functioneaza motorul

 

- dupa ce ai schimbat uleiul, fa testul acela sa vezi daca scoate fum, insa fa-l dimineata (dupa ce masina a stat cateva ore bune si e totul rece, altfel faci degeaba)

 

-daca vrei sa tii masina mult timp....schimba separatorul cu furtunele aferente (costa ceva....), dar fiind necesara demontarea admisiei(manopera) e pacat sa nu le schimbi pe toate, mai ales ca au o varsta si se fisureaza fff usor dupa un timp devenind casante

 

-rar am auzit de N42 care sa nu necesite schimbare simeringuri (nu segmentari si alte avioane....), tind sa cred ca si materialul din care sunt confectionate in timp le face sa se uzeze, cat si faptul ca motoarele N42 in general se incalzesc ceva mai tare in zona culbutori(citez un mecanic experimentat, nu e constatatea mea stiintifica).In topicul cu schimbare simeringuri(ai link in unul din posturile anterioare) este o poza cu simeringuri date jos de pe masina mea (la 160.000 km) puse langa unul nou...poti observa diferenta diametrului orificiului.

Link to comment
Share on other sites

mai tepar mic, in locul tau m-as face mic de rusine, si i-as comanda omului simeringurile, sau i-as segmenta motorul, in functie de caz. :) toate masinile ce le-ai avut pe forum s-au dovedit tepe, asa ca ciocu' mic. vezi ca exista un punct in regulament pt tepari, poate-l aplicam imediat.

 

Cine spune, ala este ca magarul din poveste.

Spune-mi ce trebuie sa fac sa ma banezi ( in cazul in care PS-ul meu nu e suficient ) si sa nu ma mai tot ameninti ca femeia la telefon, m-am plictisit de propaganda ta nesfarsita.

Tu nu intelegi nici acum ca nu ai cu ce sa ma ameninti? Spre deosebire de tine, eu nu-mi traiesc viata pe forumul asta, aplicand regulamentul ca un mega boss de boss. Inainte sa fii moderator nu aveai atitudinea asta, acum te crezi un mare smecher si daca de exemplu pe tine te-ar devasta un ban ai cumva impresia ca nici eu n-as mai putea trai dupa unu.

I-am lasat la om din pret oricum si sa-si faca de doua ori problema asta "grava" care o au toate N42. Ah si cica sunt consumabile, ntz. Te prefaci ca nu stii cum sta treaba, si arati problema intr-un mod brut, sa ma defavorizeze pe mine.

 

PS: Sugi pula.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

mai roland, am si eu un standard. mai jos de atat nu pot sa cobor. te las pe tine sa colcai in taraneala aia a ta infecta, si-n samsareala aia a ta de 2 bani. :) te murdaresti pa maini si la gura pt cateva amarate de sute de euro. te credeam un businessman putin mai spalat, dar se vede ca probabil ai preluat afacerea lu' tac-to, d-zeu sa-l ierte, si n-ai nimic in comun cu termenul asta. :) eu n-o sa-ti dau niciun ban, pt ca nici macar un scuipat nu meriti. ramai aici, si vezi, poate mai poti sa rupi de undeva o mie sau doua. ;)

 

au revoir.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Revin cu impresii dupa sugestiile colegilor.

 

Azi de dimineata am repetat testul, avand in vedere ca azi noapte in pitesti au fost undeva la 17-18 grade celsius.

 

Am pornit-o, am lasat-o sa mearga 5 min si am accelerat in 6000 rpm. A iesit fum alb. E clar. Marti a ramas stabilit sa ma duc sa schimb simeringurile, azi i-am dat omului seria de caroserie ca sa faca comanda.

 

Poze o sa pun marti dupa repearatie. O sa surprind si simeringurile vechi.

 

Cat despre toata tevatura asta de pe topic, parerea mea este ca blue6 s-a agitat prea tare in legatura cu problema asta si a cam facut din tantar armasar. Asa cum toti posesorii de motorizari N42 stiu, aceste simeringuri sunt oarecum consumabile. Unii mecanici mi-au zis ca tin aproximativ 100 000 km, deoarece motorul asta lucreaza la 105 grade celsius si acele simeringuri se deterioreaza.

 

Din punctul meu de vedere, am cumparat o masina intretinuta si "curata". Pe topicul de vanzare al lui Roland se specifica clar ce alte piese mult mai scumpe au fost schimbate. Am avut e46 si am prieteni cu e46. A mea e peste toate din multe puncte de vedere.

 

Nu ma consider tepuit, iar pe Roland il consider in continuare un user de incredere.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mai roland, am si eu un standard. mai jos de atat nu pot sa cobor. te las pe tine sa colcai in taraneala aia a ta infecta, si-n samsareala aia a ta de 2 bani. :) te murdaresti pa maini si la gura pt cateva amarate de sute de euro. te credeam un businessman putin mai spalat, dar se vede ca probabil ai preluat afacerea lu' tac-to, d-zeu sa-l ierte, si n-ai nimic in comun cu termenul asta. :) eu n-o sa-ti dau niciun ban, pt ca nici macar un scuipat nu meriti. ramai aici, si vezi, poate mai poti sa rupi de undeva o mie sau doua. ;)

 

au revoir.

 

De acord.

Nu am nevoie de banii tai, nu am preluat nici o afacere.

 

Cosmin astept si eu sa vad cum sta treaba :) Sunt absolut convins ca si cu aceasta mica problema, esti multumit de masina, avand in vedere mai multe aspecte.

Edited by Roland
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta e la N42 , nu-mi pare tragedie .O am eu la vanzare acum nu m-a intrebat unul de simeringuri , distributie , intinzatoare , lumea nu stie pur si simplu , vor pretul mic si atat . Doar pt cancan parca blue si Roland erau friends LOL> Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Asta e la N42 , nu-mi pare tragedie .O am eu la vanzare acum nu m-a intrebat unul de simeringuri , distributie , intinzatoare , lumea nu stie pur si simplu , vor pretul mic si atat . Doar pt cancan parca blue si Roland erau friends LOL>

din pacate cam ai dreptate,la noi conteaza pretul in primul rand :) pe de alta parte N42 e un motor care e ok dupa ce ai pui la punct problemele clasice,senzori semeringuri separator ulei garnitura culbutori intinzator.. :)))

La mine am preferat sa iau de acum piesele si sa astept sa vad ce pica.

Link to comment
Share on other sites

din pacate cam ai dreptate,la noi conteaza pretul in primul rand :) pe de alta parte N42 e un motor care e ok dupa ce ai pui la punct problemele clasice,senzori semeringuri separator ulei garnitura culbutori intinzator.. :)))

La mine am preferat sa iau de acum piesele si sa astept sa vad ce pica.

cand vor masini impecabile la 4-5 k si-o cauta cu manuta lor .Si la E60 asta am preferat sa platesc mai mult cu 1500 decat cea mai joasa oferta de pe piata

Link to comment
Share on other sites

din pacate cam ai dreptate,la noi conteaza pretul in primul rand :) pe de alta parte N42 e un motor care e ok dupa ce ai pui la punct problemele clasice,senzori semeringuri separator ulei garnitura culbutori intinzator.. :)))

La mine am preferat sa iau de acum piesele si sa astept sa vad ce pica.

 

tu vb serios in legatura cu piesele?

Link to comment
Share on other sites

da,la m54 am luat sparatorul de ulei s toate furtunele,senzor axa cu came evacuare,termostat,2 amortizoare fata noi :frantics: si cred ca mai sunt niste maruntisuri :))) oricum masina o sa raman cu ea forever la ce piata e acum,si decat sa o dau e nimic mai degraba mai arunc niste bani in ea.PS:am avut si garnitura capac culbutori si am schimbat-o preventiv.. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Asta e la N42 , nu-mi pare tragedie .O am eu la vanzare acum nu m-a intrebat unul de simeringuri , distributie , intinzatoare , lumea nu stie pur si simplu , vor pretul mic si atat . Doar pt cancan parca blue si Roland erau friends LOL>

 

Orice masina ai vinde nu te intreaba nimeni de piese. Eu am pus A6-le la vanzare, din 10-12 telefoane, doar 2-3 m-au intrebat de piese si concluzia lor dupa ce le-am enumerat lista de piese schimbate a fost ca masina mea are "probleme". Multi considera ca orice in afara de ulei+filtre e o problema, de parca masinile sunt facute sa tina 100ani <_<

 

Cosmin, bafta cu masina! :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.